Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ati luat-o iar aiurea cu off-topicul.

 

 

Am trecut azi o fuga pe la BMW si astia (rep Viena) se lauda ca au vandut deja 50 buc si ca inca sunt doritori destui, nu se asteptau sa fie chiar asa.

 

Ca fapt divers:

- cine va avea in pachet pregatirea pt. BMW Navi 4, va putea folosi daca are deja Garmin Zumo 660 pe suportul respectiv dar fara controller-ul de pe ghidon; este de asteptat ca Garmin sa inlocuiasca 660-ul in curand si bineinteles ca va aparea si BMW Navi 5.

- din cauza reglementarilor legale, atunci cand se comanda proiectoarele LED si sunt aprinse, lumina de zi LED nu poate fi activa si se foloseste clasic faza scurta, valabil atat pt. farul clasic cat si pt. farul complet LED.

- momentan crashbar-ul original (valabil si pt TT) nu este livrabil (nu am primit si o explicatie)

- asa cum era de asteptat, ADV-ul va fi disponibil la anu' cu diferentele fata de GS similare cu cele actuale;

- ma batea gandul sa-mi iau cizmele Santiago si am fost sfatuit sa mai astept un sezon ca apare modelul inlocuitor. Am fost si la Louis ca aveam 20% reducere azi, ma tentau Sidi Adventure dar din pacate piciorul meu e cam lat pt ele insa mi-au placut mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri



GS si GSA vechi nici nu ar mai trebui aduse in discutie. Direct la muzeu. Sunt depasite, aproape totul in ele este anapoda, dupa standardele din ziua de azi. Nu sariti la mine ca nu o spun eu ci insusi BMW care a modificat tot. Fiecare lucru nou sau modificat la cea noua acopera o duda din cel vechi.

 

 

 

Daca la vechiul GS depasit si GSA aveai 3 (trei) tipuri de ulei

-De motor cu proprietati de onctuozitate cu aditivi de grafit si molicot etc

- De cutie cu proprietati de rezistenta la turcizare

-De cardan, putin mai gros dar asemanator ca proprietati cu cel din cutie.

Ma gandesc cu retinere la "uleiul" de ambreiaj de la noul GS ce trebuie sa fie un ulei antifrictiune, ce trebuie sa faca "fata" vechiului ambreiaj uscat mult mai ferm dpdv fizic decat cel imbaiat. Probabil ca antihopping ul are efect si datorita ambreiajului din"'baie"' Nici nu vreau sa mi inchipui daca nu are buson magnetic ce se intampla cu micutele bucatele de metal desprinse inevitabil de prin cutie si ambreiaj cand ajung in noul" tip" de ulei ( superversatil dpdv al proprietatilor fizico chimice!?) si isi dau intalnire printre manetoane si cuzineti Sper sa nu fie nimic adevarat din ce expun .Solutia de 3 in 1 pt ca" asa vrea piata" personal o consider o DUDA , In rest e genial ! Pe cand la BRABUS sau AVENTADOR ambreiaj "UD"? Asa ca vorba lui Pedros: Vechi dar bun !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe off sau drumuri poaste, drumuri pt care a fost croita acesta clasa de motociclete, ce faci? Nu trebuie sa vezi in fata rotii la 2-3 m pt a incerca sa le ocolesti? Vechiul GS si ADV au o palma de parbriz clar, exact pe mijloc, restul e caleidoscop, dar cel nou e varza peste tot. Dunga aia de pe mijloc este patentata. Nu cred sa mai fi facut cineva in clasa asta, o astfel de incercare. Vorbesc de parbrizul stok.

 

 

Pe drumuri proaste stai in picioare ceea ce in principiu chiar si la cei aprox 1.70 ai mei ma ajuta sa vad peste parbrizul ridicat la maxim si maxim de in fata. Daca ti-e frica sa nu-l spargi la o tranta se poate demonta in 2 min partea superioara si o pui in bagaje.

 

Pana acum este cel mai bun parbriz cu care am mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai sunt doritori pentru Arabanasi maine?

 

Ba da, as fi eu, dar' momentan nu am cu ce...!

Dupa ce azi am stat (doar) 3 ore la AB, am plecat tot ... nehotarat!

 

Uneori imi pare rau ca te-am cunoscut - intelegi tu vrei sa spun ...! Dar pe alta parte ma bucur sincer ca motorul meu e pe maini bune!

 

Poate intr-un foarte scurt timp ...

 

Nu are niciun rost sa ma ascund dupa deget: recunosc, sunt dependet de GS(A)!

 

Unii (imi) spun ca sunt ... fanatic; probabil ca au dreptate si trebuie sa admit acest lucru.

post-4731-0-78119500-1364668404_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici sa nu va treaca prin cap sa mergeti off road cu parbrize mari. Era un caz parca pe Advrider cu un nene calare pe o Africana prin Mongolia&co. Fiind in picioare, a intrat intr-o groapa mare si a dat cu gatul in parbriz, chestie care i-a fost FATALA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, as fi eu, dar' momentan nu am cu ce...!

Dupa ce azi am stat (doar) 3 ore la AB, am plecat tot ... nehotarat!

 

Uneori imi pare rau ca te-am cunoscut - intelegi tu vrei sa spun ...! Dar pe alta parte ma bucur sincer ca motorul meu e pe maini bune!

 

Poate intr-un foarte scurt timp ...

 

Nu are niciun rost sa ma ascund dupa deget: recunosc, sunt dependet de GS(A)!

 

Unii (imi) spun ca sunt ... fanatic; probabil ca au dreptate si trebuie sa admit acest lucru.

Hai ca si asta iti sta bine - recunosc!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati luat-o iar aiurea cu off-topicul.

 

 

Am trecut azi o fuga pe la BMW si astia (rep Viena) se lauda ca au vandut deja 50 buc si ca inca sunt doritori destui, nu se asteptau sa fie chiar asa.

 

Ca fapt divers:

- cine va avea in pachet pregatirea pt. BMW Navi 4, va putea folosi daca are deja Garmin Zumo 660 pe suportul respectiv dar fara controller-ul de pe ghidon; este de asteptat ca Garmin sa inlocuiasca 660-ul in curand si bineinteles ca va aparea si BMW Navi 5.

- din cauza reglementarilor legale, atunci cand se comanda proiectoarele LED si sunt aprinse, lumina de zi LED nu poate fi activa si se foloseste clasic faza scurta, valabil atat pt. farul clasic cat si pt. farul complet LED.

- momentan crashbar-ul original (valabil si pt TT) nu este livrabil (nu am primit si o explicatie)

- asa cum era de asteptat, ADV-ul va fi disponibil la anu' cu diferentele fata de GS similare cu cele actuale;

- ma batea gandul sa-mi iau cizmele Santiago si am fost sfatuit sa mai astept un sezon ca apare modelul inlocuitor. Am fost si la Louis ca aveam 20% reducere azi, ma tentau Sidi Adventure dar din pacate piciorul meu e cam lat pt ele insa mi-au placut mult.

 

Mie mi-a soptit o pasarica ca din septembrie / octombrie ar fi disponibil noul GSA ...?!

 

Ce am constatat azi la AB:

 

1. saua de la noul model este MULT mai confortabila decat cea de la GSA - ma refer atat la forma cat si la senzatia pe care o ai cand stai pe ea!

 

2. cele doua hibe / bube despre care pomeneam ieri s-au dovedit a fi temeri nerealiste!

citisem pe advrider.com ca cricul lateral ar fi o problema, in sensul ca:

 

- "ïl cauti" pentru a-l lasa jos

 

- calcaiul ar putea lovi / atinge extenisa pusa pe cricul central - se facea referire la cea de la Touratech; proba am facut-o cei drept cu pantofi (45) insa am incaltat si o pereche de cisme Raly care imi erau mici, dar n-am vazut ca ar fi o problema reala. Sper ca la cele pe care le am eu (marimea) 46 sa nu am surprise ...?!

 

Revenind la extensia pt. cricul lateral (si) eu o recomand pe cea de la Wunderlich!

 

3. La modelul fara ESA, amortizorul pe fata nu este reglabil ...!!! Ba mai mult, uitandu-ma cu Tibi, am observat ca la cel de pe spate nu se poate regla revenirea ...!

 

4. Asa numita Daylight da foarte bine in structura farului.

 

Vlad, ai intrebat cumva daca garantia este de 4 ani?

 

Mie Tibi azi mi-a reconfirmat ca TOATE motocicletele care se vand in acest an (aniversar) sunt acoperite in totalitate de o garantie de 4 ani. Super ...!

 

 

 

GS si GSA vechi nici nu ar mai trebui aduse in discutie. Direct la muzeu. Sunt depasite, aproape totul in ele este anapoda, dupa standardele din ziua de azi. Nu sariti la mine ca nu o spun eu ci insusi BMW care a modificat tot. Fiecare lucru nou sau modificat la cea noua acopera o duda din cel vechi.

 

 

 

Daca la vechiul GS depasit si GSA aveai 3 (trei) tipuri de ulei

-De motor cu proprietati de onctuozitate cu aditivi de grafit si molicot etc

- De cutie cu proprietati de rezistenta la turcizare

-De cardan, putin mai gros dar asemanator ca proprietati cu cel din cutie.

Ma gandesc cu retinere la "uleiul" de ambreiaj de la noul GS ce trebuie sa fie un ulei antifrictiune, ce trebuie sa faca "fata" vechiului ambreiaj uscat mult mai ferm dpdv fizic decat cel imbaiat. Probabil ca antihopping ul are efect si datorita ambreiajului din"'baie"' Nici nu vreau sa mi inchipui daca nu are buson magnetic ce se intampla cu micutele bucatele de metal desprinse inevitabil de prin cutie si ambreiaj cand ajung in noul" tip" de ulei ( superversatil dpdv al proprietatilor fizico chimice!?) si isi dau intalnire printre manetoane si cuzineti Sper sa nu fie nimic adevarat din ce expun .Solutia de 3 in 1 pt ca" asa vrea piata" personal o consider o DUDA , In rest e genial ! Pe cand la BRABUS sau AVENTADOR ambreiaj "UD"? Asa ca vorba lui Pedros: Vechi dar bun !

 

Dan, stii ca am practicat karate si aikido; tu chiar vrei sa vorbim ca de la barbat la barbat"? Realizezi ca facand astfel de remarci, imi aduci - in mod public si direct - o ofensa?

 

Mai ales acum cand am recunoscut ca sunt fanatic ...?!

 

Considera ca deja ai primit un cartonas galben ...!

 

Am vrut sa te sun diminetata sa mergem impreuna, dar banuiam ca imi voi face veacul pe acolo, asa c-am renuntat englezeste" ...!

 

Hm ...!

 

Spune merci ca n-am facut poza cu GSA-ul ...! Avea si cutiile pe el, iti dai seama ce ar fi iesit ...?!

Hai ca si asta iti sta bine - recunosc!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect ,,,,,sunt asa clase putin diferite , RT-ul este un fel de limuzina pe doua roti , nu as vrea eu sa ma "umflu" in pene printr-o anumita conjuctura am ajuns sa le am pe amndoua dar este bine crede-ma ca daca vrei sa dai o fuga pana la Mamaia pe A2 si sa te intorci seara este mai placut pe RT-eu , normal asta este parerea mea altul poate ar prefera GSA , tot la fel cand am sa fac un Trasfagarasean sau o Transalpina o sa prefer GSA , oameni diferiti pareri diferite .



Corect ,,,,,sunt asa clase putin diferite , RT-ul este un fel de limuzina pe doua roti , nu as vrea eu sa ma "umflu" in pene printr-o anumita conjuctura am ajuns sa le am pe amndoua dar este bine crede-ma ca daca vrei sa dai o fuga pana la Mamaia pe A2 si sa te intorci seara este mai placut pe RT-eu , normal asta este parerea mea altul poate ar prefera GSA , tot la fel cand am sa fac un Trasfagarasean sau o Transalpina o sa prefer GSA , oameni diferiti pareri diferite .

 

* Multa lume buna pe aici ,,,,,,,,,,,,,poate maine ne ajuta cel de SUS si dam o tura si i a sa vezi maine seara ce cuminte si ce linistitii vom dormi pe la aceasta ora .



Maine chiar nu iese nimeni la o tura ?

Cred ca intre orele 10 dim si 17/18 ar fi ok pt o tura .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai avut curaj sa faci o poza prin el? Intradevar va potriviti. Mai omorat cu nehotararea! Ce naiba, se infiripa o poveste de iubire sau nu? E frumoasa, desteapta ce mai vrei? Si devreme acasa?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca acum am inteles - adica ca te refereai la parbriz!

 

Pai de ce sa fac poza prin el? Cand este ridicat la maxim eu unul vad peste el.

Astept testul ca sa vad cat de mult protejeaza la drum - ca de viteza la mine nu poate fi vorba ...!

 

Oricum, Touratech-ul are deja unul mai mare http://shop.touratech.com/high-windscreen-for-bmw-r1200gs-from-2013.html - care trebuie doar pus pe suportul celui original, nefiind nevoie de nicio modificare.

 

Bogdan, mi-e tare greu sa iau o hotarare pentru ca:

 

- daca-l iau, cand va apare noul GSA ... iar voi avea o problema!

- o sa-mi fie tare greu sa stau sezonul asta fara ceva

- daca nu apare GSA-ul in toamna, va trebui sa-l cumpar atunci pentru ca sunt foarte incantat de garantia de 4 ani.

Tibi mi-a spus clar ca aceasta se aplica la toata motocicleta - motor, cutie, ambreiaj, suspensie, electronica - mai putin consumabile (cauciuc, placute frana si probabil bateria).

 

Ar fi o solutie sa-l iau acum - avand in vedere ca viata e foarte scurta - si in momentul in care apare GSA-ul sa-l dau la bay-back sau sa-l vand.

Garantia integrala de 4 ani este un foarte mare avantaj la revanzare.



Nu ai avut curaj sa faci o poza prin el? Intradevar va potriviti. Mai omorat cu nehotararea! Ce naiba, se infiripa o poveste de iubire sau nu? E frumoasa, desteapta ce mai vrei? Si devreme acasa?

 

Auzi, sa nu-mi spui ca vrei sa-mi fi nas ...?!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul este ok; VStreamul pe care l-am avut atat pe GS cat si pe GSA, era mult mai scump. Da' sa mor ca-si merita fiecare banut!

 

Da, se pare ca diferentele / particularitatile actualului GSA - rezervor, suspensie, scarite, portagaj, parbriz, portbagaj, protective motor si rezervor - vor fi transferate si noului model.

 

Acum intelegi care (-mi) este problema ...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca acum am inteles - adica ca te refereai la parbriz!

 

Pai de ce sa fac poza prin el? Cand este ridicat la maxim eu unul vad peste el.

Astept testul ca sa vad cat de mult protejeaza la drum - ca de viteza la mine nu poate fi vorba ...!

 

Oricum, Touratech-ul are deja unul mai mare http://shop.touratech.com/high-windscreen-for-bmw-r1200gs-from-2013.html - care trebuie doar pus pe suportul celui original, nefiind nevoie de nicio modificare.

 

Bogdan, mi-e tare greu sa iau o hotarare pentru ca:

 

- daca-l iau, cand va apare noul GSA ... iar voi avea o problema!

- o sa-mi fie tare greu sa stau sezonul asta fara ceva

- daca nu apare GSA-ul in toamna, va trebui sa-l cumpar atunci pentru ca sunt foarte incantat de garantia de 4 ani.

Tibi mi-a spus clar ca aceasta se aplica la toata motocicleta - motor, cutie, ambreiaj, suspensie, electronica - mai putin consumabile (cauciuc, placute frana si probabil bateria).

 

Ar fi o solutie sa-l iau acum - avand in vedere ca viata e foarte scurta - si in momentul in care apare GSA-ul sa-l dau la bay-back sau sa-l vand.

Garantia integrala de 4 ani este un foarte mare avantaj la revanzare.

 

 

Auzi, sa nu-mi spui ca vrei sa-mi fi nas ...?!

 

 

WWW.BIKE2RENT.RO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o chestie care-mi place la noul model: oglinzile!

 

Pentru ca:

 

- desi nu par foarte generoase, acopera o zona mai buna decat cele ale modelului precedent

 

- plaja de reglaj a acestora este mult mai mare

 

- pe advrider.com se spune ca (imaginea) nu mai trepideaza.



 

Multumesc, pt link, dar ... nu!

 

(Doar) Cardan si roti tubeless!



Si tot legat de oglinzi din aceeasi sursa - advrider.com - se spune ca nu mai creaza turbulenta celor rotunde.

 

Acum sa fiu sincer, eu daca mergeam cu 90 - 100 km, nu simteam nimic, da' se pare ca cei care mergeau mai "sportiv" si a s-au dat deja cu noul model, au sesizat acest aspect.



Bogdan, pentru linistea ta sufleteasca - stiu ca te arde problema - sa stii ca voi accepta orice provocare legata de consum, CU URMATOARELE CONDITII:

 

- o vom face doar dupa ce trec de 5000km

 

- de data aceasta tu vei merge tot timpul in fata

 

- tu imi faci plinul mie si eu tie

 

Cele trei conditii vor fi acoperite de o a patra: sper sa nu apuc sa-mi pun TKC80 mai repede de 5000 km - stii tu ... pentru camparea la mare.

 

Desi judecand dupa experienta avuta cu GS-ul (nu GSA-ul pe care l-am avut din start cu TKC80) - si luand in considerare amprenta mai mare pe care o au cauciucurile noului model, este foarte posibil sa nu le pun deloc.

 

Pentru asta va trebuie sa fac in drum in Bulgaria - la locul meu de campare; ramane de vazut.



Touratech vs Wunderlich:

 

postul 7106 - pt extensia cricului lateral - http://advrider.com/forums/showthread.php?t=657113&page=474

 

postul 7003 - pt. protectia radiator - http://advrider.com/forums/showthread.php?t=657113&page=467

 

Eu unul merg pe Wunderilch!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, pentru linistea ta sufleteasca - stiu ca te arde problema - sa stii ca voi accepta orice provocare legata de consum, CU URMATOARELE CONDITII:

 

Oamenii astia sunt irecuperabili! :moron:

 

Desi judecand dupa experienta avuta cu GS-ul (nu GSA-ul pe care l-am avut din start cu TKC80) - si luand in considerare amprenta mai mare pe care o au cauciucurile noului model, este foarte posibil sa nu le pun deloc.

 

Sau pui noile Karoo 3: http://www.metzeler.com/site/at/products/tyres-catalogue/Mce-Karoo-3.html

 

Mie mi-a soptit o pasarica ca din septembrie / octombrie ar fi disponibil noul GSA ...?!

 

Vlad, ai intrebat cumva daca garantia este de 4 ani?

 

Pai da, cam atunci ar trebui sa fie lansarea dar oficial la vanzari ar trebui in primavara viitoare.

 

Nu, n-am apucat... saptamana viitoare cand ar trebui sa-l primesc la un test de 2h. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, stiam de Karoo 3, DAR, avand in vedere experienta placuta avuta cu TKC80 ... cred ca raman la ele!

 

La stilul meu de mers, pe cele avute pe GSA le-am schimbat la 9800km pt. ca spatele incepuse sa fuga usor pe nisip; fata mai mergea lejer cel putin 2000km.

 

Un prieten tot cu GSA, fan KAROO T, le schimba pe la 5500- 6000km; este adevarat, merge tare cu motocicleta, dar ... mersul tare nu este pentru mine.

 

TKC 80 sunt super: asfalt uscat si umed ( inclusive pe curbe), pamant, iarba, drumuri de tara si nisip sunt EXCELENTE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...