gabyshor Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Saru`mana de sfaturi! Cu Garminu pare mai simplu de rezolvat. Motoru a venit cu suportul pentru navigatia de la Bmw, deci ma gandesc ca-l pot scoate pe ala si pune Garminu in loc. Evident o sa-mi trebuiasca o mufa, cel mai probabil cea postata de Robert. Cu proiectoarele din ce am mai citit, ar trebui sa mearga varianta cu releul, alimentate direct din baterie si conectate la faza lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Proiectoarele le alimentezi cu releu din baterie si poti face comanda separata, controlata de contact, prin care sa poti porni proiectoarele cand vrei tu si nu conditionat de una din faze (proiectoarele au utilitate si pentru a ilumina suplimentar zona acoperita de faza scurta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Am deja proiectoarele din fabrica si le pastrez, pe astea le vreau doar combinate cu faza lunga. Sunt foarte puternice, "flood lights" si noaptea ar deranja prea mult oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 Salut, as avea nevoie de cateva informatii referitoare la probleme comune si costuri de servisare pentru prima generatie de 1200GS. Mai exact: - servisare/reconditionare transimise finala. Aici nu ma refer la schimburile de ulei, ci la schimbul de rulmenti si simeringuri. Cineva mi-a scris pe un topicul de vanzare al unui 1200GS ca pretul pentru piese pentru o astfel de operatiune este de ~100lei (rulment si simeringuri SKF) insa pur si simplu imi vine foarte greu sa cred acest lucru. De ce zic asta? Pentru ca din documentarile mele de pe net pe forumuri dedicate + vizualizare de fise explodate, am vazut ca de fapt pentru o reconditionare totala este nevoie de schimbul a 4 rulmenti din grupul final + 3 simeringuri. La o prima vedere, pretul pentru toate aceste piese (OEM) sare lejer de 400$. Asadar, dintre cei care ati facut servisare la grupul final, cati ati schimbat doar rulmentul mare cu bile + simeringuri si cati ati schmbat toati rulmentii + simeringurile aferente? - pompa ABS. Vad ca sunt destul de multi care se plang ca picat pompa ABS, unii ajungand sa renunte la ea si sa o demonteze fizic de pe motocicleta. Cat de mult contriubuie la aceasta problema schimbarea lichidului de frana la un interval foarte rar? - pompa de benzina. La fel, citesc pe forumurile dedicate si vad ca sunt destul de multi care spun ca pica modulul de comanda de la pompa de benzina. Aici am vazut ca exista si o rezolvare destul de simpla, se renunta la acel modul si se trece pompa pe direct. Cati dintre voi v-ati lovit de aceasta problema? In rest, ce alte probleme specifice mai sunt la prima generatie de 1200GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 Salut, as avea nevoie de cateva informatii referitoare la probleme comune si costuri de servisare pentru prima generatie de 1200GS. Mai exact: - servisare/reconditionare transimise finala. Aici nu ma refer la schimburile de ulei, ci la schimbul de rulmenti si simeringuri. Cineva mi-a scris pe un topicul de vanzare al unui 1200GS ca pretul pentru piese pentru o astfel de operatiune este de ~100lei (rulment si simeringuri SKF) insa pur si simplu imi vine foarte greu sa cred acest lucru. De ce zic asta? Pentru ca din documentarile mele de pe net pe forumuri dedicate + vizualizare de fise explodate, am vazut ca de fapt pentru o reconditionare totala este nevoie de schimbul a 4 rulmenti din grupul final + 3 simeringuri. La o prima vedere, pretul pentru toate aceste piese (OEM) sare lejer de 400$. Asadar, dintre cei care ati facut servisare la grupul final, cati ati schimbat doar rulmentul mare cu bile + simeringuri si cati ati schmbat toati rulmentii + simeringurile aferente? - pompa ABS. Vad ca sunt destul de multi care se plang ca picat pompa ABS, unii ajungand sa renunte la ea si sa o demonteze fizic de pe motocicleta. Cat de mult contriubuie la aceasta problema schimbarea lichidului de frana la un interval foarte rar? - pompa de benzina. La fel, citesc pe forumurile dedicate si vad ca sunt destul de multi care spun ca pica modulul de comanda de la pompa de benzina. Aici am vazut ca exista si o rezolvare destul de simpla, se renunta la acel modul si se trece pompa pe direct. Cati dintre voi v-ati lovit de aceasta problema? In rest, ce alte probleme specifice mai sunt la prima generatie de 1200GS? Salut. Servisare grup - rulmenti si semeringuri - 1200 RON acum 4 ani la Contempo Brasov cand aveam RT'ul. Probabil daca ai scule si stii, eviti partea de manopera. Estimativ ma astept la un 150-200eur costul pieselor, dar e din cap, nu ma bazez pe nimic. Cu restul revin mai tarziu. » Post actualizat in 14 Sep 2017 13:03 Revin, pentru ca acum am vazut si eu discutia la care faci referire. Acolo ti s-au spus costurile cu rulmentii FATA, nicidecum cu cei de la grup. Citeste mai bine. Nu am auzit din cercul de prieteni/cunostinte de pompe/module de ABS care sa crape la 12GS. Mai curand este o problema a generatiei anterioare (1100/1150GS si RT). Electronica de la pompa de benzina mi-a cazut si mie la 12RT, acelasi despre care povesteam referitor la refacerea grupului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 (editat) Multumesc pentru raspuns! 1200lei, acum 4 ani, este intr-adevar un pret care se apropie de realitate. A nu se intelege ca mi se pare foarte mult, pentru ca pana la urma chiar daca ai o motocicleta pe lant, in ~100 mii km tot va trebui sa schimbi 2 kituri de lant. Referitor la topicul de la care a plecat discutia eu am citit foarte bine: era vorba despre pretul pentru servisarea grupului final si raspunsul pe care l-am primit a fost ca pretul este de aprox. 100lei, cu rulment si simeringuri de la SKF. Ulterior a postat proprietarul ca a schimbat rulmentii de pe fata si pretul lor a fost de 30-35lei - lucrul pe care il confirm si eu in sensul ca daca stii dimensiunea rulmentilor, poti gasi alternative la preturi foarte bune. Editat Septembrie 14, 2017 de danutu_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Daca stii codul sau dimensiunile, si nu sunt rulmenti speciali, gasesti rulmenti de calitate la preturi decente (SKF, Koyo). De exemplu, m-au costat pana in 80 lei rulmenti si semeringuri pentru roata fata la un 1200, la fel si pentru un LC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 14, 2017 Autor Share Postat Septembrie 14, 2017 mare grija ce bagati prin motoare.... curea pusa acum 20000 km continental Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Da eu am schimbat un rulment spate +semering SKF la 92 ron. Pot trimite codul maine » Post actualizat in 14 Sep 2017 20:00Dureaza 3h » Post actualizat in 14 Sep 2017 20:01iar rulmentii fata tot SKF au costat 24 ron » Post actualizat in 16 Sep 2017 07:15rulment mare 6013-2RS1 semering mare 80x100x10 HMS5 RG semering mic 35x50x8 Rulmenti roata fata 6205-2RSH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Septembrie 15, 2017 Share Postat Septembrie 15, 2017 Apropos de casti, va rog o recomandare: /index.php?/topic/749305-casca-touring/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Apropos de casti, va rog o recomandare: /index.php?/topic/749305-casca-touring/ Pai parca am mai discutat despre asta aici cu niste pagini in urma, tot la initiativa ta (scuze daca gresesc). Ia noul System 7. Pusese Robert un review recent pe topicul de casti BMW. Dar vezi totusi ca felul in care te potrivesti (sau nu) tu cu parbrizul tau este esential pt. turbulente si implicit zgomot. Sorry ca am raspuns aici (off-topic) dar n-aveam chef de discutii ciudate si contraziceri pe topicul ala deschis de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Salut Vlad, multumesc pentru raspuns, e ok si aici. Da, am vazut review-ul la System 7. Cu cateva pagini in urma intrebam de parbriz. Am testat vreo 3 pana acum (prin amabilitatea lui Sergiu) dar inca nu am gasit unul cu care sa merg fara dopuri Casca insa trebuie sa o schimb oricum, tocmai mi s-a rupt un piciorus de la viziera si nu mai sta ridicata. Si nu are sens sa dau 100 euro pe viziera la o casca de 7 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 » Post actualizat in 16 Sep 2017 07:15 rulment mare 6013-2RS1 semering mare 80x100x10 HMS5 RG semering mic 35x50x8 Rulmenti roata fata 6205-2RSH Salut, La mine unul dintre dubii la care nu am reusit sa ii dau de cap 100% era in trecut daca toleranta rulmentului mare de la grup este normala sau C3? De prin documentatii online ar trebui C3. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Eu am bmw race . Mi se pare cea mai silentioasa casca pe care am avut-o . Inaintea ei am avut gt air. Imi parea un pic mai calitativa gt air- ul dar nici asta nu e de aruncat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Voi intreba un inginer din fabrica de rulmenti.Revin cu informatiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 La mine unul dintre dubii la care nu am reusit sa ii dau de cap 100% era in trecut daca toleranta rulmentului mare de la grup este normala sau C3? De prin documentatii online ar trebui C3. C3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 17, 2017 Share Postat Septembrie 17, 2017 in majoritatea locurilor in care rulmentul se monteaza la cald in aliaj usor (unde va fi strans de piesa in functionarea normala) se folosesc rulmenti C3 pentru a nu se gripa dupa montaj. Din ce estiu pe la BMW toti rulmentii se monteaza la cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Xandros, parbrizul cel mai ok mi se pare wunderlich ergo marathon II, e cu vreo 10 cm mai inalt decat cel de adventure pe care il am pe mobra, am vazut sambata la un tip care avea gs lc si spunea ca nu are probleme de vant cu el. Eu am 1,82m si imi da vantul exact in viziera, cred ca e exact ce trebuie pentru o persoana mai inalta. Am vazut ca wuderlich asta are si un sistem de reglaj si de fixare suplimentara ca sa nu vibreze la viteze mari. Eu am c3pro dar e foarte important parbrizul, ca degeaba ai casca ok daca iti vine curentul de aer in fata. Cel putin la concluzia asta am ajuns eu si de abia acum imi dau seama ca nici parbrizul de gs adventure nu rezolva decat partial problema. Eu am probat c4 si system 7, c4 e ok dar e mai mica cochilia decat la c3pro si am inteles ca e si mai zgomotoasa, iar bmw evo 7 arata nemaipomenit de fain, dar parca e mai voluminoasa decat evo 6 si acum e facuta de italieni, parca agv. E cam greu de ales intre astea doua. Ambele sunt de top dpv calitativ.Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Adi, asta e ce am acum: http://www.wunderlich.de/shop/en/wunderlich-screen-wind-guard-comfort-r-1200-gs-lc-42711-106-1.html Am si sistemul de fixare, e bun ca nu mai troncane la denivelari. Are 50 cm inaltime, eu am 1.80 incaltat In pozitia de jos imi arunca aerul in partea de sus a vizierei, sus peste casca sau chiar in aerisirile de S1 Pro (care sunt penibil de mari). Oricum, la peste 80-90 km/h deja incepe zgomotul. Astia la absolut toate parbrizele scriu: less turbulence (nu conteaza ca are 15 cm sau 50 cm inaltime). Parbrizul de Adventure imi arunca aerul fix in ochi, nu puteam merge cu viziera deschisa. Cu viziera inchisa era insa mult mai liniste decat cu al meu. Cel standard nu mi-a placut deloc. Am mai testat un Vstream Ztechnik si am descoperit ca, desi are tot 50 cm inaltime, a fost mai liniste decat cu al meu (conteaza si forma lui). Nu cred ca rezolv problema zgomotului doar prin schimbarea castii dar oricum trebuia sa o schimb. Dupa ce vine C3 Pro-ul ramane sa ma decid ce parbriz iau. C4 nu mi-a placut, ochelarii de soare nu coboara la fel de jos ca la C3, pare sa fie orientata mai mult spre sport-touring ca pozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 ... e cu vreo 10 cm mai inalt decat cel de adventure pe care il am pe mobra, ... Pfuai, as muri asfixiat in spatele lui ) Si ala simplu de adv mi se pare prea mult, daramite inca 10cm peste el Cel de pe gs standard mi se pare raportul ideal intre protectie la vijelie si "fresh air". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Pfuai, as muri asfixiat in spatele lui ) Si ala simplu de adv mi se pare prea mult, daramite inca 10cm peste el Cel de pe gs standard mi se pare raportul ideal intre protectie la vijelie si "fresh air". De acord cu toate ideile tale. @ Xandros, ca sa vezi cat de silentioasa este casca efectiv, mergi cateva sunte de metri in picioare. Sau dai parbrizul jos de tot ca se scoate din doua suruburi imediat. S-ar putea sa fii surprins, mai ales laasta noua. Si o sa vezi cata influenta (negativa) poate avea parbrizul. Oricum, este foarte important cum se potriveste fiecare cu un parbriz, inclusiv casca... Adica mai concret, eu la acelasi parbriz merg cu casca SH6 deschisa (manndibula) fara probleme inclusiv la viteze de autostrada (merg cam 80% din timp cu casac deschisa, stiu ca nu e cel mai safe dar imi place tare mult asa) in timp ce atunci cand merg cu SH5 (facuta open face) am turbulente nasoale in zona urechilor pecare atunci cand aveam dohc-ul nu le aveam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Am incercat fara parbriz (si cu un Puig Racing), nu mi se pare deloc mai bine, la viteza imi intoarce casca pe cap De gustibus, oricum .. de acord insa ca fiecare combinatie e aproape unica (parbriz + inaltime pilot + casca) deci pentru fiecare e alta experienta. Abia astept sa vina C3-ul si sa vad diferentele. Apoi ma apuc sa mai testez si alte parbrize, pana gasesc "compromisul" ... ca perfect (protectie la vant + ventilatie) nu are cum sa fie pe moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Am incercat fara parbriz (si cu un Puig Racing), nu mi se pare deloc mai bine, la viteza imi intoarce casca pe cap Eu m-am referit sa mergi o perioada scurta in picioare sau fara parbriz, doar sa vezi ca asa casca, foarte probabil, este destul de silentioasa, fara vreo influenta a turbulentelor. Normal ca pe termen lung nu e prea placut, e ca si cum ai fi pe naked. Nici eu nu am rezistat prea mult cu parbrizul original Rallye Mi-am pus din nou pe cel low de la Wunderlich. Si eu folosesc dopuri, tot pe cele ieftine din spuma gen 3M si sunt multumit. Mai nasol este ca, mai ales la drum lung, cu dopurile am tendinta sa merg mult mai tare. Am incercat si unele dintre cele mai laudate dopuri, Alpine Motosafe, care au doua filtre diferite pt. trepte diferite de zgomot, nu m-am impacat bine cu ele (fizic, in ureche, ca altfel isi fac treaba bine) si am renuntat la ele. Am insa prieteni care le folosesc si sunt multumiti de ele. Alt prieten si-a facut aici dopuri pe comanda, la medic specialist, cu mulaj pe urechea lui si special pentru zgomotele specifice moto. Costa cam 150€ dar cred ca o sa incerc si varianta asta, teoretic ar trebui sa fie ea mai buna. Revenind la parbriz, indiferent de ce dopuri folosesti, de turbulente tot trebuie scapat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Salutare boys, stie careva care e treaba cu lantul/lanturile de distributie? Cred ca pe cilindrul stang se aude o mica bataie de distributie. Thanks, Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pppandrei Postat Septembrie 22, 2017 Share Postat Septembrie 22, 2017 (editat) Pai... nu asta am vrut sa zic, chiar am zis cine a postat filmuletul. La Oradea e Zsolt si la Iasi e Catalin, oameni care vor sa vanda si sa aiba si clienti multumiti. Se pare ca in alte parti nu e la fel din pacate. Referitor la navi&co... se pare ca veriga slaba sunt sistemele de comunicatie. Iar daca ala nu e ok, nici telefonul nu se conecteaza, logic neavand microfon si cadti functionale. Si noi mai avem ceva probleme cu cele de la BMW, merg ok dar nu mereu perfect. Sper ca acum la noile casti au schimbat si firma care le face sistemul de comunicatie. Castile oricum nu mai sunt Schuberth. Oricum, despre sistemul de comunicatie de la Schuberth (care nu era acelasi ca la BMW) citisem ca nu e prea bun. Incearca cum ti s-a sugerat deja, cu resetarile conexiunilor bt. Hai sa ma bag si eu in seama pe tema furcii fata la 72.000 km, R1200 Gs Adv (2015) si a garantiei / post garantiei La bucuresti (ABV) am fost pentru o alta problema (cea de mai jos). Au masurat distanta existenta au constatat ca e necesara interventia si m-am ales cu bucsile montate odata cu revizia pe care oricum trebuia sa o fac... fara nicio discutie sau alte batai de cap....n-am ce sa comentez...inteleg ca am fost de altfel printre primii care a beneficiat de noile bucse la ABV Legat de garantie/post garantie astept un raspuns pentru amortizorul spate care a crapat la 5 zile dupa iesirea din garantie .... raspunsul ar fi un pret ceva mai prietenos fata de cel standard de 2000 €, avand in vedere ca eram pe buza garantiei .... Acum merg cu un amortizor de GS standard de la dezmembrari montat in Maroc unde era singura varianta decenta ca pret si timp de asteptare... pare ok si asta de GS (am deja vreo 12.000 km cu el) doar ca e ceva mai jos decat cel original si nici nu stiu cat tine avand in vedere ca e second... Nu ma grabesc foarte tare pentru ca nu mai fac mari drumuri in curand, sunt curios cum (cu cat) o sa se solutioneze. Editat Septembrie 22, 2017 de pppandrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.