Jump to content

Recommended Posts

E cineva cu parbriz standard dispus sa faca un schimb de test pentru juma de ora (iesim la o plimbare spre Comana eventual sau spre nord) ? Ofer la test ce se vede mai jos. Se scoate si monteaza in maxim 2 minute.

 

attachicon.gifP1000446.JPG

Salut,

 

Am eu un parbriz standard. Il caut mai pe seara si iti dau semn.

Eu l-am schimbat p`ala standard cu ceva asemanator cu ce ai tu. Ce ti se pare? E nu m-as mai intoarce la ala standard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare voua,

 

Spuneti-mi va rog cei care aveti gps Garmin, folositi Garmin Basecamp pentru editare de track-uri pe PC, sau cum faceti altfel acest lucru?

 

Eu am incercat sa ma joc cu acest soft dar mi se pare incalcit rau, adica departe de google maps sau altele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

puneti-mi va rog cei care aveti gps Garmin, folositi Garmin Basecamp pentru editare de track-uri pe PC, sau cum faceti altfel acest lucru?

 

Eu am incercat sa ma joc cu acest soft dar mi se pare incalcit rau, adica departe de google maps sau altele...

 

Folosesc eu. E complicat intradevar (comparativ cu google maps) sa faci traseele cu Basecamp.

 

Asa ca, traseele le fac cu rabdare cu toolul asta: https://www.google.com/mymaps de la google. Aici ai puncte de interes, cazari, restaurante etc, poti trage de rute etc Cand e gata exporti in fisier .KML (sau .KMZ), te duci in basecamp si il importi acolo dupa care il faci "traseu" si il transmiti in dispozitivul GPS pe care-l folosesti pe motocicleta. Si apoi te bazezi pe el. (nu chiar 100%, uneori nu conincide 100% harta google cu harta garmin) Eu fac pentru fiecare zi (din calatorie) un .KML

 

Atentie insa, daca iesi de pe ruta e posibi sa-ti faca gps-ul recalculare automata si sa-ti faca alt traseu pana la punctul de destinatie (traseu care evident nu are legatura cu cel pe care l-ai facut tu). Dar exista o setare in garmin, sa nu faca recalcularea asta fara confirmare.

Edited by gserban

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spuneti-mi va rog cei care aveti gps Garmin, folositi Garmin Basecamp pentru editare de track-uri pe PC, sau cum faceti altfel acest lucru?

 

Eu am incercat sa ma joc cu acest soft dar mi se pare incalcit rau, adica departe de google maps sau altele...

 

Salutare! Iti recomand sa intri pe topicul dedicat GPS. Aici riscam sa cam "deturnam" topicul dar, nu atat de asta, ci acolo chiar am vazut ca sunt cativa care se pricep bine si te pot lamuri.

/index.php?/topic/611763-gps-moto/page-42&do=findComment&comment=4338656

 

Eu personal nu am incercat nimic, ma descurc excelent fie cu gMaps, fie cu harta de hartie (ca sa am imaginea de ansamblu) si apoi imi fac repede ruta spontan pe Navi.

Un coleg al meu insa considera de asemenea Basecamp neprietenos si a zis ca a gasit compromisul ideal cu www.motoplaner.de care este bazat pe gMaps ca si harti, faci ruta, o transforma imediat in format Garmin, copiat in navi si gata. Cred ca este intuitiv si cu numai cateva cuvinte in germana te descurci usor.

» Post actualizat in 19 May 2017 09:37

Atentie insa, daca iesi de pe ruta e posibi sa-ti faca gps-ul recalculare automata si sa-ti faca alt traseu pana la punctul de destinatie (traseu care evident nu are legatura cu cel pe care l-ai facut tu). Dar exista o setare in garmin, sa nu faca recalcularea asta fara confirmare.

 

Asa este, functioneaza bine doar daca nu intrerupi ruta. Trebuie sa bagi si ceva puncte intermediare, altfel daca este nevoit sa recalculeze, face ruta directa si s-a stricat ruta ta.

Setarea aia nu este cea mai indicata... am patit o data si mai rau m-a incurcat sau trebuie sa stai mereu cu ochii in navi.

Asadar, daca ai noroc ca ruta sa iasa (calculabila) exact cum vrei pe baza punctelor intermediare ok, daca nu.... eventual o imparti in doua bucati pt fiecare zi sau cauti alta solutie.

 

Insa, din experienta mea, daca faci ruta (care nu este una prea SF) direct pe aplicatia navi-ului, cu harta in fata, sa poti compara cu ce vroiai tu, cu puncte intermediare pe care le schimbi din portocaliu in gri ca sa nu te bage neaparat prin ele, ai toate sansele sa-ti faca navi ruta excat cum trebuia, fara complicatii cu computer, formate bla-bla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva dracoveniile astea ?

 

http://www.sierrabmwonline.com/product_info.php/bmw-motorcycles-two-one-glove-bmw-motorcycles-gift-ideas-76218547-657-663-p-270?osCsid=nfg543cbb57poi3o45ivkofsn0

 

Vlad, daca nu ai ales suspensia de Rallye .. atunci sa inteleg ca ai luat pentru culoare ? :D sincer, daca nu ar fi prea mare balamucu as vopsi si eu asa utilaju :)

 

Sper ca nu e prea tarziu raspunsul.

Am eu manusile. Sunt excelente cand e frig si pana pe la 25 de grade. Dupa ai senzatia ca esti invelit cu o plapuma (partea waterproof ramane deasupra cand mergi in varianta de vara / GRIP) si tin cald.

Au tinut excelent la ploaie, cateva ore. E adevarat ca am handguard care si ala ajuta mult.

Eu le-am luat cand am fost la Nordkapp si si-au facut treaba excelent dar daca as pleca in iunie-august in Grecia as lua alte manusi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a venit vremea sa schimb gumele...ce recomandati? merg 90% pe asfalt. moementan am continental trialattack2 si am fost f multumit...insa am vazut ca mai sunt si alte variante.

mersi

 

Pirelli Scorpion Trail 2

» Post actualizat in 19 May 2017 10:45

Sper ca nu e prea tarziu raspunsul.

Am eu manusile. Sunt excelente cand e frig si pana pe la 25 de grade. Dupa ai senzatia ca esti invelit cu o plapuma (partea waterproof ramane deasupra cand mergi in varianta de vara / GRIP) si tin cald.

Au tinut excelent la ploaie, cateva ore. E adevarat ca am handguard care si ala ajuta mult.

Eu le-am luat cand am fost la Nordkapp si si-au facut treaba excelent dar daca as pleca in iunie-august in Grecia as lua alte manusi :)

 

Multam fain pentru raspuns. Nu e tarziu, nu ma grabeam sa le iau. Am banuit eu ca vara ar fi cam mult .. tocmai ca partea aia iti vine sus, si cu protectiile de vant nu te mai ventilezi deloc.

» Post actualizat in 19 May 2017 10:47

Salut,

 

Am eu un parbriz standard. Il caut mai pe seara si iti dau semn.

Eu l-am schimbat p`ala standard cu ceva asemanator cu ce ai tu. Ce ti se pare? E nu m-as mai intoarce la ala standard.

 

Ai PM. Asta mare e OK la drum lung, dar face ceva zgomot, fiind mare. Cel standard nu stiu cum e ca n-am apucat sa merg cu el. Multi il lauda insa ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

a venit vremea sa schimb gumele...ce recomandati? merg 90% pe asfalt. moementan am continental trialattack2 si am fost f multumit...insa am vazut ca mai sunt si alte variante.

 

Daca ai fost multumit cu TA 2, cand o sa-ti pui ceva mai bun (Scorpion sau Next) o sa zici ca s-a reinventat motocicleta ta.

Eu nu m-am simtit bine deloc cu TA 2 cand le-am avut doua sezoane pe GS-ul dohc. Si cand le-am schimbat si am vazut diferenta, mi-am dat pumni in cap... n-as fi crezut!

 

Uite rezultatul testului Motorrad din 2016, pe dimrnsiunile LC-ului. De exemplu pe dimensiunile dohc-ului, topul arata putin altfel, adica Dunlop Trailmax erau imediat sub Scorpion.

(Nässe = pe umed; Verschleiß = uzura)

 

post-9546-0-46130900-1495195652_thumb.jpg

» Post actualizat in 19 May 2017 12:16

Am banuit eu ca vara ar fi cam mult .. tocmai ca partea aia iti vine sus, si cu protectiile de vant nu te mai ventilezi deloc.

 

M-am uitat din nou la ele zilele trecute ca dupa n sezoane poate ma lasa ProSummer... si sincer nu mi le-as lua, la cat de mult merg pe vreme suficient de calda.

Este clar ca trebuie sa ai doua perechi de manusi, unele cu GTex pt touring, ploaie etc. si unele aerisite si lejere pt caldura (eu am niste Daynese mai scurte si destul de aerisite ca la BMW nu a fost nimic pe gustul meu). De preferat sa le ai pe ambele la tine.

Pt vreme mai rece eu am mai avut si pe cele de matase de pus pe interior dar am constatat ca avand si protectiile si ghidonul incalzit deja este arhi suficient.

Candva imi luasem si ProWinter dar le folosesc cu brio exclusiv la ski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gserban si KHK merci fain de sfaturi, o sa incerc si una si alta, apoi vom vedea cu care ma fac mai bun prieten...

 

mut discutia si pe gps, sa vedem ce au expérimentat si altii

Edited by douaroti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sesizat o mica problema in ultima vreme. Cand e motorul rece, ambreiajul "tine" foarte aproape de ghidon, dupa ce se incalzeste incepe sa tina din ce in ce mai departe, aproape de finalu cursei. E destul de mare diferenta, in sensul in care uneori mi-e greu sa-l mai patinez si ma trezesc la manevre la viteze mici ca mi se opreste motoru. Concomitent am senzatia ca nu mai trage cum tragea la inceput. Bine, asta poate sa fie si de la faptul ca m-am mai obisnuit eu cu ea dar oricum ..

 

Any idea ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa de dat cu parerea, posibil arcuri decalite sau alte probleme la kitul de ambreiaj. Posibil si ulei naspa/uzat.

Desi nu cred ca ar afecta, vezi si in vasul de la ambreiaj daca ai lichid suficient.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multam, verific .. cat pot si ma pricep.

 

La modul serios, cine a fost la Mototehnica, cum se face cu ei ? Am trimis doua mailuri lu Tibi + telefon .. n-am primit niciun raspuns. Se practica mersu peste ei direct ? Trebuie cineva sa ma recomande ? Am gresit intreband cat ma costa o anume operatiune ? Poate suna aberant dar chiar nu inteleg ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sesizat o mica problema in ultima vreme. Cand e motorul rece, ambreiajul "tine" foarte aproape de ghidon, dupa ce se incalzeste incepe sa tina din ce in ce mai departe, aproape de finalu cursei. E destul de mare diferenta, in sensul in care uneori mi-e greu sa-l mai patinez si ma trezesc la manevre la viteze mici ca mi se opreste motoru. Concomitent am senzatia ca nu mai trage cum tragea la inceput. Bine, asta poate sa fie si de la faptul ca m-am mai obisnuit eu cu ea dar oricum ..

 

Any idea ? :)

 

Daca e ambreiaj multidisc umed, e posibil sa se comporte asa de la incingerea excesiva a motorului si, deci, a ambreiajului. In functie de modul de actionare finala a placilor de ambreiaj poti avea doua manifestari ale manetei: tine din ce in ce mai jos, pana nu mai poti debreia; sau tine din ce in ce mai sus, pana cand merge tot timpul debreiat, patineaza. La Yamaha pateam ca in primul caz iar la Honda patesc ca in ultimul. Asta doar cand le frecam offroad si excesiv.

PS. Nu conteaza modul de actionare al manetei: cablu sau hidraulic. Cauza fenomenului e dincolo, in motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sesizat o mica problema in ultima vreme. Cand e motorul rece, ambreiajul "tine" foarte aproape de ghidon, dupa ce se incalzeste incepe sa tina din ce in ce mai departe, aproape de finalu cursei. E destul de mare diferenta, in sensul in care uneori mi-e greu sa-l mai patinez si ma trezesc la manevre la viteze mici ca mi se opreste motoru. Concomitent am senzatia ca nu mai trage cum tragea la inceput. Bine, asta poate sa fie si de la faptul ca m-am mai obisnuit eu cu ea dar oricum ..

 

Any idea ? :)

Salut,

Eu sunt intr-o lupta de 30.000 km cu opritul in mers.

 

Pana la urma pare ca au fost cumulate doua probleme. Sau a fost o succesiune, neclar... Cronologic problemele au fost :

 

1. Deschidere doar partiala a unei clapete la evacuare. Am schimbat evacuarea.

imi murea cu motorul cald, cand incercam sa accelerez in 1a sau a 2a cand patinam ambreiajul. cand eram intre masini, cand incercam sa accelerez dupa ce ma asigurasem ( fara sa opresc de tot).

 

2. Calibrarea acceleratiei care inteleg ca transmitea info eronate. Ca este inchisa cand inca era deschisa sau ca este deschisa -4 % cand ar fi trebuit sa fie inchisa adica 0 %. Aici resoftat si recalibrat. Ieri am facut asta si de atunci am avut primii 60-70 km de mers in oras (Bucuresti) fara sa moara.

Ca manisfestare aici era putin diferit, se intampla sa oara in orice viteza atunci cand acceleratia era inchisa sau aproape inchisa ...

 

Deja sunt expert sa pornesc din mers :-L

 

ce este clar e ca dupa resoftare totul pare mai roz si mai bine. trage mai bine schimba mai bine si nu crapa in mers.

o fi placebo... o fi tehnica nu stiu sa zic dar pana acum e bine

 

Duminica iese din garantie :rusinica:

 

Succes ! si sper sa fie mai simplu la tine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca temperatura afisata n-am vazut sa se duca mai sus de 70-75 grade la drum .. dar in mod clar conteaza daca e motorul mai rece (cand pornesc) sau dupa ce se incalzeste .. atunci incepe sa tina spre finalul cursei, ca si cand (teoretic vorbind) s-a slabit cablul de ambreiaj (daca ar avea cablu).


» Post actualizat in 07 Jun 2017 09:16

Succes ! si sper sa fie mai simplu la tine

 

Multam, sper si eu sa nu fie ceva complicat. Desi incep sa inteleg de ce le dau nemtii asa repede .. s-a dus naibii si mitu cu boxeru nemuritor :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca temperatura afisata n-am vazut sa se duca mai sus de 70-75 grade la drum .. dar in mod clar conteaza daca e motorul mai rece (cand pornesc) sau dupa ce se incalzeste .. atunci incepe sa tina spre finalul cursei, ca si cand (teoretic vorbind) s-a slabit cablul de ambreiaj (daca ar avea cablu).

» Post actualizat in 07 Jun 2017 09:16

 

Multam, sper si eu sa nu fie ceva complicat. Desi incep sa inteleg de ce le dau nemtii asa repede .. s-a dus naibii si mitu cu boxeru nemuritor :))

La mine era foarte clar in iarna cand in primii km nu facea figuri niciodata si cand ajungeam la birou ( dupa vreo 8 km) incepea.

Ce a fost derutant, la mine, a fost ca dupa ce am reclamat problema la 30.000 km si l-au resoftat am mers 10.000 km preponderet in afara orasului asa ca nu se manifesta (eram cu problema 1 la momentul ala) si am crezut ca e ok.

Alta chestie idioata e ca la service nu aparea nicio eroare ... pana nu era sa se imprastie cineva cu el si sa-l puna direct pe tester nu-i dadeau de cap. asa am ajuns cu evacuarea schimbata...

 

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a venit si mie vineri GS-ul Rallye si sambata am facut o tura de peste 400 km, de acomodare... atat cu noua moto cat si dupa pauza de iarna.

Motocicleta nu este inca completa, la service-ul de 1000 km urmand sa-mi monteze si crashbar-ul, toba Akrapovic, proiectoarele si scaritele HP. Din pacate nici anvelopele ST2 nu au fost disponibile, cica ar fi cererea mare pentru ele si nu prea mai fac fata cu livrarile, si ca sa nu mai pierd un weekend, am ales Tourance Next.

 

attachicon.gif17792444_10212543062681374_2112278653_n.jpgattachicon.gif17671054_10212543077801752_112903896_n.jpg

 

Pe langa cele trei pachete si alarma, am mai pus ceva accesorii (originale BMW): cele trei case-uri, scutul enduro, protectiile de cilindri, cele mai sus mentionate, aparatorile de apa/noroi pt. roata spate pe cadru (astea ar fi new entry si nu sunt scumpe). Si bineinteles noul Navigator 6.

Pentru ca-mi place sa merg in picioare mi-am pus inaltatoare de ghidon de la Wunderlich (cele care si aduc ghidonul putin mai in spate) dar si cate ceva de la Rizoma: talpa de cric (arata mult mai bine decat cea de la TT), capacele de lichid de la manete si busonul de ulei (astea mi-ai placut ca sunt cu albastru si se asorteaza bine cu restul motocicletei :D )

 

Suspensia sport cu care se lauda Rallye nu m-a interesat fiind si mai rigida si mai inalta. Si mai exista pachetul pasager care contine setul de sei normale (in loc de saua Rallye), cricul central si parbrizul normal...

 

Primele impresii dupa cca. 450 km... in primul rand, imi place tare mult cum arata :) Apoi cutia de viteze este clar imbunatatita, nu am ce-i reprosa, si quick shifter-ul schimba mai bine. M-a impresionat placut saua... este clar mai comoda la mers in picioare, imi place si cum se sta pe ea ca nu ma mai opresc in saua pasagerului si imi pot schimba pozitia in mers dar ma asteptam sa fie mai incomoda insa nu a fost cazul. Imi place si faptul ca ESA se regleaza automat (cu/fara pasager/bagaj).

Ce nu-mi place: sistemul keyless (incepand cu telecomanda care are butonul de scos cheia pus total aiurea), cu cheia ma miscam mai rapid, asta trebuie scoasa din butucul case-ului ca sa poti umbla la bagaje. Ma rog,chestie de obisnuinta poate. Pe de alta parte este mai comod s-o ai doar in buzunar, la banzinarie etc. Si faptul ca au renuntat la un bec martor de semnalizare, adica la bord acum este un singur bec de semnalizare in loc de doua.

Restul, mai vad pe parcurs.

Am avut si eu ocazia sa merg cu gs rallye cativa zeci de km. Probabil sunt multe diferente fata de lc-ul meu din 2014, dar cutia de viteze mi s-a parut extraordinara, pot spune chiar perfecta. Am condus destul de multe mobre, dar nu imi amintesc sa fi condus vreuna cu o cutie de viteze ca a gs-ului asta. E nemaipomenit de silentioasa si vitezele se schimba excelent de usor. Cred ca dincolo de alte imbunatatiri la frane, plecare din panta, bord, si celelalte care or mai fi, cutia de viteze e marele plus la modelul nou. :10:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca temperatura afisata n-am vazut sa se duca mai sus de 70-75 grade la drum .. dar in mod clar conteaza daca e motorul mai rece (cand pornesc) sau dupa ce se incalzeste .. atunci incepe sa tina spre finalul cursei, ca si cand (teoretic vorbind) s-a slabit cablul de ambreiaj (daca ar avea cablu).

» Post actualizat in 07 Jun 2017 09:16

 

Multam, sper si eu sa nu fie ceva complicat. Desi incep sa inteleg de ce le dau nemtii asa repede .. s-a dus naibii si mitu cu boxeru nemuritor :))

 

Ambreiajul functioneaza cu lichid de frana sau cu ulei? Daca merge cu DOT4 sau DOT5.1, e posibil sa se fi contaminat cu apa (e f. hidrofil) si cand se incinge lichidul, apa din el se evapora si se inmoaie maneta. E acelasi fenomen ca atunci cand cobori serpentine si franezi exclusiv cu spatele. La finalul coborarii ti se inmoaie pedala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"BMW R-series and K-series motorcycles dating from 2004 onward possess a hydraulically-actuated clutch system. This system differs from ‘normal’ practice by utilizing a conventional mineral-based hydraulic fluid instead of DOT 3 or DOT 4 brake fluid. Such mineral-based fluids have the advantage of greatly-extended replacement intervals, since mineral oils are not hygroscopic (i.e. do not absorb moisture)."

 

Sursa: http://www.ukgser.com/technical/nick/Clutch%20bleeding%20(All%20BMW%20Motorrad%20models,%20%2704%20on).pdf

 

Deci se pare ca nu .. desi totusi o operatiune de bleeding se face din cand in cand. Poate asta trebuie facut.


» Post actualizat in 08 Jun 2017 06:56

Am avut si eu ocazia sa merg cu gs rallye cativa zeci de km. Probabil sunt multe diferente fata de lc-ul meu din 2014, dar cutia de viteze mi s-a parut extraordinara, pot spune chiar perfecta. Am condus destul de multe mobre, dar nu imi amintesc sa fi condus vreuna cu o cutie de viteze ca a gs-ului asta. E nemaipomenit de silentioasa si vitezele se schimba excelent de usor. Cred ca dincolo de alte imbunatatiri la frane, plecare din panta, bord, si celelalte care or mai fi, cutia de viteze e marele plus la modelul nou.

 

Poate la anu il vand si ma bag la una din asta noua. Pana atunci poate fac un drive test la BMW :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fac tot posibilul sa vin dar nu pot sta mai mult de o zi. Sa vedem, poate reusesc doua. Oricum, suna fain de tot intalnirea asta ! :10:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rulate de la reprezentanta pana acasa nu sunt tocmai noi...

Si ca idee, NOI:

Michelin Anakee 3 170/60R17 - 513,09 LEI

Michelin Anakee 3 120/70R19 - 408,87 LEI

 

*cu livrare gratuita

Edited by gabyshor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Ca sa fiu extrem de riguros, gumele au exact 5,7 km. Greseala mea.

In ceea ce priveste pretul, am scanat in viteza netul si am gasit, pe stoc, cel mai ieftin la 1050 RON setul.

 

Sunt convins ca daca e cineva cu adevarat interesat, vom gasi o solutie fara sa ne batem joc unul de altul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot vad in ultima vreme din ce in ce mai multe cazuri cu probleme la furca, la noul Gs. N-ar strica sa fiti atenti la chestia asta, urmarile sunt cam nasoale...

 

 

post-14488-0-50627300-1498159414_thumb.jpg

post-14488-0-73702800-1498159422_thumb.jpg

post-14488-0-20008300-1498159431_thumb.jpg

post-14488-0-17659200-1498159468_thumb.jpg

post-14488-0-96277900-1498159478_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personal cred ca chestiile astea, ca si cardanele rupte and stuff, vin de la o exploatare necorespunzatoare a mobrei. Ea saraca iti inspira incredere si se tine f bine si in conditii naspa de mers. Dar cand ai impresia ca ai sub tine un 530 exc sau ceva de genul asta dar de fapt e un GS... cam asta se intampla... O tine la cateva ture mai dure, niste sarituri etc, dar cand faci obicei din asta cu ditamai vaca... o cam frangi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e cum tragi linie? Cand stii ca e prea mult?


» Post actualizat in 22 Jun 2017 21:34

N-am auzit de problema asta la 1150...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...