Jump to content
Sign in to follow this  
Starcream

Accident grav dn1

Recommended Posts

Simplu, pentru ca pe forum daca ai vitezana esti de vina din principiu...5 baieti morti anul asta cu vitezane, 5 cunoscuti...toti morti din vina soferilor, au fost mustrati post-mortem pe forum ca aveau viteza mare. normal...poti sa acuzi viteza cand toata viata ta motociclistica se rezuma la performantele unui GS500

 

....si incalcarea limitei de viteza tot vina se cheama.

GS500 poate sa rastoarne si ala o Dacie la 50 km/k

 

Simplu, pentru ca pe forum daca ai vitezana esti de vina din principiu...5 baieti morti anul asta cu vitezane, 5 cunoscuti...toti morti din vina soferilor, au fost mustrati post-mortem pe forum ca aveau viteza mare. normal...poti sa acuzi viteza cand toata viata ta motociclistica se rezuma la performantele unui GS500

 

....si incalcarea limitei de viteza tot vina se cheama.

GS500 poate sa rastoarne si ala o Dacie la 50 km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e ultimul post aici pe topic, nu vreau sa umplu ceva din care unii ar trebui sa invete intr-o emisiune de pe OTV.

 

Belbody...tu nu mai esti motociclist in Ro...de ce iti mai dai cu parerea? Afara lumea e altfel...nu sunteti stresati, munciti pe bani...nu aveti gandurile prin alte parti...te plictisesti tare nu?

 

Iar daca e cum zice ninisor si ma curat...macar sa o fac cum trebuie...luand si soferul vinovat dupa mine,eventual si toti pasagerii din masina !

 

 

:rose:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot ce pot zice acum pt ca mi am dat seama ca il stiu destul de bine si am iesit cu el pe la munte cu mobrele este RIP Myx, Condoleante sincere familiei si insanatosire grabnica pasagerei care nu are nici o vina. Nu stiu daca am inteles bine cum ca nu avea echipament dar eu mereu la drumuri lungi il stiu echipat full intr un combinezon vanucci, cizme etc...Nu zic ca parerile si sfaturile altora nu ar fi bune dar cred ca 2 din mai vechii motociclismului(Alex Dutu si Denis) pe care ii stiu si ii stimez din 2002 si pe care ii stiu cum merg ca am mers si eu cu ei o perioada scurta, pot da niste sfaturi foarte bune pt ca amandoi vb din experienta proprie si cunosc cu ce se mananca acest sport mult mai bine decat multi de pe aici. Eu dupa primul accident am ales sa nu mai merg cu nimeni in spate tocmai ca nu vreau sa am alta persoana pe constiinta iar daca mor o fac pe barba mea. Cand s a nascut fi miu am decis si am promis ca ma intorc in fiecare seara acasa sa il pup de noapte buna si desi am avut si eu greselile mele si exagerarile mele pot spune ca in mare parte am mers linistit, relativ legal si ii multumesc lui Dumnezeu ca inca mai pot sa imi pup baiatul. Am fost mereu de parere ca daca nu te feresti tu , nimeni nu o sa o faca pt tine. Asa ca fiti cu bagare de seama si ochii in 4 pt ca aveti persoane dragi care va asteapta acasa si nu se merita sa va riscati viata voastra sau a altora pt un pic de adrenalian. Pt asta incercati circuitul si nu o sa va para rau. Noapte buna tuturor si averi grija de voi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pot invata multe lucruri din pataniile altora, pe acest forum.Doar ca este de preferat sa aflam cum a evitat la limita cineva un accident si nu cum ,nu l-a mai putut evita.Cumva mi se pare mai interesanta prima varianta.A doua incepe sa devina banalitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul asta s-a intamplat pe raza unei localitati. Am mers si eu pe SuperStrada de-aia si nu prea trece prin localitati. Si cand cumva intra in localitati .. ghici ce.. nu mai e superstrada e.. strada.

Pai atunci sa se faca ca in America ! O arzi haotic in trafic cand pe stanga cand pe dreapta cu masina sau motocicleta si intimidezi ceilalti participanti la trafic care spre norocul lor au infrastructura ! imediat se gaseste un cetateat civilizat care suna la 112 si in max 10 km perturbatorul e oprit si potolit. Eu zic totusi cei care locuiesc in zona accidentului sa verifice daca exista vreo camera in caz ca mai tragea o dubla motociclistul nostru ! Oricum cine a zis ca despre morti se vorbeste numai de bine mare vorba a zis ! Si cred ca daca e ceva de invatat pot sa afirm urmatoarele : De cate ori mi-am vazut un prieten motociclist teribilist nu l-am aplaudat la capitolul vai ce skill are ! Ba din contra am preferat sa il trag de urechi cat inca nu patise nimic : O regula de aur : E MAI BINE SA PREVII DECAT SA COMBATI ! si e universal valabila . In cazul nostru cuvintele sunt de prisos si nu pot spune decat: PACAT ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot ce pot zice acum pt ca mi am dat seama ca il stiu destul de bine si am iesit cu el pe la munte cu mobrele este RIP Myx, Condoleante sincere familiei si insanatosire grabnica pasagerei care nu are nici o vina. Nu stiu daca am inteles bine cum ca nu avea echipament dar eu mereu la drumuri lungi il stiu echipat full intr un combinezon vanucci, cizme etc...Nu zic ca parerile si sfaturile altora nu ar fi bune dar cred ca 2 din mai vechii motociclismului(Alex Dutu si Denis) pe care ii stiu si ii stimez din 2002 si pe care ii stiu cum merg ca am mers si eu cu ei o perioada scurta, pot da niste sfaturi foarte bune pt ca amandoi vb din experienta proprie si cunosc cu ce se mananca acest sport mult mai bine decat multi de pe aici. Eu dupa primul accident am ales sa nu mai merg cu nimeni in spate tocmai ca nu vreau sa am alta persoana pe constiinta iar daca mor o fac pe barba mea. Cand s a nascut fi miu am decis si am promis ca ma intorc in fiecare seara acasa sa il pup de noapte buna si desi am avut si eu greselile mele si exagerarile mele pot spune ca in mare parte am mers linistit, relativ legal si ii multumesc lui Dumnezeu ca inca mai pot sa imi pup baiatul. Am fost mereu de parere ca daca nu te feresti tu , nimeni nu o sa o faca pt tine. Asa ca fiti cu bagare de seama si ochii in 4 pt ca aveti persoane dragi care va asteapta acasa si nu se merita sa va riscati viata voastra sau a altora pt un pic de adrenalian. Pt asta incercati circuitul si nu o sa va para rau. Noapte buna tuturor si averi grija de voi.

 

Te pup ms si superb ce ai scris legat de familie

Share this post


Link to post
Share on other sites

next please, a mai merlit unul cu ss-ul, pacat, mare pacat de tineretea lui si de viata de care se putea bucura!

 

 

baaaaa miejii din fanta, ati inteles ca puteti sa muriti cu dreptatea in mana????(ma rog, in cazul de fata nu se pune problema, ca nu cred ca ave viteza civilizata nici daca imi canta la usa un sobor de militieni)sa va iau prioritatea pe cardan daca o ardeti recing pe unde va taie bila!

Edited by stulewa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paul, si eu port ochelari si as indrazni sa spun ca sunt sanse sa vad mai bine ca tine...

Cei care poarta ochelari ii poarta deoarece nu vad bine fara acesti ochelari...

 

Insa degeaba vezi bine daca nu stii sa interpretezi ceea ce vezi.

 

Tu ai dreptate. Multi oameni cu ochelari vad perfect cu ochelari ca de acea ii poarta.

Dar majoritatea oamenilor batrani cu precadere cei din zonele rurale isi fac foarte rar control oftamologic si nu isi schimba ochelarii. Si au senzatia ca vad bine fiindca sunt obisnuiti cu ochelarii aia. Am exemple in familie.

Daca te uiti cu atentie in trafic 9 din 10 oameni care poarta ochelari sunt lipiti cu nasul de parbriz. Chiar si unii destul de tineri. Eu nu iti doresc sa traversezi strada prin fata unora ca ei mai ales la apus.

 

Se intampla sa avem sosele inguste iar cineva argumenta ca o delimitare ferma prin zid sau glisiere metalice ar face aproape de neconceput interventia optima a salvarilor, SMURD etc pe un trafic aglomerat deci, DILEMA.

 

In anglia am observat pe drumuri cam cum e DN1 ca au foarte multe sensuri giratorii. Astfel ca ambulantele pot veni destul de repede daca pui zid pe mijloc dar pui giratorii mai des. Giratoriile mai au rolul de a mai reduce din viteza de deplasare.

Se circula destul de fluid prin giratoriile alea. Ca aveau un diametru destul de mic. Si vedeai de departe daca este cineva in giratoriu. Nu ca la noi unde in giratoriu sunt statui, ghivece mari cu flori, braduti si alte bazaconii de nu vezi ce vine.

 

Pacat de pasagera. Sper sa se faca bine.

Inconstienta mai mare decat sa mergi cu viteza cu pasager nu cred ca exista. Nu conteaza daca are pasagerul echipament ori nu are, tot nu mergi ca nebunul.

Mai ales pe DN1. Eu am spaima de DN1. Merg pe el cat pot de rar si cat pot de atent. Este cel mai imputit drum din toata tara asta. E plin de smecheri si prosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belbody...tu nu mai esti motociclist in Ro...de ce iti mai dai cu parerea? Afara lumea e altfel...nu sunteti stresati, munciti pe bani...nu aveti gandurile prin alte parti...te plictisesti tare nu?

Am avut o zi perfecta si o plimbare cu motocicleta de 160km superba. Autostrada, drum drept, curbe cat cuprinde pe un DN-u meseris, sute de motociclisti am vazut azi pe drumuri, deja mergeam cu mana stanga ridicata ca mi-era lene sa o mai pun la loc pe genunchi sau pe ghidon. Popas moto, admirat motoare, ascultat urlete de SS in padure, baut un suc, mancat un carnat. Am ajuns acasa si am vazut topicul asta.

Mi-a stricat ziua. :( (oricat de marlan as fi n-as putea sa nu simt un gust amar cand vad pozele alea)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest AparTe

"un băiat minunat, cumpătat, caracter de milioane Âşi motociclist desăvârÂşit", (cuvant urat) piÂşat unt apa minerala morena trenul de filiaÂşi câinii lui Rădel Âşi toate cuvintele interzise pe forum pentru un astfel de caracater.

 

Cu un asemenea clip pe YouTube, cine să-l mai respecte în afară de lingăii care au dat mâna cu el dând concomitent Âşi din coadă ?

A fost un idiot Âşi-a primit răsplata după care alerga de "6 ani în 6 minute" . Cât mai puțini dinăÂştia în trafic, ne bucurăm !

 

Moarte proÂştilor !

 

:goodposting:

Share this post


Link to post
Share on other sites

O intrebare idioata;o fi avut camera montata pe casca?Ceva imi spune ca trebuia sa fie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba prostilor...UN (cuvant urat) DE DACIE CARE INTOARCE ARE SUSPENSIA DESTINSA PE PARTEA LOVITURII ! Cat de greu se rastoarna o masina care intoarce? putea sa o loveasca si la 50 la jumate si o rasturna...

 

In afara de Alex Dutu si inca vreo 5 , a-ti fost doar prosti,incuiati si motociclisti de tastatura care a-ti postat, nici unul cu vreo experienta reala de viteza sau motociclism real...gasiti un filmulet pe youtube si condamnati faptul ca baiatul asta chiar putea sa mearga...avea bilute...bravo lui...nu ca altii care mai rau incurca daca ii prinzi pe drum.

 

 

R.I.P. Ionut.

 

mda...numai ca diferenta dintre el si mine este ca eu beau o bere,pap o aluna si citesc un forum la ora asta. el e PA! azi am facut un traseu misto (vreo 600km), am ajuns si la Amkart la supermoto, si am ajuns si intreg acasa fara emotii! Sa rada lumea de mine ca merg incet ( :crack: ), pentru mine e important sa ajung acasa asa cum am plecat, restul sunt pe planul doi.

 

am trecut si eu de dimineata pe DN1 in drum spre Sinaia (Babele de fapt) si am dat peste un nenica cu o dacie care se pregatea sa faca exact aceiasi schema cu intorsul peste linie dubla continua. era pe sensul meu de mers si l-am depasit prin dreapta pana la urma ca el era chitit sa intoarca :).de regula mai filmez drumul si ma uitam mai devreme la filmulet ca am crezut ca e vorba de acelasi personaj care a provocat accidentul dar nu e(deci fiți pe faza ca specia daciotilor sinucigasi n-a murit). ce m-a frapat vazand filmarea a fost ca nenea cu dacia vroia sa intoarca desi era masina politiei cu radarul chiar in zona aia...dar il durea la basca. probabil si politia tolereaza manevrele astea. eu am trecut pe la vreo 10AM prin zona accidentului. daca de dimineata imi spuneam ca ar fi bine sa evit DN1...acum stiu sigur ca o sa-l evit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca a avut-o....nu cred ca o sa posteze cineva filmuletzul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt deacord cu cele spuse de tine.

 

Eu n-am facut altceva decit a face o constatare post factum si nicidecum o judecata de valoare si anume, in opinia mea, daca acest motociclist ar fi avut sansa sa fi fost indrumat spre un circuit acum poate nu mai scriam depre aceasta tragedie.

 

Referitor la judacatile de valoare sau/si `datul cu pietre`, este dreptul vostru de a le face sau/si de a le arunca.

Nu stiu ce sa inteleg. Cand un criminal ajunge dupa gratii, inseamna ca justitia da cu pietre ?

Uite, ce se intampla...Cateva posturi mai incolo sau mai incoace se gasesc niste destepti care sunt de parere ca cei care descurajeaza astfel de comportamente si deplang consecintele, o fac din invidie. Tu iti dai seama ca astia merg pe strada si nu pe circuit? Daca era fata ta in spatele lui ?

 

Imi pare rau de baiat. Sanatate fetei !

Share this post


Link to post
Share on other sites

of of ! inca unu ! ce conteaza ca mosul a fost de vina ?! saracul a mers regulamentar si nu era teribilist !? postam degeaba !! unii nu inteleg ca detinem motociclete care ABIA ASTEAPTA SA NE OMOARE ! pacat de tineretea lui ! cu cat te crezi mai bun .......RIP ! sanatate pasagerei !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vreti sa fiti 'corecti',putem sa dam vina pe cheagu' ala cu Dacia pana ne vine rau.......

 

A-i cere unui sofer de genu' ala sa fie precaut sau atent e ca si cum ai cere unui MOTOCICLIST sa mearga legal

 

Cand pu.la mea o sa va intre asta in cap?

 

Nu poti sa te plangi ca un cheag a intors pe linie continua sau ca o vaca te sicaneaza atata timp cat si tu insuti impingi limita........Si nu ma refer la ipocrizie dpdv moral,ci pur si simplu cum tu ca motociclist nu rezisti uneori sa-i mai dai, sa mai tai o linie continua, sa mai faci una alta........asa si cheagu' ala sau vaca aia......n-au cum sa mearga legal pt ca au alta pregatire legat de trafic,au alta atentie distributiva (lipsa) etc etc....... E CA SI CUM TE-AI SUPARA CA UN CAINE IN STRADA SARE SA TE MUSTE. E un ANIMAL, NU GANDESTE.

 

Asa tre sa-i priviti si pe ceilalti participanti la trafic.

 

Ce NU poti controla direct, incearca sa PREVII sau sa EVITI. Deci daca nu poti controla orice chega/orice bou/orice pata de ulei sau k.k.t, mergi in asa fel incat atunci cand ti se 'prezinta' in fata fenomenu,sa fii in masura sa SCAPI, sa EVITI, sa ........TRAIESTI....

 

Daca momentu' cand iti apare acest neprevazut in fata coincide cu momentu' cand si tu incalci limitele tale........se intampla ce se intampla mereu.....

 

 

 

Eu cred ca macar pe topicu' asta nu are sens sa ne certam, cine a fost de vina, de ce, etc.....

 

Au murit niste oameni.......Pe cine incalzeste ca este DOAR vina mosului? sau ca este VINA baiatului ca avea viteza excesiva? Multi il judeca pt ca avea permisu' suspendat. sau cum dracu' era. Nu poti judeca doar din prisma unor 'factori' fara sa judeci in ansamblu.... Daca avea permisu' legal,si cu toate astea tot viteza asta o avea si tot asta patea, era mai indreptatit? murea mai 'cu dreptatea in mana' ?.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt deacord cu cele spuse de tine.

 

Eu n-am facut altceva decit a face o constatare post factum si nicidecum o judecata de valoare si anume, in opinia mea, daca acest motociclist ar fi avut sansa sa fi fost indrumat spre un circuit acum poate nu mai scriam depre aceasta tragedie.

 

Referitor la judacatile de valoare sau/si `datul cu pietre`, este dreptul vostru de a le face sau/si de a le arunca.

 

NICIODATA, sau poate dupe 3 ture pe pista suferea o forma acuta de plictis. Felul in care a filmat videoclipurile spune mult despre nevoia de adrenalina de care suferea.

 

Astazi a fost :

Viteza, ceasu rau pisica neagra, poc, rip. Asta e tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1349558199[/url]' post='3252969']

Daca vreti sa fiti 'corecti',putem sa dam vina pe cheagu' ala cu Dacia pana ne vine rau.......

 

A-i cere unui sofer de genu' ala sa fie precaut sau atent e ca si cum ai cere unui MOTOCICLIST sa mearga legal

 

Cand pu.la mea o sa va intre asta in cap?

E CA SI CUM TE-AI SUPARA CA UN CAINE IN STRADA SARE SA TE MUSTE. E un ANIMAL, NU GANDESTE.

 

 

daca mor evitand/lovind un caine nu imi pare rau

DAR

daca mor infipt in petarda lu' nea p.ulea ori il iau cu mine ori il bantui pana inebuneste

ps. cainele ala pe strada e tot din vina STATULUI/legilor de ca.cat

Animalul nu POATE gandi........zici tu.... de aceea trec caini pe trecerea de pietoni si intorc idiotii peste 2 benzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca mor evitand/lovind un caine nu imi pare rau

DAR

daca mor infipt in petarda lu' nea p.ulea ori il iau cu mine ori il bantui pana inebuneste

ps. cainele ala pe strada e tot din vina STATULUI/legilor de ca.cat

Animalul nu POATE gandi........zici tu.... de aceea trec caini pe trecerea de pietoni si intorc idiotii peste 2 benzi

 

ianachim: ideea e una singura si simpla: tre sa ne pazim. Punct.

 

Degeaba ne obosim sa canalizam toata ura spre cheagu' ala cu Dacia...... asta n-o sa invie pe nimeni....

 

Am facut prostii,si m-au costat si pe mine,de aia spun ca vorbesc in cunostinta de cauza....

 

Multi de aici vad ca fac o confuzie grava. Mersul legal NICIODATA n-o s fie suficient sa te scuteasca de accidente sau de idioti...

 

Mersul precaut da.

 

A NU se confunda mersul precaut cu mersul incet sau cu mersul legal.

 

Pot sa merg precaut si cu 80 in zona de 50 si sa fiu perfect in siguranta, sau pot sa merg cu 60 in zona de 50 si sa-mi fie fatal daca-mi sare un copil in fata de dupa o masina.......

 

Legea e una, integritatea ta corporala ca om si siguranta ta e cu totul altceva.........

 

 

Si vis a vis de moralistii pu.lii care tot fac afirmatii vis a vis de permis.

 

 

permisul este doar un DOCUMENT. Sunt omuleti fara categoria A care conduc motoare mult mai bine decat unii incepatori care au mobra de 1 an...Dar NU vreau sa pornesc polemici imbecile,pt ca o sa creada vreun prost ca indemn la ilegalitate..

 

 

In ziua de azi politia iti poate salta permisu' pt cele mai idioate motive posibile,asa ca NU luati simplul fapt ca un om are permisul suspendat ca pe un fel de fapt ULTRA elocvent. Pt ca in unele cazuri nu inseamna absolut nimic...

Edited by Adrian B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce sa inteleg. Cand un criminal ajunge dupa gratii, inseamna ca justitia da cu pietre ?

Uite, ce se intampla...Cateva posturi mai incolo sau mai incoace se gasesc niste destepti care sunt de parere ca cei care descurajeaza astfel de comportamente si deplang consecintele, o fac din invidie. Tu iti dai seama ca astia merg pe strada si nu pe circuit? Daca era fata ta in spatele lui ?

 

Imi pare rau de baiat. Sanatate fetei !

 

 

Cand un criminal ajunge dupa gratii, inseamna ca justitia da cu pietre ?

 

Nicidecum. Inseamna ca si-a facut treaba. Insa, cind discutia noastra se raporteaza la un incident tragic in care ambii protagonisti au platit pretul suprem sunt de parere ca, pe linga latura umana exprimata de cei mai multi dintre noi, mai constructiv ( in speranta diminuarii acestor tragedii ) ar fi daca am gasii cauza acestor tip de incidente.

 

In opinia mea, pot si au dreptul de a face judecati de valoare si/sau a da cu pietre aceia care, motociclistic vorbind, se afla undeva mai sus din punct de vedere moral. Eu am vrut sa subliniez faptul ca nu sunt in acea postura care sa-mi permita acest lucru iar tot ceea ce am incercat sa fac este de a transmite un mesaj tutror acelora care au acel `spirit competitiv` ca singurul loc unde se poate practica motociclismul sportiv/competitiv este circuitul.

 

 

Cateva posturi mai incolo sau mai incoace se gasesc niste destepti care sunt de parere ca cei care descurajeaza astfel de comportamente si deplang consecintele, o fac din invidie

 

Parerea mea este aceea ca pe acest forum o mare problema o constituie amestecul tuturor categoriilor de motociclisti ( ma refer la experienta, genul motocicletei, respect, atitudine, etc. ) si haosul perpetuat de lipsa unei moderari adecvate. De aici si neintelegerile, discutiile in contradictoriu, injuriile ... ceea ce transforma mai toate discutiile cu un real potential didactic intr-o foarte mare shaorma cu de toate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era foarte buna propunerea legislativa care se referea la confiscarea autovehicolului la depasirea cu 50 km/h a limitei de viteza. Multi ar fi ramas pietoni anonimi si nu celebri motociclisti morti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea este aceea ca pe acest forum o mare problema o constituie amestecul tuturor categoriilor de motociclisti ( ma refer la experienta, genul motocicletei, respect, atitudine, etc. ) si haosul perpetuat de lipsa unei moderari adecvate. De aici si neintelegerile, discutiile in contradictoriu, injuriile ... ceea ce transforma mai toate discutiile cu un real potential didactic intr-o foarte mare shaorma cu de toate.

 

Nu amestecul este problema, pentru ca toti avem dreptul la o opinie.

 

Problema apare cand TOTI isi dau cu parerea despre TOATE.......

 

daca fiecare si-ar permite sa spuna doar cat stie si nu doar cat 'crede' ca stie......si daca am avea mai mult respect si bun simt...... (bine,aici la faza cu respectu si bunul simt sunt ultra ipocrit,pentru ca eu in jur ca un b.ou, dar oricum macar nu sunt rau intentionat :) )

Edited by Adrian B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cineva zicea ca la 200m e la locul accidentului e linie discontinua. Daca intorcea acolo Dacia, riderul era sa aiba 50km/h si era sa evite accidentul?

Intorsul aiurea pe plaiurile mioritice (si nu numai) trebuie luat ca pe ceva de facto. Majoritatea accidenetelor grave moto se intampla sdin cauza asta (impreuna cu viteza care nu premite franarea). Pentru alti vitezomani, ca idee, la 180km/h = 50m/s, 50km/h = 13m/s, timpul necesar unei masini sa intoarca, vreo 5 secunde...

Pare rau de om, sincer, si mai rau imi pare de fata. Chiar azi in oras am vazut un baiat cu o fata pe un gixxer doar cu casti, de alea bune de 150 de roni. Baiatul mergea mult peste putintele sale. Poate topicul asta o sa ii dea de gandit daca o sa vada topicul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu amestecul este problema, pentru ca toti avem dreptul la o opinie.

 

 

 

Prietene Adrian, da-mi voie sa te contrazic. Parerea mea este ca libertatea de exprimare se opreste acolo unde pot dauna sau aduce prejudicii celorlalti/altora.

 

Daca opinia publica a unui motociclist fara experienta ( neavizat ) poate influenta viata motociclistica a unui viitor motociclist ( care doar citeste forumul ), permite-mi a stopa inexactitatile acelui user prin stergere/corectare si/sau chiar atentionare.

 

Daca luam in calcul bunul mers al acestei comunitati, logica si bunul simt spun ca un inceptor/nestiutor are dreptul de a pune intrabari si nu de a emite opinii despre ceea ce nu cunoaste.

Edited by Denis_sbz

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...]

 

In opinia mea, pot si au dreptul de a face judecati de valoare si/sau a da cu pietre aceia care, motociclistic vorbind, se afla undeva mai sus din punct de vedere moral. Eu am vrut sa subliniez faptul ca nu sunt in acea postura care sa-mi permita acest lucru iar tot ceea ce am incercat sa fac este de a transmite un mesaj tutror acelora care au acel `spirit competitiv` ca singurul loc unde se poate practica motociclismul sportiv/competitiv este circuitul.

[...]

Nu stiu exact cine are dreptul sa emita judecati insa de putut POT sa o faca toti cei care in momentul de fata sunt inca in viata. Adica cei care pana acum au gasit o metoda de a evita situatiile de genul celei de astazi. Fie ca e mers incet, fie ca e responsabilitate, fie ca e inspiratie.

 

In momentul in care vom intelege ca drumurile publice sunt... spatii publice, adica destinate tuturor, in mod cert genul asta de evenimente va fi mai rar. Din pacate insa suntem tentati sa nu vedem decat cate o jumatate a realitatii. Si anume jumatatea care ne coafeaza. Daca riderul se pocneste din vina lui - e si el om, a gresit. Daca se pocneste din vina altuia - moarte conservarilor.

 

Traficul e un mediu in care toata lumea are cam aceleasi drepturi si responsabilitati. In general motociclistii sunt ceva mai implicati in acest fenomen deoarece pentru ei in afara caracterului uitlitar condusul presupune si un evident factor fun. Moment in care e firesc sa se aplece asupra sa mai mult decat minimul necesar impus de lege. Pe scurt, TEORETIC un motociclist e putin mai bine pregatit pentru trafic decat un sofer normal - chiar daca pregatirea asta e facuta informal la o samanta si-o bere. INSA cand compari nesimtirea unuia care intoarce ilegal (in fond se afla intr-o cutie de tabla - ce poate sa i se intample?) cu nesimtirea altuia care rupe pixda-n ea de mobra pretinzand altora sa-l protejeze pentru ca-i mai vulnerabil, ghici cine-i mai vinovat.

 

Viteza NU ucide. Decelerarea abrupta o face! Viteza insa te ajuta sa nu vezi, te ajuta sa nu fi vazut, te ajuta sa nu poti evita situatiile care se soldeaza cu decelerari bruste.

 

RIP impricinatilor, sanatate si intelepciune celorlalti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...