amon2286 Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 (edited) Buna seara! Am creat acest topic pentru a afla cat mai multe pareri despre yamaha mt-01. Daca sunt persoane care au avut sau inca detin acest model le rog sa imi transmita cateva pareri. Intentionez sa imi iau una in primavara.. ...nu am avut un moto pana acum si acest model e destul de puternic(capacitate motor 1700cc). Multumesc! Edited October 11, 2012 by amon2286 Quote Link to post Share on other sites
bec Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 subforumul asta e pentru prezentarea motoretei DETINUTE/PERSONALE , vezi mai jos la motociclete de strada. nu stiu ce-i mai bun pentru un incepator, mt-01 sau R1 Quote Link to post Share on other sites
raducanescovan Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 nu stiu ce-i mai bun pentru un incepator, mt-01 sau R1 hai mai....omu nu stie...mt-01 , R1 sau HAYABUSA... macar da-i informatia completa... Quote Link to post Share on other sites
Z3US Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 hai mai....omu nu stie...mt-01 , R1 sau HAYABUSA... macar da-i informatia completa... si tu ai uitat una...zx-14r Quote Link to post Share on other sites
Legnakrad. Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 De ce raspundeti aiurea daca nu ati zis nimic de mt-01 cum a cerut omul?! De-asta s-a dus de rapa ,motoretizmul. On topic: Nu am mers dar am vazut si m-am urcat. Arata f misto, e greoi dar nu foarte (pare ok distribuita greutatea). E motor de cuplu nu de cai, f misto insa tocmai de-asta nu il poti controla ca incepator. Daca nu vrei sa il faci praf si pe tine cu el, atunci nu-l lua. Mergi 1 an minim cu un motor mai docil. Quote Link to post Share on other sites
Lupul Gri Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 (edited) cât consuma? Edited October 12, 2012 by Lupul Gri Quote Link to post Share on other sites
bec Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 ia un BT1100 buldog daca-ti place look-ul si este singurul motiv de intrebi despre 01 Quote Link to post Share on other sites
freeman Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 detin un MT-01....in nici un caz nu e de incapator. are 1700 cc si 140 cuplu. ca o intrebare? de ce vrei MT...doar ca arata intr-un fel? Quote Link to post Share on other sites
ohamoha Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 Faleu ce frumoasa e. Cand oi fi corporatist manager din asta-mi iau. Cica merge maxim 200 Km/h si are 88 de cai la 4.500 dar cuplul cred ca este de-a dreptul porcesc. Quote Link to post Share on other sites
**klauss** Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 La fratele lui mai mic MT 03 nu te-ai gandit??? Quote Link to post Share on other sites
amon2286 Posted October 13, 2012 Author Share Posted October 13, 2012 (edited) Imi place mt-01 cum arata dar si ce anume poate....nu il iau pentru viteza...imi surade cuplul ...nu sunt un tip agresiv si nu imi place neaparat viteza, stiu sa ma stapanesc....am mai "calarit" vulcan 800 clasic si honda hornet...m-am urcat si pe un r6....initial ma gandeam la un chopper dar nu mi se pare potrivit pentru drumurile din tara...iau motor sa pot calatori lejer, sa fie cat de cat comod, nu-l iau sa scurm asfaltul in 2 metri...totusi cred ca e mai usor de manevrat decat un vulcan.... Freeman poti sa imi dai mai multe detalii? Prin tara nu am vazut motorul asta....e destul de scump si destul de rar...cred ca nici foarte greoi pentru mine nu ar fi...am 90 kg si 1.83 m...ar fi ideal sa ma pot urca pe una si sa vad cum ma simt ... Edited October 13, 2012 by amon2286 Quote Link to post Share on other sites
Serge Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Mda, asta încă n-o citisem aici, primul motor de 1700cc! Felicitări. Singurul dezavantaj în afara de pretul atractiv doar pentru CEO si CFO, daca îți iei unul acum nu vei putea face upgrade la anul, cand te plictiseÂşti de ea ca n-are cilindree, cuplu si viteză. Quote Link to post Share on other sites
AcaruPaun Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Dacă vrei confort,manevrabilitate şi feeling V2 şi zici că te ştii cu motoarele,poate Honda Varadero ar fi mai potrivită,pe "şoselele" din România,mă refer Quote Link to post Share on other sites
hornet600 Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Imi place mt-01 cum arata dar si ce anume poate....nu il iau pentru viteza...imi surade cuplul ...nu sunt un tip agresiv si nu imi place neaparat viteza, stiu sa ma stapanesc....am mai "calarit" vulcan 800 clasic si honda hornet...m-am urcat si pe un r6....initial ma gandeam la un chopper dar nu mi se pare potrivit pentru drumurile din tara...iau motor sa pot calatori lejer, sa fie cat de cat comod, nu-l iau sa scurm asfaltul in 2 metri...totusi cred ca e mai usor de manevrat decat un vulcan.... Freeman poti sa imi dai mai multe detalii? Prin tara nu am vazut motorul asta....e destul de scump si destul de rar...cred ca nici foarte greoi pentru mine nu ar fi...am 90 kg si 1.83 m...ar fi ideal sa ma pot urca pe una si sa vad cum ma simt ... ''nu sunt un tip agresiv si nu imi place neaparat viteza, stiu sa ma stapanesc'' aceeasi placa clasica si rasuflata a incepatorilor..is satul de "cuminti" de astia ca tine. Quote Link to post Share on other sites
amon2286 Posted October 14, 2012 Author Share Posted October 14, 2012 (edited) hornet600..eu am cerut ''nu sunt un tip agresiv si nu imi place neaparat viteza, stiu sa ma stapanesc'' aceeasi placa clasica si rasuflata a incepatorilor..is satul de "cuminti" de astia ca tine. eu am cerut pareri, impresii, etc legate de modelul mai sus....ideea e in felul urmator: daca vrei sa iti rupi capul ti-l poti rupe si cu hornet 600 ....unii au lucrul asta in sange...altii nu... ca e mai greu de manevrat asta e alta treaba....depinde de aptitudinile de sofer ale fiecaruia....am vb cu oameni care au de 10-15 ani motor fara accidente grave...poti sa iti iei ce motor vrei tu atata timp cat esti constient de pericolele la care te expui...aaaa...ca mori mai usor pe motor decat intr-o masina...clar ...si pe jos pe strada mori...e gramul ala de ghinion dar in rest toate-s cum ti le asterni....fiecare isi cumpara ceva ce crede ca il reprezinta...si o masina cand o cumperi te uiti sa iti placa, sa ti-o permiti, sa fie performanta, etc.... Edited October 14, 2012 by amon2286 Quote Link to post Share on other sites
marius317 Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 (edited) nu-l iau sa scurm asfaltul in 2 metri... Cu mobra asta exact asta vei face ! Si in gaura ce va ramane dupa scurmat se va aflla si jumatate de cauciuc ! Nu am, nu am avut insa, atras de model si intentionand sa imi iau una, am citit multe despre ea. Here goes: vibreaza, se incinge, consuma mult, este greu de mers prin oras cu ea, e smucita, greoaie, incomoda pentru pasager, nepractica la iesiri mai lungi...toata povestea se termina la 7000 de RPM, daca nu la 6500. Arata foarte bine, franeaza bine, este o motocicleta exotica, exclusivista, potrivita cand mai ai cel putin una ! Un incepator, probabil pana sa cada cu ea in mers, va cadea cu ea pe loc. In comun cu R1 nu are decat franele, nu cred ca pot fi comparate in nici un fel. Sunt de parere ca din alte motive nu este potrivita pentru un incepator. Asta e una din mobrele pe care o iei dupa ce ai cam terminat cu experimentatul si cu plimbarile lungi. Eu pe asta as fi vrut s-o rapesc http://www.moto.it/m...tml?msg=4077438 Cam scumpa insa...si se gaseste si la preturi mai bune insa nu atat de accesorizata Ce o caracterizeaza nu se potriveste in nici un fel cu argumentele tale (apropo de ce vrei sa o alegi) Daca tot iti plac cele din zona asta mai ciudatica, mai bine te-ai uita dupa un 1125 CR, dar nu are nici o legatura cu un incepator... Edited October 14, 2012 by marius317 Quote Link to post Share on other sites
servant.1980 Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Cu mobra asta exact asta vei face ! Si in gaura ce va ramane dupa scurmat se va aflla si jumatate de cauciuc ! Nu am, nu am avut insa, atras de model si intentionand sa imi iau una, am citit multe despre ea. Here goes: vibreaza, se incinge, consuma mult, este greu de mers prin oras cu ea, e smucita, greoaie, incomoda pentru pasager, nepractica la iesiri mai lungi...toata povestea se termina la 7000 de RPM, daca nu la 6500. Arata foarte bine, franeaza bine, este o motocicleta exotica, exclusivista, potrivita cand mai ai cel putin una ! Un incepator, probabil pana sa cada cu ea in mers, va cadea cu ea pe loc. In comun cu R1 nu are decat franele, nu cred ca pot fi comparate in nici un fel. Sunt de parere ca din alte motive nu este potrivita pentru un incepator. Asta e una din mobrele pe care o iei dupa ce ai cam terminat cu experimentatul si cu plimbarile lungi. Eu pe asta as fi vrut s-o rapesc http://www.moto.it/m...tml?msg=4077438 Cam scumpa insa...si se gaseste si la preturi mai bune insa nu atat de accesorizata Ce o caracterizeaza nu se potriveste in nici un fel cu argumentele tale (apropo de ce vrei sa o alegi) Daca tot iti plac cele din zona asta mai ciudatica, mai bine te-ai uita dupa un 1125 CR, dar nu are nici o legatura cu un incepator... prietene...esti total pe langa subiectul asta Quote Link to post Share on other sites
marius317 Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 (edited) prietene...esti total pe langa subiectul asta Foarte posibil, dar de ce nu esti mai la obiect? De fapt care e dupa parerea ta subiectul fata de care sunt eu pe langa? Spune-mi !...Va fi interesant Edited October 21, 2012 by marius317 Quote Link to post Share on other sites
icey Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Nu mai sta pe ganduri, daca ai bani si te ai indragostit de modelul asta, achizitioneaza-l! Daca stai sa asculti pareri pe forum nu ajungi niciunde. Cauta un forum specific MT-01 si ia-l la puricat. Bafta! Quote Link to post Share on other sites
Bigfoot Posted October 22, 2012 Share Posted October 22, 2012 detin un MT-01....in nici un caz nu e de incapator. are 1700 cc si 140 cuplu. ca o intrebare? de ce vrei MT...doar ca arata intr-un fel? Cat consuma exact? ( oras / afara ) Quote Link to post Share on other sites
servant.1980 Posted October 22, 2012 Share Posted October 22, 2012 Foarte posibil, dar de ce nu esti mai la obiect? De fapt care e dupa parerea ta subiectul fata de care sunt eu pe langa? Spune-mi !...Va fi interesant cred ca te-ai apropiat doar de faza cu vibratul....intradevar motorul vibreaza dar nu este ceva deranjant in comun cu R1 sunt mai multe cum ar fi etrierii de frana , furca si bascula sunt derivate din R1 nush de unde ai scos faza cu incinsul pentru ca eu cat timp am detinut motorul asta nu am simtit treaba asta si oricum nu prea ai cum sa-ti dai seama din simplul motiv ca nu are indicator de temperatura racirea fiind facuta doar pe aer mie unul mi s-a parut cea mai prietenoasa motocicleta odata ce ai pus-o in miscare...o manevrabilitate de invidiat pentru gabaritul ei iar daca tot veni vorba si despre consum ...in afara daca mergi cu 120-130 turometrul sta undeva in jur de 2000 de ture si eu am reusit un consum in jur de 5l/100km Quote Link to post Share on other sites
marius317 Posted October 22, 2012 Share Posted October 22, 2012 (edited) cred ca te-ai apropiat doar de faza cu vibratul....intradevar motorul vibreaza dar nu este ceva deranjant in comun cu R1 sunt mai multe cum ar fi etrierii de frana , furca si bascula sunt derivate din R1 nush de unde ai scos faza cu incinsul pentru ca eu cat timp am detinut motorul asta nu am simtit treaba asta si oricum nu prea ai cum sa-ti dai seama din simplul motiv ca nu are indicator de temperatura racirea fiind facuta doar pe aer mie unul mi s-a parut cea mai prietenoasa motocicleta odata ce ai pus-o in miscare...o manevrabilitate de invidiat pentru gabaritul ei iar daca tot veni vorba si despre consum ...in afara daca mergi cu 120-130 turometrul sta undeva in jur de 2000 de ture si eu am reusit un consum in jur de 5l/100km Da, cred ca...pentru ca in rest sunt total pe langa subiect, doar aici se vorbeste de pretul conopidei pe piata mondiala si tu ai surprins esenta . Derivate de R1...si de aici e R1. Are suspensiile si franele de la R1 asta nu inseamna ca e R1, nu stiu ce vrei sa zici exact...Nu stiu la ce ma contrazici...sau ce sustii O mobra cu un motor de 42 de 1700, racit pe aer, care consuma o curba de cuplu de 1500 Nm in 2000 de RPM, cu cinci viteze ,cu un consum declarat de 38 MPG (te descurci tu...) ca cineva a intrebat si de consum, spui tu ca e prietenoasa si adecvata unui incepator? Cum stai pe ea la 140 km/h, dar in traficul din Bucuresti? Deci tu, daca nu ai ceas de temperatura nu sti ca se incinge...ale dracu proteze...?! Mister, eu cum am spus, nu am avut mobra...am oferit o parere omului (care oricum nu cred ca are treaba cu topicul..) din ce am citit, vazut si auzit (vazand ca nu ii spune nimeni nimic), fiind interesat de model, ca de ceva mai exotic. Iti dai seama ca ii cred pe ei, nu pe tine Plus, ca eu nu vorbeam mobra de rau, din moment ce nu am renuntat la gandul de a-mi lua una, insa am accentuat niste aspecte pe care un incepator le poate resimti si mai mult... Edited October 22, 2012 by marius317 Quote Link to post Share on other sites
servant.1980 Posted October 22, 2012 Share Posted October 22, 2012 si eu ti-am spus o parere , din punctul de vedere al unui detinator... la 140 la ora stai destul de bine pe ea , cum stai pe orice naked.... in traficul din Bucuresti poate sa-ti spuna Freeman cum sta treaba Quote Link to post Share on other sites
freeman Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Da, cred ca...pentru ca in rest sunt total pe langa subiect, doar aici se vorbeste de pretul conopidei pe piata mondiala si tu ai surprins esenta . Derivate de R1...si de aici e R1. Are suspensiile si franele de la R1 asta nu inseamna ca e R1, nu stiu ce vrei sa zici exact...Nu stiu la ce ma contrazici...sau ce sustii O mobra cu un motor de 42 de 1700, racit pe aer, care consuma o curba de cuplu de 1500 Nm in 2000 de RPM, cu cinci viteze ,cu un consum declarat de 38 MPG (te descurci tu...) ca cineva a intrebat si de consum, spui tu ca e prietenoasa si adecvata unui incepator? Cum stai pe ea la 140 km/h, dar in traficul din Bucuresti? Deci tu, daca nu ai ceas de temperatura nu sti ca se incinge...ale dracu proteze...?! Mister, eu cum am spus, nu am avut mobra...am oferit o parere omului (care oricum nu cred ca are treaba cu topicul..) din ce am citit, vazut si auzit (vazand ca nu ii spune nimeni nimic), fiind interesat de model, ca de ceva mai exotic. Iti dai seama ca ii cred pe ei, nu pe tine Plus, ca eu nu vorbeam mobra de rau, din moment ce nu am renuntat la gandul de a-mi lua una, insa am accentuat niste aspecte pe care un incepator le poate resimti si mai mult... prietene...esti paralel. are 6 trepte, consuma 6.5 in oras. 4.5-5 afara la viteza pentru care a fost gandita s amearga adica 134-150 max. cuplul este de 140 nu 1500 si este la 3000 de incins....ai sa razi dar racirea pe ulei/aer isi face efectul bine, asta nu inseamna ca depaseste 110 grade fata de altele...iar servand a avut una...chiar pe care o am au acuma...si am mers cu ea 15.000. informatiile luate de pe net pe sarite te fac sa fi doxa de prostie... Quote Link to post Share on other sites
marius317 Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 (edited) prietene...esti paralel. are 6 trepte, consuma 6.5 in oras. 4.5-5 afara la viteza pentru care a fost gandita s amearga adica 134-150 max. cuplul este de 140 nu 1500 si este la 3000 de incins....ai sa razi dar racirea pe ulei/aer isi face efectul bine, asta nu inseamna ca depaseste 110 grade fata de altele...iar servand a avut una...chiar pe care o am au acuma...si am mers cu ea 15.000. informatiile luate de pe net pe sarite te fac sa fi doxa de prostie... Da...Nu voiam sa intru in discutii de asa natura, sperand ca inclusiv contributiile celor care detin mobra nu se vor lasa asteptate, contributii intr-un sens pozitiv...nu comentarii semi-idioate. Din pacate, zi de zi, trebuie sa te adaptezi cumva si sa reusesti sa faci fata tutoror provocarilor...pentru ca se pare ca dintr-o initiativa cruda, D-zeu i-a facut pe toti dupa chipul si asemanarea lui si nu poti din start, distinge nevertebratele de vertebrate... Ma rog. Acestea sunt specificatiile tehnice ale motocicletei pe care afirmi ca o detii. Displacement: 1670.00 ccm (101.90 cubic inches) Engine type: V2, four-stroke Power: 88.90 HP (64.9 kW)) @ 4750 RPM Torque: 150.30 Nm (15.3 kgf-m or 110.9 ft.lbs) @ 3750 RPM Compression: 8.4:1 Bore x stroke: 97.0 x 113.0 mm (3.8 x 4.4 inches) Valves per cylinder: 4 Fuel system: Injection. Electronic Fuel Injection Fuel control: OHV Ignition: TCI Lubrication system: Dry sump Cooling system: Air Gearbox: 5-speed Transmission type, final drive: Chain Clutch: Wet, multiple-disc Driveline: Constant Mesh, 5-speed Imi pare rau ca eroarea materiala care a facut sa se strecoare un 0 in plus si cuplul max. sa para de 1500, te-a facut sa crezi ca am afirmat ca e de 1500. Numai faptul ca NU ai putut sa iti imaginezi ca ar fi o greseala de tastare, ma face sa ma intreb ce calitati, talente deosebite ai, care sa compenseze marea lipsa...nu te stradui Am spus ca mobra consuma o curba de cuplu de 150 Nm in 2000 de ture. Nu stiu ce ai inteles tu... In continuare, nu te stradui ! Crede-ma, are 150.3 Nm nu 140 ! Uite, am pus ca sa te ajute graficul, doar ca sa te uiti la poze... , dar sa nu incerci sa le colorezi... Ce este mai interesanta insa, este partea cu cele 6 VITEZE. Tot ce im doresc este ca eu sa ma insel, ca motocicleta ta sa aiba 6 viteze, sa fie un model de care eu nu stiu, pentru ca daca stau de vorba cu un om care nu stie cate viteze are mobra pe care afirma ca o detine, cred ca mai prost prapadite 10 minute nu as putea sa am pe ziua de azi... Mai dubios e ca si cel de la care sustii ca ai luat-o era tot nemultumit de numarul treptelor... nu stiu cat si cum ai mers tu pe un MT-01 dar te asigur ca motocicleta asta merge de rupe ....dupa mine singurul lucru ce-i lipseste este treapta a 6-a ...in rest "flawless"... cat despre afirmatia ta legata de vanzarile moto...este doar un hobby sau un fel de viata si la hobby-uri de obicei se merge in pierdere Am spus eu mai sus ca va deveni interesant.... nici nu anticipasem cat ! prietene...esti paralel. are 6 trepte, consuma 6.5 in oras. 4.5-5 afara la viteza pentru care a fost gandita s amearga adica 134-150 max. cuplul este de 140 nu 1500 si este la 3000 de incins....ai sa razi dar racirea pe ulei/aer isi face efectul bine, asta nu inseamna ca depaseste 110 grade fata de altele...iar servand a avut una...chiar pe care o am au acuma...si am mers cu ea 15.000. informatiile luate de pe net pe sarite te fac sa fi doxa de prostie... Se pare ca nici producatorii nu stiu exact cate viteze are : Si graficele ... Edited October 25, 2012 by marius317 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.