Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 (editat) ce greutate ai? daca nu esti prea greu (si prea pretentios) nu ai probleme cu wrr250 acum, ce iti trebuie tie este de fapt un 690 enduro sau hunsqvarna701 (dar sunt alti bani) si sa stii ca drz400E este foarte de luat in calcul pt ce ai de gind... singurul lucru care nu mi-a placut la ea a fost ca nu avea injectie ei eu am cautat 1 an pe toat forumurile si tot la wrr250 am ajuns ca dual sport cum am zis mai sunt: 690,701,drz400e, restul sunt povesti ca iei un "exc / wr F" si il faci dualsport 100 kg si 1.87m. Nu vreau motor peste 500. De fapt, maxim 450. Nu am ce face cu greutatea si puterea lor, fiindca nu vreau pe sosea decat daca sunt fortat - etape de legatura de cativa km. Motorul o sa il duc cu remorca in zona de scandal. Nu mai vreau sosea, actiune, si apoi transpirat/ud/namolit din nou pe sosea 100 km+. De fapt, da, asta vreau sa aflu: Dupa parerea voastra, care este cel mai ok motor enduro 4T pentru folosit 50% enduro si 50% dual? Sosea zero. » Post actualizat in 04 Dec 2016 09:17 Eu nu vad ce avantaj ai avea cu un 4T fata de un 2T la asfalt in categoria mobrelor de competitie (WR, EXC, CRF, etc.). Ambele vibreaza, ambele sunt zgomotoase, etc. Poate doar pt ca 4T e cu 10-15 kg mai greu si esti mai stabil pe sosea. Oricum, daca nu ai de gand sa parasesti drumul forestier, oricat de prost ar fi el, mobrele de 150 kg gen XR, DR, 690, etc. fac gata cu brio. M-ai dat pe spate. Dintre toate site-urile in care este descris WR-ul, cum naiba l-ai nimerit tocmai p-asta facut cu copy-paste din google translate? Pai forestierul vreau sa fie pentru mine ce este soseaua pentru adventure. Etapa de legatura. Fara discutii vreau obligatoriu sa ies de pe el. Cum am scris mai sus - 50 dual si 50 enduro. Traseele de care am scris ca am incercat sa le fac sunt orice, numai forestiere nu (Tarcu, Poiana Rusca, etc) Vizavi de WR450F - Dual Tours au fost ani de zile furnizorii mei de piese de origine Yamaha. Din cauza asta am intrat din start pe site-ul lor. Nu ma asteptam sa dea gherle, dar, yeap, this is it. Editat Decembrie 4, 2016 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 Pai forestierul vreau sa fie pentru mine ce este soseaua pentru adventure. Etapa de legatura. Fara discutii vreau obligatoriu sa ies de pe el. Pai pt asta e bun orice motor de hard enduro, de la 125cc la 500cc. Toate vor consuma la fel de mult sau de putin, in functie de cat de bine e reglata carburatia. Si nu vei ajunge la subtilitati in ceea ce priveste greutatea sau puterea daca nu te bagi pe urcari, albii de parauri sau alte tresee hard enduro. De la Cuntu-Tarcu spre asfalt am coborat si eu. Veneam dinspre saua Iepei. E un drum nasol dar cred ca se poate urca cu un XT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 pai atunci ne invartim in jurul cozii... daca o duci cu platforma, andrei are dreptate poti sa iei atunci orice wrr, wrf, exc hai sa zicem fara 125 in ecuatie ca esti mare eu zic: - buget pina in 3000 euro: wr450F / DRZ400E / wr250r / wr250F / hunqvarna FE/TE - pina in 4000 euro: ktm freeride 350, freeride 250, beta rr300, ktm 300 exc ... eu ma uit acum la un beta xtrainer (din cauza ca se zice ca ajuta scunzii) e buna perioada sa cumperi, asa ca nu mai cauta, ca nu ai ce sa gasesti in plus, vaneaza doar o mobra buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.