Jump to content

Recommended Posts

In urma prezentarii detailingului efectuat la motocicleta mea pe forumul moto Transalp am primit o solicitare pentru a aplica acelasi tratament unei alte motociclete.

 

Un lucru inbucurator, nu sunt singurul care doreste sa aiba o motoreta curata si intretinuta, suntem mai multi.

 

 

Cand a ajuns la mine motocicleta arata cam asa:

 

 

ta121.jpg

 

ta120.jpg

 

ta119.jpg

 

ta118.jpg

 

ta117.jpg

 

ta116.jpg

 

ta115.jpg

 

ta114.jpg

 

ta113.jpg

 

ta112.jpg

 

 

 

Vopseaua de aproape se vedea destul de rau

 

ta111.jpg

 

ta110.jpg

 

 

 

Parbrizul si deflectorul

 

ta109.jpg

 

 

Furca

 

ta108.jpg

 

 

 

Etrierii fata sunt plini de praf de placute

 

ta107.jpg

 

ta106.jpg

 

 

 

Am inceput prin curatarea rotilor, am aplicat Wolf Deironizer Decon Gel si dupa cateva secunde a inceput sa se inroseasca, semn ca dizolva pilitura de fier

 

ta105.jpg

 

ta104.jpg

 

Aceasi tratament a primit si roata din spate.

 

 

Prespalarea a fost facuta cu spuma activa Magifoam, Supermafrasol si sampon cu ph neutru

 

 

ta103.jpg

 

ta102.jpg

 

ta101.jpg

 

ta100.jpg

 

 

 

Bestia din planul doi ... Maraie si se framanta, zici ca s-ar lua la tranta

 

ta099.jpg

 

 

 

Spalarea a fost facut prin metoda 2BM, impreuna cu samponul Meguiars Gold Class

 

ta098.jpg

 

 

Uscarea evident cu un prosop de microfibra si zona motorului suflata cu aer comprimat.

 

ta097.jpg

 

va urma ...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

oi fi eu dus... dar nu vad problema pt un enduro touring sa arate cum arata cand ai cumparat-o... chiar arata bine as zice... adica, plm... daca freci la ea mai mult decat o calaresti nu prea e treaba...

 

oricum, daca vrei sa exemplifici tehnicile si pe un XT660Z imi face placere s-o ofer :D

Edited by b374
Link to post
Share on other sites

multumesc de postare, acum pot continua cu prezentarea.

 

 

 

 

Dupa uscare am scos motoreta la soare pt a vedea ce defecte avem, am gasit din toate, panza de paianjen, foarte multa matuire, zgarieturi mai adanci, julituri de la diferite cazaturi ale motocicletei.

 

 

Rezervorul

 

ta096.jpg

 

ta094.jpg

 

 

 

Carena fata

 

ta095.jpg

 

 

 

ta093.jpg

 

 

Parbrizul

 

ta092.jpg

 

 

Aripa fata

 

ta091.jpg

 

 

Carena dreapta fata

 

ta090.jpg

 

 

Am loc de mai multe motorete in curte :peace:

 

ta089.jpg

 

 

Dupa atata munca o binemeritata pauza si putina racoare la sticla beer

 

ta088.jpg

 

 

Dupa o bere am prins curaj si am ajuns la intimitati cu domnisoara

 

ta087.jpg

 

 

Foarte mut praf, mizerie...

 

ta086.jpg

 

ta085.jpg

 

ta084.jpg

 

ta083.jpg

 

 

Tot ce am dat jos de pe ea

 

ta082.jpg

 

 

Spalarea a inceput prin agitarea cu pensula si APC a zonelor dificile si mai greu accesibile

 

ta081.jpg

 

ta080.jpg

 

ta079.jpg

 

 

Inca o spalare cu spuma si degresant, agitat bine cu peria prin mai toate zonele motorului.

 

ta078.jpg

 

ta077.jpg

 

ta076.jpg

 

 

Dupa clatirea si uscarea cu jet de aer am trecut la indepartarea petelor de bitum acumulate de pe drumurile patriei

 

ta075.jpg

 

ta074.jpg

 

ta073.jpg

 

va urma

Link to post
Share on other sites

Foarte tare! Intradevar experimentul a fost facut pe un enduro...dar si ele merita spalate asa din cand in cand, asta daca vrei sa il intretii...

Spune-mi te rog, de unde ai cumparat aceste substante cu care ai curatat.

Link to post
Share on other sites

va rog cate un reply scurt pana apuc sa postez toata lucrarea, nu ma lasa sa pun mai mult de 25 de poze o data si apoi va raspund pe rant la toate intrebarile

 

 

 

 

Dupa ce am aplicat Acrysol punctele de bitum am inceput sa se dizolve

 

ta072.jpg

 

ta069.jpg

 

 

Terminatiile de la teava de esapament inainte

 

ta070.jpg

 

 

dupa

 

ta017.jpg

 

 

 

Motorul a fost tratat cu Meguiars Engine Dressing, ca in final sa arata cam asa:

 

ta068.jpg

 

ta067.jpg

 

ta066.jpg

 

ta065.jpg

 

 

Toate suruburile desfacute au primit putina vaselina

 

ta064.jpg

 

 

Am curatat si zona pinionului, din pacate a fost o reusita de maxim 80% era acolo mizerie destul de uscat

 

ta063.jpg

 

 

Burta rezervorului a fost si ea curatata

 

inainte

 

ta062.jpg

 

Agitat bine cu pensula

 

ta061.jpg

 

 

Dupa

 

ta060.jpg

 

 

Urmatoarea actiune a fost decontaminarea partilor vopsite si pregatirea pentru polish.

 

de pe carena fata am strans

 

ta059.jpg

 

Rezervor

 

ta058r.jpg

 

 

Restul elementelor

 

ta057.jpg

 

 

 

 

Partea de polish s-a desfasurat cu urmatoarele scule si unelte:

 

- Das6 pro si EP800

- Padurile de mcrofibra de la Meguiars

- Polish menzerna FG 500

- Polish Optimum Finish

 

 

 

Sub lumina ledului defectele arata cam asa

 

Aripa fata inainte

 

ta056.jpg

 

 

Dupa (sub lumina soarelui)

 

ta054.jpg

 

ta053.jpg

 

 

Carena inainte

 

ta052.jpg

 

 

50/50

 

ta049.jpg

 

ta048.jpg

 

 

va urma

Link to post
Share on other sites

va rog cate un reply scurt pana apuc sa postez toata lucrarea, nu ma lasa sa pun mai mult de 25 de poze o data si apoi va raspund pe rant la toate intrebarile

 

reducere pt asta?

Link to post
Share on other sites

Partea inferioara, am inteles ca a fost o incercare de revopsire..

extrem de nereusita, este complet mata

 

ta051.jpg

 

ta050.jpg

 

 

50/50 partea dreapta polishata

 

ta047.jpg

 

 

Finalizata

 

ta045j.jpg

 

 

Partea julita inainte

 

ta090.jpg

 

 

dupa

 

ta046.jpg

 

 

Rezervorul inainte

 

ta044.jpg

 

ta043.jpg

 

 

50/50

 

ta042.jpg

 

ta041.jpg

 

ta040.jpg

 

ta039.jpg

 

 

Parbrizul inainte

 

ta038.jpg

 

ta037.jpg

 

ta036.jpg

 

 

Dupa

 

ta035.jpg

 

ta034.jpg

 

ta033.jpg

 

 

Defletorul inainte

 

ta032.jpg

 

ta031.jpg

 

 

Dupa

 

ta030.jpg

 

ta029.jpg

 

ta028.jpg

 

 

Semnalizatoarele fata, doar cel din plan indepartat polistat

 

ta027.jpg

 

va urma

Link to post
Share on other sites

Hai ca m-ai facut curios. Baga mai departe!

 

Orice motocicleta trecuta de prima tinerete merita asa ceva...

Edited by Metal Heart
Link to post
Share on other sites

uffff, am asteptat ceva dupa acest reply :-L

 

 

 

 

 

Semnalizatoarele spate, dreapta nepolishat, urmariti reflexia casei in ele, stanga fata de dreapta

 

ta026.jpg

 

 

Ambele finalizate

 

ta025.jpg

 

Stopul a fost si el polishat, dar nu am poze

 

 

In urma procesului de polish a aparut foarte mult praf

 

ta024.jpg

 

ta023.jpg

 

ta022.jpg

 

 

Ca sa nu-i puna piedica din invidie la iesire am adus-o si pe negresa mea la baie

 

ta021.jpg

 

ta020.jpg

 

 

uscarea

 

ta019.jpg

 

 

seara un bun moment de relaxare

 

ta018.jpg

 

 

Etape ce au fost facute si nu am fotografii

 

- Toate plasticele si cauciucurile au fost tratate cu Opti-Bond

- sistemul de franare curatat si el cuDeterjet Rapido

- Toate mufele au fost curatate cu Oilsilic

- Parbrizul tratat cu Opti-seal

- Aplicat pe jante Chemical Guys JetSeal 109

 

 

Pozele de final din pacate nu au beneficiat de soare mai puternic

 

Imagini de detaliu:

 

ta013.jpg

 

ta012.jpg

 

ta011.jpg

 

ta007.jpg

 

ta006.jpg

 

ta015.jpg

 

ta014.jpg

 

ta010.jpg

 

ta009.jpg

 

 

 

ta004v.jpg

 

ta005.jpg

 

ta003.jpg

 

ta002.jpg

 

ta001g.jpg

 

 

Daca intereseaza pe cineva, motocicleta se afla la vanzare

 

Daca sunt intrebari va stau la dispozitie

Edited by TheSaint
Link to post
Share on other sites

OK! Nice job!

Spune un pret pentru toata operatiunea asta la o.. carenata, sa zicem. Si evident, cat timp ar dura toata operatiunea.

 

Si, cel mai important, de unde esti?

Link to post
Share on other sites

Ai uitat sa pui o poza... cea cu fata proprietarului cand a vazut schimbarea!

Si eu sunt un pic maniac cand imi curat motocicleta dar nu o dezbrac asa de tot!

 

Felicitari pt rabdare si meticulozitate! :cheers:

Link to post
Share on other sites

Foarte frumos ce ai facut si apreciez efortul depus insa era corect daca pozele inainte si dupa erau identice sau cat mai apropiate.

 

Mai mult de jumatate din pozele de "dupa" sunt facute de la o distanta mai mare. Iar pozele de la parbriz "inainte" sunt perpendiculare si catre soare...de unde se si vede panza de paianjen in timp ce toate de "dupa" sunt la un alt unghi....de unde nu ai cum sa observi ceea ce era evident inainte.

 

Mult succes in ceea ce faci.

Link to post
Share on other sites

Supeeeeeerb... :10: astept si eu un motor, ajunge cam in 7 zile si mi ar place un "all inclusive" :))) Trebuie neaparat sa mi dai un mesaj cu numarul tau de telefon...vezi motorul, faci o constatare si spui pretul corect...ce spui ? :)

Edited by AlinS
Link to post
Share on other sites

Foarte tare! Intradevar experimentul a fost facut pe un enduro...dar si ele merita spalate asa din cand in cand, asta daca vrei sa il intretii...

Spune-mi te rog, de unde ai cumparat aceste substante cu care ai curatat.

 

Daca un enduro iese asa, iti dai seama cum arata o carenata sau un chopper cu atatea elemente cromate?!?

Parte din produse sunt aduse din UK, www.shinearama.co.uk, unele sunt cumparate din Romania, de la www.ingrijireauto.ro

 

Tarife?

 

 

OK! Nice job!

Spune un pret pentru toata operatiunea asta la o.. carenata, sa zicem. Si evident, cat timp ar dura toata operatiunea.

 

Si, cel mai important, de unde esti?

 

 

Preturile "adevarate" se dau pe privat, nu? :glare:

 

Respect pentru munca depusa!

 

Prefer sa dau preturile prin mesaje private, ele sunt diferite functie de model, cat de multe carene are, cat crom, nu poate sa fie pretul la fel pt un enduro cu un Intruder sau o carenata oricum pretul este sub 100 euro

Sunt din Bucuresti, asa cum scrie si la avatar :blbl: si o operatiune din asta dureaza cam doua zile.

 

 

Ai uitat sa pui o poza... cea cu fata proprietarului cand a vazut schimbarea!

Si eu sunt un pic maniac cand imi curat motocicleta dar nu o dezbrac asa de tot!

 

Felicitari pt rabdare si meticulozitate!

 

Clientul este un super baiat, cu foarte mult bun simt, chiar a fost impresionat de cum arata, l-am sunat dupa cateva zile sa vad ce parere are dupa ce a studiat bine toate partile si mi-a spus ca dupa ce a luat-o de la mine si a ajuns acasa si-a luat un scaunel s-a asezat langa ea si a studiat bine toate elementele.

 

Foarte frumos ce ai facut si apreciez efortul depus insa era corect daca pozele inainte si dupa erau identice sau cat mai apropiate.

 

Mai mult de jumatate din pozele de "dupa" sunt facute de la o distanta mai mare. Iar pozele de la parbriz "inainte" sunt perpendiculare si catre soare...de unde se si vede panza de paianjen in timp ce toate de "dupa" sunt la un alt unghi....de unde nu ai cum sa observi ceea ce era evident inainte.

 

Mult succes in ceea ce faci.

 

Gata, m-ai prins, sunt un impostor care incearca sa va pacaleasca... :blbl:

 

Ma bucur sa vad ca incep sa fie din ce in ce mai multi cunoscatori despre ce inseamna detailing in Romania, fara gluma, chiar ma bucur ca asta inseamna ca o sa fim mai atenti cu masinile si motocicletele noastre.

 

Eu pregatesc posturile pentru forumurile de detailing, acolo sunt oameni cu ochiul format si m-ar sanctiona imediat daca este ceva suspect in postul meu, am trecut testul asta de mult.

Sunt pasionat, nu full time job, nu vreau sa pacalesc pe nimeni din unghiuri si poze. Din pacate nu am inca trepied pt a face pozele inainte/dupa identice, este destul de greu sa le faci identice cand elementul polishat este tinut cu mana.... am cateva mii de poze in domeniu, o sa mai caut cateva special pentru tine.

Pt a verifica un polish de calitate trebuie indeplinite cateva conditii, verificarea sa fie facuta sub actiunea directa a soarelui sau sursa de lumina, halogen sau led, NICIODATA la umbra.

Poti verifica pozele de final

Edited by TheSaint
Link to post
Share on other sites

super. pacat ca dupa atata atentie sa mergi prin praful si mizeria si baltile romaniei...

munca multa si migaloasa. insa in realitate se vede intradevar o curatare ca asta.

si tine o vreme, prima spalare dupa fiind mult mai usoara...

Link to post
Share on other sites

:dropsmilie:

N-am cuvinte.

 

Dar parca tot mai bine arata a mea plina de namol :D

Edited by mexykanu
Link to post
Share on other sites

multumesc frumos tuturor pentru aprecieri.

 

mexykanu, intodeauna motocicleta din posestie arata mai bine decat celelalte, ori o iubesti pt ca este a ta ori pentru ca restul sunt prea acre :blbl:

Link to post
Share on other sites

multumesc frumos tuturor pentru aprecieri.

 

mexykanu, intodeauna motocicleta din posestie arata mai bine decat celelalte, ori o iubesti pt ca este a ta ori pentru ca restul sunt prea acre :blbl:

Bineinteles, motocicleta fiecaruia este cea mai buna.

 

Am uitat sa mentionez in postul precedent ca este cu adevarat special ceea ce faci tu, chiar daca pentru unii spalatul si intretinerea motocicletei ar parea o chestie banala.

Astept sa vad urmatoarea motocicleta :D.

Link to post
Share on other sites

Foarte interesant. Daca esti amabil, da detalii asupra materialelor utilizate si eventual metoda de lucru, iar pt cei mai puturosi o cale de contact. Eu sunt interesat de lustruirea parbrizelor, si eventual a vizorului de la casca. Ai crescut valoarea motorului coafat cu cateva sute de euro. Cat timp ti-a luat tratamentul complet?

Edited by bogdan_harea
Link to post
Share on other sites

omu chiar a detaliat in primele 3 posturi foarte bine. a numit produsele, a zis si de agitatul carpei prin cotloane, tot. reciteste.

 

@saint pozele alea m-au rupt. cand mi-am luat mobra si am vazut cata mizerie s-a adunat prin motor, sub motor, prin carene, pe roti/discuri chiar ma intrebam cum pot sa scap de ele, era evident ca o plimbare la spalatorie nu isi are sensul. deci, ai un client in primavara, daca nu chiar acu inainte de iernat, sa nu apuce sa se intareasca bine mizeria.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...