Sari la conținut

Postări Recomandate

 

 

 

* ambreajul hidraulic "Magura" ma lasa cand mi-e lumea mai draga (cateodata la 2 luni, cateodata la 2 - 3 ture) - problema s-a rezolvat cu inlocuirea lichidului Magura cu lichid de transimise ATF (este mai gros). Nu lipseste din rucsac lichidul, cheia de 14 si in cel mai rau caz niste banda teflonata de instalatii

 

tot pe advrider am vazut laudat asta: http://sigutech.com/index.php?option=com_content&task=view&id=52&Itemid=80&lang=english

 

* rulmentii din motor - astia is foarte problematici, din cauza vibratiilor motorului .... cedeaza destul de des (isi fac joc = > sunete ciudate prin motor), si nu sunt ieftini. Eu am schimbat 3 buc deja.

 

ai dat motorul jos de 3x intr-un an sau ai schimbat mai multi de-odata?

 

Sper ca nu v-am speriat prea tare - ma refer la vitorii posesori de lc4 - nu e dracul asa negru cum pare. Sa auzim de bine.

 

ba pe mine m-ai cam speriat, avand in vedere ca as vrea unul..

 

de top end n-ai zis nimic..n-ai avut probleme? (supape, culbutori, axa, rulmenti)

 

ce an e al tau si cati km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba pe mine m-ai cam speriat, avand in vedere ca as vrea unul..

 

de top end n-ai zis nimic..n-ai avut probleme? (supape, culbutori, axa, rulmenti)

 

ce an e al tau si cati km?

Slava Domnului ca nu sunt probleme la mansarda ... dar multi au avut :) deobicei cedeaza niste rulmenti la axa culbutori. Si culmea ... sunetul se aude tot jos undeva la ambreaj. Detalii pe advrider.

E foarte important sa sti cum iti suna motorul tau sanatos. Si sa-l asculti de fiecare data, la pornire, in pauze etc. Imediat iti dai seama daca ceva a cedat, sau e pe cale de a ceda.

Vorba unui prieten .... noi astia cu lc4 ... in loc sa ne bucuram de natura, sa ne concentram la drum, noi suntem atenti la sunete ciudate, mai tragem cu ochiu la pinionul de atac sa nu se desfaca samd :)

Dar inca o data va spun ... problemele acestea se rezolva! cu multa rabdare si cu bani :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Eu am mai avut un KTM LC4 400 din 1996 pe care l-am cumparat intr-o stare deplorabila, dar dupa ce l-am pus la punct (carburator, simeringuri, furca fata revizuita, placute, service, etc), n-am mai avut nicio problema. Orice piesa schimbata o data, a doua oara n-am mai schimbat-o. Asa ca l-am cumparat cu incredere pe acesta, era aproape nou, si acum tot aproape nou este, desi are 14.000 km. Conteaza mult si cum proprietarul tine la ea, cum o intretine si cum o exploateaza. Unii chiar nu au mila, sau chiar nu tin cont ca are si ambreiaj. Dar e clar ca nu le poti avea pe toate, si performanta si cea mai fiabila.

Din pacate ma gandesc din ce in ce mai tare s-o schimb cu un EXC, din lipsa de timp pentru plimbari ca pentru ea si mi-e mila sa o tot bag pe unde altii merg cu altele mult mai usoare. Asa ca daca stiti pe cineva interesat si vreti sa-l faceti tovaras de drum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...