Sari la conținut

Postări Recomandate

salutare la toata lumea! va rog ajutati-ma si pe mine ,ca nu pot sa ma decid . Vreau sa-mi iau si eu un BMW (ca am implinit de curand un sfert de secol , si asa se cade :jump: ) Imi plac tare mult doua modele , R1100S si R 1150R (negru) :jump: dar cum v-am spus nu pot sa ma decid. Am citit (cat am putut cu engleza mea din generala :jump: ) cate una alta si pe alte site-uri ,da' mare lucru' n-am clarificat :P . Asa ca orice informatie e binevenita , diferentele dintre generatii(in special la r1100s , care se fabrica din '98 cred) ,intretinere, daca au ceva probleme specifice(pt ca am citit pe un site de un R 1150 r din 2004 ,cred,care ba consuma ulei la greu, ba se oprea cand iti era lumea mai draga sau nu pornea...,dar am indoieli cu privire la obiectivitatea site-ului sau publicatiei, care era cam pro Japan ). Dupa cum am spus , orice-i binevenit . Va multumesc si numai bine la toata lumea :jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,ma bucur ca am gasit topicul asta,mutle informatii f folositoare,felicitari ,am si eu de ceva timp un bmw 1150 gs si am 2 nelamuriri,prima mai neimportanta-de fiecare data cand sta peste noapte in garaj ceasul se deregleaza,dupa ce ies la drum dupa un timp se regleaza singur pe ora italiei,stie cineva cum face treaba asta si cum pot sa il setez pe ora romaniei? a doua nelamurire-totul functioneaza perfect dar dupa ce se incalzeste motorul schimbatul vitezelor este mai zgomotos si cand tin ambreajul tras se aude un zgomot ca de bataie usoara,lucruri care nu se intampla la rece sau putin caldut.uleiul din cutie si cel din cardan a fost schimbat dar spre deosebire de cel din motor la cel din cutie nu am fost atent la specificatiile tehnice,am luat motul pt cutie si apoi am vazut ca trebuie hypoid 80w90 gl5,nu stiu daca ce am pus era asa,credeti ca asta ar fi problema?multumesc pt raspuns.

 

Depinde cati km are motorul; referitor la "bataie", zic ca is intinzatoarele de lant, is slabe si se duc repede; partea buna ii ca poti scapa ieftun; da-mi pm si o sa iti trimit documentatie despre ce/cum sa rezolvi problema.

 

Cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toata lumea! va rog ajutati-ma si pe mine ,ca nu pot sa ma decid . Vreau sa-mi iau si eu un BMW (ca am implinit de curand un sfert de secol , si asa se cade :jump: ) Imi plac tare mult doua modele , R1100S si R 1150R (negru) :jump: dar cum v-am spus nu pot sa ma decid. Am citit (cat am putut cu engleza mea din generala :jump: ) cate una alta si pe alte site-uri ,da' mare lucru' n-am clarificat :P . Asa ca orice informatie e binevenita , diferentele dintre generatii(in special la r1100s , care se fabrica din '98 cred) ,intretinere, daca au ceva probleme specifice(pt ca am citit pe un site de un R 1150 r din 2004 ,cred,care ba consuma ulei la greu, ba se oprea cand iti era lumea mai draga sau nu pornea...,dar am indoieli cu privire la obiectivitatea site-ului sau publicatiei, care era cam pro Japan ). Dupa cum am spus , orice-i binevenit . Va multumesc si numai bine la toata lumea :jump:

...la bmw fiecare model este creat cu un anumit scop si se adreseaza unei anumite grupe de consumatori!...r1100s este "sport" sau cit poate fi sport un model cit un balaur de mare!...r1150r este un naked care in oras te frige la picioare dar daca il iei sa-l vezi la drum, e aproape perfect!...tu gindeste-te bine ce-ti doresti si la ce vrei sa-l folosesti in majoritatea timpului si atunci i-ti va aparea si modelul potrivit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu din cate am inteles ambele modele (r1100s si r1150r) pot fi folosite la orice , de la plimbari scurte la turul Europei. si in legatura cu orasul nu-i o problema ca stau langa Sighetu-Marmatie(frumos oras, mie-mi place, dar daca vii in viteza si n-apuci sa franezi.....ai trecut :blbl: ), deci faza cu ''friptul'' la picioare pica , dar oricum o sa o iau in considerare pt ca dupa ce-mi iau BMW-u' presimt ca o sa merg in Sighet pe urmatoarea ruta: Satu-Mare - Baia-Mare - Sighet :laugh: . eu voi merge cel mai mult pe distante relativ scurte ,in afara localitatilor in mare parte, si cateva drumuri de 6-700 km pe an, asta fiind partea utila ,ca partea placuta va fi probabil Garmisch :bigstar: ...si mai vad io. Eu am postat aici sa aflu mai multe despre diferentele dintre anii de fabricatie pt ca dupa cum am spus R1100s se fabrica de prin 98 si R1150r din 2000 cred, pt ca pretul difera (nu mult dar destul) de la un an la altul, cel putin asa am vazut in Germania anul trecut , deci daca nu sunt mari diferente care sa justifice suma in plus eu m-as multumi si cu un model din primii ani. Asa ca mai astept parerile voastre :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate mi-a zis fosul proprietar al fostului meu bmw :bigstar: , care atunci detinea (si inca le mai are) atat un r1100 cat si un r1150 (amandoua GS totusi), se pare ca motorul r1100 e mai putin pretentios la multe si chiar mai sportiv decat r1150

cu amandoua modelele poti sa faci ce vrei, dar fiecare e pe treaba ei. pozitia de pe S e mai aplecata, pe cand pe R stai ca pe modelele de politie. poti sa te orientezi foarte bine si la modelel GS, mai ales ca prin maramures nu toate drumurile sunt... la standarde europene sa ma exprim asa.

 

si eu ma gandeam mai demult la un R1100S, dar in final am ramas la seria K, un fel de corcitura intre un Panzer cu numai doua roti si un Messerschmit cu reactie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raulus , mai pus pe ganduri cu ce-ai zis in legatura cu sportivitatea si ''lipsa'' de pretentii al modelului r1100. mie-mi plac foarte mult ambele modele , dar asta ar fi un plus ,din punctul meu de vedere, pt 1100 . multumesc de informatie.

 

Ps:cum stai cu intretinerea/piesele la R1200rs , pt ca si eu am fost interesat de modelul asta, dar am renuntat cand am auzit despre un englez care si-o vandut 1200-le pt ca era prea scump la intretinere ,piese ,revizii etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..chestia cu ceasul este cel putin dubioasa!...nu am mai auzit asa ceva!...dosareleX!!.. :bigstar:

...in cutie se baga ulei de cutie manuala(nu automata)80w-90...in cardan se baga ulei de cardan 80w-90!...desi au aceleasi valori sunt diferite prin continut!..daca cauti castrol ai sa vezi poze pe flacon cu o cutie sau un grup cardanic!...schimba-l la fiecare10.000km sau 1 data pe an!

 

 

Cu tot respectul Floriane si fara sa vreau sa te contrazic dar eu asa am citit in cartea tehnica ca se pune aceeasi tip de ulei si in cutie si in cardan(SAE90 sau SAE 80W90 hypoid oil).

Eu am bagat ulei castrol si in cutie si in cardan . Pe flacon era un grup cardanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, scrie ca se baga aceeasi specificatie SAE 80w90, dar pe cutiile castrol cu specificatia asta sunt desene diferite: pentru cutie e manerul unui schimbator de viteze iar pentru cardan e un diferential.

eu nu cred ca degeaba le-au pus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, scrie ca se baga aceeasi specificatie SAE 80w90, dar pe cutiile castrol cu specificatia asta sunt desene diferite: pentru cutie e manerul unui schimbator de viteze iar pentru cardan e un diferential.

eu nu cred ca degeaba le-au pus.

 

 

Eu am pus peste tot(cutie+cardan) ulei pt cardan. Si e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot respectul Floriane si fara sa vreau sa te contrazic dar eu asa am citit in cartea tehnica ca se pune aceeasi tip de ulei si in cutie si in cardan(SAE90 sau SAE 80W90 hypoid oil).

Eu am bagat ulei castrol si in cutie si in cardan . Pe flacon era un grup cardanic.

...salutare!... :bigstar: ...nu ma contrazici!...si daca ai face-o m-as bucura!...stiu ce bagi tu in motor, eu ti-am spus sa faci asa!..si eu tot asa fac, bag ulei de cardan peste tot, sunt la fel dar diferite totusi!...cel de cutie e mai subtire, oleaca si pe caldura mare e bine sa fie mai gros!...oricum la drum lung cu viteza mare se incing!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...salutare!... :bigstar: ...nu ma contrazici!...si daca ai face-o m-as bucura!...stiu ce bagi tu in motor, eu ti-am spus sa faci asa!..si eu tot asa fac, bag ulei de cardan peste tot, sunt la fel dar diferite totusi!...cel de cutie e mai subtire, oleaca si pe caldura mare e bine sa fie mai gros!...oricum la drum lung cu viteza mare se incing!

 

salut,problema cu schimbatul mai zgomotos al vitezelor am rezolvat-o,am pus ulei in cutie si in grup exact ce zice manualul (hypoid 80w90),a mai ramas usoara bataie care se aude cand tin ambreajul tras dar numai cand motorul este cald.daca aveti idei ce sa incerc.....in motor am pus 15w50,am facut 3000 km,ma gandesc sa il schimb cu 20w50,am vazut pe www.ascycles.com ca ei recomanda 15w50 full sintetic sau 20w50 semi sau mineral,posibil uleiul meu 15w50 nefiind full sintetic sa fie prea subtire?mutlam de ajutor!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,problema cu schimbatul mai zgomotos al vitezelor am rezolvat-o,am pus ulei in cutie si in grup exact ce zice manualul (hypoid 80w90),a mai ramas usoara bataie care se aude cand tin ambreajul tras dar numai cand motorul este cald.daca aveti idei ce sa incerc.....in motor am pus 15w50,am facut 3000 km,ma gandesc sa il schimb cu 20w50,am vazut pe www.ascycles.com ca ei recomanda 15w50 full sintetic sau 20w50 semi sau mineral,posibil uleiul meu 15w50 nefiind full sintetic sa fie prea subtire?mutlam de ajutor!!!

...ma bucur ca ai scapat de galagia facuta de schimbator, desi in realitate nu ai scapat!...la bmw cutia este galagioasa orice ai face!..

...fa cum crezi tu de cuviinta, eu folosesc un ulei mineral cumparat de la metro, elf sporty 20w50 si sunt super multumit de el!...nu este 4t, nu-i cazul la noi si la 5000km il schimb!...eventual cind ai chef de munca suplimentara baga in ulei un aditiv de la liqui molly cel pe baza de bisulfura de molibden(MoS2), un flacon e destul pt 3 schimburi de ulei!

...vino in arad sa ne intilnim si i-ti povestesc eu mai multe despre ce motor avem!...suna-ma inainte la 0721408941-florian..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Sunt si eu proaspat proprietar de BMW F650 ST din 96. Cat de curand vin si pozele. Deocamdata ma declar multumit de ea, desi am avut cateva mici probleme cu roata spate. I-am schimbat chitul de lant ca foaia de pe spate avea cativa dinti rupti (mai multi), dupa care am constatat ca nu asta era singura problema. A trebuit sa-i schimb si un rulment la roata.

Mai zilele trecute am dat de alta belea: a inceput sa scada relantiul sub 1000 de turatii, mergea intrerupt, ca si cand ar fi ramas fara benzina, am trecut pe rezerva, dar degeaba. Benzina aveam, scanteie aveam dar nu mai reuseam sa o pornesc. I-am schimbat si bujiile, dar nu era de la asta. Pana la urma a trebuit sa golesc rezervorul pentru ca am constatat ca aveam apa in benzina.

In sfarsit, s-a rezolvat. Probabil ca a mai ramas ceva apa si in carburator, dar deocamdata merge. Oricum, as vrea sa ii fac si schimbul de ulei si sa verific si carburatorul. Pentru asta as avea nevoie de un manual. Daca ma poate ajuta cineva cu un pdf raman dator de cinste. Multam mult si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap. conteaza. este vorba in primul rand de vascozitate. pune-i ce trebuie in cutie. la motor un 20w-50 este suficient. asta zic eu. sa vedem ce zic si altii...

Buna am un costum de piele (original BMW),arata foarte bine,pote te intereseaza.

 

Acest mesaj era pentru CC RIDER,scuze pentru aparitia lui aici.

post-34157-1215097768_thumb.jpg

post-34157-1215097776_thumb.jpg

post-34157-1215097792_thumb.jpg

post-34157-1215097803_thumb.jpg

post-34157-1215097833_thumb.jpg

post-34157-1215097842_thumb.jpg

post-34157-1215097850_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ma bucur ca ai scapat de galagia facuta de schimbator, desi in realitate nu ai scapat!...la bmw cutia este galagioasa orice ai face!..

...fa cum crezi tu de cuviinta, eu folosesc un ulei mineral cumparat de la metro, elf sporty 20w50 si sunt super multumit de el!...nu este 4t, nu-i cazul la noi si la 5000km il schimb!...eventual cind ai chef de munca suplimentara baga in ulei un aditiv de la liqui molly cel pe baza de bisulfura de molibden(MoS2), un flacon e destul pt 3 schimburi de ulei!

...vino in arad sa ne intilnim si i-ti povestesc eu mai multe despre ce motor avem!...suna-ma inainte la 0721408941-florian..

 

 

multumesc pt invitatie si pt. sfaturi,o sa vin sigur intr-o plimbare in curand,o sa te sun inainte,

salutare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...salutare!... :bigstar: ...nu ma contrazici!...si daca ai face-o m-as bucura!...stiu ce bagi tu in motor, eu ti-am spus sa faci asa!..si eu tot asa fac, bag ulei de cardan peste tot, sunt la fel dar diferite totusi!...cel de cutie e mai subtire, oleaca si pe caldura mare e bine sa fie mai gros!...oricum la drum lung cu viteza mare se incing!

 

In cutie se baga T80 iarna , T90 vara, 80W90 tot timpul, toate fiind in clasa Api GL5.

In grup se baga la fel.

Api GL5 este uleiul EP (extrema presiune) adecvat angrenajelor hipoidale/bevel/Gleason.

Ulei API GL 5 gasiti in orice benzinarie.

 

 

 

salut,problema cu schimbatul mai zgomotos al vitezelor am rezolvat-o,am pus ulei in cutie si in grup exact ce zice manualul (hypoid 80w90),a mai ramas usoara bataie care se aude cand tin ambreajul tras dar numai cand motorul este cald.daca aveti idei ce sa incerc.....in motor am pus 15w50,am facut 3000 km,ma gandesc sa il schimb cu 20w50,am vazut pe www.ascycles.com ca ei recomanda 15w50 full sintetic sau 20w50 semi sau mineral,posibil uleiul meu 15w50 nefiind full sintetic sa fie prea subtire?mutlam de ajutor!!!

Daca tragi ambreiajul si se aude o hurducaiala ritmica, nu-i mare bai, e zgomot de placa de presiune cand e ambreiajul decuplat.

Conform diagramei de uleiuri de la BMW, cu toate ca se referea la airheads, uleiul 15W50 nu mai e bun la peste 30 Clesius in atmosfera, ei recomanda 20W50.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un BMW R 1100 S din 1999.Ieri am fost oprit de politie si garda de mediu si am primit o convocare la garda de mediu pt ca depasesc nivelul de decibeli admis.Tobele de pe motor sunt cele originale.Nu cunosc regulile lor,dar nu stiu cu ce compara ei cand sustin ca depasim nivelul de zgomot admis.O motocicleta niciodata nu o sa sune ca o masina.Orice motor,si scos din fabrica o sa depaseasca nivelul,asa ca ce facem? Ne ridica la toti taloanele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si cum au ajuns la concluzia asta? au masurat stiintific...din ochi?

daca da, da-le m.uie, si spune-le ca sunt mai prosti decat prevede legea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut primul motor un Intruder de 1400 cu tobe Dragon-Pipe. Cineva spunea ca niciodata tobele nu suna destul de tare ci eventual muzica e prea incet.

Cam asa e si cu ambreiajul de la BMW. Am sesizat si eu chestia aia si mi s-a spus ca asa e normal. Bine, pana la un anumit nivel. Asa ca daca dupa ce ai schimbat si uleiul tot se mai aude , mai ai un singur remediu posibil: da muzica mai tareeeee!

(Sau cumpara o casca ieftina prin care bate vantul si sunt sigur ca nu o sa ti se para cutia zgomotoasa!) :bigstar: :crack:

 

Pentru Sebastian Dorca: daca nu ti-au masurat decibelii ca sa constate ca ai nivelul de zgomot mare atunci ei doar presupun. Iar in jurisprudenta o acuza trebuie dovedita. Asa ca pana la proba contrarie tu nu ai nici o problema. Convocarea ta la Garda de Mediu nu stiu cat e de legala sau obligatorie. Trebuie studiat aspectul eventual cu un avocat. Si apoi eventual sa ne spui si noua ce si cum. Bafta!

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un BMW R 1100 S din 1999.Ieri am fost oprit de politie si garda de mediu si am primit o convocare la garda de mediu pt ca depasesc nivelul de decibeli admis.Tobele de pe motor sunt cele originale.Nu cunosc regulile lor,dar nu stiu cu ce compara ei cand sustin ca depasim nivelul de zgomot admis.O motocicleta niciodata nu o sa sune ca o masina.Orice motor,si scos din fabrica o sa depaseasca nivelul,asa ca ce facem? Ne ridica la toti taloanele?

...la tobele originale din dotarea motocicletelor bmw exista omologare internationala si zgomotul produs este stantat pe ele impreuna cu turatia la care s-a facut masuratoarea!!...nu este chiar la vedere dar exista si se poate vedea cu un pic de efort!!...mai scrie o gramada de chestii acolo iar daca domnilor li se pare suspect sa dea firma bmw in judecata!

 

a mai ramas usoara bataie care se aude cand tin ambreajul tras dar numai cand motorul este cald.daca aveti idei ce sa incerc..

...la mine este exact invers, cind las ambreiajul se aude galagie!...asa se aude de la 35000km, acum ca am 102.000km se aude tot asa, nici o diferenta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un BMW R 1100 S din 1999.Ieri am fost oprit de politie si garda de mediu si am primit o convocare la garda de mediu pt ca depasesc nivelul de decibeli admis.Tobele de pe motor sunt cele originale.Nu cunosc regulile lor,dar nu stiu cu ce compara ei cand sustin ca depasim nivelul de zgomot admis.O motocicleta niciodata nu o sa sune ca o masina.Orice motor,si scos din fabrica o sa depaseasca nivelul,asa ca ce facem? Ne ridica la toti taloanele?

 

cu au facut constatarea

cu aparat ... la ureche

 

in turatii joase............

e f important

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de unde pot cumpara oglinzi pt K100RS in afara de Bavaria ( ceva mai ieftin )???

 

mai exista si MHS, dar mai ieftin nu o sa gasesti. e un pret standard aproape.

cauta pe ebay mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

De multe ori se intampla sa merg la servici cu motoru sau undeva aproape, si nu iti mai iei manusile in maini pentru 500 de metrii sau cat faci, si, nu stiu cum ii la altii, da la mine se ia cauciucul de pe manere si ma innegresc tot pe maini... Are careva o solutie la problema asta? Is ceva manere aftermarket sau asa care sa nu mai aiba problema asta?? Ca sa nu mai zic ca manusile care erau gri la inceput, acuma is negre toate...

 

Cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Is uzate mansoanele de cauciuc..

Sunt doua posibilitati:

1.Daca ai manere incalzite nu poti lua decit de la reprezentanta,deoarece firele sunt insertate in plasticul de sub ele..si costa cam 750 lei perechea!

Nu poti schimba doar mansoanele alea de cauciuc din pacate.

2.Daca nu ai manere incalzite schimbi doar mansoanele de cauciuc sau pui peste un fel de izolatie din aia de la rachetele de tenis..gasesti prin metro/carrefour la articole sport.

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...