Sari la conținut

Postări Recomandate

khk, Nu ma refeream la costuri, m-au pus pe ganduri cei de pe forum care au zis ca nu le-a schimbat uleiu la revizia de 1000 ;) , ca daca stai un pic sa te gandesti, service-ul n-are nici un interes sa-ti mearga mobra brici :P

E de ajuns o cautare gen "+revizie +bavaria" cu optiunea afiseaza doar posturile si ai sa gasesti cativa care se plang... am sa ma duc la ei. Daca o sa ma auziti ca ma vait dupa, va rog sa ma ingnorati. :)

Cat despre preturi sunt obisnuit cu scumpeli de la gsxf, unde in fiecare revizie de primavara bagam min 20 de mil, nu ma astept ca la bmw sa fie mai ieftin :D

ASC, mi-au spus si cei de la bavaria ca se vor interesa daca se poate monta... cat despre jante, nici nu stiam ca am jante sport.

Mersi pt infos!

 

SAL

sa o stapanesti sanatos

1. ai grija la permis

eu deja de la primul drum l.am pierdut

 

2. la prima mie ulei cardan..... ulei motor filtru ulei

daca nu mergi la ei pierzi garantia si nu cred ca.ti convine

 

3. si eu am alergat sambata buc sibiu buc cu brotacelul

 

4 un pic cam nasoala pozitia picioarelor, sub genunchi strange rau

 

5. trage super insa trebuie vazut la frana fata ce si cum ca nu strange ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

khk, Nu ma refeream la costuri, m-au pus pe ganduri cei de pe forum care au zis ca nu le-a schimbat uleiu la revizia de 1000 ;) , ca daca stai un pic sa te gandesti, service-ul n-are nici un interes sa-ti mearga mobra brici :P

E de ajuns o cautare gen "+revizie +bavaria" cu optiunea afiseaza doar posturile si ai sa gasesti cativa care se plang... am sa ma duc la ei. Daca o sa ma auziti ca ma vait dupa, va rog sa ma ingnorati. :)

Cat despre preturi sunt obisnuit cu scumpeli de la gsxf, unde in fiecare revizie de primavara bagam min 20 de mil, nu ma astept ca la bmw sa fie mai ieftin :D

ASC, mi-au spus si cei de la bavaria ca se vor interesa daca se poate monta... cat despre jante, nici nu stiam ca am jante sport.

Mersi pt infos!

 

SAL

sa o stapanesti sanatos

1. ai grija la permis

eu deja de la primul drum l.am pierdut

 

2. la prima mie ulei cardan..... ulei motor filtru ulei

daca nu mergi la ei pierzi garantia si nu cred ca.ti convine

 

3. si eu am alergat sambata buc sibiu buc cu brotacelul

 

4 un pic cam nasoala pozitia picioarelor, sub genunchi strange rau

 

5. trage super insa trebuie vazut la frana fata ce si cum ca nu strange ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3. si eu am alergat sambata buc sibiu buc cu brotacelul

 

 

cu tine m-am vazut la rompetrol la Comarnic.

(Xchallenge + plus subsemnatu' la o tigara pe bordura) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o calaresti sanatos !

O motocicleta superba - tehnic si estetic -

Exclusivista, de colectie !

 

Sincere felicitari,

La multi kilometri frumosi !

 

post-882-1280750703_thumb.jpg

 

Dan Nastase & Von Blitzen

Respectele mele, si sa o stapaniti sanatos! ;)

Frumoasa foc! Creste inima in mine de fiecare data cand o vad.

Editat de knox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti , sunt un fan inrait al marcii BMW si sper sa-mi eau cat de curand un R1150 Rt , tot cautand una alta despre BMW am gasit si acest sait in UK WWW.MOTOBINS.CO.UK . , in care gasiti absolut orice piesa bmw cu poze si toate cele . Daca sa mai postat acest sait imi cer scuze , daca nu enjoy . :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am o problema cu stopul de frana cand franez spatele. Nu se aprinde. La frana de fata nu este nici o problema. Am curatat contactele, am schimbat lichidul de frana....aceeasi problema. Are cineva solutii?

Mesaj completat

Salut,

Am o problema cu stopul de frana cand franez spatele. Nu se aprinde. La frana de fata nu este nici o problema. Am curatat contactele, am schimbat lichidul de frana....aceeasi problema. Are cineva solutii?

Am uitat sa mentionez BMW f650 din '94

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IA un aparat de masura digital si folosesti functia de dioda de pe el care iti indica continuitatea unui circuit electric. Urmareste firele care ies de la switch-ul de la frana de picior, si vezi ca la un moment dat ajungi la o mufa. Pui terminalele la aparat intre alea doua fire de la mufa si apesi frana. Daca iti indica 1 aparatul, adica continuitate, pana acolo circuitu e bun. Daca nu, refaci cu sarme noi si contact nou, gasesti la magazine de piese electronice daca meri cu el in mana, sau adelaida.ro, etc.

 

Daca pana acolo e bine, pui 12V de la mufa aia incolo. Daca se aprinde becul, e ok, daca nu, de acolo incolo e problema :drink:

Mesaj completat

Pentru colegu cu R1100R parca la care ii tot suna centrala la ABS, chiar daca lua contactul.

 

PROBLEMA E DE LA RELEUL DIN CUTIA DE SIGURANTE!!!

 

Costa doar 130$ la BMW, dar e doar un releu si se poate pune unu obisnuit, cu 15 RON :)

Mesaj completat

......

Sal all si ms, nu, nu ati ghicit :D, am un R 850 R, Danutze, bacteria e nou noutza, 25 de zile are , cam asa, nu e chestie de corodat, dar am desfacut electromotorul, carbunii super ok, in schimb in reductor parca asa se numeshte ( chestia rotunda in care se invarte axul si are 3 rotitze dintzate ), avea vaselina ca marmelada ceva mai tare, am spalat bine am uns, am momtat tot la loc si porneshte ok, dar......dupa cu ti am mai zis, am luat contactul si ABS continua sa lucreze, ??????? fara contact, am lsat asa cam un min, apoi am bagat cheia in contact si am pornit o, a pornit la sfert, mai bine ca tot ce am avut pana acum, m am si speriat de ea stiind cum porneshte, si ABS tot zumzaia, pana nu am luat borna de - nu sa oprit, am lasat o 1 ora si am pus la loc borna, iar a pornit ABS, deci fara sa fac contact, am luat link ce mi ai dat la purificat si mai scria ca trebe sa stea o prioada fara curent, am lasat o pana azi de dim, cand am pus borna, nimic, linishte, apoi m am apucat de electromotor, am pus la loc am pornit, am masurat bateria, 12 ,6 v avea asta dupa ce am tot lasat sa mearga ABS ul ala zapacit de unu singur, am verificat incarcarea, pe aparatul meu arata 14, 03 cu farul stins, cu el aprins 13, 97, nu cred ca ar fi ceva grav diferentza aia de 0,05 - 0,06, nu am rsetat ABS ca miera ca e cam jos bacteria si sa nu se blocheza iar ABS, dar maine o sa fac o tura cu ea sa mai incarc bateria si o sa resetez ABS, si va spun si voua ce si cum, aaaaaa......electromotrul nu fusese curatzat de cand a fost pus de nou, a trebuit sa tai niturile sa l desfac, erau de fabrica niturile, la montat nu am mai pus nimic in locul lor, cred ca e ok, si e de loc, made in franta. oricum va multumesc pt sfaturi si revin dupa ce resetez, bafta la toti !

.................a e fata mea !

post-31461-1277308981_thumb.jpg

Pentru colegu cu R1100R parca la care ii tot suna centrala la ABS, chiar daca lua contactul.

 

PROBLEMA E DE LA RELEUL DIN CUTIA DE SIGURANTE!!!

 

Costa doar 130$ la BMW, dar e doar un releu si se poate pune unu obisnuit, cu 15 RON :laugh:

Mesaj completat

Wow...

 

NewImage2.jpg

 

NewImage4.jpg

 

NewImage1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

Pentru colegu cu R1100R parca la care ii tot suna centrala la ABS, chiar daca lua contactul.

 

PROBLEMA E DE LA RELEUL DIN CUTIA DE SIGURANTE!!!

 

Costa doar 130$ la BMW, dar e doar un releu si se poate pune unu obisnuit, cu 15 RON :baldy:

Mesaj completat

 

...........

Ms, e vorba de un 850, si am rezolvat problema, nu releul era, rezervorul atingea un fir cred si de acolo problema, de cand am schimbat bateria au ramas ceva fire mai sus, nu le am asezat la loc, cred ca asta a fost ca nu am mai patito, oricum ms de sfat, e bine de stiut si de ceilalti colegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti , sunt un fan inrait al marcii BMW si sper sa-mi eau cat de curand un R1150 Rt , tot cautand una alta despre BMW am gasit si acest sait in UK WWW.MOTOBINS.CO.UK . , in care gasiti absolut orice piesa bmw cu poze si toate cele . Daca sa mai postat acest sait imi cer scuze , daca nu enjoy . :baldy:

 

salut.

 

de acolo am cumparat si eu foarte multe piese pentru K, insa, mare atentie:

1. preturile listate sunt fara TVA ( 17.5% pentru UK)

2. shippingu` este undeva intre 50-65 de lire din UK (daca aveti pe cineva acolo va scoateti la 15 lire/transport cu atlassib`u)

 

eu am mai comandat piese second de pe www.kbikeparts.com (america), omul trimite oriunde in lume, la mine pachetu` a ajuns in fix 2 saptamani si a costat 40$ (cam 130 de roni) shippingu`, fatza de 350 de roni din UK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce iei in schimb?

Ma dau pe Dominator pana la iarna, dupa care vara viitoare vad ce si cum.

 

Inclin spre un F800GS, daca se aduna destui bani. Pacat ca va trebui sa fac toate reviziile in Ungaria, la cat de retarzi sunt ABV.

 

 

 

...apropo, v-am zis ca am niste piese comandate de pe 1 IUNIE la ABV? Azi mi-am luat banii inapoi, ca de vineri pana azi au sosit de la motorworks.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de exemplu am ceva piese de cutie de BMW si am de gand sa le dau sa scap de ele, nu sa-mi scot banii pe cutia inlocuita.

 

 

...siii cred ca o sa vreau sa dau BMWul.

Daca tot ai dat atatia bani pe motoru ala si apoi ai bagat inca o caruta in piese, de ce sa nu te bucuri de el acuma? Ce se mai poate strica la el?!

 

Stiu cum e sa ai gust de lamaie in gura cand astepti dupa piese si nu te poti bucura de fier, dar acu daca tot e gata, de ce sa nu te bucuri cu adevarat de el?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ai dat atatia bani pe motoru ala si apoi ai bagat inca o caruta in piese, de ce sa nu te bucuri de el acuma? Ce se mai poate strica la el?!

 

Stiu cum e sa ai gust de lamaie in gura cand astepti dupa piese si nu te poti bucura de fier, dar acu daca tot e gata, de ce sa nu te bucuri cu adevarat de el?!

Daca imi garantezi tu ca gasesti cumparator in 7 zile, il pun la vanzare la anul ^_^

 

...cred ca intelegi ce vreau sa zic.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

personal am luat K-ul meu in 2008 shi de atunci si pana acum am bagat peste 3000 de euro in el (inclusiv vopsea, complete makeover, inlocuit diverse piese care au cazut din cauza varstei) shi acum ma chinui sa`l dau in 2000. doua amarate de mii, peste care va trebui sa mai pun o gramada sa iau altu` mai nou, si pe care nu le da nimeni, ca e multe. drept pentru care, daca nu`l dau pana`n iarna, strang pe langa shi`mi mai iau unu`....alta solutie chiar nu vad. iar ca sa il dau mai ieftin, nici nu ma gandesc, dupa cat am asudat la el, shi cati bani am cheltuit.

 

deci, ori bagi bani in el shi il pastrezi de tot, ori nu`l repari, ori nu se strica, banii bagati in intretinere si reparatii NU SE RECUPEREAZA, niciodata.

 

parerea mea...

 

p.s. eu caut sa cumpar conductele de la ABS care fac legatura intre etrieru` frana fata pana la pompa (din scheme am vazut ca ar fi 3), ca sa pot sa il fac sa mearga. any ideas?

Editat de LordSith
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s. eu caut sa cumpar conductele de la ABS care fac legatura intre etrieru` frana fata pana la pompa (din scheme am vazut ca ar fi 3), ca sa pot sa il fac sa mearga. any ideas?

Motorworks, cum zice fratele Dan Cata, sau alternative neortodoxe, cum ar fi furtune de frana 'racing'. Asta a doua merge doar daca gasesti conectori compatibili.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de cat de greu/voluminos este pachetul. Iti zic ei de fiecare data, dar e ok la pret ^_^

 

In general is oameni seriosi, multi iau de la ei. Dar se intampla cateodata sa nu aiba ceva pe stoc si atunci te face sa astepti pana ce primesc si te tin in loc cu coletul.

 

Rar, dar se mai intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut stimati posesori de BMW! Stiu ca inainte de adresa urmatoarele intrebari ar fi trebuit sa citesc cele 200 si ceva de pagini dar e cam din scurt si nu prea am timp! Ideea e ca de ani buni merg numai pe motorete de viteza si as vrea sa ma linistesc putin (stiti voi familie, copil) si sa trec la altceva mai soft, cum ar fi enduro. Deci am gasit un BMW F650Gs din 2001. Daca e cineva destul de amabil sa ma lamureasca si pe mine i-as ramane dator!

Spuneti-mi mie mie va rog care sunt plusurile si minusurile (in mare) acestei motorete?

Cat consuma?

Ce tinuta de drum are?

Cat de comoda e?

Din ciclul fiecare motoreta cu buba ei :laugh:, asta ce boala are?

La ce ar trebui sa ma uit cand o cumpar sau fac schimb? (momentan am un GSX750R K1)

La ce pret se invarte un bmw f650gs din 2001?

Cat de scumpa e la intretinere?

In speranta ca n-am plictisit sau deranjat pe nimeni astept ajutorul vostru! Va multumesc!

Pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...