Sari la conținut

Postări Recomandate

[logoree inutila dobandita -probabil- odata cu varsta]

Citeste aici,eroule!

Nu stiu de ce ma obosesc sa-ti raspund si sincer habar n-am cum de am uitat butonul de ignore.Se pare ca si tu ai lipsit cand s-au predat alte reguli elementare de educatie. Mosule, la mine esti pe ignore incepand de acum. Hai,pa!

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Citeste aici,eroule!

Nu stiu de ce ma obosesc sa-ti raspund si sincer habar n-am cum de am uitat butonul de ignore.Se pare ca si tu ai lipsit cand s-au predat alte reguli elementare de educatie. Mosule, la mine esti pe ignore incepand de acum. Hai,pa!

Mult prea trivial!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Completarea uleiului se face iarasi usor,sub sa.

Uleiurile folosite sunt (conform BMW) 10-50 si 15-40.

...

Misto ca am stat cu mecanicul cat timp a facut manevrele astea.

Mi-a zis ca uleiul ce l-a pus e Castrol Racing 5W40. Bun de stiut cand o sa trebuiasca sa completez.

 

Pentru ca sa nu zapacim audienta:

 

Intre aceste doua afirmatii ale tale este o diferenta clara de ulei... si cateva zile.

 

Ca de obicei... esti defazat ! ;)

 

Nu dispera.

Daca se zbarleste odata bondarul la tine... s-ar putea sa-ti revii !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scuzati ca va intrerup balacareala :lol: , am pus ochii pe un brau - BMW kidney belt premium - dar parca inainte sa-l comand as vrea sa vad cum se potriveste cu geaca textila. Am vazut ca lumea il recomanda ca fiind de calitate...si eu tin la spatele meu (vorba cuiva, dupa o criza de nerv sciatic iti refaci calculele cu echipamentul :drink:)

 

Asadar, apelez la bunavointa dvs: daca e cineva din Bucuresti care-l are, m-as putea uita la el 2 minute? In principal ma intereseaza cum se aseaza protectia de spate de la geaca impreuna cu protectia care vine cu braul. Multumesc anticipat!

 

http://www.teileineile.de/popup_image.php?pID=211&imgID=0

 

si asta ar fi geaca: http://www.motoin.de/popup_image.php?pID=13391&imgID=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scuzati ca va intrerup balacareala :lol: , am pus ochii pe un brau - BMW kidney belt premium - dar parca inainte sa-l comand as vrea sa vad cum se potriveste cu geaca textila. Am vazut ca lumea il recomanda ca fiind de calitate...si eu tin la spatele meu (vorba cuiva, dupa o criza de nerv sciatic iti refaci calculele cu echipamentul :drink:)

 

Asadar, apelez la bunavointa dvs: daca e cineva din Bucuresti care-l are, m-as putea uita la el 2 minute? In principal ma intereseaza cum se aseaza protectia de spate de la geaca impreuna cu protectia care vine cu braul. Multumesc anticipat!

 

http://www.teileineile.de/popup_image.php?pID=211&imgID=0

 

si asta ar fi geaca: http://www.motoin.de/popup_image.php?pID=13391&imgID=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule esti sub orice nivel posibil.

:lol:

Iote cine vorbeste. Personajul care n-a reusit sa se abtina in a se adapa din fantana puterii de moderator. Esti ipocrit.

PS: nu crezi ca ar fi o idee sa-mi spui chestile astea pe PM? Nu de alta dar poluam ze topic cu rahan inutil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor !

 

Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi si parerile voastre din cunostinta de cauza sau celor care detin modelul R1100RS, deoarece am vazut unul mergand si mi-a starnit oleaca curiozitatea despre acest model care mi-a placut foarte mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is ca orice boxer de 1100. Protectie nu chiar ca la RT ca nu are atata carena, dar poti face o parte din mentenanta mai usor ca nu trebuie sa le dai jos.

 

Este unul de vanzare in Vatra Dornei :hurt:

Eh, nu chiar. 1100S are Motronic 2.4 in loc de 2.2 ca la restul de 1100 si are CAN-BUS (parca). Cutia e ceva mai scurta si are 6 trepte. Motorul scoate 98CP si se tureaza putin in plus. In principiu a fost modelul de test pentru mai multe tehnologii pe care BMW le-a introdus apoi la 1150.

 

Ca si clasa, e in aceeasi cu VFR 800, Triumph Sprint ST (955cc) si Ducati ST4 (916cc). Nu am mers pe 1100S, dar din experienta cu GSu' ma astept sa vibreze mai tare decat toate celelalte. De asemenea, presupun ca are aceeasi livrare perfect lineara a cuplului (perfect plictisitoare daca e sa ma intrebi pe mine, la fel ca la VFR). Ma astept sa le depaseasca pe toate ca longevitate :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare (numai) pentru posesori:

din necesitate tre sa renunt la al meu naked (inegalabil in oras si pe curbe) pt un sport touring, datorita disconfortului la drumurile lungi.

Inca oscilez intre k1200rs si 1100xx de la honda, fiind un adept al 4 in linie. ca am putut observa fara a calari la drum lung vreunul, este:

 

Plusuri xx: putere mai mare, e mai usoara, fiabilitate mai mare, se poate comporta ca supersport (deh imi place viteza), comenzi normale (fata de ciudatele comenzi ale bmw-urilor), cbs, dimensiuni mai mici, 2 tobe una pe fiecare parte - usor de 'updatat', piese/consumabile mai ieftine si mai usor de gasit

Minusuri xx: lipsa cardan, lipsa coburi stock (in sensul ca orice cob/topcase ai pune pe ea arata ca dreq si-i modifica mult comportamentul la drum intins), pret de revanzare mult mai mic decat al bmw

 

Plusuri k-rs: protectie mai buna la vant (asa mi se pare), cardan, abs, coburi integrate/potrivite perfect (superb as spune, unic la bmw), protectie mai buna la vant, pret de revanzare mai mare, amortizor suplimentar de ghidon, parbriz reglabil (sper ca ultimile 2 exista si la rs)

Minusuri k-rs: 285kg..., dimensiuni, comenzile aiurea ale bmw (dar nu cred ca e o mare drama), cobul stanga e mai mic din cauza tobei, schimbarea tobei este f scumpa iar cea originala se aude mult prea putin

 

As dori niste pareri realiste despre k1200rs, de la posesori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare (numai) pentru posesori:

din necesitate tre sa renunt la al meu naked (inegalabil in oras si pe curbe) pt un sport touring, datorita disconfortului la drumurile lungi.

Inca oscilez intre k1200rs si 1100xx de la honda, fiind un adept al 4 in linie. ca am putut observa fara a calari la drum lung vreunul, este:

 

Plusuri xx: putere mai mare (drept, dar toata puterea e concentrata peste 7000rpm. fueling-ul e cel mai bun pe care l-am gasit la o mobra), e mai usoara (probabil, in mers pe curbe se simte ca un VFR 800), fiabilitate mai mare (poate, dar nici Ku' nu sta rau), se poate comporta ca supersport (deh imi place viteza) (mai degraba ca un tourer cu oo foarte mari. motorul e cel mai smooth 4 in linie pe care am mers, iar pana in 7000 l-as putea cataloga chiar ca "bland"), comenzi normale (fata de ciudatele comenzi ale bmw-urilor) (depinde de tine. cu semnalizarea la bmw te obisnuiesti intr-o saptamana dupa care n-o sa mai vrei altceva. I know I do...), cbs (cea mai mare prostie de pe piata. am o intreaga feuda cu CBSu'), dimensiuni mai mici (tind sa cred ca-s cam la fel), 2 tobe una pe fiecare parte - usor de 'updatat' (greutate in plus), piese/consumabile mai ieftine si mai usor de gasit (e un mit ca-s mai ieftine. mai usor de gasit sau care sa vina mai repede pe OEM, asta poate)

Minusuri xx: lipsa cardan (depinde cat ai de gand sa mergi pe an. sub 20 kkm nu prea merita cardanul), lipsa coburi stock (in sensul ca orice cob/topcase ai pune pe ea arata ca dreq si-i modifica mult comportamentul la drum intins) (nu prea ii modifica ciclistica, dar daca pici si spargi un cob, macar poti sa-ti iei unul nou ieftin), pret de revanzare mult mai mic decat al bmw (XXu' nu e tocmai un motor cautat, a fost surclasat de 'Busa, de asta isi cam pierde valoarea. BMW, in special la boxere, si-o mentine foarte bine)

 

Plusuri k-rs: protectie mai buna la vant (asa mi se pare), cardan, abs (mare avantaj), coburi integrate/potrivite perfect (superb as spune, unic la bmw) (sa nu fii nevoit sa cauti altele doar), protectie mai buna la vant, pret de revanzare mai mare, amortizor suplimentar de ghidon, parbriz reglabil (sper ca ultimile 2 exista si la rs)

Minusuri k-rs: 285kg..., dimensiuni, comenzile aiurea ale bmw (dar nu cred ca e o mare drama), cobul stanga e mai mic din cauza tobei, schimbarea tobei este f scumpa iar cea originala se aude mult prea putin (e BMW, e normal, e facut pentru confort la drum, nu pentru Magheru)

 

As dori niste pareri realiste despre k1200rs, de la posesori.

N-am calarit K12RS, dar am o experienta de ~600km cu XXu'. Cauta-ti prieteni cu cele doua modele si vezi daca te lasa sa dai o tura cu ele. Eu nu m-am inteles cu XXu' desi, pe hartie, suna a sport-tourer-ul perfect.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare (numai) pentru posesori:

din necesitate tre sa renunt la al meu naked (inegalabil in oras si pe curbe) pt un sport touring, datorita disconfortului la drumurile lungi.

Inca oscilez intre k1200rs si 1100xx de la honda, fiind un adept al 4 in linie. ca am putut observa fara a calari la drum lung vreunul, este:

 

Plusuri xx: putere mai mare, e mai usoara, fiabilitate mai mare, se poate comporta ca supersport (deh imi place viteza), comenzi normale (fata de ciudatele comenzi ale bmw-urilor), cbs, dimensiuni mai mici, 2 tobe una pe fiecare parte - usor de 'updatat', piese/consumabile mai ieftine si mai usor de gasit

Minusuri xx: lipsa cardan, lipsa coburi stock (in sensul ca orice cob/topcase ai pune pe ea arata ca dreq si-i modifica mult comportamentul la drum intins), pret de revanzare mult mai mic decat al bmw

 

Plusuri k-rs: protectie mai buna la vant (asa mi se pare), cardan, abs, coburi integrate/potrivite perfect (superb as spune, unic la bmw), protectie mai buna la vant, pret de revanzare mai mare, amortizor suplimentar de ghidon, parbriz reglabil (sper ca ultimile 2 exista si la rs)

Minusuri k-rs: 285kg..., dimensiuni, comenzile aiurea ale bmw (dar nu cred ca e o mare drama), cobul stanga e mai mic din cauza tobei, schimbarea tobei este f scumpa iar cea originala se aude mult prea putin

 

As dori niste pareri realiste despre k1200rs, de la posesori.

Salut,

-Nici o Honda 11xx nu o sa-ti stea pe drum la 260 cum sta RS-ul

-Hondele pe care le-am vazut eu,din acelasi an cu RS-ul meu,erau rupte...FIABILITATE,de la plastice,la motor

-BMW-ul e motor de barbati maturi...restul...parerea mea!

Mesaj completat

Salut,

-Nici o Honda 11xx nu o sa-ti stea pe drum la 260 cum sta RS-ul

-Hondele pe care le-am vazut eu,din acelasi an cu RS-ul meu,erau rupte...FIABILITATE,de la plastice,la motor

-BMW-ul e motor de barbati maturi...restul...parerea mea!

 

"…The great thing about it (K12RS) is that the speed of it is so deceptive compare to a lot of other bikes. I was on the freeway and I looked down, I see 115 (I had it for about 3 days) and I thought that it is in kilometers of course, but I looked down again and I said this is not kilometers this is Miiiles. It was like 185km. It is deceptively fast… And that's what I like about it, high torque all the time, which is fabulous, it's not peaky at all. It just pulls in any gear… I am just impressed with the workmanship of it, it's almost sort of an aircraft spec. Even more so… You know there's motorcycle spec, and then there's automotive spec and there's aircraft spec. The thing I like about this BMW is that it's built to aircraft specification… As an overall bike I love it, excelling in any one category, there are probably other bikes that might take it. But I don't think if there's any other bike that can do all the things that this can do as well. I think it is the best bike they (BMW) have ever built… A wonderful, wonderful bike…" -- Jay Leno (Interview with Shahram Shiva, June 2002)

 

Jay Leno

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut eu K1200RS (de fapt GT ca era din 2006). Din pacate greutatea lui m-a dezamagit. 280 kile zice cartea insa cea pe care vroiam eu s-o cumpara avea lejer 300 kg cu tot cu coburi. Insa daca o iei doar pentru ture (mai ales pe autostrada) este perfecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut eu K1200RS (de fapt GT ca era din 2006). Din pacate greutatea lui m-a dezamagit. 280 kile zice cartea insa cea pe care vroiam eu s-o cumpara avea lejer 300 kg cu tot cu coburi. Insa daca o iei doar pentru ture (mai ales pe autostrada) este perfecta.

 

Era sa-mi dau si io cu parerea dar am vazut ca intrebarile sunt "(numai) pentru posesori"... care nu stiu sa fie prea multi p-aici... :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era sa-mi dau si io cu parerea dar am vazut ca intrebarile sunt "(numai) pentru posesori"... care nu stiu sa fie prea multi p-aici... :moron:

stiu eu in arad 3 posesori care nu le-ar da nici pentru toate torpilele din lume!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa vina si sa dea detalii omului,nu?

Eu ce sunt?...OMUL INVIZIBIL?

Iti dau eu ce detalii vrei.De ex:E greu pentru ca nu e motor de pustani,pentru giumbusliucuri de oras...ca sa zic asa.E sport touring...adica nu e chiar LT care are 388kg.

Depinde de ce ai nevoie,cum zicea cineva mai sus,eu nu l-as da pe nici o "trompeta"... :moron: :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...