k100rs Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 domnilor, are cineva cunostinta de codurile de erori ale abs-ului integrat? ca mi-a ramas becul rosu cu triunghiul aprins dupa ce am spalat-o. am gasit cum ca ar fi becul spate ars, dar nu era situatia la mine!!! stie cineva altceva? precizez ca e vorba despre bmw r1100s, 2004. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 24, 2011 Admin Share Postat Mai 24, 2011 http://www.largiader.com/abs/absfault.html Vezi ca scrie codurile de eroare la i ABS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 merci de link. aveam exact aceeasi informatie si eu, doar ca la mine becul pozitie/frana functiona! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Atunci verifica contactele de la frana, si aia de picior si aia de mana... E destept rau asta al tau se pare ca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Sal Dan poti sa-mi spui si mie te rog la R 1200 RT [2009] cred ca este la fel cu cel probat de tine la ce foloseste al doilea rand de buji [cele de jos] iar in cazul in care as vrea sa le schimb pe cele 2 din cilindri cu cele laudate [iridium] trebuie sa le schimb si pe cele de jos ? Multam frumos . Vik55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Mobrele cu 2 bujii pe cilindru chipurile nu sufera de "surging", adeca senzatia aia de mers neregulat la tinut de acceleratie constant. Treaba e ca 1100 are numa 1 bujie, dar reglat corect, supape, colbutori (aia mai mult pentru zgomot is) si sync, nu ai surging nici acolo. Practic e un fel de rahat cu apa rece, ca bujiile secundare, alea de jos, au bobinele in fise, si alea se strica la greu... Alea cu iridium nu iti fac nimic in plus, la fel o sa mearga mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 dane, sa stii ca si al meu este de 1100, dar are 2 bujii pe cilindru; una normala si una mai mica. ptr cele normale care vin in capul cilindrului am gasit iridium, dar ptr celelalte nu. iar becul de avertizare generala s-a stins de la sine, nu am apucat sa-i mai fac nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 (editat) Pai al tau e practic de 1150 dar cu numele e 1100. Si treaba aia cu avertizarea generala nu poti sa o pui pe seama bujiilor de vreme ce nu are senzori in zona aia si nici senzor de detonatie. Editat Mai 28, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Mobrele cu 2 bujii pe cilindru chipurile nu sufera de "surging", adeca senzatia aia de mers neregulat la tinut de acceleratie constant. Treaba e ca 1100 are numa 1 bujie, dar reglat corect, supape, colbutori (aia mai mult pentru zgomot is) si sync, nu ai surging nici acolo. Practic e un fel de rahat cu apa rece, ca bujiile secundare, alea de jos, au bobinele in fise, si alea se strica la greu... Alea cu iridium nu iti fac nimic in plus, la fel o sa mearga mobra Nu sunt de acord cu tine: 1.nu pot sa cred ca pe la 3-3500 mers constant nu ai deloc, oricat ai regla-o 2. la mine bujiile cu iridium au afectat sensibil in bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 30, 2011 Admin Share Postat Mai 30, 2011 Cind aveam RT-ul de 1100 nu-mi amintesc sa fi mers in hopuri, neregulat la turatia aia. Aveam o clapeta cu joc si statea mai neregulat la relanti, dar in mers nu aveam probleme. De curand am montat si eu bujii Ngk cu iridium pe LT..imi pare ca merge mai rotund o idee, dar oricum nu este mare diferenta, cel putin in cazul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myte Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Salut pe toti posesori de BMW,sunt un nou conducator de de aceias marca.Am facut o schimbare majora am dat viteza pe comfort(am dat CBR XX pe RT).Dupa cate am citit in aceasta sectiune cred ca nu am facut o alegere gresita ,defapt am simtito pe piele mea,nu ma mai dor bratele dupa cateva sute de km de condus.Inca nu m-am obisnuit cu semnalizatoarele care totusi mi se par ciudate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Nu sunt de acord cu tine: 1.nu pot sa cred ca pe la 3-3500 mers constant nu ai deloc, oricat ai regla-o 2. la mine bujiile cu iridium au afectat sensibil in bine Te invit la un test drive cu mobra mea. Inca nu s-a inventat turing cu motor electric dar daca te dai cu al meu iti faci asa o parere cam cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpina Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 (editat) Intrebare intrebatoare: Ati pus careva gume metzeler Z8 interact pe mobra??? cum se comporta la drum??? aderenta vs uzura Cei de metzeler se lauda ca sunt ultimul racnet in materie de sport touring si stabilesc noi standarde bla, bla, bla. Acum am pe motor sportec M3, au aderenta buna dar dupa 1000 km in regim de autostrada cu bagaje si pasager pot mictiona pe guma spate....s-a modelat cu colturi Editat Mai 31, 2011 de Alpina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Nu stiu cum is alea care vrei tu sa le pui, dar eu am acu pilot road 2. 260 eur setu. Is tari pe mijloc si moi pe margini ca sa tina mult pe autostrada da nici sa nu ai emotii pe curbe. Cica scoti 15k dintr-un set, poate mai mult daca meri domol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpina Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Cred ca sunt foarte bune michelin dar cei de la bmw incalta motoarele din uzina in general cu metzeler..si imi place mie ideea, cu siguranta e pitic in capul meu. Am pe motor gume super sport de la metzeler dar eu folosesc moto in regim de touring si drept dovada se consuma repede...si aderenta e foarte buna. Acest model Z8 interact este relativ nou si are un profil frumos, cred ca il iau. Ca bani e tot acolo cu michelin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Acest model Z8 interact este relativ nou si are un profil frumos, cred ca il iau. Ca bani e tot acolo cu michelin. Faptul ca BMW incalta cu Metzeler nu este poate cel mai elocvent, cu atat mai mult cu cat nu este regula 100%, mai vin fie cu Bridgestone fie cu Conti (cum e si cazul meu). De asemenea, fiind model nou, mai greu de gasit review p-aici, mai ales in ce priveste durabilitatea. Eu la moto anterioara am avut Z6 apoi Z6 interact, a fost totul ok. Daca as mai avea touring, probabil as lua tot Z8i. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metricmotion Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Cred ca sunt foarte bune michelin dar cei de la bmw incalta motoarele din uzina in general cu metzeler..si imi place mie ideea, cu siguranta e pitic in capul meu. Am pe motor gume super sport de la metzeler dar eu folosesc moto in regim de touring si drept dovada se consuma repede...si aderenta e foarte buna. Acest model Z8 interact este relativ nou si are un profil frumos, cred ca il iau. Ca bani e tot acolo cu michelin. Salut! Ai un PM orientativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpina Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Faptul ca BMW incalta cu Metzeler nu este poate cel mai elocvent, cu atat mai mult cu cat nu este regula 100%, mai vin fie cu Bridgestone fie cu Conti (cum e si cazul meu). De asemenea, fiind model nou, mai greu de gasit review p-aici, mai ales in ce priveste durabilitatea. Eu la moto anterioara am avut Z6 apoi Z6 interact, a fost totul ok. Daca as mai avea touring, probabil as lua tot Z8i. Da Vlad, cum spuneam si eu nu este elocvent deloc ca bmw incalta cu metzeler dar este o chestiune de pitic si cu asta nu ma pot lupta ca ma dovedeste, statistic vorbind Eram la reprezentanta din Pipera la o revizie si a venit o doamna (expata-nemtoaica) sa cumpere un R1200R din stoc si a facut mare caz ca motorul, nou fiind, avea Bridgestone - pana cand baiatul de la vanzari i-a cerut ragaz 2 zile sa puna metzeler - si am inteles-o, avea ea un pitic. Nu am cautat neaparat un review de la cineva care se fi incheiat un ciclu de utilizare a gumelor si sa-mi spuna ca au durat 14800 km dar in mare daca si-a pus cineva si a facut x sute de km isi poate da seama daca au aderenta buna, daca se comorta ok pe ploaie si nu ``se consuma`` enervant de repede. Spuneam mai sus ca cu o guma sportec M3 am facut un drum Cluj-Rijeka (numai autostrada) si cand am ajuns acolo guma era compromisa, + drumul de intoarcere si vre-o 3 weekend-uri pe plaiuri miorotice ....acum ies atele din guma spate. In concluzie vreau sa iau Z8i pe spate in prima faza ca aia de pe fata sportec M3 e foarte buna. Era sa uit...spor la treaba cu GS-ul!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Da Vlad, cum spuneam si eu nu este elocvent deloc ca bmw incalta cu metzeler dar este o chestiune de pitic si cu asta nu ma pot lupta ca ma dovedeste, statistic vorbind Eram la reprezentanta din Pipera la o revizie si a venit o doamna (expata-nemtoaica) sa cumpere un R1200R din stoc si a facut mare caz ca motorul, nou fiind, avea Bridgestone - pana cand baiatul de la vanzari i-a cerut ragaz 2 zile sa puna metzeler - si am inteles-o, avea ea un pitic. Nu am cautat neaparat un review de la cineva care se fi incheiat un ciclu de utilizare a gumelor si sa-mi spuna ca au durat 14800 km dar in mare daca si-a pus cineva si a facut x sute de km isi poate da seama daca au aderenta buna, daca se comorta ok pe ploaie si nu ``se consuma`` enervant de repede. Spuneam mai sus ca cu o guma sportec M3 am facut un drum Cluj-Rijeka (numai autostrada) si cand am ajuns acolo guma era compromisa, + drumul de intoarcere si vre-o 3 weekend-uri pe plaiuri miorotice ....acum ies atele din guma spate. In concluzie vreau sa iau Z8i pe spate in prima faza ca aia de pe fata sportec M3 e foarte buna. Era sa uit...spor la treaba cu GS-ul!!!! Si a mea a avut montate bridgestone batlax si cel de pe spate e terminat si n-am facut decat 10 mii.. de fapt era dus de pe la 7 mii dar am mai tras de el. Mai auzisem pe cineva tot cu K1200R zicand ca sunt mancatoare de guma spate dar eu cred ca e si de la marca. Am luat acum roadtec Z8.. dar nu am avut cand sa le schimb cu ploile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myte Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Domnilor cine mai face o diagnoza ,in afara de bavaria BMW,care sunt un pic cam scumpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 2, 2011 Admin Share Postat Iunie 2, 2011 Pai spune care-i baiul, poate-ti da cineva vreun sfat pe aici.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myte Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Motocicleta functioneaza bine,dar as vrea sa o pun pe un tester. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Nu ai ce testa la ea Testerul il folosesti in momentul in care nu iti merge ceva bine sau nu porneste sau consuma prea mult sau nu are putere sau bujiile is de alta culoare decat cea normala. Ar fi o chestie, sa verifici functionalitatea senzorului de O2 dar cum zic, daca mobra mere bine si consumu ii OK, nu ai ce testa la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myte Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Multumesc pentru informatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.