Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut!

Ce părere aveți de un R1150RT twin 2003 din Germania, cu 143000 km? Mai duce? Eu n-o să mai fac chiar așa mulți km cu ea. Până la câți km sunt încă în regulă?

Mulțumesc!

parerea mea e ca nu merita pt ca te va costa in felul urmator drumul, traducerea actelor ,1 saptamana la financiar, rar ,inmatriculare,revizii cu schimb de ulei motor cutie filtre de aer ulei ,placute frina curea alternator,poate ambreiaj poate discuri de frina cind poti sa cauti ceva la noi in tara si ai economisit din start 5-600 de euro drum si inmatriculare.in plus comunitatea posesorilor de bmw sin rom e mai deosebita.sunt sanse mici sa iti iei vreo teapa de la noi decit de afara.parerea mae.

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Asta in cazul in care nu are nimic schimbat la ea!

Venind din Germania s-ar putea si nu m-ar mira ca toate consumabilele astea sa fie schimbate deja si atunci este altceva.

Cel care-l vinde ar trebui sa mentioneze ce schimburi s-au facut.

Uleiul se schimba oricum, de oriunde l-ai lua.

PS:Daca este asta:

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDetails.html?id=153531694&__lp=4&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=r1150rt&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&siteId=ROMANIA&negativeFeatures=EXPORT&minConstructionYear=2003&lang=ro&pageNumber=1

vad ca este de la handler, scrie ca are TUV pina in martie 2013, asta inseamna ca s-a facut inspectia in 2011.

TUV-ul in Germania se face serios.

Este nevoie la mobra doar de guma fata.

Mai spune ca mobra are multi kilometri datorita faptului ca a apartinut unui hobby-st.

Unul care a si ingrijit-o.

Daca nu te deranjeaza kilometrii aia cred ca nu te pacalesti cu ea dpdv tehnic.

Sfatul meu ar fi sa mai pui niste bani, sa mai astepti si gasesti alta cu kilometraj mai mic.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Bafta si sa te intorci sanatos..sa ne anunti ce ti-ai luat.

PS:Vad ca anuntul nu mai figureaza in baza de date pe mobile.de, asta inseamna ca s-a dat:tie sau altcuiva :rolleyes:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou!

@Luigi: mi'a venit optimate 4, imi curge bala laga mobra, e o minune, asa cum ai spus si asa cum spun reclamele.

Bateria e mai bina decat am crezut initial, mi'a dat verde din start. Acum astept sa termine retention test'ul de 30 de min, sa vad daca tine incarcarea corect.

Multumesc inca o data! "Iernare" usoara tuturor si keep in touch pe aici! Dati un semn daca ajungeti prin iasi, sa ben ceva cu grade!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Inca de cand am luat RT-ul, mi se parea mult prea lenes fata de GS, desi are mai multi cai (90 cp fata de GS care avea 77@6500 rpm).

Cum is aceleasi motoare, aceleasi cutii, difera doar grupul intre ele, mai exact raportul de transmisie care e 3 la GS si 2.83 la RT.

 

Asa ca de mult am planuit sa fac ceva schimbare care sa imi dea ce vreau eu. Ei, tocmai am facut-o, am schimbat regulatorul de presiune de la benzina, din 3 bari cat are original, am pus de 3.5 bar. De ce? Daca e presiunea mai mare, face vaporii mai vapori, pulverizeaza mai bine benzina practic.

Acuma poate ca va ganditi ca daca am schimbat regulatorul cu unul cu 0.5 bari mai mare, ar creste si cunsumul cu a 7-a parte in plus. Tocmai ca nu creste, ca senzorul de oxigen vede amestecul si tine injectoarele deschise mai putin decat inainte.

 

Cum zic, numa ce am terminat treaba si am scos mobra sa vad cum se comporta... Parca e alta! Trage mult mai bine si cand intru in depasire nu mai e nevoie sa retrogradez, raman in treapta care is si prinde instant!

 

Treaba asta se poate face pe orice 850/1100/1150. Pe 1200 nu se poate face fiindca deja are regulatorul de 3.5 bari. Ma rog, se poate dar cu interventii majore la partea de alimentare, la care sincer nu le vad ca si justificate de vreme ce mobrele de 1200 deja trag de rup ;)

 

Asa ca recomand la orice posesor de 850/11XX sa faca treaba asta. Rezultatele chiar se simt si is mai mult decat satisfacatoare ;)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Inca de cand am luat RT-ul, mi se parea mult prea lenes fata de GS, desi are mai multi cai (90 cp fata de GS care avea 77@6500 rpm).

Cum is aceleasi motoare, aceleasi cutii, difera doar grupul intre ele, mai exact raportul de transmisie care e 3 la GS si 2.83 la RT.

 

Asa ca de mult am planuit sa fac ceva schimbare care sa imi dea ce vreau eu. Ei, tocmai am facut-o, am schimbat regulatorul de presiune de la benzina, din 3 bari cat are original, am pus de 3.5 bar. De ce? Daca e presiunea mai mare, face vaporii mai vapori, pulverizeaza mai bine benzina practic.

Acuma poate ca va ganditi ca daca am schimbat regulatorul cu unul cu 0.5 bari mai mare, ar creste si cunsumul cu a 7-a parte in plus. Tocmai ca nu creste, ca senzorul de oxigen vede amestecul si tine injectoarele deschise mai putin decat inainte.

 

Cum zic, numa ce am terminat treaba si am scos mobra sa vad cum se comporta... Parca e alta! Trage mult mai bine si cand intru in depasire nu mai e nevoie sa retrogradez, raman in treapta care is si prinde instant!

 

Treaba asta se poate face pe orice 850/1100/1150. Pe 1200 nu se poate face fiindca deja are regulatorul de 3.5 bari. Ma rog, se poate dar cu interventii majore la partea de alimentare, la care sincer nu le vad ca si justificate de vreme ce mobrele de 1200 deja trag de rup ;)

 

Asa ca recomand la orice posesor de 850/11XX sa faca treaba asta. Rezultatele chiar se simt si is mai mult decat satisfacatoare ;)

Si pompa de benzina ai lasat originalul? Ca originalulstie 3 bari numai si daca nu ai schimbat si pompa nu inteleg ce inbunatatiri poti sa ai. Sunt curios doar.!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

As dori sa va intreb daca merita achizitionat un K75 din 1994 , fost la polizia locale italiana ? :eek:

E cam ruginit pe ici pe colo , nu merge pompa de benzina , discurile de frana uzate, carenajul e cat un cotetz si geamul ingalbenit . Neinmatriculat .Multumesc ! :eek:

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Eu am grup de GS pe RT 1200.

Imi place cum trage,dar la viteze mari e mai turata.

Mare dilema am,sa-l schimb,sa nu-l schimb?

 

Spuneti de cauciucuri ca la un spate uzati 2 de fata,daca am inteles bine.

La mine e invers.Uzez 2 de spate la unul de fata.

Asta poate vine de la frana de motor,pe care o folosesc mereu?

Ca idee placutele de frana au 50.000 si mai duc.

Oare datorita franei de motor sa fi cedat cardanul pe la 130 mii si grupul conic la 140?

 

Iarna scurta va doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

As dori sa va intreb daca merita achizitionat un K75 din 1994 , fost la polizia locale italiana ? :eek:

E cam ruginit pe ici pe colo , nu merge pompa de benzina , discurile de frana uzate, carenajul e cat un cotetz si geamul ingalbenit . Neinmatriculat .Multumesc ! :eek:

Pai depinde de pretul de achizitie. Cat costa acolo?

 

Salutare!

Eu am grup de GS pe RT 1200.

Imi place cum trage,dar la viteze mari e mai turata.

Mare dilema am,sa-l schimb,sa nu-l schimb?

 

Spuneti de cauciucuri ca la un spate uzati 2 de fata,daca am inteles bine.

La mine e invers.Uzez 2 de spate la unul de fata.

Asta poate vine de la frana de motor,pe care o folosesc mereu?

Ca idee placutele de frana au 50.000 si mai duc.

Oare datorita franei de motor sa fi cedat cardanul pe la 130 mii si grupul conic la 140?

 

Iarna scurta va doresc!

Daca nu mergi tare cu el, adeca viteze de peste 160 la ora, la drum lung, nu prea merita sa il schimbi. Cred ca diferenta de viteza, la aceeasi turatie si treapta, nu e mai mare de 10 km/h intre cele doua grupuri.

 

Nu e nimic rau in a folosi frana de motor, chiar bine ca o faci. Insa tine cont ca, cardanul nu e la fel de elastic ca si lantul si de aia iti uzeaza mult mai repede guma spate. Acuma depinde si cum o folosesti, daca retrogradezi mult ca sa ai frana de motor, nu e tocmai sanatos pentru cutie, din cauza socurilor. Treaba asta se aplica doar la frana de motor, ca la intrarea in cutie, arborele ala are ceva buffer tentru astfel de socuri, gen daca ai trage brusc de gaz sau daca schimbi de la diferente mari de turatie. De aia ambreiajele astea, desi seamana cu alea de masina, nu au arcurile alea pe placa de frictiune, ca deja ai in cutie un sistem care preia rolol lur ;)

 

50k pentru niste placute mi se pare foarte mult. Pe mine ma tin 20k km fata si 10k km spatele, cateodata doar 8k...

 

Foloseste si franele ca de aia is puse acolo :P

 

Cardanul si grupul au cedat pentru ca materialele folosite nu sunt de cea mai buna rezistenta mecanica (dar mai calitative decat la mobrele de dinainte) si in plus, is asamblate gresit din fabrica (ca la mobrele de dianinte :) ) Adica un fel de "subtire in carne".

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'Dan Cata'

Pai depinde de pretul de achizitie. Cat costa acolo?

Acolo nu stiu cat costa , dar aici este 1000 de eurei :eek: . Mentenanta realizata optimal in conditiile ca de politie folosit a fost ? :eek:

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il iei sa zicem cu 500, cam ala e pretul daca il iei din ex-parcul politiei, il mai aduci cu vro 300, il mai inmatriculezi cu 100, si apoi incepe distractia cu piesele care costa cat mobra din Romania :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apai depinde de multe... Poate sa aiba 9000 km daca o stat 20 de ani in soare/ploaie/zapada... Sau poate sa aiba 200.000 de km, daca o fost intretinut bine, mai degraba l-as lua pe al doilea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Asa ca recomand la orice posesor de 850/11XX sa faca treaba asta. Rezultatele chiar se simt si is mai mult decat satisfacatoare ;)

 

Salut, moto(inter)-nauti, si nenea DanCata!

Costa :o :o :o, nu raman de :haha: ? cu banii bagati in RT1100...

parca cel mai mult m-ar interesa sa dispara leganatul ala la mers constant...

cred ca problema surging, intreb se amelioreaza si asta?

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, moto(inter)-nauti, si nenea DanCata!

Costa :o :o :o, nu raman de :haha: ? cu banii bagati in RT1100...

parca cel mai mult m-ar interesa sa dispara leganatul ala la mers constant...

cred ca problema surging, intreb se amelioreaza si asta?

despre ce mers leganat te referi?eu am o problem de genu asta si nu ii dau de cap.la mine in ture joase 1-3 mii merge sacadat?la tine cum e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sa fii foarte multumit, ai sa vezi ca mobra iti porneste la sfert.

A mea sta in curte, cu chargerul tot timpul in priza si nu am treaba!

Lasa-l acolo tot timpul, fie vara sau iarna, nu consuma mult..

Dupa ce am citit mai multe review'uri mi-am comandat si eu Optimate 4, l-am gasit la pret super bun :rolleyes: (mult mai bun decat pe Louis).Intrebarea mea este daca are mufa aia pt bmw. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca videoclipul ala e altceva :) E pentru mobre BMW cu canbus, cum nu e cazul tau :) Canbus inseamna fara fast idle, ori tu ai asa ceva.

 

Are chestia aia pentru ca la astea mai noi cu canbus tre sa faci pairing/handshake ca sa incarce bateria. Altfel nu merge de la bricheta, numai daca nu il legi direct pe bornele bateriei.

 

Oricum e bine ca ai luat ala cu bricheta, e mult mai elegant de folosit ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca videoclipul ala e altceva :) E pentru mobre BMW cu canbus, cum nu e cazul tau :) Canbus inseamna fara fast idle, ori tu ai asa ceva.

 

Are chestia aia pentru ca la astea mai noi cu canbus tre sa faci pairing/handshake ca sa incarce bateria. Altfel nu merge de la bricheta, numai daca nu il legi direct pe bornele bateriei.

 

Oricum e bine ca ai luat ala cu bricheta, e mult mai elegant de folosit ;)

Dane m-ai bagat in ceata :scratch: Omul asa mi-a spus la telefon ca a vorbit la furnizor si are optimate4 cu mufa speciala pt BMW. Acum ma gandesc ca despre mufa pt priza de bricheta este vorba.

LE: Optimate 4 Dual..ai dreptate nu-i cel din videoclip.

Editat de rob_debruce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, optimate-ul care il ai tu, e cu mufa de bmw, deaia mica. Acuma daca optimate-ul are si suportul pt canbus, e si mai bine, ca il poti folosi pe mobra ta fara nici o grija dar il poti folosi si pe mobre cu canbus la fel de bine, tot pe la bricheta. 'tzelegi? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...