Sari la conținut

Postări Recomandate

Sal .Spune-mi si mie te rog si al tau redresor tot asa incarca adica sta in permanenta ledul stanga apris si face dupa aceia tot felul de setari prin programele ce le are incarca [se aprind ledurile galbene ]si ledurile dreata sus rosu galben verde,dupa aia nu mai incarca si flesuieste decat ledul verde sus dreapta si asa mai departe ........inginerie mare domnule .

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In afara de service-ul din Pipera, face cineva echilibrarea/sinconizarea clapetelor la un BMW R1100RT ? Nu mie, pentru o cunoastinta a mea.

Daca aveti cunostinta lasati un numar de telefon de contact aici sau pe privat. Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .Spune-mi si mie te rog si al tau redresor tot asa incarca adica sta in permanenta ledul stanga apris si face dupa aceia tot felul de setari prin programele ce le are incarca [se aprind ledurile galbene ]si ledurile dreata sus rosu galben verde,dupa aia nu mai incarca si flesuieste decat ledul verde sus dreapta si asa mai departe ........inginerie mare domnule .

Vik55.

Da. Ledul stanga sta aprins in permanenta ca ala iti indica ca ai curent de la priza, In rest e asa cum ai descris; daca clipeste ledul verde inseamna ca bateria e ok. Vezi ca 2 pagini in urma ti-am pus instructiunile de la incarcator unde ai detaliat fiecare ciclu de verificare/desulfatare/incarcare detaliat, inclusiv cu semnificatia ledurilor care clipesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am comandat de peste ocean unealta asta de sincronizat. Pare a fie cel mai precis instrument de la ora actuala de pe piata. Dureaza 1 - 2 saptamani pana ce ajunge, o sa revin cu pareri dupa ce il folosesc pe propria mobra ;)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine, bine, da' eu ce mai fac cu furtunili' ? injineria mea de sincronizat :laugh: ...

 

Lasand gluma la o parte, o intrebare:

e bine sau nu, preventiv de folosit injector cleaner( pus in rezervor sigur ca ajunge in inst. de injectie).

Da, sau de ce nu ?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea are sens sa bagi in rezervor asa ceva. Curatatul injectoarelor cu ultrasunete (deja facuta) e ceva, solutia aia e altceva. Nu prea are ce sa curete pe dinauntru ca nu prea are unde se faca depuneri, presiunea e mare, benzina circula tot timpul, etc.

 

Ba mai mult, risti sa strici senzorul de oxigen. Daca nu scrie express pe flacon ca e pentru motoare cu injectie, risti sa contaminezi sonda lambda. Poate ca treaba aia merge la motoare pe carburatie unde are loc unde sa se formeze depunerile (in carburator) dar la injectie nu are sens. Am bagat o data in al meu si nu am observat nici o inbunatatire, nimic. Unde mai pui ca nu ii tocmai ieftina nici solutia aia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Misto chestia aia de sincronizat.

Cit te-a dus cu totul?

Eu ma gandesc sa-mi iau de pe louis, cu ceasuri, s-o folosesc in regim de amator..

Apropos, abia am sincronizat si eu clapetele la LT..ce sa spun, acum are un relanti de vis, trage mult mai bine, fara ezitari si merge rotund, nu vibreaza deloc.

Si inainte era ok, dar am zis sa le echilibrez, am vazut ca erau decalibrate si dupa ce le-am adus la linie se simte diferenta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cam la fel ca principiu cu ce se face si acum. Am vazut ca are doua furtunase care pleaca de la aparat. Am facut si eu asta odata cu al meu. E util la casa omului cu atat mai mult cu cat nu multi fac asa ceva. La Pipera cineva a zis ca i-au cerut 400RON pe o sincronizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto chestia aia de sincronizat.

Cit te-a dus cu totul?

Eu ma gandesc sa-mi iau de pe louis, cu ceasuri, s-o folosesc in regim de amator..

Apropos, abia am sincronizat si eu clapetele la LT..ce sa spun, acum are un relanti de vis, trage mult mai bine, fara ezitari si merge rotund, nu vibreaza deloc.

Si inainte era ok, dar am zis sa le echilibrez, am vazut ca erau decalibrate si dupa ce le-am adus la linie se simte diferenta..

124$ cu tot cu transport (15$). Ceasuri de pe louis folosesc eu acuma, is ok, nu zic nu, dar unealta asta imi place ca e mai precisa, nu are moving parts si iti arata si cate RPM ai ;) Ce sa mai, ce e digital e digital, ce e analogic, nu e digital :P

 

Urmatoarea pe lista e diagnoza :D Strangem cureaua si luam si una dinaia pana ce da caldura :D

 

E cam la fel ca principiu cu ce se face si acum. Am vazut ca are doua furtunase care pleaca de la aparat. Am facut si eu asta odata cu al meu. E util la casa omului cu atat mai mult cu cat nu multi fac asa ceva. La Pipera cineva a zis ca i-au cerut 400RON pe o sincronizare.

400 mi se pare enorm de mult pe un serviciu care te tine sa zicem 10 km, pana la primul reglat de valve. Mult, chiar daca ai de dat jos plastice :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane nu vreau sa-ti fur meseria dar ce e aia reglat de valve? E altceva decat sincronizarea? Invat si eu ce sa-i faci? Chit ca sunt harleyst acum...

 

Pt. Luigi: te bagi sa faci cuiva o sincronizare aici in Bucuresti? Ca eu am aparat dar nu ma bag sa nu stric jucaria cuiva. La a mea e ok dar la altul e altfel

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:friends: Salut..! vin si eu cu o intrebare ;credeti ca se poate monta un releu de timp pe circuitul de intiere ABS pt mobre mai vechi gen r 1100 xx (in sensul sa ne scape de erorile ABS)..??? -avantaje (mai ieftin adica aprx 25-30 ron)-dezavantaje ( cand bateria e praf nu mai este eficient ) -intrebam si eu nu prea ma pricep la elecrica ( electonica )..!! <apropo ce este pinul 15 la care se refera la alimentarea centralei ABS+ PLUS sau minus(sau ce rol are firul respectiv..??? multumesc ..!!

 

Asta si pentu ca Dan Cata e la distanta de bucuresti iar prin zona nu prea ne ajuta nimeni .

 

:friends: Salut..! vin si eu cu o intrebare ;credeti ca se poate monta un releu de timp pe circuitul de intiere ABS pt mobre mai vechi gen r 1100 xx (in sensul sa ne scape de erorile ABS) adica la pornire sa intarzie 20 de secunde initierea sistemului..??? -avantaje (mai ieftin adica aprx 25-30 ron)-dezavantaje ( cand bateria e praf nu mai este eficient ) -intrebam si eu nu prea ma pricep la elecrica ( electonica )..!! <apropo ce este pinul 15 la care se refera la alimentarea centralei ABS+ PLUS sau minus(sau ce rol are firul respectiv..??? multumesc ..!!

 

Asta si pentu ca Dan Cata e la distanta de bucuresti iar prin zona nu prea ne ajuta nimeni .

 

:friends: Salut..! vin si eu cu o intrebare ;credeti ca se poate monta un releu de timp pe circuitul de intiere ABS pt mobre mai vechi gen r 1100 xx (in sensul sa ne scape de erorile ABS) adica la pornire sa intarzie 20 de secunde initierea sistemului :cheers: ..??? -avantaje (mai ieftin adica aprx 25-30 ron)-dezavantaje ( cand bateria e praf nu mai este eficient ) -intrebam si eu nu prea ma pricep la elecrica ( electonica )..!! <apropo ce este pinul 15 la care se refera la alimentarea centralei ABS+ PLUS sau minus(sau ce rol are firul respectiv..??? multumesc ..!!

 

Asta si pentu ca Dan Cata e la distanta de bucuresti iar prin zona nu prea ne ajuta nimeni .

Editat de mariusMZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur ca poti. Nu trebuie sa te complici cu circuit de intarziere sau asa, un simplu releu ajunge. Firul 15 de la mufa este alimentarea calculatorului ABS. Practic iei releul, partea de putere o legi in serie cu firul 15 (cel mai convenabil este la mufa ABS-ului) iar bobina releului o legi un capat la masa si celalalt capat la becul de incarcare din bord (cel mai convenabil la firul albastru de la alternator care merge la becul din bord), printr-un fir "Y" ca sa nu se vada ca a trecut mana de ruman pe acolo ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am in plan sa schimb filtrul de benzina si vreau sa va cer parerea in legatura cu garnitura de la flansa(oringul)-rezervorului..... -se mai poate refolosi sau nu dupa desfacere ?

?.sau ce dimensiune are nou.Va multumesc .!

Editat de mariusMZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfa plasticul ala acolo la ABS si vezi ca e un releu care se mai duce, sub plastic ;)

Salut!

Io sunt omu' cu problema de care zicea Ionuț:(.

Am desfăcut Âşi acolo...merge perfect releul, cuplat la 12v se închide Âşi închidde Âşi circuitul.

Toată instalația electrică abs e verificată circuit cu circuit de Ionuț...e OK.

Rămâne calculatorul...l-am desfăcut Âşi i l-am dat lui Ionuț la verificat/depanat(dacă e posibil).

Idei cumva de unde aÂş putea găsi unul să-l probez...eventual să-l cumpăr dacă merge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reset la abs ai incercat? ;)

De câteva ori.

După procedura de reset rămâneau aprinse ambele becuri simultan!

La verificarea erorii, aparatul de măsură dădea codul 7...adică unitatea :kick:

Editat de sebastienfil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...