Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Admin

Si mie imi facea asa inainte, resetam, resetam si iar clipeau alternativ de le gaseau dracii!

Problema a aparut dupa ce am schimbat lichidul de frana.

M-am interesat pe net, la unul si altul si am desfacut acolo unde sunt aerisitoarele.

Am scos pistonasele afara, le-am curatat bine si le-am pus inapoi, am aerisit din nou.

Grije mare ca acolo sunt niste oringuri, arcuri si bile ca de rulment.

A mai facut o data sau de doua ori, am resetat si de atunci merge brici.

Procedura de curatire este undeva aici pe topic, multe pagini mai in spate, descrisa de Cristi, un baiat din Craiova.

1.Unitatea ta este scoasa de pe moto acum?

2.De cind nu ai mai schimbat lichidul la ea?

PS:Daca vrei suna-ma si iti explic mai detaliat ce si cum.

PS2:Am gasit, aici, postul 3037..

/index.php?/topic/47068-grupul-posesorilor-de-bmw/page__st__3030

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lichidul de frână e schimbat în 2010, în septembrie.

La mine, după reset nu mai clipeau alternativ, ci rămâneau aprinse ambele becuri permanent.

Da, calculatorul ABS e jos acum, caut unul să încerc cu el.

Restul instalației (până la calculator) pare a funcționa corect (dpdv electric).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi facea asa inainte, resetam, resetam si iar clipeau alternativ de le gaseau dracii!

Problema a aparut dupa ce am schimbat lichidul de frana.

M-am interesat pe net, la unul si altul si am desfacut acolo unde sunt aerisitoarele.

Am scos pistonasele afara, le-am curatat bine si le-am pus inapoi, am aerisit din nou.

 

Salutare.

Cind ai avut problema asta ce eroare iti dadea unitatea ABS la testul cu led-ul sau aparatul de masura ? ... tot 7 ?

 

BR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, codul 7 este eroarea generala pentru unitatea ABS. Daca ai face ce o facut Luigi, si lui i-o mers ingineria, ar trebui sa mearga si la tine. Poate e ceva uzura mecanica inauntru, poate is filtrele alea infundate, lichidul de frana are ceva proprietatea draq' de a infunda galeriile pe unde mere :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK!

Cum am ceva timp, adică weekend-ul următor, fac căldură în garaj Âşi mă apuc de treabă.

L.U.V., având în vedere că ai mai făcut asta, cam cât apreciezi că o să dureze (asta incluzând aerisirea)? Menționez că nu am făcut asta niciodată la BMW (da nu cred că diferă prea mult față de Honda, unde le-am aerisit odată când am schimbat plăcuțele).

Oricum, cred că o să te inoportunez cu un apel înainte de a mă apuca de treabă, pentru consultanță mai detaliată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Rezerva-ti o zi intreaga pentru asta, cel putin.

Este mult de munca, avand in vedere ca trebuie sa-ti zboare carenele si rezervorul pentru a ajunge la unitatea ABS, care la 1100/1150RT/GS este sub rezervor.

Pentru a ajunge sa scoti pistonasele iti trebuie o tubulara de 22 la care sa-i polizezi laturile, nu intra una originala, este prea groasa in carne, ai sa vezi exact pe unitate ce spatiu ai sa-ti intre tubulara.

Aerisirea nu are legatura cu Honda, la asta ai ABS si cum ai desfacut totul acolo trebuie sa aerisesti inclusiv unitatea, trebuie facuta pe segmente, adica pompa frana-unitatea ABS-pompa frana-fiecare etrier in parte, idem si in spate.

Te asteapta chinul dracului, dar cu rabdare o scoti la capat.

Te invat atunci cum faci aerisirea"de jos in sus", altfel nu-i dai de cap, ramane aer in instalatie.

Inainte de a te apuca de treaba fa-ti rost de:

1.Tubulara aia polizata in carne.

2.Cumpara-ti o pompa de aerisire de pe louis pe care o ai tot timpul, este mult de dat la maneta si pedala de frana, risti sa strici garniturile la pompele frana fata/spate si dai in altele.

http://www.louis.de/_202b4d64d17199b14e371218f593ef0ea1/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=370&wgr=467&list_total=10&anzeige=0&artnr_gr=10003261

Daca ai noroc poate rezolvi problema asa si scapi de defectiunea ABS-ului.

Nu-ti garantez asta, dar in general acolo sunt doua probleme, cu pistonasele blocate si cu ambreiajele din ea.

Oricum, chiar daca este mult de munca merita sa incerci.

Ma poti suna inainte sa te apuci de munca.

Succes.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea cu de-carenatul e rezolvată, că am scos calculatorul de ABS pentru verificări.

Săptămâna asta o rezolv cu cheia Âşi încerc să fac rost de o pompă pentru aerisire.

Fii sigur că o să sun în cazul ăsta Âşi înregistrez convorbirea (cu acceptul tău bineînțeles ;) ) ca să am instrucțiuni de lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Daca unitate ade ABS este data jos este si mai bine, lucrezi mai usor la ea.

Citeste cu atentie astea:

1.La pagina 296-postul nr.2960, despre ceea ce ai tu de facut cu unitatea ta.

Te intereseaza efectiv doar primele poze si descrierea opreratiunii de scoatere a pistonaselor, nu tot ce a facut Cristi acolo.

2.La pagina 299-posturile nr.2988 si 2989, despre aerisirea instalatiei de franare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca unitate ade ABS este data jos este si mai bine, lucrezi mai usor la ea.

Citeste cu atentie astea:

1.La pagina 296-postul nr.2960, despre ceea ce ai tu de facut cu unitatea ta.

Te intereseaza efectiv doar primele poze si descrierea opreratiunii de scoatere a pistonaselor, nu tot ce a facut Cristi acolo.

2.La pagina 299-posturile nr.2988 si 2989, despre aerisirea instalatiei de franare.

Cu BMW-urile o sa ajungeti experti in mecanica moto. Sunt bune de scoala. Ai mereu ce invata. Inainte cu elan si cand va saturati cumparati o japoneza. Oricare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate pe oricare altul, la fel ca si pe asta. Nu te inbufna, nu sunt primul si nici ultimul care se mira de tenacitatea voastra in a repara mortaciuni. Va admir la fel ca si pe cei cu comuniste. Singura intrebare este daca merita. Spor la surubarit si sa vina primavara ca m-am plictisit groaznic. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar nu incepeti sa va certati SI aici...

departe de mine gandul asta. dar mi s-a acrit de comentariile dumnealui. si scrie mare acolo sus "grupul posesorilor de bmw" si intra cate unu care n-are nici o treaba cu bmw sa-si verse inteligenta pe aici.

si chiar nu inteleg, mai citesc si topicurile de afara, unde sunt toti prieteni si se ajuta intre ei, indiferent ce conduc honda, bmw, yamaha sau mai stiu eu ce. la noi nu se poate frate. toti cu bmw is niste dobitoci care n-au avut ce face cu banii si i-au aruncat pe fereastra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate pe oricare altul, la fel ca si pe asta. Nu te inbufna, nu sunt primul si nici ultimul care se mira de tenacitatea voastra in a repara mortaciuni. Va admir la fel ca si pe cei cu comuniste. Singura intrebare este daca merita. Spor la surubarit si sa vina primavara ca m-am plictisit groaznic. :cheers:

Nu is deloc imbufnat, stau numa si rad cand vad cum incerci sa faci trolling si numa nu iti iese :P

 

Cred ca ti s-a mai zis... Stim cu totii ca mobra ta e tare si cool, nici nu poate fi altfel la cati bani ai dat pe el. Afla ca BMW-urile noi is mai cool decat a ta. Si nu are sens sa compari mobra ta noua cu una de 15 ani vechime, ca nu se face. E ca si cum compari un logan cu o dacie 1310, normal ca loganu e mai bun, dar si de 30 de ori mai scump. Nu ca ar trebui sa ma justific, care mobra ii mai buna, efectiv is motoare vechi pe care varsta se vede, ca pe orice obiect vechi. Povestim cand a avea a ta 15 ani ;)

 

=======================================================================================

 

In alta ordine de idei, a sosit sincronizatorul:

 

427573_374799575879090_100000471521072_1568951_1257773731_n.jpg

 

Abia astept sa il testez :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze dar nu am pomenit de motorul meu si nici nu incerc sa-l compar cu nimic. Am citit postul lui Luigi legat de dezmembrarea ABS-ului si m-a luat durerea de cap. Era pt prima oara cand citeam de asa ceva chiar si pt motoare mai vechiute. Toata admiratia pt pricepere si tenacitate, nu am avut in intentie sa supar, dar probabil si voi sunteti stresati cu atatea belele. Spor la reperat, numai sa terminat pana la primavara ca mult nu mai este. :cheers:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Treaba cu ABS -ul la BMW sta cam asa, multe nu au nicio problema, dar mai sunt unele care fac figuri.

In general din cauza bateriei slabe sau a lichidului de frana neschimbat la timp.

Nu te gandi ca nu sunt sisteme fiabile.

Vorbim totusi de agregate cu vechime de 10-12-16 ani, in conditiile in care Yamaha de pilda, dupa stiinta mea, a introdus ABS doar pe SuperTenere de un an/doi!

Ideea este ca desi astea vechi au si ele electronica sunt manufacturate in asa fel incat cu putina pricepere pot fi buchisite.

Ce te faci insa cu astea noi?

Stim toti ce inseamna astazi economia de piata, daca te lasa ceva post garantie nu poti remedia mai nimic, miniaturizarea si marketingul nu permit asa ceva.

Avind in vedere ca o unitate ABS la BMW-urile noastre, vechi de 10-15 ani costa de noua cam 2500 euro ma ia cu frig sa ma gandesc cit costa la un 1600 GTL sau la Yamaha ta!

Noi carpim la ale noastre.. :burnout:

Nu va ramane decit sa va rugati sa fie sistem fiabil si fara belele :rolleyes:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chief-desingerul de la BMW a parasit brusc firma.Din cate am inteles el e cel care a dus firma unde e astazi fiind responsabil pt aproape toate modelele actuale.

Mai multe aci : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2012/January/jan3012-legendary-design-chief-leaves-bmw/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Chief-desingerul de la BMW a parasit brusc firma.Din cate am inteles el e cel care a dus firma unde e astazi fiind responsabil pt aproape toate modelele actuale.

Mai multe aci : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2012/January/jan3012-legendary-design-chief-leaves-bmw/

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha de pilda, dupa stiinta mea, a introdus ABS doar pe SuperTenere de un an/doi!

Fara sa fiu un cunoscator in domeniu am gasit totusi un FJ 1200 cu ABS de la Yamaha din 1995. Trebuie sa recunosti ca in ABS se umbla foarte rar, voi fiind primii de care am auzit. De aici si mirarea mea, fiind vorba de un subansamblu complicat si direct legat de siguranta. :wave:

 

Tare mi-e frica ca Robb a fugit cu planurile de la GS1250WC la First Byke. :scratch:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...