Sari la conținut

Postări Recomandate

Generalista explicatie, care se traduce prin "BMW-ul care l-am avut eu nu se potrivea stilului meu.."

Altfel suna ca si cum ai spune ca nu-ti mai trebuiesc femei toata viata, fara sa precizezi daca esti gay sau ca-ti plac doar brunetele!

 

:crack: Ai dreptate, nu mai pun mana pe k mai jos de K 1200 S. Exceptie temporara face LT-ul, pe care n-am avut ocazia sa-l probez.

 

Inca nu m-am lecuit de R-RT :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am in plan o schimbare de clasa(de la enduro-touring la touring) si momentan ma atrag 2 modele: R1150RT si R1150RS. Am citit la review'uri de m-am plictisit si ambele au atat avantaje cat si dezavantaje. RT'ul pare a fi un tourer bun, dar ma atrage mai putin din cauza masivitatii(nu stiu cum se manifesta in comportamentul general), in timp ce RS'ul e mai puternic, e mai sportiv(din cand in cand e mai placuta si cate o "rupere de ritm"), dar din cate citeam vibratile se resimt binisor la nivelul mainilor, parbrizul nu e prea stralucit si suspensia e destul de dura.

Ma intereseaza si parerea unor posesori si cunoscatori ai modelelor. Un posesor ajunge sa traga niste concluzii mai "rumegate" dupa ceva mii de kilometri decat un reviewer dupa cateva sute.

 

Va multumesc :cheers:

 

in cazul meu la touring regina ramane motoarele K 1200 GT

zively :cheers:

Editat de nelutu_10pin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Frate daca te intereseaza un Rt-eu mai bunicel uita -te si la al meu ,din pacate este cam scump asta este eu si asa pierd la el cam 2500 intr-un an .

Noi sa fim sanatosi banii se mai fac .

vik.

 

* Eu practic caut un schimb, sunt constient ca pt a o vinde la noi este greu cu banii cash dar nu am gasit un GS ca lumea ,tot ce mi s-a oferit sunt cam obosite ,va trebui sa dau o fuga in germania din nou acolo se poate schimba foarte usor ,vom vedea .

 

** Cam asta este jucaria daca este cineva interesat .

post-60304-0-24512200-1337950152_thumb.jpg

post-60304-0-09996000-1337950201_thumb.jpg

post-60304-0-07592900-1337950214_thumb.jpg

post-60304-0-27636800-1337950230_thumb.jpg

post-60304-0-87245000-1337950242_thumb.jpg

post-60304-0-61088600-1337950260_thumb.jpg

post-60304-0-77165700-1337950276_thumb.jpg

post-60304-0-69637100-1337950299_thumb.jpg

post-60304-0-72559100-1337950339_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

Nu inteleg ce legatura are motorul cu numarul pe bune ,ma rog ficare cu parerea lui ,crede-ma nu imi fac mici un plan despre o vanzare pe aceste meleaguri de aceia am spus ca pe plan local ma intereseaza un schimb cu un G S Adv ,eu nu renunt la B M W vreau sa schimb modelul .

Numai bine .

 

Scuze[nici]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Frate daca te intereseaza un Rt-eu mai bunicel uita -te si la al meu ,din pacate este cam scump asta este eu si asa pierd la el cam 2500 intr-un an .

Noi sa fim sanatosi banii se mai fac .

vik.

 

* Eu practic caut un schimb, sunt constient ca pt a o vinde la noi este greu cu banii cash dar nu am gasit un GS ca lumea ,tot ce mi s-a oferit sunt cam obosite ,va trebui sa dau o fuga in germania din nou acolo se poate schimba foarte usor ,vom vedea .

 

** Cam asta este jucaria daca este cineva interesat .

 

E foarte frumos RT'ul tau si aproape ca mi-as vinde un rinichi la cat de mult mi-a placut dupa ride test'ul de anul trecut(in fond, acea tura m-a convins ca o schimbare de clasa nu ar fi rea). Dar, daca m-as incadra in bani de asa ceva as asculta sfatul lui @khk si as lua mai repede GS'ul de 1200 avand in vedere drumurile de la noi(R 1150 GS nu imi place deloc).

 

Totusi, sunt ceva posesori de R1150RS in Romania? De RT stiu ca sunt cativa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

as lua mai repede GS'ul de 1200 avand in vedere drumurile de la noi

Asta cu "drumurile de la noi", sau "de la voi", dupa caz, mi-a sunat aiurea intodeauna!

Depinde ce te intereseaza, sau mai bine zis ce astepti si ce vrei de la un motor..

Ca in bancul ala cu pescarul care s-a insurat cu una stramba, urata, cu un picior mai scurt, cu par pe ea, fara dinti, ii mirosea si gura, ..toti prietenii lui ii atrageau atentia la defectele ei, la care asta..da ma, asa este, da cind se c.aca face niste viermusi..!

Eu am facut 38.000 km in 15 luni majoritar pe drumurile astea si imi amintesc ca toata lumea imi spunea acelasi lucru inainte s-o cumpar,,asta nu-i mobra de Romania.. :laugh:

Ia-ti prietene ce-ti place si lasa sfaturile subrede deoparte..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi, sunt ceva posesori de R1150RS in Romania? De RT stiu ca sunt cativa.

 

Tot citind pe forum si mai ales topicurile de BMW nu am remarcat niciun posesor de R1150RS. In schimb sunt ceva posesori de R1100RS, care a fost si motocicleta mea pana sa-mi iau GS-ul.

Diferentele la 1150 si 1100 sunt: 5cp mai mult, twin spark din 2003, viteza a 6-a, frana cu ABS partial integral (maneta actioneaza si spatele), parbrizul putin mai inalt, roata spate de 17" (in loc de 18" la 1100), butoanele de avarie/ABS/manere incalzite mutate mai la indemana pe ghidon. Insa motoccleta ca baza este aproape identica.

Ce vrei sa stii de fapt? Mie mi-a placut foarte mult RS-ul meu. Si ce nu-mi placea (ex. doar 5 trepte sau lipsa ABS integrat) s-au rezolvat la 1150. Este dupa parerea mea super motocicleta, excelenta pt touring dar si cu tenta sportiva.

Saua este reglabila (parca 3 pozitii), ghidon reglabil pe 4 directii, parbriz reglabil usor din mers, suspenisa reglabila (inclusiv amortizorul fata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare oameni buni e fain rt al meu are 140000 km e greu sal mai vand lumea se sperie de km cand lam cumparat era primul venit in romania merge perfect dar nu poti mere decat sosea acu as mai vrea si altfel de drumuri dar cu el nu se poate e facut pentru asfalt

post-20188-0-49301100-1338005886_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu "drumurile de la noi", sau "de la voi", dupa caz, mi-a sunat aiurea intodeauna!

Depinde ce te intereseaza, sau mai bine zis ce astepti si ce vrei de la un motor..

Ca in bancul ala cu pescarul care s-a insurat cu una stramba, urata, cu un picior mai scurt, cu par pe ea, fara dinti, ii mirosea si gura, ..toti prietenii lui ii atrageau atentia la defectele ei, la care asta..da ma, asa este, da cind se c.aca face niste viermusi..!

Eu am facut 38.000 km in 15 luni majoritar pe drumurile astea si imi amintesc ca toata lumea imi spunea acelasi lucru inainte s-o cumpar,,asta nu-i mobra de Romania.. :laugh:

Ia-ti prietene ce-ti place si lasa sfaturile subrede deoparte..

 

Inteleg ce zici, dar RS'ul are niste suspensii destul de rigide. Britanicii se plangeau, pe drumurile lor, ca e neplacut cand prinzi o denivelare(probabil ca nu au mers niciodata pe drumurile noastre petecite).

 

Tot citind pe forum si mai ales topicurile de BMW nu am remarcat niciun posesor de R1150RS. In schimb sunt ceva posesori de R1100RS, care a fost si motocicleta mea pana sa-mi iau GS-ul.

Diferentele la 1150 si 1100 sunt: 5cp mai mult, twin spark din 2003, viteza a 6-a, frana cu ABS partial integral (maneta actioneaza si spatele), parbrizul putin mai inalt, roata spate de 17" (in loc de 18" la 1100), butoanele de avarie/ABS/manere incalzite mutate mai la indemana pe ghidon. Insa motoccleta ca baza este aproape identica.

Ce vrei sa stii de fapt? Mie mi-a placut foarte mult RS-ul meu. Si ce nu-mi placea (ex. doar 5 trepte sau lipsa ABS integrat) s-au rezolvat la 1150. Este dupa parerea mea super motocicleta, excelenta pt touring dar si cu tenta sportiva.

Saua este reglabila (parca 3 pozitii), ghidon reglabil pe 4 directii, parbriz reglabil usor din mers, suspenisa reglabila (inclusiv amortizorul fata).

 

Cel mai mult m-ar interesa impresii despre felul in care se comporta motocicleta, cat de placut te simti pe ea si "fun factor"(mai ales ca nu am cum sa imi formez eu propria parere dupa un ride test). Din pacate, review'urile duc lipsa de aceste informatii, in schimb sunt pline de specificatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... dar nu poti mere decat sosea acu as mai vrea si altfel de drumuri dar cu el nu se poate e facut pentru asfalt

 

Exact d-aia mi-am luat si eu GS. ;) Iar in Ro cu atat mai mult ai ocazia sa te dai pe "altfel de drumuri" (forestiere, neasfaltate etc, bineinteles, pt. cine apreciaza asa ceva)

 

(probabil ca nu au mers niciodata pe drumurile noastre petecite).

 

Asta este al doilea motiv pt. care recomandam GS (mai ales in Ro), bucatile de drum prost. De exemplu, ieri pe centura Bucurestiului (ultima parte intre Otopeni si A2) era sa-mi "rup" jantele la masina prin craterele alea. Si este clar diferit modul in care simti asa ceva pe un enduro-touring fata de una sport-touring.

Pana si in Italia si Slovenia, in ultima excursie, am prins bucati cu drum prost rau, unde cei cu RT injurau la greu, chiar si cu ESA pe comfort. :D

 

Cel mai mult m-ar interesa impresii despre felul in care se comporta motocicleta, cat de placut te simti pe ea si "fun factor"(mai ales ca nu am cum sa imi formez eu propria parere dupa un ride test).

 

Ca "fun factor" mi s-a parut excelent RS-ul; se lasa frumos si usor pe curbe, suspensii si frane excelente, motorul trage excelent de jos in stilul clasic boxer, de confort, inclusiv pt. pasager, nu mai vorbesc, capacitate mare de transport; iar ceea ce nu-mi placea mie la 1100 (ex. lipsa trapta 6 si ABS integral, ergonomia butoanelor) la 1150 au fost rezolvate. Daca nu vrei GS, iti recomand clar 1150RS.

O retinere insa ar mai fi ca daca o scapi pe jos, este destul de costisitoare reparatia (carene, capace cilindri etc). In caz ca iti iei, ti-as recomanda un crashbar.

 

Si urmasul sau, R1200ST, a fost super-motocicleta, mi-am dorit-o mult (in ciuda partii frontale considerata de multi cam urata).

Din pacate insa de vreo 3-4 ani BMW nu mai ofera un sport-touring boxer, lucru inexplicabiul pt. mine. :scratch:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Factorilor de decizie de pe partea cu mobrele de la BMW le-a venit in sfarsit mintea la cap si au copiat sistemul japonez.

Au simplificat totul in asa fel incat exista cite un model reprezentativ si distinctiv in fiecare clasa.

Clar si logic!

Veche politica BMW, cu cite 2/3 modele boxer inghesuite in sectiunea sport-touring nu avea nicio logica, mai ales ca deosebirile tineau doar de look.

Scoteau cite "un model nou" schimband pozitia pe mobra din ghidon sau pedalier, de tot rasul, avand in vedere ca motorizarea. franele si ciclistica erau identice sau aproape.. :grinbandit:.

La boxere exista RT, restul nu au fost decit niste ciudatenii urate si inexpresive.

Au mai ramas cu boxere pe naked-uri si Touring, restul la muzeul firmei sau la groapa de gunoi a istoriei, la alegere...

Procesul este de laudat si invers decit la auto, unde vad ca apar tot felul de bazmutii aruncate aiurea(in clasa SUV, de exemplu)!

PS:Vik55, frumusete mare de mobra ai tu acolo!

Cine o cumpara nu regreta..

Succes.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms. Luigi de apreciere sunt 2 variante ori ramane la mine ori se intoarce in patria mama aici dau scris nu se va vinde Bavaria Baneasa nu a vandut nici un motor nou anul acesta ,am primit si de la ei o oferta dar este 100/100 pentru ei depasesc si bunul simnt asta este sunt vremuri grele pe la noi ,mai vreau sa ma mai dau si eu cu ea si in toamna facem un drum si rezelvam problema .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms. Luigi de apreciere sunt 2 variante ori ramane la mine ori se intoarce in patria mama aici dau scris nu se va vinde Bavaria Baneasa nu a vandut nici un motor nou anul acesta ,am primit si de la ei o oferta dar este 100/100 pentru ei depasesc si bunul simnt asta este sunt vremuri grele pe la noi ,mai vreau sa ma mai dau si eu cu ea si in toamna facem un drum si rezelvam problema .

 

..... superb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat un set de pinioane ce vin montate in capatul axelor cu came. E un tip din Australia, Lennie il cheama, face pinioanele astea de la 0. Ce fac ele asa de special? Pai iti deschid mai devreme cu 4.5 grade supapele de admisie si implicit evacuare. Cu treaba asta, iti muta curba de cuplu cu 800-1000 rpm mai la stanga, adica exact acolo unde folosesti cel mai mult motorul. Toata lumea care si le-o montat pe advrider si asa pare a fi super multumita, cuplu mai de jos, consum de gaz mai mic (mergi la mai putine rpm cu aceeasi viteza fata de inainte sa le ai montate).

 

A facut omul si un pictorial cu treaba asta, nu e asa de greu de montat. In caz ca nu va descurcati, le pot monta si eu, ia cam 4 ceasuri toata treaba. Tutorialul il puteti gasi aici - https://www.sugarsync.com/pf/D7881463_749_640058161 iar dupa ce le montez pe ale mele, o sa fac si eu unul + un review. Nu ma astept sa fiu altfel decat multumit.

 

Daca vreti sa dati de el il puteti gasi aici: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=792712 sau aici: http://www.boxer-performance.com/

 

Pinioanele astea se pot monta pe 850/1100/1150 si 1200, dar nu si pe cele din 2011, cu doua axe cu scame pe cilindru. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poți folosi cu încredere tehnologia Helicoil. Vei avea nevoie de niÂşte scule speciale ...

Lasă-mi un nr. de tel. verific azi dacă am 2 bucÂşi pentru M6 Âşi te sun.

 

Multumesc inca o data pentru sfat si scule, a mers brici din prima si metoda ii super; recomand si altora :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc inca o data pentru sfat si scule, a mers brici din prima si metoda ii super; recomand si altora :ok:

Intrebare: daca vrei sa desfaci surubul si apoi sa-l pui la loc, ai nevoie din nou de scule speciale? Trebuie schimbata insertia sau se refoloseste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...