Sari la conținut

Postări Recomandate

Se vinde BMW K75LT din 1992 cu ABS, îngrijit cu atenţie, vânzătorul e proaspăt posesor de K1200LT
deci e clar că motivul vânzării e că i-a rămas mic.
Preţ 2700 euro.
Eventualele puncte slabe vor fi aduse la cunoştinţa cumpărătorului în mod cinstit, nemţeşte.

 

 

http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=531450&selpic=1&zoom=1#foto

 

 

post-57179-0-18671700-1375713851_thumb.jpg

 

post-57179-0-90782400-1375713873_thumb.jpg

Editat de Penetru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

  • Daca vrei confort sfatul meu ar fi sa sari peste o etapa pretentioasa si sa iti iei un RT. Cind spun pretentioasa ma refer la ST-ul asta care este o motocicleta destul de rara si pe afara, nu mai vorbim la noi.

    Odata cumparata stai foarte mult s-o revinzi cind te saturi de ea si pierzi mult la pret.

    Un RT il tii o viata si iti ofera cu mult peste Hornet sau ST.

    Ca idee, ce inaltime/greutate ai?

Ideea e ca RT-ul e deja intr-o alta gama de pret. E in calculele mele de viitor alaturi de Honda Paneuropean sau de FJR. Doar ca nu-mi permite bugetul :) Am dat peste F800ST intamplator, cautand touring si endur-touring, mai noi de 2005, cu pret de pana la 3500 euro. Am gasit ST din 2006 cu ABS undeva la 3500. De unde si atractia pentru model si etapa intermediara :)

 

Am 1.76 si 85kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit ST din 2006 cu ABS undeva la 3500.

 

Pretul este dubios de mic pt. un 800ST decent. A fost unul care s-a dat la un pret asemanator p-aici pe forum dar fusese cazut, vroia omul sa scape de el... vad ca e unul si pe mobile la pretul asta dar la 81.000km n-as lua asa ceva, s-ar putea sa urmeze sa tot bagi bani in el, in plus nu-l mai vinzi apoi niciodata cu vreo 100.000km la bord.

Realist cred ca trebuie sa cauti pe la 4500-5000€. Daca nu-i ai, mai bine mai astepti.

 

Cu Hornetul te inteleg ca nu e deloc de drum lung, mai bine in jurul pretului asta cauti un V-Strom ABS cred...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@Pictorash, am inteles, numai vezi ca in etapa asta intermediara poti pierde destul la revanzare, dar tu stii mai bine..

 

La inaltimea ta mai bine te-ar coafa FJR-ul si cu Pan-ul, mobre mai joase, RT-ul este mai inalt..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca o sa-mi asum riscul ... probabil ca etapa asta intermediara va dura vreo 3 ani :) Pan n-am vazut inca fata-n fata, FJR-ul e deosebita si chiar daca sunt mai scund nu renunt nici la ideea RT sau poate chiar K1200GT ... dar sa vedem cum s-or alinia planetele. Merci de informatii :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am promis ca revin cu un model de cd player care se potriveste cu telecomanda originala de la R1100RT: Alpine cde 9843 rm. Sper sa va fie de folos.

 

mii de multumiri !

acum sa vedem daca s-o si gasi de cumparat.

daca da careva de vreo sursa la un pret acceptabil , rog a zgaltai clopotelul !!! (eu am dat peste un pret <rezonabl> de 543 de lei )

thx!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că nu ar fi rău să vă interesaţi de un model mai nou care să aibă şi intrare USB. Prietenul meu mi-a spus că sare destul de des cd-ul în mers, chiar şi unul cu mp3-uri (care are buffer-ul mai mare). Doar o idee!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Foarte corecta observatia, am schimbat si eu cassul original cu unul Clarion cu USB, am 1000 si ceva de piese de toate felurile, alta viata..am renuntat la comenzile de pe ghidon (butonul "mute" il folosesc ca buton PTT la statia CB), dar la LT am avantajul ca radioul se afla pe rezervor si am tot timpul acces la indemana, la RT este in partea stanga, trebuie ridicata usita..daca faceti modificarea macar cautati un cass cu USB care sa aiba iesirile pentru comenzile de pe ghidon..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E interesant ce zice omul la 16:26!!!

 

 

<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/L0_j8SuiFQI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>



<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/L0_j8SuiFQI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul este dubios de mic pt. un 800ST decent. A fost unul care s-a dat la un pret asemanator p-aici pe forum dar fusese cazut, vroia omul sa scape de el... vad ca e unul si pe mobile la pretul asta dar la 81.000km n-as lua asa ceva, s-ar putea sa urmeze sa tot bagi bani in el, in plus nu-l mai vinzi apoi niciodata cu vreo 100.000km la bord.

Realist cred ca trebuie sa cauti pe la 4500-5000€. Daca nu-i ai, mai bine mai astepti.

 

Cu Hornetul te inteleg ca nu e deloc de drum lung, mai bine in jurul pretului asta cauti un V-Strom ABS cred...

 

Le-am gasit pe moto.it. Oricum in caz ca ma hotarasc o sa mearga cineva priceput sa vada daca motoreta merita banii. Si Strom-ul e in calcul. Cautand Strom am dat peste F800 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Instructiv filmuleţul, chiar mi-am propus să verific/schimb rulmenţii (bucşile) de la cele două şuruburi de prindere a cardanului de braţ. Am joc în roata spate şi, din ce am citit, ei ar cauza asta. Ce m-a mirat la tot procesul este că nu a mai pus Loctite pe cele două şuruburi. Autorul motivează la comentarii că la instruirile ţinute de BMW (el e fost angajat al unui dealer BMW) li s-a spus să nu foloseasca, motivul pentru care este pus în fabrică fiind posibilitatea ca vreun angajat să uite să strângă şuruburile la torsiunea corespunzătoare.

Mulţumesc pentru link!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Instructiv filmuleţul, chiar mi-am propus să verific/schimb rulmenţii (bucşile) de la cele două şuruburi de prindere a cardanului de braţ. Am joc în roata spate şi, din ce am citit, ei ar cauza asta. Ce m-a mirat la tot procesul este că nu a mai pus Loctite pe cele două şuruburi. Autorul motivează la comentarii că la instruirile ţinute de BMW (el e fost angajat al unui dealer BMW) li s-a spus să nu foloseasca, motivul pentru care este pus în fabrică fiind posibilitatea ca vreun angajat să uite să strângă şuruburile la torsiunea corespunzătoare.

Mulţumesc pentru link!

Cu placere!

 

e intresant ce zice si cu strangerea pivotilor, ca in manuale este gresit trecut 7Nm, si la instruirea BMW au spus ca trebuie strans cu 10-12 Nm!!! Desi peste tot se spune ca daca strangi pivotul mai tare decat 7Nm se poate rupe rulmentul cu ace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am citit mai multe topicuri legate de pivoţi şi peste tot se vorbea de 7 Nm. Cu toate astea, mi se pare că omul ăla ştie ce vorbeşte. Eu sper să scap acum doar cu strângerea lor, să mai amân schimbul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa verific si eu pe al meu si daca trebuie schimbat rulmentii pun bucse, le fac la mine la lucru.

Da, am citit mai multe topicuri legate de pivoţi şi peste tot se vorbea de 7 Nm. Cu toate astea, mi se pare că omul ăla ştie ce vorbeşte. Eu sper să scap acum doar cu strângerea lor, să mai amân schimbul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca o sa-mi asum riscul ... probabil ca etapa asta intermediara va dura vreo 3 ani :) Pan n-am vazut inca fata-n fata, FJR-ul e deosebita si chiar daca sunt mai scund nu renunt nici la ideea RT sau poate chiar K1200GT ... dar sa vedem cum s-or alinia planetele. Merci de informatii :cheers:

Salutare eu am 1,72 si ma descurc perfect pe rt. De fapt daca te-ai urcat pe ea si pleci in probe nu mai conteaza inaltimea greutatea sau daca ai sau nu toti banii. Pur si simplu o vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare pasionati de BMW... exista cumva printre voi posesori de F 800 ST - 2006? Imi place ... si m-as indrepta spre o achizitie insa as vrea sa o vad "la ochi" si s-o aud putin inainte. Asadar daca ar fi cineva din Bucuresti/Ploiesti dispus sa-mi faca cunostinta cu motoreta lui as fi foarte recunoscator. :D Multam

 

 

Salut, am eu F800GT de putina vreme daca te intereseaza sa o studiezi un pic. Am facut si 750 km intr-o zi si tot nu-mi venea sa ma dau jos de pe ea, eu sunt f incantat de motoreta...

Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am eu F800GT de putina vreme

oricum, a aparut de putina vreme. frumoasa motocicleta, motor bun la toate. Ba bine ca nu ai luat ST asa cum voiai, Gladius-ul l-ai dat la BMW? cumparatori de motocicleta frumoasa nu mai exista in RO daca nu are 500CP?

 

F 800 ST - 2006?

 

ST? cred ca e cea mai urata motocicleta!

Motorul ala de 800 e superb! M-am dat cu ST dar si cu cel botezat "650" cu motor de 800. Voiam un test cu F800R, dar nu a fost ocazie.

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am eu F800GT de putina vreme daca te intereseaza sa o studiezi un pic. Am facut si 750 km intr-o zi si tot nu-mi venea sa ma dau jos de pe ea, eu sunt f incantat de motoreta...

 

Mi-ar placea. Am inteles ca GT-ul ar fi urmasul ST-ului. :D Vad ca esti din Bucuresti. Deci cand ti-e la indemana :D

 

 

oricum, a aparut de putina vreme. frumoasa motocicleta, motor bun la toate. Ba bine ca nu ai luat ST asa cum voiai, Gladius-ul l-ai dat la BMW? cumparatori de motocicleta frumoasa nu mai exista in RO daca nu are 500CP?

 

 

ST? cred ca e cea mai urata motocicleta!

Motorul ala de 800 e superb! M-am dat cu ST dar si cu cel botezat "650" cu motor de 800. Voiam un test cu F800R, dar nu a fost ocazie.

 

Eu am gusturi cel putin dubioase :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut pictorash pot sa-ti recomand un motor bun si IEFTIN

 

BMW K1200 RS an 1998, stare foarte buna ,2500 EUR 42.000 km, 2 side case originale BMW, topcase GIVI

pe FB proprietarul este MARIUS ARDELEAN

 

post-40-0-10555000-1376040082_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut pictorash pot sa-ti recomand un motor bun si IEFTIN

 

BMW K1200 RS an 1998, stare foarte buna ,2500 EUR 42.000 km, 2 side case originale BMW, topcase GIVI

pe FB proprietarul este MARIUS ARDELEAN

Salut, Merci de oferta, dar caut ceva mai nou. Si oricum momentan nu am banii. Incerc doar sa ma hotarasc in ce voi investi. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...