iraque Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 (editat) Salut, Am si eu un RT din 2012 si m-am gandit sa-mi fac update la profilul de pe forum acum, iarna, ca vara nu prea am timp, sunt pe drumuri. Cred ca am nimerit bine pe topicul asta, ca altul n-am gasit Editat Ianuarie 2, 2014 de iraque Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 2, 2014 Admin Share Postat Ianuarie 2, 2014 Bravo, bine ai venit..un an nou fericit si asfalt numai sub roti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 fain motor , mai misto e insa poza cu vaporul in spate ! felicitari si pt tara aleasa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iraque Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Multumesc, un an fericit si voua. Poza e din Ullapool, coasta de vest a Scotiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 exercitiu de imaginatie, luati-l ca atare se ia un k1200 nu conteaza de care, numa' telelever si paralever sa aibe. se monteaza amortizoare si roti de la un GS de-omiedouasute. se pun crashbaruri, carene, etc. adecvate. Din punct de vedere tehnic, e fezabila solutia asta? dupa mintea mea, ar trebui sa fie, ca nu cred ca e vreo diferenta intre telelever/paralever de pe seria R si K. Am vazut pe advrider R1100R transformat in R1100GS doar prin schimbarea catorva elemente (roti, amortizoare, rezervor si ghidoane) Dupa mintea mea, un K1200GS ar fi mai de succes ca un R1200GS la partea de touring. Iar trenul de rulare modificat i-ar permite sa mearga pe drumuri proaste si foarte proaste, ca oricum putini isi scot GSurile la hard enduro. Configuratia compacta a motoarelor K ar ajuta la protejarea motorului la cazaturi. Si nu mai zic de performantele net superioare ale K-urilor (cu toate ca mai mult imi place cum merge R-ul). Pana acum n-am gasit nicio referinta la un asemenea specimen pe net, ceea ce fie ma face genial fie dimpotriva . Voi ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 6, 2014 Admin Share Postat Ianuarie 6, 2014 Da de ce ai face asa ceva? Vrei enduro, ia-ti o capra mica si asta e.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 exercitiu de imaginatie, luati-l ca atare se ia un k1200 nu conteaza de care, numa' telelever si paralever sa aibe. se monteaza amortizoare si roti de la un GS de-omiedouasute. se pun crashbaruri, carene, etc. adecvate. Din punct de vedere tehnic, e fezabila solutia asta? dupa mintea mea, ar trebui sa fie, ca nu cred ca e vreo diferenta intre telelever/paralever de pe seria R si K. Am vazut pe advrider R1100R transformat in R1100GS doar prin schimbarea catorva elemente (roti, amortizoare, rezervor si ghidoane) Dupa mintea mea, un K1200GS ar fi mai de succes ca un R1200GS la partea de touring. Iar trenul de rulare modificat i-ar permite sa mearga pe drumuri proaste si foarte proaste, ca oricum putini isi scot GSurile la hard enduro. Configuratia compacta a motoarelor K ar ajuta la protejarea motorului la cazaturi. Si nu mai zic de performantele net superioare ale K-urilor (cu toate ca mai mult imi place cum merge R-ul). Pana acum n-am gasit nicio referinta la un asemenea specimen pe net, ceea ce fie ma face genial fie dimpotriva Voi ce parere aveti? Nu tine figura, pentru ca, K1200 e de doua feluri: ala vechiu (RS, GT, LT) sau asta nou (R, S, GT, etc) Daca ai in gand ala vechi, nu merge pt ca e alta geometrie, alta bicicleta, nu se pupa suspensiile cu prinderile lor, amortizoarele au lungimi diferite. Presupunand ca rezolvi asta, nu se pupa pt. ca modifici geometria la cardan si risti sa nu mai ai suprafata de contact la caneluri in grup de ex, daca vrei sa inalti asa de mult. Daca te gandesti la K-ul nou, presupunand ca fizic/mecanic ai putea face treaba asta, rotile au diametre diferite, inelele la ABS o sa dea la calculator informatii diferite, nu iti mai merge ABS-ul, etc. Cu multa munca si foarte multi bani, presupun ca orice se poate. Numa trebuie sa te gandesti ce vrei sa obtii pana la urma si daca aia e cea mai simpla cale. Ca daca dai pe transformarea asta bani cat un GS nou, zic eu ca nu merita. Nu ma intelege gresit, nu vreau sa te opresc, numa trebuie sa te socotesti bine inainte cat vrei sa investesti, vs. cat poti obtine. Ia suspensii aftermarket pe K, mai inalte, cresti garda la sol. Da atunci ii scazi manevrabilitatea pe curbe. Sa faci 1100Gs din 1100R nu e asa de greu, da nici ieftin nu e. Mai bine vinzi R-ul si iei un GS, ca atatea ai de schimbat, ca la urma vezi ca, cu banii aia, luai doua GS-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 (editat) Adica asa?dar dan are dreptate .orice e posibil dar la mobra de fabrica sunt calculate multe lucruri.intradevar poti face orice dar rezultatul final poate avea probleme de manevrabilitate mai ales pe un 4 in linie care e f puternic .adica nu e hd cu furca intinsa pe care mergi fara casca pe bulevard asta vrea sa zic Editat Ianuarie 6, 2014 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Aia din poza e alta poveste, nu ai telelever pe fata, si omu o pastrat jentile OEM, numa o pus alte gume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Si cum zice si luigi de ce nu un yz de 125 sau 250 si iti rup capu cu ea i te costa cit un set de roti pt k si cu aia chiar faci enduro adevarat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 cam ca ala din poza lui ardei ziceam eu , doar ca pentru generatia mai noua de K-uri, cu telelever pe fata vezi in link modelul http://www.bmbikes.co.uk/photos/photophotos/K1200RS%20(1).jpg dane, n-am eu cunoasterea ta in bemveuri, dar ce bruma de experienta am cu motorete si masini este ca un producator prefera sa foloseasca un numar cat mai mare de repere comune intre modele. de unde imi trece prin cap ca teleleverul de K este identic cu teleleverul de R iar discurile sunt daca nu identice oricum 90% compatibile intre modele, iar axurile si prezoanele si rulmentii si alte cacaturi sunt identice pe toata gama dintr-o generatie, mai putin F-urile, care nu sunt bemveuri ci aprilii. ei, pe principiul asta, mi-am imaginat ca un sasiu de K1200RS, de exemplu, ar putea fi dezbracat complet (caci carenajul imi provoaca o stare de rau) si fie lasat asa despuiat, fie facut la un fel. Suspensiile si rotile inlocuite cu unele de pe 1200GS (care cred ca sunt swap 1 la 1, deoarece roata fata e pusa tot in telelever, deci acelasi ax, discurile bag mana in foc ca sunt identice iar paraleverul nu cred ca are vreo modificare, ci doar alte rapoarte, si prinderea de roata e identica la K si R din aceeasi generatie) Rezultatul acestei impreunari intre rude de gradul 1 ar trebui sa fie un fel de 1200GS care prinde 250 la ora dar poate sa faca fata cu brio la niste drumuri forestiere (uscate) Dupa cum spuneam, este un simplu exercitiu de imaginatie de-abia se mai dezmorteste topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Intrebare, la acest exercitiu, greutatea cit conteaza? pentru ca un K este peste 350 kg, am avut sansa sa cada pe mine si sa il simt mult timp, sau sa nu cada pentru ca m-a ajutat sotia pe un drum cu piatra si o panta la 30%, cu sleau pe diagonala. Hai sa lasam fiecare model sa-si faca treaba, dar pina la urma fiecare poate experimenta, succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Cred ca am nimerit bine pe topicul asta, ca altul n-am gasit Avem si topic dedicat seriei R1200, ca sa nu amestecam prea tare borcanele: /index.php?/topic/668417-bmw-seria-r1200-rt-r-s-st/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 uat dă fac i-a dat mârțoagei să mânce, jaratec? Intrebare, la acest exercitiu, greutatea cit conteaza? pentru ca un K este peste 350 kg, am avut sansa sa cada pe mine si sa il simt mult timp, sau sa nu cada pentru ca m-a ajutat sotia pe un drum cu piatra si o panta la 30%, cu sleau pe diagonala. Hai sa lasam fiecare model sa-si faca treaba, dar pina la urma fiecare poate experimenta, succes! Conteaza daț nu prea. K1200RS are 285 de kg, cu toate plinurile facute. R1200GS Adventure are 255 kg, tot cu plinuri. E ceva, dar la amandoua greutatea e jos, asa ca diferenta colosala n-are cum sa fie.ideea mea este ca din consangvinizarea celor doua sa iasa un GS mai potent pe strasse dar inca decent pe gelande. Pe de alta parte, stau si ma gandesc cum ti-ar fi fost, pe aceeasi panta, cu un motor cu 100 de kile mai usor? Ma gandesc ca tot greu. Cand pica pe jos, nu-l pot ridica de unu singur... asa ca, dupa 250, tot un drac mi se pare ma gandesc ca, daca ar fi sa fac enduro cu un k1200LT sau cu un R1200GSA, as lua GSAul doar pentru suspensii, nu pentru ca e mai usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 uat dă fac i-a dat mârțoagei să mânce, jaratec? Da, i-a facut calire si apoi revenire: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 vlad, stii ceva de recall-ul asta? http://www-odi.nhtsa.dot.gov/acms/cs/jaxrs/download/doc/UCM447639/RCDNN-13V617-4608P.pdf o fi valabil si pe europa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) Q Editat Ianuarie 8, 2014 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iraque Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Avem si topic dedicat seriei R1200, ca sa nu amestecam prea tare borcanele: /index.php?/topic/668417-bmw-seria-r1200-rt-r-s-st/ Multumesc, l-am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 faine K-urile astea cioparite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 vlad, stii ceva de recall-ul asta? Din pacate nu stiu nimic; nu am citit tot in detaliu insa dupa numerele de unitati vandute/pomenite, ma gandesc ca este vorba doar de USA. Pe de alta parte, mi-e greu sa cred ca doar modelele de USA ar fi afectate. In acest caz, ar fi inclusa si a mea care este fabricata in martie 2011, deci ultima luna afectata in cazul GS. O sa ma interesez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Salut, Dane, gasesc la tine bucse pentru discurile de fata? vreau sa le inlocuiesc, dar cred ca in martie ca sint cam subtire la buzunar, multumesc, Viorel, 0723409772. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 (editat) Cum Clujul e departe,dati-mi o idee,un mecanic cu capul pe umeri,cu scule si talent,sa scap si eu de scurgerea de ulei dintre motor si cutie,va rog! Multumesc! Editat Ianuarie 12, 2014 de costingr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 12, 2014 Admin Share Postat Ianuarie 12, 2014 (editat) Nu-ti patineaza si ambreiajul? Uleiul ala (este ulei de motor, de cutie sau lichid de frana?) de obicei ajunge pe discul de ambreiaj, fie prin spatele cilindrului receptor de pe cutie (ulei din cutie sau lichid de frana) sau pe la simeringul mare (ulei de motor). Eu mi-am dus mobra la cei de la Bardak Motors, baietii repara mobrele Politiei Rutiere si am auzit vorbe bune despre ei, prima impresie a fost buna, stiu cu ce se mananca BMW-ul, au toate simeringurile pe stoc, amabili, etc.. Editat Ianuarie 12, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Nu patineaza.Am facut doar vreo 200 km cu ea de cand am vazut ca pica si nu mai intentionez s-o mai scot la aer.E ulei de motor.La cutie am scos busonul de umplere,e la nivel si uleiul e galben pai si miroase specific.Am sa-i contactez pe baietii de mai sus. Merci,Luigi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.