xvs650 Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 (editat) Multam de review Stie cineva cat ulei intra la modelul asta in grup? Si de care sa fie? Musai extravirgin... Editat Aprilie 17, 2014 de xvs650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 mie-mi place ca are abs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 stai sa vezi ce oua face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Vorbeste?mai multca sigur ca da,ca e un gs!!!!!daca a trecut pe la tine dane la reglaj de supape vocale cred ca stie si ardeleneste!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Hristos a înviat! Anul trecut, prin timpul ăsta am fost la Breghina - Zărnești la deschiderea sezonului BMW și mi-a plăcut. Știți dacă va mai fi și anul ăsta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Salut domnilor colegi, Ma intereseaza pentru BMW R1100S model 2004 twin-spark protectiile laterale din plastic (aparatori capace chiulasa), second-hand. Astept raspuns PM sau e-mail: dan.nastase@yahoo.com Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Salutare domnilor, Astazi am refacut amortizorul de directie (steering damper) la mobra mea.Totul a mers relativ usor dupa ce am facut rost de semeriguri 10x20x7/8.5 , care sunt un pic mai speciale deoarece trebuie sa aiba o buza de curatare si sa fie pentru miscare longitudinala nu de rotire. Am gasit pana la urma exact ce trebuia la 4 lei/buc.Ulei de furca am pus 15w(de asta am avut prin garaj) dar totusi cred ca am exagerat (trebuia sa pun 10w) fiindca acum merge un pic cam greu.Daca vrea cineva sa-l asist sau sa il repar sa-mi dea de stire.Toate cele bune Ma scuzati ca reinviu o discutie veche de 3 ani, insa ma intereseaza daca stie cineva de unde as putea achizitiona semeringurile in cauza. Multam' anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 24, 2014 Admin Share Postat Aprilie 24, 2014 (editat) Am cautat sa repar si eu amortizorul de directie dupa metoda amintita, problema este ca amortizorul nu tine, indiferent de simeringurile folosite. In comert nu gasesti niciun simering potrivit, am incercat de toate, cel mai putin m-a tinut pina am terminat treaba si la prima rotire de ghidon mi-a aruncat uleiul in fata cu tot cu simering, am incercat sa fac pe comanda niste mansoane de presiune care m-au tinut cel mai mult, vreo doua saptamani! Nu te chinui sa il repari, nu va tine. Singura solutie viabila este un amortizor aftermarket, iar singurii care il fac pentru modelele noastre sunt cei de la Hyperpro, cam 280 euro cu tot cu kitul de prindere. Daca totusi vrei sa incerci iti dau eu doua gulere de presiune pe care le-am folosit la al meu.. Editat Aprilie 24, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Cam cum ajuta amortizorul cu pricina? Ca al meu a fost distrus de cand am luat motorul, si nu mi se pare ca ar avea nevoie de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 25, 2014 Admin Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) Si la fostul RT si la actualul, daca iei mainile de pe ghidon si la 60-80 km/ora lovesti ghidonul dintr-o parte mobra intra intr-un voblaj extrem de violent. Nu au a face cauciucurile, face la fel si cu gume noi. Mergeam odata cu RT-ul si eram relaxat, aveam cam 80, am luat mainile de pe ghidon 3 secunde sa mi le flexez spre spate, sa ma intind si coincidenta a facut ca atunci sa trec peste niste denivelari, am intrat intr-un voblaj atat de violent incat atunci cind am vrut sa apuc ghidonul acesta mi-a rupt cureaua de metal de la ceas si pur si simplu mi-a zburat topcase-ul, norocul a fost ca nu venea vreo masina dupa mine ca cine stie ce accident mai iesea cu ala, cu topcase-ul meu pe parbriz! Pentru mine este o prioritate achizitionarea unui amortizor de ghidon, primii bani vor merge in directia aia! Editat Aprilie 25, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) Mersi de raspuns luv. Treaba cu voblajul n-am patit-o din fericire, insa mi se pare ca in curbe, pe aplecare, tre sa tin serios de ghidon. Nu stiu daca are vreo.legatura. Daca achizionez unul nou after market, cat estimezi ca ar dura pana se strica? Totusi mi se pare ciudat, ca desi e o problema comuna, iar amortizorul poate fi serviceat usor, nu se gaseste un kit de reparatie ieftin... e asa greu de incropit? LE: A incercat careva metoda lui voxmagna de pe kbikes forum ? Merita sa facem o comanda de simeringuri din UK? http://www.k-bikes.com/forums/showthread.php?t=18044 Editat Aprilie 25, 2014 de 1ntruder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) Nici al meu nu a tinut mai mult de 10k km.Asa cum a zis si Luigi problema sunt semeringurile. Totusi sunt de parere ca orice este facut de mana omului se poate repara , asa ca daca face cineva comanda de semeringuri ma bag si eu. Editat Aprilie 25, 2014 de varugica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
okhio Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) Neavand momentan suficienti bani sa investesc in cauciucuri noi (120 cu 170) am gasit cateva seturi (120 cu 180) SH, putin uzate, la preturi bune! Oare merge cauciuc de 180 pe un 1150 RT? Diferenta e de 1cm, deci 0,5cm pe fiecare parte... A mai incercat careva? Incape de grup sau freaca (dc e incarcat tare)? Merci !!! Editat Aprilie 25, 2014 de okhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Furtunasele alea doua de scurgere la 1200 pentru ce sunt ?unu de supraplin si unul da din gura rezervorului?ca pe unul am suflat si e ok iar celalalt e infundat si mi se aduna apa in gura rezervorului.e pt alceva al doilea pe care nu pot sa suflu ca bateria cred ca cu gel.sper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Pai la buson daca il deschizi, ai acolo o gaurica mica. Pe acolo se scurge apa, ca sa nu se acumuleze si sa curga in rezervor cand gauresti busonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Pai cred ca ala e infundat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 (editat) @ andrei gras, sper ca iti va fi de ajutor: http://www.largiader.com/articles/fueltank/ @Dan Cata: M-am hotarat sa anulez filtrul de benzina din rezervor la "actualul" R1100S/2004. motiv pentru care astept O-ringul mare pentru a incepe lucrarea. Te rog foarte mult sa imi spui parere ta pentru un plasament in exterior, pe conducta. As prefera un loc mascat de carenatura, "tangent" cu flltrul de aer sau sub sa. Solutia "prea la vedre" a americanului din advrider nu mi se pare prea eleganta. Multumesc. Editat Aprilie 27, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Ieri am facut revizia la K 1100 LT, am schimbat filtru de aer, filtru si ulei motor, ulei cutie si grup, schimbat cauciuc spate, au fost 6 ore de lucru pentru 2 oameni, unul mecanic profesionist + subsemnatul, dar oricum mult mai lejer decit la K 1200 LT, care dura peste. Cauza este ca trebuie sa demontezi carene, accesorii, oricum a fost o vreme buna si o posibilitate de miscare in aer liber, pentru consultatii, sunati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 @ andrei gras, sper ca iti va fi de ajutor: http://www.largiader.com/articles/fueltank/ @Dan Cata: M-am hotarat sa anulez filtrul de benzina din rezervor la "actualul" R1100S/2004. motiv pentru care astept O-ringul mare pentru a incepe lucrarea. Te rog foarte mult sa imi spui parere ta pentru un plasament in exterior, pe conducta. As prefera un loc mascat de carenatura, "tangent" cu flltrul de aer sau sub sa. Solutia "prea la vedre" a americanului din advrider nu mi se pare prea eleganta. Multumesc. Parerea mea e sa il lasi inauntru. Ala se schimba la fiecare 40 de mii de km. In cati ani face motorul ala 40 de mii? De ce sa reinventezi roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Dan Cata: Il schimb acum... ca asa schimb eu consumabilele la orice imi intra in parohie... dupa care... Ai perfecta dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Interesant link.multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 La multi kilometri frumosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 http://www.ebay.de/itm/BMW-Systemkoffer-Koffer-R1100-R1150-R850-GS-R-Koffersatz-Touring-/111334107921?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item19ec07ab11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/first-new-small-capacity-bmw-expected-to-be-naked-300/24871.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.