Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hristos a înviat!

Anul trecut, prin timpul ăsta am fost la Breghina - Zărnești la deschiderea sezonului BMW și mi-a plăcut. Știți dacă va mai fi și anul ăsta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor colegi,

 

Ma intereseaza pentru BMW R1100S model 2004 twin-spark

protectiile laterale din plastic (aparatori capace chiulasa), second-hand.

Astept raspuns PM sau e-mail: dan.nastase@yahoo.com

 

post-882-0-26437200-1398333222.jpg

 

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor,

Astazi am refacut amortizorul de directie (steering damper) la mobra mea.Totul a mers relativ usor dupa ce am facut rost de semeriguri 10x20x7/8.5 , care sunt un pic mai speciale deoarece trebuie sa aiba o buza de curatare si sa fie pentru miscare longitudinala nu de rotire. Am gasit pana la urma exact ce trebuia la 4 lei/buc.Ulei de furca am pus 15w(de asta am avut prin garaj) dar totusi cred ca am exagerat (trebuia sa pun 10w) fiindca acum merge un pic cam greu.Daca vrea cineva sa-l asist sau sa il repar sa-mi dea de stire.Toate cele bune

 

Ma scuzati ca reinviu o discutie veche de 3 ani, insa ma intereseaza daca stie cineva de unde as putea achizitiona semeringurile in cauza. Multam' anticipat ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am cautat sa repar si eu amortizorul de directie dupa metoda amintita, problema este ca amortizorul nu tine, indiferent de simeringurile folosite. In comert nu gasesti niciun simering potrivit, am incercat de toate, cel mai putin m-a tinut pina am terminat treaba si la prima rotire de ghidon mi-a aruncat uleiul in fata cu tot cu simering, am incercat sa fac pe comanda niste mansoane de presiune care m-au tinut cel mai mult, vreo doua saptamani!

Nu te chinui sa il repari, nu va tine. Singura solutie viabila este un amortizor aftermarket, iar singurii care il fac pentru modelele noastre sunt cei de la Hyperpro, cam 280 euro cu tot cu kitul de prindere.

Daca totusi vrei sa incerci iti dau eu doua gulere de presiune pe care le-am folosit la al meu..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Si la fostul RT si la actualul, daca iei mainile de pe ghidon si la 60-80 km/ora lovesti ghidonul dintr-o parte mobra intra intr-un voblaj extrem de violent.

Nu au a face cauciucurile, face la fel si cu gume noi.

Mergeam odata cu RT-ul si eram relaxat, aveam cam 80, am luat mainile de pe ghidon 3 secunde sa mi le flexez spre spate, sa ma intind si coincidenta a facut ca atunci sa trec peste niste denivelari, am intrat intr-un voblaj atat de violent incat atunci cind am vrut sa apuc ghidonul acesta mi-a rupt cureaua de metal de la ceas si pur si simplu mi-a zburat topcase-ul, norocul a fost ca nu venea vreo masina dupa mine ca cine stie ce accident mai iesea cu ala, cu topcase-ul meu pe parbriz!

Pentru mine este o prioritate achizitionarea unui amortizor de ghidon, primii bani vor merge in directia aia!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspuns luv. Treaba cu voblajul n-am patit-o din fericire, insa mi se pare ca in curbe, pe aplecare, tre sa tin serios de ghidon. Nu stiu daca are vreo.legatura.

 

Daca achizionez unul nou after market, cat estimezi ca ar dura pana se strica?

 

Totusi mi se pare ciudat, ca desi e o problema comuna, iar amortizorul poate fi serviceat usor, nu se gaseste un kit de reparatie ieftin... e asa greu de incropit?



LE: A incercat careva metoda lui voxmagna de pe kbikes forum ? Merita sa facem o comanda de simeringuri din UK?

 

http://www.k-bikes.com/forums/showthread.php?t=18044

Editat de 1ntruder
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici al meu nu a tinut mai mult de 10k km.Asa cum a zis si Luigi problema sunt semeringurile. Totusi sunt de parere ca orice este facut de mana omului se poate repara , asa ca daca face cineva comanda de semeringuri ma bag si eu.

Editat de varugica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neavand momentan suficienti bani sa investesc in cauciucuri noi (120 cu 170) am gasit cateva seturi (120 cu 180) SH, putin uzate, la preturi bune!

Oare merge cauciuc de 180 pe un 1150 RT?

Diferenta e de 1cm, deci 0,5cm pe fiecare parte...

A mai incercat careva?

Incape de grup sau freaca (dc e incarcat tare)?

Merci !!!

Editat de okhio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtunasele alea doua de scurgere la 1200 pentru ce sunt ?unu de supraplin si unul da din gura rezervorului?ca pe unul am suflat si e ok iar celalalt e infundat si mi se aduna apa in gura rezervorului.e pt alceva al doilea pe care nu pot sa suflu ca bateria cred ca cu gel.sper

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ andrei gras, sper ca iti va fi de ajutor:

http://www.largiader.com/articles/fueltank/

 

@Dan Cata:

M-am hotarat sa anulez filtrul de benzina din rezervor la "actualul" R1100S/2004.

motiv pentru care astept O-ringul mare pentru a incepe lucrarea.

Te rog foarte mult sa imi spui parere ta pentru un plasament in exterior, pe conducta.

As prefera un loc mascat de carenatura, "tangent" cu flltrul de aer sau sub sa.

Solutia "prea la vedre" a americanului din advrider nu mi se pare prea eleganta.

Multumesc.

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am facut revizia la K 1100 LT, am schimbat filtru de aer, filtru si ulei motor, ulei cutie si grup, schimbat cauciuc spate, au fost 6 ore de lucru pentru 2 oameni, unul mecanic profesionist + subsemnatul, dar oricum mult mai lejer decit la K 1200 LT, care dura peste.

Cauza este ca trebuie sa demontezi carene, accesorii, oricum a fost o vreme buna si o posibilitate de miscare in aer liber, pentru consultatii, sunati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ andrei gras, sper ca iti va fi de ajutor:

http://www.largiader.com/articles/fueltank/

 

@Dan Cata:

M-am hotarat sa anulez filtrul de benzina din rezervor la "actualul" R1100S/2004.

motiv pentru care astept O-ringul mare pentru a incepe lucrarea.

Te rog foarte mult sa imi spui parere ta pentru un plasament in exterior, pe conducta.

As prefera un loc mascat de carenatura, "tangent" cu flltrul de aer sau sub sa.

Solutia "prea la vedre" a americanului din advrider nu mi se pare prea eleganta.

Multumesc.

Parerea mea e sa il lasi inauntru. Ala se schimba la fiecare 40 de mii de km. In cati ani face motorul ala 40 de mii? De ce sa reinventezi roata? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan Cata:

Il schimb acum... ca asa schimb eu consumabilele la orice imi intra in parohie...

dupa care... Ai perfecta dreptate. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi kilometri frumosi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...