Sari la conținut

Postări Recomandate

Succes cu intalnirea si multumesc pentru intelegere!

 

-----------------

 

Cat despre BMW Camp, o sa dau cateva telefoane, cantaresc putin situatia si voi face un anunt.

 

Sa ne vedem cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca a doua editie se va califica, inseamna ca acum vorbim de prima editie, logic. Si daca e prima editie, atunci nu se cheama BMW Camp deoarece BMW Camp ar fi la a 5-a editie ;)

Am citit ce-ai scris si am vazut planurile tale/voastre. Initial nu aveam nimic impotriva sa te folosesti de aceasta denumire dar acum nu mi se mai pare ok. Si am sa te rog sa nu ma intrebi de ce, n-as vrea sa discut public motivele mele. Plus ca daca la anul vreau sa organizez din nou BMW Camp n-as vrea sa ma lupt pentru o idee care a fost a mea si pentru care am trudit vreo 4 editii la munte + una la mare.

Drept urmare, am sa te rog respectuos sa folosesti o alta denumire pentru intalnirea pe care vrei s-o organizezi.

Multumesc si succes cu intalnirea!

 

 

Ai fost la intalnire, ai inteles ideea si ai vazut cum se face, asa, prieteneste.

Daca Dan facea referire la tine, cu pensiunea, cum spunea si el, undeva tot trebuie sa se umple. Asa ca, daca ai spatiu si pentru corturi (pe care sa le cazezi gratis), wc/dus pentru cei de la cort, un foisor mai mare (in caz ca ploua) si preturi la cazare decente (din care sa mai tai putin deoarece iti umplem toata pensiunea, cel putin asa s-a facut la celelalte cazari), atunci, daca vrei, continua tu anul asta traditia si organizeaza BMW Camp 5.

Daca esti OM, ai tot sprijinul meu.

:cheers: ......http://vimeo.com/29437721

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca motoare sunt, dar nu stiu cine le-ar da la test :) Aia e de fapt problema...

 

Ca si cand ai face un topic pe forumul posesorilor de Ferrari si ai intreba cine are un 458 ca vrei si tu sa iti iei, dar vrei un test inainte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama dar rare sunt bmw-urile.....

ma intereseaza d p d v optic cateva aspecte,sa o studiez putin

 

parca era una expusa sus in geam la Bavaria, asa mi s-a parut din mers noaptea acum vreo saptamana, ia vezi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nu se face Pilot Road 4 pe dimensiunea spate la RT1100 - 160/60/18... Oare sunt atat de rare incat nu mai merita matrita facuta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nu se face Pilot Road 4 pe dimensiunea spate la RT1100 - 160/60/18... Oare sunt atat de rare incat nu mai merita matrita facuta?

 

Uite aici; http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-road-4#dim

 

La mine sa dus deja 1mm pe fata dupa 3500 de Km.

Pe spate are numai 550 de Km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am pus pilot road 3 am facut 1200 km si nici macar nu s-au uzat ,,tepii" aia de pe cauciuc. Nu stiu ce o face pilot 4 dar tare-s multumit de astea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut dragi colegi.

 

Am o mare problema la care nu am idee cum sa-i dau de cap. Am tot urmarit acest forum dar nu am mai gasit aceasta problema. Motorul meu nu mai vrea sa porneasca: am fost cu el la servici si l-a prins ploaia saptamana trecuta; dimineata cand am iesit din tura, a pornit la sfert, a mers 1-2 minute si in timp ce il stergeam de praf s-a oprit. Dupa asta nu a mai vrut sa mai porneasca. Am dat la automat de mai mutle ori si a murit bateria. L-am lasat acolo, m-am dus a doua zi, am mai incercat o data, si surpriza: a pornit din prima. Am plecat spre casa, dupa vreo 10 km in timpul mersului s-a oprit iar, si tot asa, nu a mai vrut sa mai porneasca, Am tras pe dreapta, am fumat o tigare si am incercat din nou, si a pornit. Am ajuns acasa, am pus bateria pe redresor si in urmatoarea zi am vrut sa merg la un service sa imi verifice compresia si sa imi faca reglajul la tacheti si la supape. Am pornit-o dimineata, a pornit din prima, am lasat-o putin sa se incalzeasca si m-am dus sa dau la catel de mancare, timp in care s-a oprit iar; si iar nu a mai vrut sa mai porneasca. De atunci nu a mai vrut sa porneasca deloc. Am verificat bateria, pare ok - peste noapate am lasat-o pe redresor (am incercat cu alta baterie si la fel face). Am verificat bobina, are o rezistenta si in primar si in secundar, nu mai stiu cat, dar o pot masura din nou. Am pus o bujie in fiecare fisa si am constatat ca nu da scanteie cand e pusa la masa si dau cheie. La esapament iese miros de benzina. Am verificat senzorul Hall cu un montaj cu led ce l-am gasit pe net si functioneaza ok. Pompa de benzina se aude cand pun contactul. Nu am verificat daca are presiune la injectoare, dar odata ce iese miros de benzina la esapament, banuiesc ca benzina baga, ca altfel banuiam ca este vreun furtun spart in rezervor; dar asta nu inseamna ca nu da scanteie, nu? Este posibil sa fie si bateria epuizata? ...desi electromotorul il invarte cu spor... Ce as mai putea verifica inainte sa o urc pe o remorca si sa merg la un service?

 

PS: Benzina are destula :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul hall sau mai exact firele care stau lipite pe blocul motor care s-au copt.daca e bobina nu porneste la temperaturi mici.daca e ecu nu merge deloc.vezi ca face dan cata la pret rezonabil si sunt mai bune ca noi.dai si lui un tel poate te ajuta mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in cazul asta nu ar fi trebuit sa imi iasa verificarea senzorului Hall cu circuitul cu leduri. Oricum am schimbat firele originale cu unele profesionale rezistente la temperaturi mari, la peste 1800 C, in aceasta primavara. Dupa schimbare am mers ceva vreme si nu am avut probleme, am mers chiar pe ploaie... Azi sunt la servici pana maine, dar maine cum ajung acasa am sa mai verific iar firele acelea. Probabil s-a intamplat ceva la legatura dintre firele originale care sunt conectate la senzori si cele pe care le-am pus eu... Multam de pont.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am sa fac, iar daca nu ii dau de cap am sa-l contactez pe Dan Cata sa ma indrume ce as mai vea de verificat.

 

Multam fain de sugestii, va anunt ce a avut imediat ce am rezolvat-o.

 

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In opinia voastra am vreo sansa sa gasesc un motor pt un k1200rs din 97'? Eventual variante care s-ar potrivi pe aceasta motocicleta, daca stiti? Din pacate al meu s-a spart. Bine ca eram in romania.

Editat de 1ntruder
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

varugica l-a dat din pacate. Pe ebay am gasit, dar se afla in Germania si costa transportul de ma rupe. Cunoasteti pe cineva care face drumuri berlin bucuresti si vrea sa faca un ban in plus? :)

 

http://www.ebay.com/itm/BMW-K1200RS-K1200GT-Motor-komplett-Engine-Kupplung-Funktion-gepruft-K-1200-/111373855699?pt=DE_Motorradteile&hash=item19ee662bd3&vxp=mtr#shpCntId

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@

1ntruder

Vorbeste cu andrei 0722331330 , se ocupa de transport moto si e din bucuresti . Mie mi-a adus motocicleta din franta cu 300 euro , deci pt doar o piesa , de ii este pe traseu ( am inteles de la sofer ca masina ii merge saptamanal in germania ) n-ar trebui sa te taxeze cu cine stie ce. Tipul de pe ebay la care ai gasit motorul vezi ca nu-i tare de incredere, eu am cumparat de mai multe ori de la el si din 4 tranzactii una s-a lasat cu o semi-tzeapa . Asa ca daca cumperi de la el , plateste prin paypal , sa iti poti recupera banii daca e vreo problema cu motorul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am sa fac, iar daca nu ii dau de cap am sa-l contactez pe Dan Cata sa ma indrume ce as mai vea de verificat.

 

Multam fain de sugestii, va anunt ce a avut imediat ce am rezolvat-o.

 

Stima!

Am rezolvat problema cred, ca in

, dar totusi nu-mi dau seama de ce nu aveam scanteie. Mufa din dreapta era introdusa ok, dar nu facea contact cred, acum merge ok.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,nu a trecut decat 2 luni de cand am vandut f 650-ul Funduro,de care pot sa spun ca m-am bucurat cat am putut de mult fiind prima motocicleta serioasa.L-am avut in posesie aprox 1 an si jumatate (ploaie,frig ,soare nu a contat)timp in care am facut o calatorie pana in Athena , iesiri pe drumuri forestiere in tara etc.

 

Ma gandesc serios ca urmatoarea motocicleta sa fie cu motor boxer,dorinta mea de cand m-a prins microbul .

 

Rog posesorii urmatoarelor modele... R1100 GS(pe primul loc datorita posibilitatiilor de iesire de pe asfalt) ,R1100 S (imi place foarte mult aspectul si cred ca este cea mai manevrabila )si R1100 RT (cred ca la aspectul touring castiga detasat ) sa-mi spuna cate ceva despre ele ...comportamentul in oras si in afara orasului ...orice sfat este binevenit.

 

Problema este ca nu am condus nici unul din aceste modele :)

 

In principiu stilul de condus va fi ...

Oras majoritatea timpul (va fi o motocicleta de zi cu zi )+mers la job.

2 -3 iesiri pe luna din oras pt plimbari cu pasager.

Nu exclud (in functie de cat timp liber am ) o calatorie mai lunga pe sezon ...cel putin 1000-1500 km sau mai mult in functie de destinatia aleasa.

 

 



L.E..Stiu ca cele trei modele sunt din clase diferite ...dar au motorul in comun care este facut sa inghita km.Din cauza ca nu am condus nici unul din modele incerc pe cat posibil sa adun informatii de la posesori ... Mai exact in ce situatii folositi un model anume ?

 

Am omis sa scriu ca in cazul GS-ului vor fi si ceva iesiri de pe sfalt ...dar iesiriile off nu sunt un criteriu decisiv dat fiind masa motocicletei deloc de neglijat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ai nr meu de telefon acolo te rog suna-ma ca sunt in sesiune si nu prea am vreme de laptop. Si eu am facut aceasi tranzactie de la F650 st la 1100 gs. Orice intrebare legata de 1100 gs dar nu tehnica (nu sunt mecanic) te pot ajuta. Motorul este de vanzare dar nu am intentia sa ti-l "indes" pe gat. Iti pot spune cum a fost trecerea pt mine de la 650 rotax la 1100 boxer.

 

O zi faina, Dan

 

/index.php?/topic/713660-bmw-r-1100-gs/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Buna dimineata si bine v-am gasit!

Incepand de duminica dimineata am devenit posesor de 1100RT.

Sper ca, in timp, sa ajung sa ii cunosc pe cat mai multi dintre voi, sa impartasim cat mai multe informatii utile dar si cat mai multe fotografii de prin locuri faine prin care am colindat.

Toate cele bune!

 

Singurele doua fotografii cu submarinul de pe drumul Bucuresti - Timisoara de duminica.

Am plecat tarziu din Bucuresti ce-i drept, dar nu imi statea deloc gandul la poze. Doar vrum-vrum, curbe, cuplu samd :D.

post-3763-0-79902900-1402381131_thumb.jpg

post-3763-0-97127000-1402381134_thumb.jpg

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...