Sari la conținut

Postări Recomandate

Singura data cand m-am dat pe RT (850) am avut senzatia ca am fost ingropat de viu Noroc ca n-aveam nimic deasupra si venea ceva lumina. Nicio adiere, doar caldura sufocanta, panica si propriul meu monoxid de carbon expirat. Sa mentionez ca purtam braincap? :)

Iar voi vreti MAI MULTA PROTECTIE??? :

 

Primul lucru pe care l-am facut cu R-ul meu a fost sa-i dau jos parbrizul. MRA-ul ala, cred ca vine cu el din fabrica. Grozavie mai mare n-am vazut in viata mea de motociclist. Face niste turbulente de numa'. Singurul merit este ca, iarna, sub 0 grade, intri in hipotermie cu jumatate de ora mai lent. Ceea ce-ti da timp sa ajungi pana la un loc mai demn in care sa mori :)

 

Avand in vedere intarzierea hipotermiei pe care o da MRA-ul, zic eu ca RT-ul -sau Sarcofagul Zburator cum cu drag l-am poreclit - a fost proiectat pentru climat subarctic. Desigul original fiind cu senila pe spate. Probabil ca directorul de design, conservator fiind, a insistat sa-i monteze roata pe spate, in ideea ca cineva ar putea fi pacalit ca este motocicleta. Dar asta e doar o pervertire a conceptului. Pana la urma e fabrica lor, si cine's eu sa judec.

Ce mi se pare iarasi exagerat este sporirea confortului de pe RT. Iarasi, conceptul original cuprindea si o zona de spa, care nu a fost implementata din ratiuni de cost. Cu toate ca, unii proprietari au reusit cu succes s-o realizeze pe modele lor.

Prin urmare, stau si ma intreb ce nevoi trebuie sa ai, ca sa iti propui sa imbunatatesti confortul unui utilaj care din nastere permite calatorii de peste 1000 km pe zi sau chiar mai mult pe autobahn, fara ca macar sa te uzi pe timp ploios...

La micul meu R, confortul pe care il ofera mi se pare cel mai mare impediment. Eu nu pot sa ies cu el juma' de ora si sa ma bucur ca m-am dat. Pentru ca nu simt nimic!!!! I-am coborat saua la minim, poate-poate imi amortesc si mie genunchii si mai apuc sa fumez o tigara intre plinuri. Nimic... De-abia dupa 800 de km incep sa simt ca merg pe motocicleta... Oarecum...

Cred ca imi iau harlei si ma apuc de mecanica...


PS: in cazul in care nu v-ati prins, textul de mai sus este un pamflet si trebuie luat ca atare. Orice asemanare cu persoane reale este pur intamplatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gandeste-te serios la un side job de moto-review-er :) Mai multe motoare incercate, mai multe sanse de castig :)

Te exprimi tare plastic, si apreciez oamenii care scriu gramatical corect :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@celebris3, tu chiar vrei sa consumi ultima picatura de benzina?

Nu ai incredere in indicatorul galben de bord? Cel putin 70km trebuie sa mai mergi pe rezerva si asta in cazul unui motor ce necesita de echilibrat corpurile.

Eu am amintit de faza cu inclinatul daca tu chiar vrei sa "videzi :))" rezervorul...


» Post actualizat in 17 Jun 2014 19:35


Cave canem!

si nu uitam: traim in Romania!

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, na! ...glumeam si eu cu inclinatul, ca doar nu o sa trag pana la ultima picatura... Oricum nu o las la mai putin de 2 liniute ca nu se stie niciodata cum tre sa plec urgent undeva si sa am macar cativa km autonomie.

Eu intrebasem de rezerva ca am auzit la altii cu care am vorbit (nu BMW-isti) ca daca s-a terminat gazul si se opreste motorul comuta un robinet si mai are 2-3 litri. Cand am citit pe un alt forum de capacitatea rezervorului 1100RT zicea ca are 25l si 5l rezerva. Apoi cand am facut revizia si am vazut forma eram curios cum se exploateaza benzina din jumatea stanga. Dar am observat ca daca raman la o liniuta si fac viraj la dreapta imediat se fac 2 iarasi. Oricum nu ma bazez sa merg cu vapori de benzina. Am vrut doar sa aflu ce inseanma acei 5l rezerva.

Mai am o nelamurire: cand merg prin localitate, sa zicem cu 60-70 km/h (tot asa merg si cu masina), care este treapta recomandata? E mai bine sa merg in a 3-a la 3200 ture sau in a 4-a la 2500?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,nu a trecut decat 2 luni de cand am vandut f 650-ul Funduro,de care pot sa spun ca m-am bucurat cat am putut de mult fiind prima motocicleta serioasa.L-am avut in posesie aprox 1 an si jumatate (ploaie,frig ,soare nu a contat)timp in care am facut o calatorie pana in Athena , iesiri pe drumuri...

Pot sa te intreb la cati KM ai vandut BMW ul?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am o nelamurire: cand merg prin localitate, sa zicem cu 60-70 km/h (tot asa merg si cu masina), care este treapta recomandata? E mai bine sa merg in a 3-a la 3200 ture sau in a 4-a la 2500?

poti sa mergi si cu a doua daca vrei. pana la urma, nu e o reteta fixa, schimbi exact la X ture. dupa cum e si stilul de mers. cateodata mergi mai agresiv si schimbi mai tarziu, alteori esti relaxat si schimbi mai repede. oricum, chestiile astea le simti, pe masura ce te obisnuiesti cu motoru iti dai seama cum trage, daca e subturat si cum ii place lui sa mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa a facut mobra mea in ziua cand am fost sa o cumpar.Releul a fost de vina,am mai amanat cateva zile achizitia pana fostul propietar a remediat problema.Tin minte cum incerca sa-mi explice ca ar fi mizerie in carburator.A mea are trecut putin peste 58k km.Ps. in caz ca desfaci carburatoarele schimba si o-ringurile a mele au cedat tot la varsta asta.

 

Interesant cum cu an inainte sa il vinzi avea putin peste 58k, parca erai in Grecia pe atunci , sa nu mai socotesc drumul inapoi plus restul anului.

 

La mine a ajuns la ~51.000

 

Asta n,ar fi problema dqr a trebuit sa bag bani frumoai il el ca o revizie la supape nu a vazut motocicleta asta.

 

Iti amintesti ca pornea greu si nu se tura cu socul. Una din supapele de admisie era problema.

 

In fine , am vrut doar sa descarc ce avem pe suflet.

 

Numai bine.

Editat de Robyb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant cum cu an inainte sa il vinzi avea putin peste 58k, parca erai in Grecia pe atunci , sa nu mai socotesc drumul inapoi plus restul anului.

 

La mine a ajuns la ~51.000

 

Asta n,ar fi problema dqr a trebuit sa bag bani frumoai il el ca o revizie la supape nu a vazut motocicleta asta.

 

Iti amintesti ca pornea greu si nu se tura cu socul. Una din supapele de admisie era problema.

 

In fine , am vrut doar sa descarc ce avem pe suflet.

 

Numai bine.

:))) tare asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am mai spus de multe ori...nu as cumpara niciodata...dar niciodata un motor sau o masina din Romania...adevarat este ca nu este la mana oricui sa aduca un motor de afara dar merita orice efort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Robyb

Nu am stiut sigur la cati km am dat motocicleta nici nu m-a interesat ...nu m-am uitat pe ceas..cand tu m-ai intrebat in postul de ieri m-am uitat pe o poza din calculator facuta in Grecia .O poza nu foarte clara si eu am citit 54 k ... m-am uitat acum cu zoom si intradevar era 51k (asta in grecia )cum am spus ceasul nu mai functiona in grecia .

 

Am citit si postul tau cu replay la postul meu din 31 iulie 2013 ...iarasi nu avea cum sa aibe atunci 58 k...nu stiu de ce am scris 58k cred ca am vrut sa scriu 48k ,cand am scris postul nu am fost sa ma uit la motocicleta pe bord ...oricum eram foarte confuz in privinta km ...nici nu stiu exact cand s-a defectat kilometrajul(stiu doar ca prin grecia).Schimbul de ulei in Grecia a fost facut dupa un calcul pe hartie(traseul RO-GR plus cat am apreciat eu ca am mers prin Grecia).

 

Daca imi aduc bine aminte motocicleta a fost cumparata la 48k (o sa caut poze si o sa postez )

 

Un lucru este 100% clar ..in posesia mea motocicleta asta nu a avut 58 k km ...daca tu imi dovedesti contrariul eu iti platesc revizia la supape ( din cate inteleg tu esti proprietarul )..

 

Al doilea lucru cert este ca erai foarte incantat de motocicleta cand ai probato ...era si tatal tau acolo ...ai spus ca merge exact ca inainte .

 

P.S.Imi cer scuze pentru confuzia creata in privinta km.

 

P.S.2 Eu iti propun sa te descarci in continuare ...sa-mi spui in continuare ce ai pe suflet ..si in limitele posibilitatiilor te ajut ....


» Post actualizat in 20 Jun 2014 01:18

Poza facuta in data de .‎Saturday, ‎October ‎5, ‎2013, ‏‎12:59:56 PMpost-70444-0-16681700-1403226948_thumb.jpg

 

Nu stiu daca am pe laptop poza cu motocicleta dupa achizitie ..dar o sa caut si daca gasesc o sa postez.


» Post actualizat in 20 Jun 2014 01:46

L.E.Nu pot sa editez ...scriu alt post .

Daca imi aduc bine aminte a fost cumparata de mine la 38k sau 40k si ceva de km(o sa caut poze si o sa postez )..sper sa nu vb din nou aiurea.

 

P.S.3. Recunosc ca motocicleta nu a fost in stare perfecata ...dar poate vrei sa postezi si pretul la care ai achizitionat motocicleta ,sau ca saua a fost modificata ,kitul de lant nou,burduf carburator nou etc... ....nu doar ca ai gasit o supapa cu probleme.

 

Asfalt uscat ...hai ca deja mi-ai facut dor de ea ...aici unde sunt numai cu masina sa nu circuli :)

 

Scuze de greselile facute in posturile de mai sus...dar am avut o zi grozava la munca si deja este tarziu.Doar am vrut sa clarific unele treburi . Bafta.

 




» Post actualizat in 20 Jun 2014 01:51

Fuck.. na ca asa ramane ..am scris'' daca imi aduc aminte cand am cumparat motocicleta ''de doua ori ..prima data am scris in graba ...dupa acea am tras aer in piept de cinci ori si am facut cateva calcule ...in fine ii tarziu .. :)


» Post actualizat in 20 Jun 2014 01:59

Asa a aratat motocicleta imediat dupa achizitie.post-70444-0-57805300-1403229456_thumb.jpg

Nu m-am apucat sa o dezmembrez in mijlocul ierni din lipsa de ocupatie ....am facut asta ca sa am o motocicleta pregatita cum trebuie pentru sezon ..

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N,am nimic de reprosat pe partea mecanica . Pretul de achizitie a fost unul corect, altfel nu,l cumparam.

 

Singurul meu of era legat de KM din bord , putea sa aiba si 68.000 ca tot il cumparam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, ma bucur ca esti multumit ..si te asigur ca de mine nu au fost masluiti km din bord(sunt convins ca nici de altcineva).Bafta.

 

@gabyshor. ???

da?

 

eu am ras de ce-a zis omu. n-am comentat nimic altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de caine ....attachicon.gifIMG0179A.jpgattachicon.gifIMG0180A.jpgattachicon.gifIMG0181A.jpgattachicon.gifIMG0182A.jpgattachicon.gifIMG0183A.jpgattachicon.gifIMG0184A.jpg...al meu a fost mai putin norocos ca al tau Dane

 

Auci! Daca te gandesti sa-l dezmembrezi si pe asta let me know. :)

 

Lasand gluma la o parte revin cu rugamintea, daca stie cineva vreun motor pt k1200rs de vanzare in RO dau o lada de bere. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vazut pozele alea de pe net cu mosul ingropat pe harlrey-ul lui ? Asta sper sa se intample si cu mobra mea...peste 55 de ani :) Motor numai afara gasesti...daca ai un amic ce face germania sau italia sigur gasesti. Sau am o cunostinta care are un motor care are blocul si bielele bune daca vrei da-mi un pm sa-ti dau nr lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

a coborit cineva scaritele la un R11xxRS?

eu il am un 1150 de curind si mi se pare ca desi am ridicat saua la maxim parca stau cu picioarele prea indoite...

nu sunt vreun inalt, am 1.75 dar parca mi-ar folosi niste scarite mai joase...

or o alta mobra :alcy: ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) si eu ma chinui sa le ridic la R850R cu saua la pozitia minima, pentru ca e prea confortabil si-mi amortesc picioarele de-abia dupa vreo 300 de km. si chestia asta ma enerveaza rau.

tot 1,75 am si eu. si picioare scurte!

 

on topic: scaritele de gs sunt mai joase, incearca asa.

 

off-topic iarasi: fii ma barbat si sufera cu demnitate! bemveurile sunt printre cele mai ridicol de confortabile motociclete pe clasa lor, indiferent ce clasa si tu te plangi de genunchi prea indoiti? ia-ti un knucklehead hardtail springer si sa vezi atunci confort :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

he he nu vrea cineva mai barbat scaritele mele?

adevarul e ca nu genunchii ma supara ci abductorii .. oi fi eu defect si motorul bun...

probabil e semnul ca trebuie sa ma las de sportul asta... asta in afara de insinuarile nevestei gen "si cind ziceai ca o vinzi?" :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toti avem metehnele noastre... eu de pilda nu mai suport casca integrala :( nasol de tot, ca la iarna imi ingheata lobul frontal si uit sa ma mai intorc acasa...

 

in primul rand, nu te mai plange nevestei. stiu ca trebuie sa fiti prieteni si sa va spuneti toate pasurile, dar, din experienta proprie, nevasta nu-ti e prieten. e felul bolnav de-a glumi al lui dumnezeu, care te pune in casa cu un om care ti-e atat de drag incat nu-l poti sugruma in somn. unii cedeaza tentatiei si ajung in iad... asta e.. dar nu despre asta e vorba aici :)

 

incearca sa schimbi RS-ul tau cu un GS, care are scaritiele mai coborate si ghidonul mai sus. situatie extrema, schimba cu un 1200C. mie mi se par absolut hidoase cruzerele alea, dar mi-as lua minim 3 bucati. unu de piese, unu pentru costumul de piele si unu pentru costumul de textil. din ce-am citit, se comporta aproape ca orice alt bemveu R, doar ca nu se tureaza atat de tare. ceea ce din punctul meu de vedere e un plus.

mai o varianta in care incarci saua cu material, pe principiul pe care unii o descarca ca sa poata ajunge saracii cu picioarele pe pamant. ramai suspendat in aer, dar e cel mai aproape de gratis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...