Sari la conținut

Postări Recomandate

Știe cineva de unde pot cumpăra din România așa ceva?

Mulțumesc!

 

 

 

Este vorba de M6 hard black plastic screen

 

 

 

 

 

Cred eu că ar fi garniturile de la parbriz....dacă greșesc să-mi ziceți!

post-52708-0-35683100-1422041049_thumb.jpg

Editat de zĂŽmbesc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Verifica cablul mai intai sa nu fie rupta si sa mearga usor. Daca totul e in regula cu cablul atunci regleaza jocul cablului conform manualului. Sigur va functiona coraspunzator. Legat de RPM la rece e normal sa fie mai mic fara chock dar la cald zice manualul ca trebuie sa fie 1000+150 rpm. Daca tragi ambreiajul la motorul cald e normal sa mai urce un pic turatia pana la 1300 rpm.Iti recomnd si o sincronizare.

P.S daca in timpul sincronizarii nici cum nu se poate regla turatia in relantiu va trebui reglat si TPS -ul.

Multam fain de sugestii Rider. Jocul calului este ok, de fapt de-aia l-am desfacut, ca am banuit este rupt si nu culiseaza; de fapt el merge brici. Am sa reglej jocul cf manual si daca nu, am sa incerc o regelare TPS, de unde cred ca este problema. Revin cu detalii.

Inca o data multam de sugestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu intampin aceeasi problema cu maneta de soc.

De 2 ani ma chinui sa pornesc cu acceleratia trasa si sa o tin cateva minute, altfel moare motorul.

Au fost inlocuite cablurile de acceleratie, maneta de soc sta ca de frumusete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Secretul e urmatorul:

 

- daca motorul e vechiut, adica un 1100, schimbati cablurile de acceleratie.

- dupa ce schimbi cablurile de acceleratie, desfa cutia aia une e distribuitorul de cabluri de acceleratie si pe partea activa a plasticului ce culiseaza pt soc, lipeste o bucata mica de plastic, pe toata lungimea, de exemplu dintr-un card sau cartela telefonica, ca sa fie mai gros.

 

O sa mearga socul ca in prima zi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am ceva dubii si am zis ca o parere in plus nu strica...

 

Ce imi recomandati pentru un F800 ST (albastru)?

 

Crash Pad-uri, £166.85

31800-000-2-750x750.jpg

 

Sau Bar protection £182.42

31670-001-3-750x750.jpg

Daca se poate si ceva pareri pro si contra (ceva comparatii esteica vs protectie atat a carenelor/motorului cat si a conducatorului/pasagerului)

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crash-bar e cel mai bun pt protejarea carenelor.

Pot sa aduc la 199,90€.

» Post actualizat in 26 Jan 2015 06:08

Cu paduri nu protejeaza carenele doar protejeaza motorul.

» Post actualizat in 26 Jan 2015 06:08

Cu paduri nu protejeaza carenele doar protejeaza motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam Dan Cata pt sugestie, cablul de acceleratie pare ok, cu toate acestea am sa-l schimb. Chestia cu plasticul pare ca functioneaza de minune, cel putin vizual. Abia astept sa incerc si in functiune. Cand am desfacut cablul de acceleratie mi s-a rupt surubul care prinde aparatoarea aceea de plastic (care fixeaza cablul pe ghidon) exact la fata, si am sa ii fac proba dupa ce reusesc sa il scot de acolo (daca reusesc).

 

In alta ordine de idei, as vrea sa va intreb ceva, cu toate ca par ca sunt lenes, dar tinand cont ca sunt aici o multime de oameni priceputi scutesc niste timp rasfoind manualul: ce este acel furtun de cauciuc care face legatura intre partea de jos a filtrului de aer si partea de deasupra alternatorului? (in poza este marcat cu X).

dm-1214222847085.png

Am gasit in zona unde este incercuit, pe langa colier, ca furtunul este rupt si trebuie sa il schimb.

Imi puteti spune de unde va cumparati voi piesele de schimb? De exemplu ar trebui sa cumpar acel furtun si as schimba parca toate cablurile de la alimentare (acceleratie, soc si cele catre clapete). Cand am sa continui cu revizia cu siguranta am sa mai gasesc alte piese care trebuie schimbate.

Multam fain din nou de ponturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e pentru gazele de carter. Inauntrul motorului cumunica cu exteriorul, altfel ti-ar pusca simeringuri la prima cursa a pistoanelor. Si cum acolo is si vapori de ulei, ii baga inapoi in motor, deasupra pistoanelor, ca sa arda.

 

Daca ai un colier rupt poti pune bride de plastic. Nu e presiune deloc acolo, trebuie doar sa stea pe pozitie. Si pentru asta o brida de plastic de 5 mm latime e arhisuficienta.

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu colierul e rupt, ci furtunul s-a rupt iumediat in spatele colierului. As vrea sa il schimb daca gasesc; in caz ca nu, am sa-l scurtez putin furtunul si prind colierul pe parte buna a furtunului, mai ales ca nu e presiune acolo.

 

Multam fain din nou ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan, am rezolvat cu furtunul acela pentru gazele de carter. Am reusit si l-am scos cu greu, foarte ciudata brida aceea de prinderre. Am taiat 1cm din furtun (ceea ce era defect) si l-am reintrodus. Nu am reusit nicicum sa prind la loc acel colier, dar am pus altul, totul pare ok acum. Multam fain pentru intentie.

 

Daca tot am rezervorul dat jos am sa fac si schimbul de lichid de frana si abia apoi am sa-i fac proba la soc. Vizual se vede ca lucreaza.


» Post actualizat in 28 Jan 2015 10:47

Si eu intampin aceeasi problema cu maneta de soc.

De 2 ani ma chinui sa pornesc cu acceleratia trasa si sa o tin cateva minute, altfel moare motorul.

Au fost inlocuite cablurile de acceleratie, maneta de soc sta ca de frumusete.

 

Daca ai toate cablurile noi si tot nu merge, reseteaza toate reglajele, astfel incat toate cablurile sa stea "relaxate": strange reglajul de la ghidon la soc si acceleratie, du jos de tot reglajul de la clapete si desfa suruburile pentru relanti; daca e cazul scoate si curata cutiuta cu distribuitorul de cabluri, eu am gasit-o foarte murdara. Sa urmaresti ca nu cumva vreun cablu sa fie stramb, ca fiind otelit apare o tensiune pe el. Lipeste un plastic asa cum ne-a explicat Cata; eu am pus unul de 1,5mm. Incepi apoi sa intinzi cablurile ca sa stea la limita distantei de lucru, dar sa ai grija sa nu le tensionezi prea tare (sa urmaresti la fiecare in parte sa nu se miste rotia aceea de la clapeta). Strangi suruburile de relanti "la mustata" pentru fiecare in parte apoi ii faci reglajul "live". Dupa ce sta ok la relanti ii faci balansul si cam asta ar trebui sa fie tot.

 

Mie imi merge brici socul, mii de multumiri Dan Cata pentru trick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știe cineva de unde pot cumpăra din România așa ceva?

Mulțumesc!

 

 

 

Este vorba de M6 hard black plastic screen

 

 

 

 

 

Cred eu că ar fi garniturile de la parbriz....dacă greșesc să-mi ziceți!

Incearca la Hornbach, au vreo 2 sau 3 dimensiuni de saibe de plastic, poate se potrivesc.

Eu am folosit la carene si sunt bune. Le gasesti la raionul saibe sus de tot in cutiute

Editat de ytu60
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat să precizez că defapt nu alea îs ce trebuie, ci altele, de cauciuc...alt link, altă distracție. Şi mi-e lenw să pun linkuri de oe tel. Oricum, sînt niște șaibe de cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca stii ca se poate comanda orice pt bmw inclusiv rahatelele ale sau 1 surb si costa un rahat de bani.iti cauti pe real oem codul de piesa ,te duci la un magazin de piese auto sau te ajuta careva sa le comanzi.la importatorii de piese nu platesti transportul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru sfaturi, oameni buni. Ideea cu cauciucul şi preducelele nu e rea, eu mă gîndisem să caut un furtun din care să tai.

Cred că am să încerc varianta propusă de andrei gras. Mersi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand motocicleta demontata, mi-a venit o idee pe care am realizat-o, nu stiu cat este de buna pana la vara...

In spatele radiatorului de ulei de sub far am montat 2 ventilatoare de 80mm la 12V actionate de un comutator. Atunci cand le pornesc se simte binisor curentul de aer produs de ele in laterale. Am pus o bancnota de 10 lei in fata radiatorului si o tine lipita. (...am vrut sa pun una de 100E dar nu am avut ;) ). Sunt curios daca la vara in oras imi va cobori indicatorul de temp de la 6 la 5 liniute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ai facut o treaba buna, si motocicletele oficiale au un ventilator acolo..

Ideea este ca pastreaza constant o temperatura mai scazuta, dar sa fii atent sa nu le uiti deschise cand pleci. Ideal ar fi fost sa le pui cu un gen de termostat, sa porneasca automat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...