Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe China au aparut protectii de cilindrii la oilheads, transport gratis :D

 

http://www.ebay.com/itm/Engine-Protector-Guard-For-BMW-R1150R-R1100S-R1150RS-R1150RT-2001-2003-2002-New-/180997110975?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&fits=Model%3AR1100RT&hash=item2a2444bcbf&vxp=mtr

 

Tre doar asteptat acuma sa mai scada dolarul... :laugh:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1100 nu e la fel forma aceea de plastic, aia din desen banuiesc ca e de la 1150. Oricum, si in forma de la 1100 intra 2 ventilatoare slim.

Nu de praf imi e teama de ele, ca pentru praf sunt facute. Problema la ele este umiditatea dupa ce au "inghitit" putin praf. Astea pe care le-am pus sunt de proba, daca vad vreo diferenta am sa pun unele mai destepte, dedicate pentru asa ceva; nu stiu de unde, dar sigur se gasesc...

Un montaj cu senzor de temp este usor de facut, pus intro cutie inchisa ermetic cred ca ar merge foarte bine...

» Post actualizat in 03 Feb 2015 19:33

Later edit:

Cata, nu imi dau seama ce sunt acele protectii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai facut o treaba buna, si motocicletele oficiale au un ventilator acolo..attachicon.gif133.png

Ideea este ca pastreaza constant o temperatura mai scazuta, dar sa fii atent sa nu le uiti deschise cand pleci. Ideal ar fi fost sa le pui cu un gen de termostat, sa porneasca automat..

Si eu ma gandeam sa montez ventilator pe radiator. Stiti unde pot gasi sa cumpar unul dedicat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaa, banuiam ca despre protectiile alea e vorba, numai ca poza chinezului era cam nesugestiva (sau asa imi arata mie tf).

Proffroad, poti gasi ventilator dedicat probabil la motorwoks, dar mai mult ca sigur va trebui sa cumperi si partea aceea de plastic din spatele radiatorului, ca in poza pusa de luv, iar daca aceea se potriveste la modelul tau intrebi pe cineva care stie bine ambele modele, de exemplu pe DanCata. Altfel risti sa dai banii degeaba.

» Post actualizat in 04 Feb 2015 08:18

Oricum va trebui sa ii adaptezi si un termostat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaa, banuiam ca despre protectiile alea e vorba, numai ca poza chinezului era cam nesugestiva (sau asa imi arata mie tf).

Proffroad, poti gasi ventilator dedicat probabil la motorwoks, dar mai mult ca sigur va trebui sa cumperi si partea aceea de plastic din spatele radiatorului, ca in poza pusa de luv, iar daca aceea se potriveste la modelul tau intrebi pe cineva care stie bine ambele modele, de exemplu pe DanCata. Altfel risti sa dai banii degeaba.» Post actualizat in 04 Feb 2015 08:18Oricum va trebui sa ii adaptezi si un termostat.

bati campii rau de tot. ce treaba are protectia pt cilindri cu ventilatorul de pe radiator?

plasticu ala de pe ebay pus de dan cata e aceeasi treaba cu ce a postat luv.

ce legatura are cu radiatoru de ulei tu stii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bati campii rau de tot. ce treaba are protectia pt cilindri cu ventilatorul de pe radiator?

plasticu ala de pe ebay pus de dan cata e aceeasi treaba cu ce a postat luv.

ce legatura are cu radiatoru de ulei tu stii...

 

Chill, era vorba de postul 7049 al lui #luv in care este schema unui ventilator si nu de postul #7053 in care intr-adevar e o fotografie cu protectiile de cilindri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Si eu ma gandeam sa montez ventilator pe radiator. Stiti unde pot gasi sa cumpar unul dedicat?

Vezi ca userul Burg_man aducea din Spania dintr-un parc de dezmembrari unde erau numai mobre oficiale.

Alea au ventilator de prim montaj, daca te intelegi la bani iei tot ansamblul sa fie o treaba. In plus mai exista si o alta tubulatura care evacueaza in lateral aerul cald.

 

 

Proffroad, poti gasi ventilator dedicat probabil la motorwoks, dar mai mult ca sigur va trebui sa cumperi si partea aceea de plastic din spatele radiatorului, ca in poza pusa de luv, iar daca aceea se potriveste la modelul tau intrebi pe cineva care stie bine ambele modele, de exemplu pe DanCata. Altfel risti sa dai banii degeaba.

 

Nu are sens sa dai o gramada de bani pentru asa ceva, cauti la dezmembrari.

Partea buna este ca plasticul de pe radiator si ventilatorul sunt comune la 850/1100/1150, abia din spate incolo incep diferentele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabyshor, am scris de pe tf si imi e greu sa fac citate, de aceea am pus 2 raspunsuri intrun post.

 

 

Eu am zis lui proffroad sa aflam de la cineva care cunoaste amanunte de la toate modelele, nu stiam ca 850, 1100 si 1150 au acea parte comuna si numai in spate se modifica tubulatura.

 

Exista si la 1100 al meu clapetele acelea din care poti alege unde sa scoata aerul: in laterale sau in bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabyshor, am scris de pe tf si imi e greu sa fac citate, de aceea am pus 2 raspunsuri intrun post.

 

 

Eu am zis lui proffroad sa aflam de la cineva care cunoaste amanunte de la toate modelele, nu stiam ca 850, 1100 si 1150 au acea parte comuna si numai in spate se modifica tubulatura.

 

Exista si la 1100 al meu clapetele acelea din care poti alege unde sa scoata aerul: in laterale sau in bord.

ok ok, my bad.

ideea e ca se facuse o varza si nu mai intelegeam nici eu ce si cum.

pe de alta parte, intreb si eu, nu dati cu pietre, e necesar acel ventilator? eu inca n-am reusit s-o incing atat de tare, nici pe offroad nici in oras, incat sa zic ca ar prinde bine asa ceva.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca nu. Nu, pentru ca iti ofera o siguranta oarecum falsa, gandindu-te ca ai racire la ulei.

 

Dar nu uita ca se incing cilindrii si iti valuresc carenele de deasupra lor, zona aia sensibila care o verifici prima data cand cumperi un RT :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si spor la treaba!

Si pe mine ma bate gandul sa adug un ventilator sau doua la radiatorul de ulei:

 

post-882-0-07753200-1423070013_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am montat un venilator de moto(nu stiu de pe ce model,ceva de viteza) pe al meu r1100 si de 2 ani il folosesc,am pus si o barbita pt ca este mai mare in diametru decat radiatorul de ulei are mai buna tragere si este imbracat. Este pe buton direct, in momentul in care ma opresc sau sunt nevoit sa astept in coloana si mai ales in oras il pornesc si stau mult mai linistit fara sa mai trag cu ochiul mai mereu pe indicatorul de temperatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am pus anuntul la vanzari pentru ca nu este topic de vanzari strict pe BMW si targetul meu e o comunitate foarte restransa. Sper sa nu supar pe nimeni aici .

 

Am diverse piese de K100 si K1100 de vanzare cu care am ramas dupa ce mi-am vandut K100-le . As dori sa ma scap de ele deoarece nu-mi sunt de folos . Daca sunt persoane interesate - contact pe privat.

 

Pentru K100 :

- ansamblu clapete de admisie

- rampa de injectie cu injectoare

- regulator presiune

- cabluri acceleratie si ambreiaj

- telescop + arc spate ( are urechea demontabila rupta )

- carenaj cu suporti de K100RS ( top, side, oglinizi , suporti )

- maneta ambreiaj

 

Pentru K1100:

- pachet bobine de inductie cu fise

- radiator racire cu ventilator

- etrier spate

- disc frana spate

- jug superior

- capac rezervor ( merge si pe K100 )

- comenzi stanga si dreapta

- carenaj coada

- carenaje laterale K1100LT ( capace baterie ) si carena laterala stanga ( cred , nu mai tin minte )

- masca radiator, carena plansa de bord

- capac plastic alternator

- alarma oem cu cheie

- cablaj electric complet ( pentru moto cu ABS2 )

- cutia de la relee

- airbox

- motronic

- janta spate LT

- rezervor antigel , pompa frana spate , pedala frana

- diverse piese mici de plastic si metal , furtune de frana si microcontacte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu nevoie de cineva in Bucuresti care stie sa repare fibra de carbon, daca aveti idee as fi recunoscator. Am aripa fata crapata de cand am luat motocicleta si acum a inceput sa cam sara lacul si e expusa fibra de carbon.

 

Multumesc,

Bogdan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am terminat de confectionat suportul de ventilatoare pt radiator ulei, merge brici. cand se face cald fac proba in oras.


» Post actualizat in 16 Feb 2015 15:44

.

 

post-41058-0-18420800-1424101166_thumb.jpg

post-41058-0-01488600-1424101188_thumb.jpg

post-41058-0-78591400-1424101200_thumb.jpg

post-41058-0-61542300-1424101212_thumb.jpg

post-41058-0-07007500-1424101440_thumb.jpg

Editat de Crazy Angel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CrazyAngel,cam la fel le-am facut si eu. Nu stiu cat de bune or fi, dar vedem la vara...

 

In plus, cand omul n-are ce face iarna, ia uite ce face:

Am luat o bucata incarcator USB de masina, nu o petarda, ci unul bunicel; am confectionat incarcator USB la motocicleta, cu siguranta de 1A, pus pe circuitul brichetei de la bord, singura problema e ca mi-am gaurit panoul de la bord al bunicutei mele...

Am cateva poze aici, nu prea clare ca ma lasase bateria. (By the way, voi cum faceti cu pozele ca sa le inserati in mesaj si sa ramana mai mult timp?)
Am gasit o cutita de plastic, am bagat electronica in acea cutiuta, am bagat plastic topit cu un "glue gun" de 20 lei, la fel si la firele care ies spre siguranta, am izolat cu acel plastic topit in spatele mufei, iar sub mufa am pus Poxipol, ca sa stea fixa. Am decupat in bord acea fanta pe unde iese mufa USB si mi-a iestit ce vedeti in poze.
Avantaj: am incarcator pe USB la motocicleta; ploaia sau apa in general intra greu in locatia respectiva datorita pozitiei si faptului ce este izolata in platic toata electronica;
Dezavantaj: am gaurit bordul motocicletei pentru mufa USB si pentru siguranta de 1A.
Edit: Am mai multe poze dar nu le pot insera in mesaj, cred ca e chestie de drepturi, poate se uita un admin la contul meu.
Later edit: Daca imi spunea cineva sa folosesc full editor... :D

post-69991-0-24128800-1424120918_thumb.jpg

post-69991-0-30781600-1424120927_thumb.jpg

post-69991-0-56228600-1424120934_thumb.jpg

Editat de celebris3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...