Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chiar ca am muncit degeaba, ca pentru 20E era mai eleganta solutia cu acel adaptor...

 

Ai si varianta asta, cu cablu ca sa tii ceva la incarcat in tankbag de exemplu, direct cu mufa BMW la capat:

 

http://www.amazon.de/BAAS-bike-parts-Tankrucksack-Kabel-lang/dp/B00QVWJ59S/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1424249539&sr=8-3&keywords=usb+steckdose+bmw+motorrad

 

Sau asa ceva, de montat permanent eventual pe ghidon, rezisten la apa, si ai ambele tipuri de prize:

http://www.amazon.de/Einbau-Steckdose-Zigarettenanz%C3%BCnder-Wasserdicht-Kabel/dp/B00FIWJFB0/ref=sr_1_fkmr2_1?ie=UTF8&qid=1424250052&sr=8-1-fkmr2&keywords=usb+wasserdicht+steckdose+bmw+motorrad

 

Sau asa o mufa usb (rezistenta la apa), tot pt montaj permanent, unde vrei tu:

http://www.amazon.de/CARCHET%C2%AE-Steckdose-Sicherung-Einbaubuchse-Motorrad/dp/B00JFT9SU0/ref=sr_1_fkmr2_2?ie=UTF8&qid=1424250128&sr=8-2-fkmr2&keywords=usb+wasserdicht+steckdose+bmw+motorrad

 

O alta varianta practica si simpla insa mi se pare sai un powerbank de min. 5000 mah de exemplu, pe care il incarci seara acasa sau la cazare. Vazusem de exemplu unele la o promotie la OMV. Si asta il folosesti oriunde, nu numai la motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am terminat de confectionat suportul de ventilatoare pt radiator ulei, merge brici. cand se face cald fac proba in oras.

» Post actualizat in 16 Feb 2015 15:44

.

12V/1,7W cred ca puterea e foarte mica cele doua au 3,4W (un bec de pozitie are 5W) in general pe moto ventilatoarele au undeva intre 15-20W !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) cu lupa de H1 cu schimbare de faza si pozitie demna :D


» Post actualizat in 23 Feb 2015 18:40

12V/1,7W cred ca puterea e foarte mica cele doua au 3,4W (un bec de pozitie are 5W) in general pe moto ventilatoarele au undeva intre 15-20W !

 

Salut,

 

e radiator mic de ulei, e suficient, un ventilator scoate 60 metri cub pe ora (3000 rpm). in total 120 metri cubi pe ora, pe mine ma intereseaza e sa nu creasca temperatura la stop/trafic infernal.

 

alea de 15-20W e pt radiator de apa si e mare radiator

post-41058-0-35751800-1424716458_thumb.jpg

post-41058-0-22486800-1424716478_thumb.jpg

post-41058-0-28947700-1424716488_thumb.jpg

post-41058-0-63175500-1424716500_thumb.jpg

post-41058-0-66133300-1424716520_thumb.jpg

post-41058-0-38084000-1424716535_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua,

 

sunt un nou posesor de r1150rt, am luat-o pe la sfarsitul lui noiembrie de la Oradea, a fost a userului pierrooradea. Intretinuta, cu o gramada de optiuni pe ea, care pentru mine , care mai mersesem doar pe Suzuki sv650, au reprezentat ideea de nava spatiala. Datorita conditiilor meteo , nu am reusit sa fac mai mult de 1300 km, cu tot cu drumul de la Oradea la Galati, asa ca nu prea am ce sa spun despre e, decat ca este super ok la confort si ciclistica, desi initial m-a speriat. eu am 1,74 si cand am vazut-o , nu mai eram asa convins ca este pentru mine.dar s-a rezolvat cu o sea joasa, care mie sincer nu mi se pare ca ia prea mult din confort.ce-I drept pe cea originala nu am mers, pentru ca as ajunge doar cu varful ghetelor jos.

 

acum mi-am comandat Motul p5100 15w50 si filtrul de ulei Hiflo hf163 .din ce am citit pe net, am inteles ca bmw-urile consuma ulei , cantitatea variind intre 100-500 ml la 1000km.

este adevarat?

ce imi mai recomandati sa verific si eventual sa schimb la inceput de sezon...

mentionez ca filtrul de aer este K&N, se poate curate si refolosii si am mai luat deja ulei pentru transmisie si cardan Comma 75w90 GL5, pe care urmeaza sa il si schimb .

 

o alta chestier pe care nu reusesc sa o inteleg, este cea legata de incarcarea bateriei. cu acelasi redresor auto, bacteria de la sv650 este incarcata full, a pornit ieri dupa 3 luni de stat in garaj neincalzit, la a doua cheie, in schimb bateria de le bmw , oricat as tine-o la incarcat, nu se incarca mai mult de jumatate.nivelul de electrolit din baterie e ok.

sunt redresoare special pentru baterii moto de bmw?

 

multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca un SVist devenit BMWist. succes cu noua tancheta si drumuri bune... nu ma pricep la Boxere dari sigur vei primi o gramada de sfaturi pertinente, sunt multi uameni pe aici care se pricep... uelcome 2 da club :D

 

p.s. fain motorul, il stiu de pe vremea cand ma batea gandu' sa-l iau eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrucat am avut noroc de o sotie intelegatoare si indulgenta, am pastrat si SV-ul :) am avut intentia sa-l dau , dar la ce sume mi s-au oferit pe el, am considerat ca e pacat...

SV650 mi se pare ideala pentru drumuri scurte si oras, spre deosebire de BMW care este strict destinat drumurilor de Vama si ture mai lungi...si sper sa am parte de cat mai multe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Biluța,

 

Felicitări!

 

să schimbi bacteria cu una nouă și pe gel, nu pe acid pe care o are acum că aia e terminată. (bănuiesc)

 

nu există redresoare "speciale" pt BMW.

 

numai bine

 

PS: salut Jon!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua,

 

sunt un nou posesor de r1150rt, am luat-o pe la sfarsitul lui noiembrie de la Oradea, a fost a userului pierrooradea. Intretinuta, cu o gramada de optiuni pe ea, care pentru mine , care mai mersesem doar pe Suzuki sv650, au reprezentat ideea de nava spatiala. Datorita conditiilor meteo , nu am reusit sa fac mai mult de 1300 km, cu tot cu drumul de la Oradea la Galati, asa ca nu prea am ce sa spun despre e, decat ca este super ok la confort si ciclistica, desi initial m-a speriat. eu am 1,74 si cand am vazut-o , nu mai eram asa convins ca este pentru mine.dar s-a rezolvat cu o sea joasa, care mie sincer nu mi se pare ca ia prea mult din confort.ce-I drept pe cea originala nu am mers, pentru ca as ajunge doar cu varful ghetelor jos.

 

acum mi-am comandat Motul p5100 15w50 si filtrul de ulei Hiflo hf163 .din ce am citit pe net, am inteles ca bmw-urile consuma ulei , cantitatea variind intre 100-500 ml la 1000km.

este adevarat?

ce imi mai recomandati sa verific si eventual sa schimb la inceput de sezon...

mentionez ca filtrul de aer este K&N, se poate curate si refolosii si am mai luat deja ulei pentru transmisie si cardan Comma 75w90 GL5, pe care urmeaza sa il si schimb .

 

o alta chestier pe care nu reusesc sa o inteleg, este cea legata de incarcarea bateriei. cu acelasi redresor auto, bacteria de la sv650 este incarcata full, a pornit ieri dupa 3 luni de stat in garaj neincalzit, la a doua cheie, in schimb bateria de le bmw , oricat as tine-o la incarcat, nu se incarca mai mult de jumatate.nivelul de electrolit din baterie e ok.

sunt redresoare special pentru baterii moto de bmw?

 

multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Salut,

 

Cunsoc motocicleta. Era Piero si la mine cu ea( schimburi de lichide, tester, etc). Ca si ulei iti recomand obligatoriu MINERAL si 20W50. Asa sunt boxerele( racit cu lei si aer) consuma ulei.

Ce pot sa-ti spun ca a fost schimbat anul trecut conducta frana spate, lichidul de frana, reglat tachetii si sincronizat. Asta era facuta de mine. Dupa cum stiu a schimbat Piero si rulmentii din grup si senzorul Hall.

Bateria iti recomand sa schimbi si sa pui una de fabrica( cu gel de 19 Ah).

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"recomand obligatoriu MINERAL si 20W50" ?

 

 

Imi poti spune de ce?

 

Da.

Recomand 20W50 fiindca e un motor racit cu ulei+aer si se subtieaza mai greu deca un ulei de vascozitate mai mica. Discutand cu mai multi mecanici BMW din strainatate am aflat ca uleiuirle sintetice sunt consumate mai cu pofta de boxere decat cele minerale. Iar la cele mai vechi este posibil( R 1100) ca aditivii din uleiurile sintetice sa atace simeringurile- fapt confirmat de mai multi posesori de R 1100.

 

Cu toata stima daca cumva am gresit va invit sa ma corectati.

 

P.S Uleiul special dezvoltat de Castrol pt boxere este Castrol ActEvo 20W50 MINERAL.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand 20W50 fiindca e un motor racit cu ulei+aer si se subtieaza mai greu deca un ulei de vascozitate mai mica. Discutand cu mai multi mecanici BMW din strainatate am aflat ca uleiuirle sintetice sunt consumate mai cu pofta de boxere decat cele minerale. Iar la cele mai vechi este posibil( R 1100) ca aditivii din uleiurile sintetice sa atace simeringurile- fapt confirmat de mai multi posesori de R 1100.

 

Parerea mea: referitor la partea cu vascozitate/consum nu pot sa contrazic; eu am pus in boxerele mele (1100 si 1200 dohc) doar castrol Power1/GPS 10w40 (semisintetic) si nu pot compara cu mineral. Insa la mine consumul avea clar legatura cu felul in care mergeam; turat (spre rosu) pe pasuri sau tare pe autostrada, clar consuma. In rest, mai deloc. Deci nu stiu daca sintetic/mineral era problema. Dar nici cei care puneau mineral nu se puteau lauda ca nu le consuma.

Tind insa sa cred ca un ulei mai modern (cu aditivii aferenti) nu putea dauna cumva motorului, atata timp cat este recomandat de producatorul motocicletei. Si nu vad de ce mi-ar fi recomandat service-ul BMW in mod constant ceva ce dauneaza motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia cu uleiul nu se termina niciodata, fiecare cum i se pare, spre ex:

la Bavaria mi-au pus 20W50 la k-uri, cind am facut revizia la ei, apoi am pus 10w40, asa ca merg de mult doar pe asta:

 

http://www.uleidemotor.com/ulei-de-motor-1-semisintetice-5/produs-mobil-super-5000-10w-40-synthetic-blend-72.html

 

la care am adaugat prima data si un aditiv, a scazut consumul si zgomotul simtitor, la masina (e36, 316i) schimb la 10.000 iar la moto la 8.000 pentru ca este mai turata si merge mai calda

 

http://www.uleidemotor.com/aditivi-9-tratamente-de-motor-prolong-47/produs-prolong-tratament-de-motor-cu-afmt-plus-134.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizez sa cumpar un k1200s, l-am si gasit.

Unde pot face o verificare tehnica completa sa stiu cum se prezinta mai indeaproape?

 

Va rog sa dati detalii daca le aveti: unde sa fac asta, cam cat dureaza, cu cat timp inainte ar trebui sa ma programez, cat costa uzual asa ceva (estimativ), daca fac si estimari de costuri pentru remedierea problemelor daca sunt gasite?

 

Cei de la bavaria pot spune ce s-a facut pentru o anumita serie de sasiu (in cazul ca a trecut printr-o reprezentanta oficiala romaneasca sau din afara)?

Aici pot intra reviziile curente dar si actiunile oficiale de recall-service bmw?

 

Multumesc si hai cu vremea buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai bani te duci la Bavaria, dar nimeni nu-ti garanteaza un moto folosit, chiar daca ii fac o constatare, este un risc asumat.

Daca ai un mecanic agreat, te duci la el, sa verifice lucrurile obisnuite: compresia, zgomote (lant, tacheti, rulmenti, etc.), schimbi toate uleiurile, lichidele, consumabilele si dai gaz, apoi mai vezi ce pica, cam asa merge cu sh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Informatia legata de ActEvo nu mai este de actualitate de foarte mult timp. In acest moment uleiul recomandat de catre BMW pentru toate boxerele, pana la K50, este 15W50, semisintetic, culmea cu aditiv JASO MA2. Asa ca, din punctul meu de vedere, alegerea unui ulei mineral poate avea doar ratiuni economice. Nu vad de ce sa se foloseasca un asa ulei, eventual si 10000 km, cand pe piata sunt variante mult mai bune, mai potrivite. 15W50 de o calitate cat mai buna, sintetic, mi se pare alegerea potrivita.

 

Simeringurile nu vor fi atacate de un ulei sintetic. Spre exemplu, simeringurile de supapa care sunt folosite la R1100 R sunt folosite si la S1000 RR....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai bani te duci la Bavaria, dar nimeni nu-ti garanteaza un moto folosit, chiar daca ii fac o constatare, este un risc asumat.

Daca ai un mecanic agreat, te duci la el, sa verifice lucrurile obisnuite: compresia, zgomote (lant, tacheti, rulmenti, etc.), schimbi toate uleiurile, lichidele, consumabilele si dai gaz, apoi mai vezi ce pica, cam asa merge cu sh.

Imi dau seama ca nu da nimeni garantie la un motor folosit. Nici nu cer asta.

Eu vreau doar sa-mi spuna situatia lui in momentul in care il duc la verificare. Adica starea prezenta, nu situatia lui peste 1-2 ani. ;)

Am in vedere schimbarea lichidelor, e de bun simt.

Banuiesc ca doar bavaria ar putea spune ce actiuni / recalluri s-au facut pe ea. Bavaria moto e doar in bucuresti?

 

Multumesc pentru sprijin pana acum. :hug: Daca sunt si alti useri cu pareri/idei ii astept cu maxim interes. :peace:

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua,

 

sunt un nou posesor de r1150rt, am luat-o pe la sfarsitul lui noiembrie de la Oradea, a fost a userului pierrooradea. Intretinuta, cu o gramada de optiuni pe ea, care pentru mine , care mai mersesem doar pe Suzuki sv650, au reprezentat ideea de nava spatiala. Datorita conditiilor meteo , nu am reusit sa fac mai mult de 1300 km, cu tot cu drumul de la Oradea la Galati, asa ca nu prea am ce sa spun despre e, decat ca este super ok la confort si ciclistica, desi initial m-a speriat. eu am 1,74 si cand am vazut-o , nu mai eram asa convins ca este pentru mine.dar s-a rezolvat cu o sea joasa, care mie sincer nu mi se pare ca ia prea mult din confort.ce-I drept pe cea originala nu am mers, pentru ca as ajunge doar cu varful ghetelor jos.

 

acum mi-am comandat Motul p5100 15w50 si filtrul de ulei Hiflo hf163 .din ce am citit pe net, am inteles ca bmw-urile consuma ulei , cantitatea variind intre 100-500 ml la 1000km.

este adevarat?

ce imi mai recomandati sa verific si eventual sa schimb la inceput de sezon...

mentionez ca filtrul de aer este K&N, se poate curate si refolosii si am mai luat deja ulei pentru transmisie si cardan Comma 75w90 GL5, pe care urmeaza sa il si schimb .

 

o alta chestier pe care nu reusesc sa o inteleg, este cea legata de incarcarea bateriei. cu acelasi redresor auto, bacteria de la sv650 este incarcata full, a pornit ieri dupa 3 luni de stat in garaj neincalzit, la a doua cheie, in schimb bateria de le bmw , oricat as tine-o la incarcat, nu se incarca mai mult de jumatate.nivelul de electrolit din baterie e ok.

sunt redresoare special pentru baterii moto de bmw?

 

multumesc anticipat pentru raspunsuri.

te salut,

 

oloiu` in grup este schimbat inainte cu vre-o tare 1.000 km sa iei tu motorul, nu trebuie schimbat ... parerea mea, da tu faci cum crezi

filtrul K&N a fost curatat tot inainte sa o iei tu...da aia se face usor deci daca-ti place sa bibilesti baga mare

acumulatorul din pacate nu mai este in garantie, a fost montat in 03.09.2012 tocmai am verificat factura si garantia...2 ani :( recomand sa incarci acumulatorul cu redresor pt auto, o sa ai o surpriza, hardughia aia are 18 Amperi, am patit-o cu redresorul pt moto si era sa cumpar alta

vezi ca lichidele de frana si ambreiaj is schimbate inainte cu cateva saptamani sa iei moto, asa ca nu te stresa cu ele

sa ne zici cum e acumulatorul dupa ce-l pui pe un redresor de auto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

incepand de ieri sunt noul posesor al unui bmw f800st, extrem de incantat si fericit.. mai mult detalii in sectiunea dedicata: /index.php?/topic/696387-bmw-f800-r-s-st-gt/page-2

 

ma bucur sa va cunosc si sper sa i intalnesc pe cat mai multi personale.

 

mihail

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...