Sari la conținut

Postări Recomandate

salutare,

incerc sa aflu mai multe detalii despre o motocicleta care ma interesează sa o achiziționez: BMW k1300s. Exista in showroom Bavaria din București un exemplar sh care sta de ceva vreme acolo si care îmi cam face cu ochiul. Am aflat povestea dealerului dar întreb si pe aici, sa nu am alte surprize.... Așa ca daca cineva cunoaște acel motor sau știe ceva despre el si ma poate informa, ii sunt recunoscător! Mulțumesc anticipat.

 

P.S.: multumesc KHK pentru informatiile impartasite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In general la bmw motoretele luate la buyback sunt ok adica cu istoric de service apoi sunt masurate desfacute verificate toate codurile.nu prea isi permit sa expuna tepe .plus cred ca au si garantie(nu sint sigur)dar pina la urma un sh e un sh .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general la bmw motoretele luate la buyback sunt ok adica cu istoric de service apoi sunt masurate desfacute verificate toate codurile.nu prea isi permit sa expuna tepe .plus cred ca au si garantie(nu sint sigur)dar pina la urma un sh e un sh .

 

ai dreptate, incerc doar sa ma asigur ca nu apar vicii ascunse dupa cumparare..... că am mai auzit cazuri la Bavaria, ce-i drept la mașini ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general la bmw motoretele luate la buyback sunt ok adica cu istoric de service apoi sunt masurate desfacute verificate toate codurile.nu prea isi permit sa expuna tepe .plus cred ca au si garantie(nu sint sigur)dar pina la urma un sh e un sh .

 

 

ai dreptate, incerc doar sa ma asigur ca nu apar vicii ascunse dupa cumparare..... că am mai auzit cazuri la Bavaria, ce-i drept la mașini ....

 

ai grija cu bavaria moto..

uita'te atent la motocicleta si fa un test drive. dupa ce ai terminat, repeta.

am avut "bafta" si anu' asta cu ei. nu dau detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,


cunoaste cineva recomandarile de service la k1300s? exista ceva diferit decat clasicul ulei-filtre-placute frana? la ce kilometraj se fac reviziile?....


cei de la bavaria au fost laconici in comunicare.....mi-au spus ca service-ul se face in functie de starea si nr de km al motorului si ca tre sa vada motocicleta ca sa imi spuna....


pe mine ma intereseaza sa stiu care sunt costurile viitoare de service in cazul in care achizitionez acest model....


multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut voios posesorilor de BMW,de vreo 2 saptamani m-a pocnit in ceafa ideea sa-mi achizitionez un BMW..cautam initial un R1150 RT..cand am dat peste un anunt cu K 1200 LT care imi place mai tare,hotarat sa-mi cumpar elefantul l-am sunat pe proprietar,care m-a dezumflat putin,mia spus ca motorul este impecabil,dar are o mica problema tehnica si anume nu ii functioneaza marsarier-ul..zice ca intra in viteza dar nu se misca de pe loc,am tot cautat detalii tehnice despre acest tip de cutie de viteze dar nu am gasit nimic.

De obicei nu cumpar motociclete cu probleme tehnice..dar daca ar fi doar atat nu m-ar deranja prea tare,in rest motorul este fara gresala,dar ma gandesc sa nu fie o problema a intregii cutii de viteza..omul si-a dat cuvantul ca treptele inainte functioneaza perfect.



Astept cu mult interes sa-mi explice cineva cum functioneaza cutia de LT si care sunt posibilele probleme care duc la nefunctionarea mersului inapoi..multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut voios posesorilor de BMW,de vreo 2 saptamani m-a pocnit in ceafa ideea sa-mi achizitionez un BMW..cautam initial un R1150 RT..cand am dat peste un anunt cu K 1200 LT care imi place mai tare,hotarat sa-mi cumpar elefantul l-am sunat pe proprietar,care m-a dezumflat putin,mia spus ca motorul este impecabil,dar are o mica problema tehnica si anume nu ii functioneaza marsarier-ul..zice ca intra in viteza dar nu se misca de pe loc,am tot cautat detalii tehnice despre acest tip de cutie de viteze dar nu am gasit nimic.

 

 

Salut,

 

Cand e pusa la punctul mort si se selecteaza din butonul rotativ functia marsarier ( R ) trebuie sa ti se aprinda pe bord martorul portocaliu R . Daca nu se aprinde , cel mai probail e o problema a selectorului - contactul electric ce selecteaza functia marsarier.

Daca se aprinde martorul R pe bord si la apasarea butonului demarorului nu se intampla nimic pot fi 3 cauze :

1. defect mecanic in unitatea de marsarier ( destul de putin probabil )

2. releul de marsarier - ca sa ajungi la el trebuie dat jos carenajul , rezervorul si capacul de la cutia de relee ( 10-50 euro SH )

3. modulul controler de marsarier - e sub scaun pe partea stanga a motocicletei ( nou costa in jur de 1500 euro la reprezentanta , SH 70-150 euro )

La apasarea butonului starterului ( cand esti cu functia marsarier selectata ) ar trebui sa ai o usoara crestere ( automata ) a turatiei motorului .

Un alt defect al functiei marsarier e acela cand apesi butonul de starter si motocicleta merge putin inapoi apoi se opreste , apoi iar trebuie sa apesi butonul ca sa mai mearga inapoi . Cauza e senzorul de viteza .

Editat de aquachrono
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de tot.

Cel care il vinde mi-a spus ca are un ambreiaj separat pentru mersul cu spatele si ca nu functioneaza acel ambreiaj..ori nu se pricepe,ori imi ascunde adevarata cauza a defectiunii.Problema este ca motorul se afla la o distanta de cateva sute de km de mine si parca nu as vrea sa strabat jumatate de tara si sa dau peste cine stie ce surpriza neplacuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce an e? Km? Pret? Poate nici nu merita .... Desi cred ca se poate rezolva problema relativ ieftin . Nu are nici un ambreiaj, e un sistem de roti dintate ce sunt actionate de demaror.

Editat de aquachrono
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce an e? Km? Pret? Poate nici nu merita .... Desi cred ca se poate rezolva problema relativ ieftin . Nu are nici un ambreiaj, e un sistem de roti dintate ce sunt actionate de demaror.

An 2003,dar dupa carenaj pare modelul 2002.km 115.000 , Pret 5000euro negociabil.

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-bmw-k%201200%20lt-din-2003-598731.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decizia iti apartine . Acum ai idee cam cat costa reparatia . Doar sa nu aiba si alte defecte . Mai negociaza. Probabil duminica trec prin Alba si pot arunca o privire la motor daca proprietarul e dispus si esti interesat serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decizia iti apartine . Acum ai idee cam cat costa reparatia . Doar sa nu aiba si alte defecte . Mai negociaza. Probabil duminica trec prin Alba si pot arunca o privire la motor daca proprietarul e dispus si esti interesat serios.

Sunt interesat,am vorbit o gramada cu el la telefon si pare un om serios,am sa-l mai sun zilele astea sa stabilim cateva detalii si daca reusesc sa ma inteleg cu el am sa-ti las un mesaj privat , daca ai drum pe acolo sa arunci o privire la el...fac cinste serioasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt interesat,am vorbit o gramada cu el la telefon si pare un om serios,am sa-l mai sun zilele astea sa stabilim cateva detalii si daca reusesc sa ma inteleg cu el am sa-ti las un mesaj privat , daca ai drum pe acolo sa arunci o privire la el...fac cinste serioasa.

k

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

De obicei se strica modulul de marche arriere. Nu are nici un ambreiaj, sistemul este exact cum ti-a descris colegul mai sus. Legat de carenaje, din 1999 pina in 2004 toate arata la fel, din 2004 s-a facut facelift impreuna cu o crestere a puterii de la 98 la 116 cp. Trebuie vazuta motocicleta, posibile defecte pot aparea la ABS, jocuri la ansamblul diferential. Bineinteles, trebuie verificate sa functioneze toate echipamentele electrice (sei incalzite, radio, tempomat, parbriz electric, etc)..

Era frumos daca avea si pachetul crom, arata mult mai bine cu el..vad ca are si statie CB, ceea ce este foarte bine. Un alt + sunt seile cu gel, ai sa iti dai seama la drum cat sunt de confortabile..

Bafta la achizitie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am remediat odata cu inlocuirea grip-urilor si manerul incalzit stanga.

Am inlocuit kit piston frana fata .

Inca sunt la pregatirile de sezon :)

 


» Post actualizat in 05 May 2015 06:07

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a inceput sa-mi zemuiasca telescopul fata stinga... deocamdata nimic excesiv insa nu-mi place ideea...

ma apuc singur de treaba sau ma indrept catre service? eu unul as prefera prima varianta mai ales ca tot vreau sa reglez jocul tachetilor si sa sincronizez acceleratia...

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...