Sari la conținut

Postări Recomandate

In septembrie si fix dupa ce i-am facut, am mers intr-o tura in grecia si pe drum a inceput problema asta, dar atunci mi-a facut de 2-3 ori figura asta toata excursia. Sa fie coincidenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

avand in vedere ca ai inlocuit cablul de acceleratie recent, da, mai fa odata sincronizarea.

practic tu ai facut sincronizarea cu cablul vechi, pe lungimea lui si pe prinderile si intinderile lui. odata cu inlocuirea cablului, toate astea s-au modificat. poate avea legatura inclusiv rutarea lui. verifica si unde intra camasa cablurilor in clapete. se mai intampla sa se agate camasa de guler in loc sa intre in el.

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

Salut, de ceva timp am tot avut urmatoarea problema la R1100S-ul meu (1999, 68.000 km) : cand vreau sa opresc, la semafor de exemplu, franez, trag ambreiajul si inainte sa ajung in punctul mort, motorul deja moare. Nu se intampla mereu asta, dar de 2-3 ori pe zi la un drum de 20-25 de km, sa zicem, tot se opreste.

Pe langa asta, relanti-ul mai are anumite oscilatii si chiar niste sincope, daca as putea sa le zic asa, in sensul ca uneori are niste trecere bruste de la 1,100 rpm la 800-900 rpm si chiar un fel de "tremuraturi". Tremura parbrizul si oglinzile destul de rau in momentele alea. Uneori moare si cand stau pe loc la semafor iar dupa ce o pornesc este totul in regula. Mentionez ca filtru de benzina e nou, cablul de acceleratie s-a rupt recent si s-a crezut ca asta ar fi o problema, dar se pare ca inca moare motorul.

A mai avut cineva problema asta? Posibile ipoteze?

Multumesc anticipat !

E destul de usor sa verifici daca ai joc la scripetii pe care stau cablurile de acceleratie. Vezi daca au joc.

 

Tu zici ca ai inlocuit cablul, dar de fapt ai 4. Cate din alea ai inlocuit?

 

La relanti, stau scripetii asezati pe suruburile alea pe care tre sa stea proptiti? Relantiul sta numai din reglajul de la suruburile alea mari sau si din clapete?


» Post actualizat in 22 Jun 2015 11:21

O treaba faina pentru posesorii de GS, R, si altele care au busonul de umplere la cutie la vedere :D

 

http://www.ebay.com/itm/BMW-Gearbox-Oil-Eye-R1100GS-R1100R-R1150GS-R1150R-/391080624156?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5b0e38c01c

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp i-au dat de cap. Se pare ca ca nu erau sincronizate corpurile de injectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce frumos e ochiul ala de ulei la cutie doar ca e inutil.cum sti si tu ca se pune 800 cu 200in grup ca ce e peste pisa pe la semeringuri ,daca il pui sus nu se vede nimic cae sub nivel si jos nu se vede nimic ca e mi adinc sau daca insisti sa te uiti sa vede plin mereu . Dar cum se vinde orice pe net cred ca o sa fie un succes!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce frumos e ochiul ala de ulei la cutie doar ca e inutil.cum sti si tu ca se pune 800 cu 200in grup ca ce e peste pisa pe la semeringuri ,daca il pui sus nu se vede nimic cae sub nivel si jos nu se vede nimic ca e mi adinc sau daca insisti sa te uiti sa vede plin mereu . Dar cum se vinde orice pe net cred ca o sa fie un succes!!!!!!

Ha? despre ce vorbesti? si vezi ca in grup sunt 180 nu 200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce frumos e ochiul ala de ulei la cutie doar ca e inutil.cum sti si tu ca se pune 800 cu 200in grup ca ce e peste pisa pe la semeringuri ,daca il pui sus nu se vede nimic cae sub nivel si jos nu se vede nimic ca e mi adinc sau daca insisti sa te uiti sa vede plin mereu . Dar cum se vinde orice pe net cred ca o sa fie un succes!!!!!!

Aici ii pe jumatate adevarata povestea :)

 

La cutie, la 1100/1150 si 1200, au un fel de capacel cu rol de aeristor. Adica ala sta acolo numa cat sa nu cada, nu lasa prafu sa intre inauntru, si permite variatii de temperatura ale cutiei, ca sa nu puste simeringurile. Cand te dai cu mobra, uleiul ala se incalzeste si se dilata, si pe la capacul ala cu rol de supapa, poate sa se dilate ca nu cedeaza nimic. Cred ca si la ultimul model de masina tot asa functioneaza treaba.

De aia, daca stii ca te-ai rasturnat cu masina sau ai tinut motorul culcat mai mult timp decat prevede legea, ii bine sa verifici si nivelul la uleiul din cutie, ca ii posibil sa fi curs.

La motor, nu ai capacul ala, ca ai furtunu pt gaze de carter, care baga vaporii inapoi in airbox, sub filtru. Cateodata baga si ulei nu numa vapori, mai ales daca la ultimul schimb aibagat 6 litri in loc de 3 juma' :D

 

La fel e si la grupul/final drive la 850/1100/1150.

 

La 1200, grupul e inchis etans. De aia initial au zis nemtii ca bagi 220 ml iar apoi or scazut la 180, ca sa se dilate mai putin.

Nu am vazut inca o solutie la treaba asta, daca gauresti grupul risti sa bagi mizerie sau apa daca treci rauri cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Poate intereseaza pe cineva:

 

/index.php?/topic/728945-valize-sidecasebmw-touring/

 

... si colbul e original... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu o rugaminte.

Intentionez sa achizitionez un 1150 RT.

Ma poate ajuta cineva cu o parere avizata asupra unui motor din Arad, sa mearga sa il vada? (contra-cost)

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat acum citiva ani un 1100 lt din Arad, vizionarea a facut-o o colega, transportul s-a facut cu Nemo, 450 lei, acum depinde cit esti dispus sa te risti, succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata domnilor..poate cineva sa reposteze RID oil temp display- barele si corespondentul lor in grade celsius..stiu ca a mai fost postat pe acest topic dar 365 de pagini de rasfoit sunt cam multe si nici in alta parte nu am gasit informatia. Multumesc.

Editat de rob_debruce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat acum citiva ani un 1100 lt din Arad, vizionarea a facut-o o colega, transportul s-a facut cu Nemo, 450 lei, acum depinde cit esti dispus sa te risti, succes.

Merci frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Temperatura uleiului cam asa. In celsius:

 

1 linie ---- 40

2 linii ----- 65

3 linii ----- 80

4 linii ----- 90

5 linii ----- 105

6 linii ----- 130

7 linii ----- 150

8 linii ----- 160

9 linii ----- 170

10 linii---- 175

 

Sursa e un document word facut de un baiat mai inginer din fire William M. Moss. Acolo zice mai multe lucruri, inclusiv despre indicatorul de nivel de la rezervor si despre degradarea uleiului in conditii normale sau mai putin normale de mers.

 

Titlul documentului este 1998 BMW R1100RT LCD temperature gauge scale calibration LCD fuel gauge calibration Fuel sender testing and cleaning si il gasiti atasat mai jos:

r1100rt.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Trebuie sa iau nevesti-mii o motocicleta si am ramas la F650GS sau Dakar dupa 2001

Voiam sa intreb: Dakarul se poate lasa la fel de jos ca F650GS (din low seat si din oase)?

Mi-ar place mai mult Dakarul...

Ma gindesc chiar sa schimb Transalpul meu pe Dakar (chiar si numai ca este mai usor cu 30kg), dar am aceeasi pb cu inaltimea... imi trebuie un 810 mm la sa (am 1.68m)

Merita sa aduc din Italia sau sa iau din tara?

Dupa 50 mii km se simte ceva la motocicleta (am vazut si aproape de 100 mii km)?

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca Dakarul se lasa la fel ca GS-ul standard. gândește-te ca e vorba de jambe si amortizare cu cursa mai lunga, deci mai înalte chiar cu un kit. Pentru doamna recomand modelul standard, nu are sens un Dakar. Un amic are 1.65 si merge ok pe sa normala si fara kit de coborâre. In plus ajunge pe unde ma bag si eu cu Dakarul, pentru soft enduro e OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal domnilor.

Am și eu o întrebare către posesorii de GS.

Vreau sa am un sunet pe moara mai tare, ceva de genul ktm.

A montat cineva alte robe?

Va mulțumesc.

Motivul nu sunt auzit în trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu conteaza brandul, sa fie culoarea verde inchis/albastru pentru bloc motor si radiatoare din aluminiu (Hepu, Wynn's, Aral, etc), gasesti la orice magazin auto. Il schimbi la doi ani si aia este..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...