Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu i-am sunat sa fac recall la a mea. Am vorbit doar cu secretara. Seful servicr a fost de negasit. Am lasat nr de telefon, am trimis si email. Nu m-a contactat nimeni, desi a trecut macar o luna. Probabil ca o sa ma sune in ianuarie, cand va fi zapada cat gardul si nu o sa pot parcurge cei 200km pana la capitala.

 

Cu toata supararea mea, pana acum pot spune ca seful de acolo este bine intentionat, iar de problema mea se ocupa personal.

Clar sunt lacune grave la celelalte departamente, aspect la care sigur mai are de lucrat.

Poate ca solicitarea ta nu a mai ajuns la el....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intru totul de acord cu audi_a9, am aflat de recall-ul worldwide al flansei rotii spate de pe forumurile straine. am cautat ceva info la noi - kanci. Am avut ceva probleme cu a mea, am trimis mail plus cerere de programare, raspuns zero, pana la urma, cu ajutorul forumurilor, am reusit sa mi-o rezolv singur. Sunt sigur ca exista uameni* pasionati acolo, dar la partea de comunicare... ZERO...

Sper sa ti se rezolve pana la urma "fierul", e deosebit (parerea mea) si sa te bucuri de el; dar, ai grija ca sunt multe alte recalluri suferite de acest tip de motor - a fost pasul inainte de la "caramida" - si prima generatie a suferit de multe, multe bube, vezi sa fie toate la zi, nu numai cutia. nRock si multi, multi kilometrii.

 

p.s. Pana la urma, stie cineva ceva, concret, legat de recallul pe flansa de aluminiu a rotii spate? Se poate face si la noi? Multumesc, anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s. Pana la urma, stie cineva ceva, concret, legat de recallul pe flansa de aluminiu a rotii spate? Se poate face si la noi? Multumesc, anticipat.

 

Mi-au schimbat mie flansa inainte de livrare, eu fara sa am informatii despre chestia asta...pur si simplu a venit de la ei.

Deci sigur se face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din discutiile mele cu un sef de service care vinde/serviseaza masini din gama premium (nu e bmw), mi-a zis ca are 2 tipuri de clienti favoriti, adica genul care platesc rapid si fara discutii: producatorul cand face recallurile si asiguratorii casco/rca. A zis ca sunt genul de clienti care ar fi bine sa ii aiba tot timpul.

 

De ce la bmw moto nu e valabil, nu stiu. Poate sunt intr-adevar aglomerati, dar nu au timp nici sa vorbeasca la telefon? Sa zica: domnu X, esti programat in data de ZZ.LL.AAAA la ora ... Si stiu ca ma duc cu mobra acolo, fie pe ea, fie pe platforma, macar sa stiu o chestie.

Si pentru o revizie, la fel trebuie sa astept? Cat? o vara?

 

Eram si eu interesat tot de flansa spate, recall-ul la distributie e facut, se si vad suruburile mai noi (am si hartiile) in rest, mobra imi place asa cum e.

Aduce un zambet mare pe fata cand merg pe ea, mi se si potriveste ca e mai lunga si incap mai bine pe ea decat unica alternativa pe care i-am gasit-o. (vfr1200)

Tot imi vine sa merg si sa nu ma mai dau jos.

I-am gasit totusi doua defecte pana acum: gripurile sunt prea subtiri (diametrul e mic si da o amorteala in mana) si i-ar trebui un traction control. Pentru gripuri, am gasit "grip puppies", o sa le comand.

 

.... pana la urma, cu ajutorul forumurilor, am reusit sa mi-o rezolv singur.

 

Detalii, se poate? Ce ai facut, unde, cat, pret si cod piesa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da... da... audi... ai dreptate cu gripurile, sunt deja la a doua pereche de puppies (m-au tinut 20000km, primele si-s fac toti banii, de cand m-am suit pe ea (Ka) prima data am simtit ca ma dor mainile, nu stiu de ce, poate ca-s obisnuit cu mansoanele incalzite cu care-s obsinuit de pe ailalata).

 

scuze, ca poate ca nu am fost explicit, problema pe care am avut-o nu era legata de recallul flansei ci altceva; ideea e ca la problema mea de la reprezentanta Bv am fost pasat la Bucuresti ("aaa, ptr motorul dumneavostra nu avem tester, [Lasa ca acum am yo, propriu si personal; daca aveti probleme pe Bv si imprejurimi, deci contracostu unui Guinness va ajut cu un GS-911 si ce poa'sa va spuna el] trebuie sa mergeti la Bucuresti!... mail to Buc... descriere problema, cerere programare @ABBBuc... No answer!

 

concluzie: daca pot... o fac yo... daca nu... sun un prieten!

 

nRock!

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un lucru pe care il pricep mai deloc este acest topic pentru toate modelele BMW, in loc sa fie individuale, pe clase.

Sa pot scrie pe serie "K", nu sa adaug pagini la un topic general imens, unde poate ar fi indicat sa fie postate doar noutati, iesiri, intruniri sau orice tine de absolut toti posesorii de BMW.

 

@audi_A9 - ce recall la distributie?...ca de asta nu am auzit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi fusei iarasi la Bavaria ca sa aflu ce se mai intampla.

Oamenii au discutat cu baietii priceputi de la BMW si acestia le-ar fi spus ca exista o nota interna din 2007, nota ce face referire la primele "x" mii de cutii de viteza.

Mai exact, buba ar fi la un "dop" din cutie ce regleaza fluxul/debitul/presiunea uleiului din ambreiaj.

Practic, debitul ar fi redus, ceea ce s-ar traduce in cresterea presiunii uleiului in ambreiaj si implicit functionarea defectuoasa a acestuia.

Dupa primele "x" mii de cutii cu "dop" prost, restul au fost livrate cu "dop" bun, iar nota interna (practic un recall) spune la ce serii trebuie inlocuit nenorocitul.

Nota ce face referire, evident, si la mobra mea.

Asa ca se comanda dopul, va sosi saptamana viitoare, ce coincide si cu implinirea unei luni intregi de cand mobra mea e la ei.

Judecand altfel, potentiala buba trebuia sesizata in primele 5 minute la discutia cu receptia service, care logic ar fi trebuit sa verifice istoricul mobrei cu tot cu recall-urile aferente (mai ales ca nota in cauza face referire fix la problemele mele). Oi fi io prea pretentios...

 

Foarte interesant. Atunci cand ai mers cu ea ai incercat sa schimbi superioare fara ambreiaj?

Cred ca esti convins ca, daca nu schimba usor fara ambreiaj, problema nu e de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu am incercat asta.

Oricum, daca nu se rezolva nici de la dop, fie imi comanda cutie viteza noua, fie dau mobra inapoi.

 

Daca motocicleta e asamblata si functionala, poti face o tura de proba ca sa incerci. Dar sa nu sufli o vorba celor de la BMW :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca motocicleta e asamblata si functionala, poti face o tura de proba ca sa incerci. Dar sa nu sufli o vorba celor de la BMW :)

 

Marti ar trebui sa fie dopul schimbat, in momentul asta mobra e in service, probabil desfacuta.

Aflu in cateva zile ce si cum.

Dar oricum, merci pentru ideea asta cu verificarea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un lucru pe care il pricep mai deloc este acest topic pentru toate modelele BMW, in loc sa fie individuale, pe clase.

Sa pot scrie pe serie "K"....

Tot astept si eu asta de atata timp: topicuri separate pentru fiecare model. Pana atunci, avem un singur topic si "ne conversam" pe el ! Topic de intalniri/socializare exista, dar e deschis pentru toti.

 

@audi_A9 - ce recall la distributie?...ca de asta nu am auzit.

 

Au fost doua parca:

Nr 1 - cu huruitul (engine rattle) la pornire (cam chain tensioner) Gasisem o notificare ca nu se instaleaza pe moto cu rulaj peste 19k km INFO AICI si AICI

Nr 2 - cu distributia care sarea unul sau doi dinti cu consecinte usor de inteles cand pistoanele nu sunt sincronizate cu supapele (se monteaza un ghidaj in interior - capac motor partea dreapta) - INFO AICI

 

Am pus linkuri cu ce am gasit la indemana, oricum iti faci o idee despre subiect.

La mine nr.2 este facut.

Nr. 1 este prezent (zgomot de huruit la pornire, nu la toate pornirile, tine cca 1 secunda).

Nu ma deranjeaza. Motorul merge... poate sa ramana asa.

Huruitul dispare repede dar dupa ce pornesc toba este lider la nivelul de zgomot. :D

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Multam' fain de informatii! Daca ai date referitoare si la alte recall-uri, mai baga info aci. Oricum, dau o pizza la Scoica cand voi deveni motorizat. :)

Cu siguranta voi pune baietii sa verifice daca s-au facut aceste modificari.

Zgomot la pornire nu am avut deloc, dar nici nu am avut parte de mobra mai mult de cateva zile si 2 iesiri.

Are acum vreo 10k km, asadar s-ar incadra la ambele recall-uri.

Despre toba inca nu stiu ce sa zic...singura care imi place cum vine pe ea este Mivv Suono titaniu si carbon....pe de alta parte imi place mult si burlanul stoc (pacat doar ca este electric).

Editat de d a n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam un site in care erau toate recallurile, o sa il caut.

Probabil ca huruitul e rezolvat la tine. Poate si altele. Chiar daca o aveai o singura zi, tot iti dadeai seama de "rattle noise". Daca porneste fara zgomot de suruburi, eu zic ca esti ok.


Cu burlanul stock am mers si eu, se aude doar un zgomot de airbox cand deschizi gazul. In rest... e prea liniste.

Motorul asta trebuie sa respire printr-o toba care sa-i dea o tonalitate mai grava.

Ai grija ca toba mivv sa nu fie scurta, o sa ajunga gazele/caldura pe geanta laterala.

 

PS. Nu e nevoie de pizza... cel mult o apa e de ajuns, desi nici aia nu e obligatorie. Dar putem sa ne vedem sa comentam diverse. Eu ies toata iarna, doar sa nu fie gheata pe jos. :stuck:

Ca sa o dau in gluma: mai bine ii spui sefului de service sa-si citeasca emailurile de la inceputul lui septembrie.

Se pare ca suntem mai multi aici care am avea nevoie. :hug:

 

Astept sa vad finalul epopeii din service... am urmarit de la inceput.

Iti doresc succes! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Un lucru pe care il pricep mai deloc este acest topic pentru toate modelele BMW, in loc sa fie individuale, pe clase.

Sa pot scrie pe serie "K", nu sa adaug pagini la un topic general imens, unde poate ar fi indicat sa fie postate doar noutati, iesiri, intruniri sau orice tine de absolut toti posesorii de BMW.

Tot astept si eu asta de atata timp: topicuri separate pentru fiecare model. Pana atunci, avem un singur topic si "ne conversam" pe el ! Topic de intalniri/socializare exista, dar e deschis pentru toti.

Tot asa asteapta si posesorii de Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki, Aprilia, Ducati, KTM, Triumph, si eu au nenumarate modele in portofoliu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-l incolo de dop. Ce e ala dop, asa ti-au zis aia de la reprezentanta? Mi-e lene sa ma uit pe fisela BMW dar probabil e vrun jigler(aka oil jet) Exista si la KTM 990 ADV asa ceva si sunt si aici ceva probleme cu el daca se infunda(dragging clutch). Eu am doua, unul stock de strada #30 si unul de offroad #50. Cu #50 imi iau la revedere de iesit in neutru dupa ce se incalzeste uleiul+cutia se simte rigida(schimbat fara ambreiaj e la fel indiferent care oiljet e pe moto), insa protejeaza ambreajul la utilizare intensa.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot asa asteapta si posesorii de Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki, Aprilia, Ducati, KTM, Triumph, si eu au nenumarate modele in portofoliu..

 

Eu inteleg cand un admin comenteaza la subiect... dar in cazul asta ... e in afara subiectului sau nu stie ce are in ograda.

 

Eu vad lista si o sa ma rezum doar la prima pagina:

 

suzuki sv650

yamaha tdm

honda cb500

suzuki gs500

bandit

fz6

hornet

VFR 750/800

monster

GSX 600

honda ctx

honda pan european

ntv 650

kawa ZZR

.........

.........

 

Cele de mai sus sunt MODELE, nu BRANDURI ! :crack:

 

Dezamagitor.... :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma baieti, lasati dreaq cearta ca nici macar nu a venit zapada. :alcy:

Si ca un necunoscator ce sunt in ceea ce priveste organizarea si logica unui forum....ar fi greu ca de exemplu din folderul "Motociclete de strada" sa te duci in alte foldere cu fiecare brand cunoscut, apoi in topicuri pe model (pentru a usura si structura mai usor) plus un topic general pentru informatii, noutati, intalniri etc pentru toti posesorii brand-ului respectiv?

 

De principiu, tot ce se face pe un forum costa bani, dar accesul este insa gratuit pentru membri.

Pe afara am vazut ca li se da posibilitatea membrilor sa cotizeze cu sume modice pentru a intretine si dezvolta forumul, in caz contrar forumurile fiind "poluate" cu reclame diverse tot in ideea de acoperire a costurilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu' eu nu ca tin cu ursul dar ceva topicuri cu diverse modele BMW sunt... ba chiar destul de multe...

OK, nu sunt toate la gazeta de perete dar asta nu ar trebui sa impiedice pe nimeni sa posteze pe topicurile dedicate sau sa deschida unul nou daca e cazul...

da, e mai simplu sa postezi aici ca e pinned... avantaje si dezavantaje...

pina una, alta in masura in care s-a putut posesorii au primit indrumari/sfaturi/snoave/ghicitori in functie de pricepere/disponibilitate... eu unul n-as zice ca e dezamagitor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

la un k1200s din '05....oare pot sa pun orice toba de esapamnt?....io am oarecare dubiii...nu ar trebui ceva personalizat de producator in functie de specificatiile motorului?...vanzatorii de tobe, afirma orice ....doar-doar le-or vinde...da'...nu stiu ce sa zic...

Merge de pe GS pe K... care ii total diferit....doar ca ii BMW?....sau de pe motor cu cilindree mai mica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...