Sari la conținut

Postări Recomandate

:)) nu e vorba de chef in aer liber,dar la drum lung uneori e util.nu il folosesc mereu,doar ocazional.despre castile la telefon nu prea le agreez,sinand cont de inconfortul castilor "infipte" in ureche sub casa (am o problema de confort cu asta). pana si castile integrate in casca moto ce sunt de la intercom le-am mai "ingropat" putin in casca pentru a nu ma deranja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

La modelul tau, daca este originalul, ai un sistem vechi CLARION cu 4 difuzoare, 2 medii si 2 inalte, toate avand 4 ohm. Nu agasesti alte specificatii pe difuzoare sau pe sistem, numai daca ai cartea tehnica audio care a insotit motocicleta. Am incercat la un amic sa ii aduc ' up grade', dar nu se poate face mult pentru ca esti restrictionat de puterea audio reala emisa/RMS. Posibil sa gasesti la verificare o membrama sparta sau o alta defectiune mecanica, dar nu o sa ai decibeli mai multi daca montezi alte difuzoare performante privind RMS-ul, eventual un spectru auditiv mai bun. Iti recomand sa-ti gasesti un alt sistem audio la care se adaptezi difuzoare de calitate, doua tweeter si doua midd-base. Sau montezi boxe coaxiale tip auto cu doua cai( tweeter si midd-bass) la un sistem mai bun si faci o treaba OK! :hug: Pentru o auditie mai buna, poti incerca si la sistemul tau cu doua coaxiale auto, dar trebuie sa le pe cele vechi demontezi si le gasesti pe cele noi la diametrul boxei/carcasei audio de pe motocicleta.

 

Bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva vreun 1150 RT, GS sau Rockster de dezmembrat?

Ma intereseaza axul cardanic.

Dupa 200.000 a cedat crucea din partea dinspre cutie, si inainte sa caut prin alte tari imi incerc norocul si pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva vreun 1150 RT, GS sau Rockster de dezmembrat?

Ma intereseaza axul cardanic.

Dupa 200.000 a cedat crucea din partea dinspre cutie, si inainte sa caut prin alte tari imi incerc norocul si pe aici.

a cedat ca s-a deformat urechea axului sau doar crucea cardanica are joc?

cel putin la axul de 1200 (care constructiv este la fel) se pot schimba crucile cardanice (evident cu echilibrarea axului la turatie dupa inlocuire).

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a cedat ca s-a deformat urechea axului sau doar crucea cardanica are joc?

cel putin la axul de 1200 (care constructiv este la fel) se pot schimba crucile cardanice (evident cu echilibrarea axului la turatie dupa inlocuire).

 

numai bine,

paul

A cedat crucea.

Am simtit de ceva vreme o mica vibratie mai ales in frana de motor.

Ieri am desfacut utilajul si crucea de sus e facuta flenduri.

Nu-mi dau seama cum se poate schimba acea cruce si sincer prefer sa schimb tot axul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

calin, ai vb cu dan_cata? vezi poate are el ceva.

Are ceva dar e de la alt model... parca de la un 1100. Codurile nu sunt la fel.

Oricum e plecat in concediu saptamana asta si pana vine incerc sa caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am desfacut utilajul si crucea de sus e facuta flenduri.

Nu-mi dau seama cum se poate schimba acea cruce si sincer prefer sa schimb tot axul.

Salut,

 

Se practica si la auto, mi se pare operatiunea simpla si sigura, doar pentru informare:

Asta imi place mai mult ca o face "pe marginea drumului":

De scos si montat crucile ochiometric se poate face si in garaj dar trebuie stand pentru echilibrat.

Problema mea ar fi ca daca cumpar un ax second - poti sa ai aceeasi problema curand.

La GS 1200 crucile sunt 19x48 - 19 diametrul care intra in ureche si 48 lungimea axelor. Costa cam 70 de lei bucata.

Inlocuit cruci si echilibrat cardan la turatie inalta - 300 de lei.

(astea sunt preturile din TM (dar sunt sigur ca poti gasi si in orasul tau atelier specializat pentru asta) - eu am un cardan de rezerva la care am inlocuit crucile).

 

numai bine indiferent ce de solutie vei alege,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are ceva dar e de la alt model... parca de la un 1100. Codurile nu sunt la fel.

Oricum e plecat in concediu saptamana asta si pana vine incerc sa caut.

aaa, ok. stiam ca dezmembreaza ceva, dar nu stiam daca se potriveste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Se practica si la auto, mi se pare operatiunea simpla si sigura, doar pentru informare:

Asta imi place mai mult ca o face "pe marginea drumului":

De scos si montat crucile ochiometric se poate face si in garaj dar trebuie stand pentru echilibrat.

Problema mea ar fi ca daca cumpar un ax second - poti sa ai aceeasi problema curand.

La GS 1200 crucile sunt 19x48 - 19 diametrul care intra in ureche si 48 lungimea axelor. Costa cam 70 de lei bucata.

Inlocuit cruci si echilibrat cardan la turatie inalta - 300 de lei.

(astea sunt preturile din TM (dar sunt sigur ca poti gasi si in orasul tau atelier specializat pentru asta) - eu am un cardan de rezerva la care am inlocuit crucile).

 

numai bine indiferent ce de solutie vei alege,

paul

Merci mult de info.

Pana acum nu ma gandeam ca acele cruci se pot schimba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Danut, te-ai intors din CO? am nevoie de bolturile de la discurile fata, te rog trimite-mi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai suna-ma si lamurim. Daca ai nevoie de ceva zi direct, nu cred ca mai is si altii curiosi de treburi de genul. :)


» Post actualizat in 30 Aug 2016 08:21

14188553_1283848884959297_81156301142450

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! am o problema cu un demaror (magnet dezlipit) ceva specific la r 1100, am gasit stator compatibil de auto la ;www alternatoare.ro /in bucuresti -crangasi = 80 lei.

si acum nu stiu cum trebuiesc mutati magnetii din stator pentru a merge in sensul de rotatie corespunzator..(adica spre dreata cum vine el montat).....

multumesc..!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! am o problema cu un demaror (magnet dezlipit) ceva specific la r 1100, am gasit stator compatibil de auto la ;www alternatoare.ro /in bucuresti -crangasi = 80 lei.

si acum nu stiu cum trebuiesc mutati magnetii din stator pentru a merge in sensul de rotatie corespunzator..(adica spre dreata cum vine el montat).....

multumesc..!

am rezolvat acum problema - am avansat catre stanga toti magnetii cu o pozitie si sa schimbat sensul de rotatie .

bine dupa ce la-m montat-demontat de 5 ori :wacko:

 

am gasit si postarile tale (dezamagitoru)...dar nu mergea linku oricum merci..!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

are cineva idee de unde pot cumpara simering pt pompa hidraulica de la ambreiaj( ceea care ste pe cutie de viteza)- slave cyclinder (K 1200RS)??

de la prezenetanta pot cumpara toata pompa care este scump. Pt un singur simering trebuie schimbat toata pompa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...