Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta chiar exista? Eu cu pustiu meu suntem pasionati de lego .

» Post actualizat in 09 Nov 2016 18:51

Chiar mi-ar placea asta

Mai ai de asteptat putin...

 

The Technic roadster will have 603 pieces, and stands 18 cm high, 33 cm long and 10 cm wide. The set will include a special commemorative Technic piece to celebrated LEGO Technic’s 40th anniversary in 2017, and will be available Jan. 01, 2017. We don’t have word on the price yet.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HAAA!!! Eu am un V4 lego technics. Nu stiu ce model ar fi putut fi. Cum e configurat acum (cruzer) bate in v-max. E hard-tail cu furca springer si e pe lant.

 

Mai poate fi configurat in vitezana. Tot V4, dar cu suspensie spate si tot springer pe fata.

 

Mi-a luat 4 ore sa-l fac, cu manualul in mana. Asa cruzer ramane.

post-5741-0-87410500-1478768146_thumb.jpg

Editat de dezamagitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai fain set moto de la Lego Technic (de până acum) cred că este 8051:

 

51zH5Fkk9tL.jpg

 

Nu cred că se mai fabrică din păcate. Cred că vrea să fie un Triumph cu un 3 în linie - deși la față este mai repede Moto Morini Corsaro iar la spate un Benelli TnT. Este cel mai detaliat și arătos.

Modelul A (un Triumph Speed Triple cel mai probabil):

 

8051-1.jpg

Modelul B (un Triumph Boneville America?):

 

51qz1EdTocL.jpg

Dar modelul de GS e foarte promițător :)

 

lego-technic-bmw-r-1200gs-adventure-4206

În ceea ce privește prețul de vânzare, la Lego este de obicei direct proporțional cu numărul de piese. În medie vorbim despre 10€ per 100 piese. La 600 piese, prețul va fi deci pe la 60-70€.

Nu cheltuiți toți banii de revelion ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

HAAA!!! Eu am un V4 lego technics. Nu stiu ce model ar fi putut fi. Cum e configurat acum (cruzer) bate in v-max. E hard-tail cu furca springer si e pe lant.

 

Mai poate fi configurat in vitezana. Tot V4, dar cu suspensie spate si tot springer pe fata.

 

Mi-a luat 4 ore sa-l fac, cu manualul in mana. Asa cruzer ramane.

 

Am si eu un lego in garaj, sa vedem cate ore (luni) imi va lua sa-l fac:

 

post-95358-0-82842500-1479585128_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ca sa nu imi rup ochii in doua cautand pe forum....imi spune si mie cineva unde se pot indrepta jantele cu spite in Bucuresti?....face Bavaria asa ceva?

Am pus gume noi azi si parca ar trebui umblat putin la spite....

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Va salut si La Multi Ani !

 

As dori sa va cer parerea in urmatoarea problema:

"Pacientul" este un R 850R din 1998. In anii de tinerete motocicleta s-a miscat pe soselele din Germania unde, datorita sarii si altor materiale pentru topirea zapezii folosite in acei ani, a capatat urme de coroziune in diverse locuri. Una dintre cele mai suparatoare (din punct de vedere optic) urmari este corodarea (ruginirea) anumitor suruburi. Fiind iarna iar eu fiind mai tipicar din fire, am avut o initiativa pe care acum o regret. Initiativa a fost sa înlocuiesc suruburile ruginite (evident, numai capetele) cu suruburi de INOX. Din fericire nu am apucat sa înlocuiesc prea multe si am aflat (citit) ca suruburile de INOX sunt SLABE, corespund, ca si clasa de rezistenta, unor suruburi 6.8. Din acest motiv NU se recomanda folosirea de suruburi de INOX la motociclete.

 

Totusi am apucat sa înlocuiesc suruburi mai putin importante (cum ar fi cele care sustin aripa fata sau aparatoarele de noroi) si la acestea nu mai umblu, nefiind solicitate in mod serios. Dar, din pacate, am apucat sa inlocui si 4 suruburi importante si anume cele care fixeaza pe jambele fata placa aia pe care se gaseste montat "pivotul". Le-am si strans la cuplul indicat (20 Nm), cuplu ce reprezinta LIMITA ABSOLUTA SUPERIOARA pentru un surub M8 INOX. Deasemena, conform documetatiei, am pus si lac de asigurare albastru (threadlock), cam mult, cei drept.

 

Va rog sa va exprimati parerea: este cazul sa incerc desfacerea acestor suruburi (asumandu-mi riscurile de rigoare: forfecare cap, deteriorare filet) si sa le înlocuiesc cu altele zincate obisnuite de clasa 8.8 sau 10.9? Sau sa le las asa si sa imi vad de treaba. Operatia de desfacere, in conditiile date, ma cam sperie, pentru ca, in caz de esec, se ajunge la necazuri mari (lucrari ample de demontare - montare cu rectificare de filet sau inlocuire de jambe)

 

Suruburile de INOX folosite sunt M8 x 30 A2-70.

 

Va multumesc pentru pareri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intri pe realoem cauti codul de piesa pt orice piesa iti trece prin cap inclusiv suruburi ,le comanzi la orice magazin de piese ,le inlocuiesti si le stringi la cuplul de stringere cerut de producator.ai grija sa folosesti cuplul de stringere corect ca sunt multe piese de aluminium si pot strica filetul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intri pe realoem cauti codul de piesa pt orice piesa iti trece prin cap inclusiv suruburi ,le comanzi la orice magazin de piese ,le inlocuiesti si le stringi la cuplul de stringere cerut de producator.ai grija sa folosesti cuplul de stringere corect ca sunt multe piese de aluminium si pot strica filetul

Intri pe realoem cauti codul de piesa pt orice piesa iti trece prin cap inclusiv suruburi ,le comanzi la orice magazin de piese ,le inlocuiesti si le stringi la cuplul de stringere cerut de producator.ai grija sa folosesti cuplul de stringere corect ca sunt multe piese de aluminium si pot strica filetul

Asta am făcut și am comandat pe bavauto dar am primit un mail ca nu livrează piese de moto (deși erau listate pe site).

Oricum mulțumesc de sfat dar eu ceream o părere nu despre ce AR TREBUI FĂCUT ci despre CE E DE FĂCUT în situația data: le las acolo asa cum le-am montat (cu threatlock și la cuplu corect pentru otel) sau îmi asum riscul de a le desface pentru ca chiar nu sunt de lăsat asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai asta era intrebarea mea: Are rost sa mai desfac? Sunt suficent de rezistente suruburile de INOX in acel loc? As fi tare incantat daca cineva poate face afirmatia ca sunt suficiente ca rezistenta. Eu unul eram convins ca e OK dar am citit aseara pe powerboxer.de o poveste intreaga referitoare la suruburile de INOX, poveste care m-a pus pe ganduri. Am mai citit pe net standarde, norme, incercari, etc. si rezulta clar ca suruburile de iNOX sunt frumoase si atat. Ca rezistenta la forfecare, incovoiere, tractiune, se situeaza undeva spre clasa 6.8 pe otel. Suruburile originale le am si nu scrie nimic pe ele asa ca nu prea stiu ce decizie sa iau.

 

In alte locuri (aripa fata, aparatoare de noroi, etc) desigur ca le voi inlocui treptat cu INOX fara cel mai mic resentiment

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa le lasi asa cum is, nu se va forfeca nimic. Suruburile alea sunt suficient de groase ca sa nu se rupa. Daca vrei sa te linistesti si mai mult, afla ca, kiturile de protectie furci de la touratech pentru F650 sunt tot m8 din inox, si nu se rupe nimic. Am montat personal pe F650 si pe 1100GS suruburi din inox acolo si nu are nimic.

 

Pot aparea probleme daca ai schimba sa zicem suruburile ce tin discurile de frana, in sensul ca atunci cand o sa vrei sa le desfaci, poti pati sa se strice capul la surub, din hexagon sa faci un oval :) Da nici aia nu e o problema, ca le poti cresta cu flexul si le desfaci cu o surubelnita foarte lata (nu o sa fie asta o problema la tine, apare doar la GS sau unde mai ai discuri de frana flotante pe fata.)

 

Ca si solutie, daca vreodata patesti asa ceva, poti scoate foarte usor suruburile la care le rotunjesti capul, sudand pe ele o piulita. Cat e inca cald, le desfaci si iese lucrarea curata. Nu am patit pana acum sa nu pot scoate un surub cu capul stricat prin sudura cu electrod de inox ;) Parca acuma imi si face placere sa le scot asa, am o satisfactie cand le vad ca cedeaza :D


 


Ca mi-am amintit, fugiti de suruburile cu cap cilindric, locas hexagon ce au adancimea la hexagon mica. Am patit sa rotunjesc suruburi ce tin furcile de punte (era deja lucrarea inceputa de altcineva inaintea mea:D ) pentru ca montase cineva un kit de la Givi cred, plastice de protectie la telelever. Suruburile erau extrem de slabe si or ruginit in furci...

Aia o fost o lucrare la care am asudat mai mult decat de obicei, dar pana la urma o avut o rezolvare...

 

Daca as fi in locul tau, as lua suruburile originale si le-as inlocui, le strangi unu cate unul, la cuplu, si ai rezolvat.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan Cata, mulțumesc mult. Asta voiam, o părere de la un om avizat. Le voi lasă acolo asa cum sunt. Ca de arătat, arata foarte bine; sper sa și tina. Un plus ar fi ca în loc de M8x25 (originale) am montat M8x30 (inox A2-70). Sunt, ca și cele originale, cu cap cilindric și lăcaș pentru indus. Dar destul de adânc, când am strâns sa așezat bine capul hexagonal indus.

 

Inca o data, mulțumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

Da, este acelasi - OEM 13717672552.

 

Part 13717672552 was found on the following vehicles:
K25 (R 1200 GS)   (12/2002 — 09/2009)
K25 (R 1200 GS Adventure)   (03/2005 — 09/2009)
K25 (HP)   (08/2004 — 11/2008)
K26 (R 900 RT, R 1200 RT)   (11/2003 — 09/2013)
K27 (R 1200 R)   (11/2005 — 10/2010)
K28 (R 1200 ST)   (05/2003 — 11/2007)

K29 (R 1200 S, HP2 Sport)   (11/2004 — 12/2006)

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, asa ma gandeam si eu dar am vazut pe Louis ca da coduri diferite pentru cele doua modele la filtrele Champion si Mahle .

As mai avea o problema: la comutatorul de sub sa pentru incalzire ii lipseste plasticul de deasupra pe care apesi propriuzis . Un comutator intreg costa undeva pe la 100 euro. Stie cineva daca pot gasi acel plastic separat sau daca ar merge adaptat un comutator de la o masina ?

Atasez o poza cu obiectul discutiei :

post-14485-0-17367100-1484729132_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...