Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Nu pot sa-mi dau seama, dar sigur este piesa nr 6 din schema urmatoare cu codul 61317679706 si care la Bavaria costa aprox. 550 ron :

Da, acela este reperul.

Poti adapta unul auto care sa aiba 3 faze (stanga, central oprit , dreapta), cumperi un spray de genul si ai rezolvat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate spune cineva care are pe motocicleta incalzire in sa pasager daca comutatorul de sub sa are trei pozitii : trepta 1 - neutral - treapta 2 sau doua pozitii : inchis - deschis ? Eu din ce am mai cercetat a reiesit ca are doar on - off .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-14485-0-25273100-1484999764_thumb.jpgCaut o poza cu comutatorul dar nu stiu daca sunt la fel, cel de pe LT cu cel de pe RT .

Faza dura este ca si eu am avut LT dar nu mai tin minte deloc cum arata sau daca era in doua sau trei pozitii .

Mai exact la comutatorul pe care il am eu, asa cum este el fara plasticul final pe care apesi, daca tin apasat in stanga se aprinde in bord simbolul de sa cu doua plusuri ( adica maxim, pe fata am cu un plus si cu doua ) iar daca apas in dreapta nu-mi apare nimic, de aici am dedus ca este cu doua pozitii: on - off .Sunt sigur ca pe acel plastic sunt inscriptionate pozitiile, ca sa stiu sigur ce caut sa adaptez .

Editat de amatoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am stat sa aprofundez, dar nu cred ca ala e un singur comutator on off. Cel mai probabil in el se intampla magia prin care ai doua trepte de incalzire, la fel cum e la manerele incalzite.

Am analizat in trecut schema electrica la RT ca si al meu si nu am vazut nicaieri ceva care sa iti limiteze curentul, de unde trag concluzia ca, la manere cel putin, comutatorul le pune in serie sau in paralel, in functie de cat de frig vrei sa iti fie la degete.

De acolo, cred ca putem extapola si la seile tale.

Drept urmare, fa un efort si ia comutatorul original, la cel mai bun pret care il gasesti. Cauta sh prima data, daca nu dai de el vetust, ia-l nou, iti da asa o stare de liniste cand stii ca pui ceva bun pe motor care pana la urma ii de suflet cumva :)


» Post actualizat in 25 Jan 2017 10:17

Poate aveti careva cunostinta si ma puteti ajuta. As avea nevoie de un bord (plasticul negru din jurul ceasurilor) si sticla dreapta la oglinda pentru R1100Rt.

L-am scapat pe o parte cand dadeam cu jetul pe el, cu crashbar ne-montat.

Inainte sa dau banii cuiva din afara tarii, ma gandeam ca poate dau de o solutie mai rapida aici la noi.

 

Ce mi se pare comic ii pretul la care apare bordul SH pe ebay, unele sunt la 200+ eur, cand el de nou e 100 eur :D


» Post actualizat in 25 Jan 2017 10:18

s-l1600.jpg

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un BMW R100S din 1979 care are kilometrajul defect/decalibrat are cineva idee daca se poate repara sau poate gasesc sa cumpar unul care este in parametri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As prefera sa il inlocuiesc, poate apuc sa fac o poza cu paguba, dar as zice ca e ireparabil, o sarit prea multe aschii din el ca sa mai merite sa il fac...


» Post actualizat in 25 Jan 2017 19:32

Salut, am un BMW R100S din 1979 care are kilometrajul defect/decalibrat are cineva idee daca se poate repara sau poate gasesc sa cumpar unul care este in parametri?

motorworks.co.uk - da-le un mesaj, s-ar putea sa te ajute ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Știe cineva ce valoare are rezistenta-fir pentru încălzirea în mânere treapta 1? Trebuie sa o schimb și as vrea sa folosesc una de putere mare (gen 25W) si valoare cat mai apropiata.

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am făcut bine inteles, scuze. Nu ma interesa valoarea firelor din mânere (aia o știu, ai dreptate, e în jur de 8 - 8,4 Ohm). Ma interesează rezistenta fir care este prinsa în mănunchiul principal de cabluri și care realizează căderea de tensiune necesara funcționarii in treapta 1. Pe forumul german este menționat ceva in jur de 1,9 Ohm, din ce am măsurat eu 2,4 Ohm.

Editat de anpetre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei sa iti refaci tu instalatia la manere sau de ce intrebi?

As face asta in 2 moduri:

 

- legi manerele in serie pt treapta inalta, o sa ai acelasi curent prin ele; legi manerele in paralel, o sa ai jumate din curent

- cauti niste manere oxford sh, folosesti doar controllerul de la ele ;)

 

Personal as alege varianta 2, am observat ca in realitate, cum vine din fabrica, treapta slaba de incalzire abia demorteste, treapta inalta te arde la maini. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eeee, povestea e mai lunga si m-am gandit sa nu incarc forumul cu ea. dar poate, cine stie, mai invata cineva ceva din asta.

 

Când am cumparat moto, instalatia nu mergea deloc. Apoi am fost la un service pentriu o problema la suspensia fata. Cu acea ocazie am rugat mecanicul sa se uite si la manere, chestie care nu l-a incantat deloc. A zis ca trebuie inlocuit tot sistemul ca nu prea se repara. Atunci am zisȘ hai sa ne uitam la sigurante macar. Impreuna am identificat siguranta de 4A aferenta si arsa. Neavând in service o asa valoare, am pus cea mai mica pe care o avea (7,5A). ATENTIE !!!! SIGURANTELE NU SE ARD DEGEABA, trebuie gasita cauza, indepartata/remediat defetul si abia APOI se pune siguranta noua. In genereal, daca nu faci asa, se arde imediat siguranta noua si tot schimbi la ele. NU SI IN ACEST CAZ.

Ce s-a intamplat?

Dupa montarea sigurantei de 7,5A, am pornit sistemul si am vazut ca nu prea face cald pe treapta 1 DAAAAR... a inceput sa mearga pe tr 2!!!

In realitate, la pornirea pe treapat 1, scurtul inca era pe manerul din dreapta (ulterior am vazut ca cineva mai umblase acolo) iar rezistenta de coborare a tensiunii de care intreb eu aici a functionat ca o siguranta si s-a ars (intrerupt). Doar ca, odata cu arderea, s-a produs incalzire puternica in zona si a ars propria izolatie, afectând, mai mult sau mai putin si izolatia altor fire din manunchiul principal. Practic, sistemul nu a fost gandit pentru situatia catastrofica in care ai scurcircuit in manerul din dreapta SI, SIMULTAN; cineva pune o siguranta mai mare de 4A.

 

Acum am reparat (bine, zic eu, nu pentru vesnicie dar, sigur, pentru o perioada lunga de timp) firele din manerul dreapta, In stanga e OK. Trebuie, insa, sa înlocuiesc acea rezistenta care da caderea de tensiune necesara treptei 1. Si vreau sa o inlocuiresc cu o rezistenta de putere mare si de valoare corespunzatoare, montata in loc ventilat. Nu imi place solutia BMW care presupune cadere de tensiune (adica CALDURA) in imediata proximitate a altor cabluri.

 

In viitor, daca se va mai produce asemena situatie (scurt in manere, de exemplu) se va arde instant siguranta normala, In plus, nu mai am caldura (fie si accidental) langa cablurile importante ce merg la CDI & co.

 

De aceea as fi vrut sa stiu o valoare mai exacta acelei rezistente-fir.

 

Cu stima

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, is unele greseli de proiectare, electrice, mecanice. Dar asta ce ai descris tu nu e neaparat o problema de proiectare, daca ai fi pus siguranta de valoare corecta, nu ai fi dat in alte probleme, nu?

 

Ce ar fi fost de facut: identificat unde duc firele de la manere, acolo la cadru in mufe, verificat continuitatea si rezistenta la mufe, si de acolo incolo mergeai pe bucati.

In continuare as merge pe varianta: controller aftermarket cu 5 pozitii de caldura ;) Mi se pare cea mai eleganta rezolvare, si scoti din instalatia mobrei manerele. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 25 Jan 2017 10:17

As avea nevoie de ... si sticla dreapta la oglinda pentru R1100Rt.

L-am scapat pe o parte cand dadeam cu jetul pe el, cu crashbar ne-montat.

Inainte sa dau banii cuiva din afara tarii, ma gandeam ca poate dau de o solutie mai rapida aici la noi.

 

Am avut oglinda stângă crăpată și am rezolvat-o superieftin. Dacă te interesează soluția pot să te sun să-ți explic cum.

 

George

 

 

 

Editat de vandrash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, vazand asa, nu chiar o gresala de proiectare, sistemul merge, IN MOD NORMAL. Dar, uneori se mai intampla si chestii ciudate (ca in cazul meu) si/sau gresala de utilizare. In fine, daca nu avem date despre rezistenta fir, o sa merg pe valoare de 2,2 Ohm (ce am gasit la 25W) si o sa vad cum merge.

 

Imi pare rau dar, na, chestie de gust, personal nu agreez solutia aftermarket (desi inteleg avantajele) dar un controler in plus, ca si alte chestii pe care multi posesori de BMW le recomanda (suport GPS, suport telefon, priza suplimentara etc) care apar pe bord, nu imi plac. Motocicleta e tourer vechi si ii sta bine cu ce a facut-o ma-sa... Add-on-urile nu mi se pare ca se portivesc. Pe una noua, plina de tehnologie, ok, dar pe asta veche....

 

In plus, nu sunt eu asa mare motociclist, sunt din ala de duminica, nu fac ture de mii de kilometri ca toate astea sa se justifice ca utilitate.

Din aceste motive incerc sa restaurez sistemul asa cum a fost, cu modificari invizibile

 

Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...