Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu la enduro numia Motul folosesc, as lua Motul si pt BMW, nu e bun?

 

Trebuie sa iei ulei conform specificatiilor producatorului, abia pe urma te orientezi dupa brand. Daca imi aduc bine aminte K1100 LT are ambreiaj uscat, deci practic poti sa bagi si ulei auto daca corespunde specificatiilor.

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu uleiurile putem face comentarii pina iesim la pensie si nu rezolvam, eu nu am pus la bmw-urile mele decit 10w40 LM sau M1 sintetic, acum peste 20 ani fabricantul recomanda doar 20w50, ulei mineral, o mizerie ca si la dacie, cu care rt sau rs aveau consum admis 1l/1000 km, cu ce am folosit eu consumau 1/10,000 km. Deci ce spunea constructorul nu mai corespunde realitatii, sa nu mai fim blocati pe blocati in trecut.

Editat de bmwio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! As avea si eu o intrebare. La al meu R1200RT 2008 nu am acel buton de ASC, dar am totusi martorul in bord. Evident, clipoceste si dispare dupa plecarea de pe loc. O data "a intrat" si s-a aprins martorul cand am luat o baltoaca.

 

Intrebarea e: am ASC sau nu am ?!

 

Merci anticipat

Editat de alexgrp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am schimbat, dar nu cred că este o avere. Kit-ul în sine este până în 150€. Manopera este de câteva ore (golit ulei, dat capac jos, înlocuit, pus capac și ulei la loc). Deci cu (multă) indulgență, aș zice 250€.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de ulei de motor: ca si viscozitate se poate experimenta ce tip de ulei ii place la diferite modele. Important este calitatea uleiuiului( API) care pana la 1150 si 1200 RS,LT era parca API SG , SH. Se poate pune ulei mai bun ( un API SM de exemplu ). Sa nu uitam ca in cartea de service al BMW lor nu da o voscozitate concreta ca si la japoneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi tovarasi si pretini, o informatie tehnica va rog. La K 1200 LT este afisata treapta de viteza pe panoul de bord. Al meu, incepand de anul asta a luat-o razna, indica ce vrea el. A mai facut usoare figuri si anul trecut de doua - trei ori doar cativa km dupa ce o spalam. Nu ma bazam pe aceasta facilitate, insa ma scoate din minti ca nu mai functioneaza normal.

Multumesc anticipat tuturor celor care au timp si pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5W40 Inital Castrol iar acum Belray (sa vedem daca e vreo diferenta, si parca e, dar nu cine stie ce, oricum l-am luat mai ieftin decat Castrolul asa ca sunt multumit) Nu sunt zgomotoase, asa sunt ele, utilaje agricole Bavareze :P Nu, cu senzoru de ulei nu, ala de benzina mai pica din cand in cand si nu e indicat sa te increzi 100% in el, mergi pe trip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Respect,

astazi am schimbat printre altele si uleiul in grupul spate la K1200LT-ul meu, care e la mine de aprox. o luna, in care am mers aprox 1500km.

La intrebarile mele insistente despre eventuale probleme ale motoretei,vechiul proprietar m-a asigurat ca pentru sezonul acesta nu e nevoie de nici un fel de investitie, dar eu am zis sa ii fac macar o revizie de ulei in motor si in grup.

Pe 6 mai 2017, am planuita o excursie cu mobra pana in Peloponez,de aprox 3000km si nu stiu ce sa fac...?!?!

Asta am gasit pe busonul de golire de la grup.....

post-89109-0-38121600-1492083620_thumb.jpgpost-89109-0-04763900-1492083696_thumb.jpgpost-89109-0-08140400-1492083661_thumb.jpg

 

Cu toate acestea, am verificat uleiul ......si nu am mai gasit nici o urma de span....

Am turnat pe o foaie de hartie, m-am uitat la eventuale straluciri, cat de mici......NIMIC!

 

post-89109-0-27413100-1492083860_thumb.jpgpost-89109-0-31892400-1492083846_thumb.jpg

 

Pe langa intrebarea "ce ulei e asta albastru?????", am un mare semn de intrebare

 

CAT DE NEAGRA E SITUATIA.............? POT SA MAI FAC 3000KM INAINTE SA DAU GRUPUL JOS?....

CE-MI RECOMANDATI?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

pt raspunsuri era mai bine sa poztezi pe topicul de BMW.

 

verifica daca roata spate are joc sau nu. rulmentul roata spate e un puct sensibil. daca e rulmentul se poate schimba dar nu de oricine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU, roata spate nu are joc...cel putin la mana nu se sesizeaza..!

DA, daca e mai bine pe topicul BMW, atunci rog un admin sa mute anuntul acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Cel mai rau lucru care se poate intampla, daca rulmentii sunt uzati, este ca pinionul conic mare (de fapt axul - e o singura piesa) sa se uzeze si sa capete joc in rulmentul mare al grupului.

E o reparatie care la BMW se repara prin inlocuirea ansamblului.

 

Am reparat asa ceva, acum cativa ani.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte frumos, damage de soiu ala se poate repara.

 

@ Mahone - pune mobra pe cric si baga in viteza. Invarte de roata cu mana inainte si inapoi - va avea un joc. Cauta sa vezi exact cat e admisibil. Asta iti spune daca ai sau nu joc in dantura grupului.

 

Eposibil sa fie uleiul din fabrica ala albastru si pilitura sa fie cea provenita de la rodajul grupului iar in timp sa se fi adunat pe dop.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o problema specifica modelului, este o motocicleta grea si rulmentul mare este subdimensionat sau nu s-a schimbat uleiul la timp, sau asta a fost, ghinion. Nu este necesar sa aiba joc ca rulmentul sa fie uzat, dar sigur a inceput sa faca zgomot, asa ca ridica pe cric si invirte roata, la inceput cu mina, daca nu sesizezi nimic, porneste motorul si invirte in mai multe viteze.

Am avut aceasta moto si am dat-o din cauza aceasta, am schimbat doua seturi de rulmenti in 3 ani, sa cumperi de la BMW daca nu vrei sa faci aceasta reparatie anual si sa ramii pe drum ca mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai speriati omul. Daca nu ai joaca la roata( laterala) si nu face zgomot cand invarti cu mana e OK. Nu invarte roata spate pe cric cu motorul. Nu e indicat.

 

daca rulemntul cumva se strica roata capata joc lateral , face zgomot si se poate rupe cosara rulemntului sau rulmentul. Inlocuirea necesita specialist. daca se schimba pur si simplu rulmentu fara reglaj nu tine si in cateva mii de km se rupe din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Corect. Eu am 130.000 cu rulmentul mare neumblat la el si nu am pic de joc. Am schimbat doar rulmentii mici, laterali, cu bucse din bronz facute de Dan Cata si acum sunt fara moarte, i.am schimbat nu pentru ca aveau joc, ci doar pentru ca făcusem o revizie la motor si daca tot ii aveam am zis să.i montez acolo.

Foarte important in tot ansamblul este distantierul de la rulmentul mare, ei vin pe diferite grosimi in standard si daca exista o cat de mica diferenta atunci rulmentul este supus la tensiuni laterale si cedează in timp. Luati legatura cu Dan, are tot ce trebuie pentru grupuri la bmw.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru sfaturi,

 

Am luat legatura cu Dan Cata si voi trimite grupul la Cluj. Probabil dupa sarbatori.

Incerc acum sa obtin de la vechiul proprietar informatii daca a umblat vreodata la grup,daca a schimbat uileiul....etc

Astept raspunsul lui, deoarece la achizitie am intrebat expres daca sunt probleme la grupul spate si mi-a garantat ca NU.


» Post actualizat in 14 Apr 2017 08:05

Multumesc, multumesc :)

 

Mi-a trimis mesaj mahone, i-am raspuns, acu sa vedem ce s-a mai intampla in saga BMW grup final destination :D

Poti sa-mi trimiti PM cu un pret aproximativ cu reparatia cu tot cu rulmenti, doar in scopul de a-l face pe vanzator sa suporte o parte din costul reparatiei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...