Sari la conținut

Postări Recomandate

acuma depinde ce frana ai. daca ai iABS si vrei sa schimb lichidul si in centrala ABS si pe circuit eu recomand lichid DOT4 de la ATE si sa fie de 1L. Asa iti mai ramane sa schimbi lichidul si la ambreiaj!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mie mi-ar place foarte mult sa produca (deja sunt inventate la masini) placutele de frana care sa nu iti murdareasca janta. Ale mele is negre de la praful ala, dupa un drum asa mai lung.

De franat franeaza bine, folosesc ferodo platinum, nu is asa agresive ca cele sinterizate, discul tine mai mult, overall sunt fericit cu ele, atata doar ca murdaresc jantele in draci.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As schimba şi lichidul de frână. Stiu ca trebuie DOT 4, cred ca merge şi DOT 5 în cazul ăsta, dar n-am idee ce cantitate intra. Puteti sa-mi spuneti, sa nu cumpăr prea mult sau prea putin?

 

 

 

sa nu pui NICIODATA DOT5!!!!!!!! poate vrei sa spui DOT 5.1, aia e altceva.

pune in continuare DOT 4

Editat de Crazy Angel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Azi am facut o gramada de treburi. Mi'am dat Tuono pe la ora 13:00 si pe la ora 23:00 eram deja intors acasa calare pe un K1200R din 2007.

 

Am si o mica nedumerire, iar pana sa ma scufund in sfintii Youtube si Google am zis ca e mai comod sa intreb aici. Cum Dzeu se foloseste alarma stock BMW care vine montata pe K1200R ..ca mi'am prins urechile in ea si tot nu sunt convins ca e activata asa cum trebuie :)

 

post-47493-0-86779000-1494020281_thumb.jpegpost-47493-0-57843700-1494020282_thumb.jpegpost-47493-0-89822600-1494020324_thumb.jpegpost-47493-0-09407200-1494020367_thumb.jpeg

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum Dzeu se foloseste alarma stock BMW care vine montata pe K1200R ..ca mi'am prins urechile in ea si tot nu sunt convins ca e activata asa cum trebuie

 

Apesi butonul care trebuie (nu mai stiu care din cele doua), clipesc semnalizatoarele de doua ori si e armata. Ar trebui apoi sa vezi si bec rosu clipind la bord.

Descuierea din celalalt buton, clipeste o data. Sau mai clipeste daca intre timp a sunat alarma.

Optional poate sa faca si piu-piu la armare/dezarmare sau, alta optiune, sa se armeze automat la cca 30 secunde dupa ce scoti cheia din contact si dezarmare la punerea contactului.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, toate bune ... dar cum fac sa activez optiunea cu 30 secunde dupa ce scot cheia ?

 

PS: hai ca am dat jos de pe net .pdf'ul cu manualul pt alarma. Ca zici ca e sora cu cibernetica operatiunea :)

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, toate bune ... dar cum fac sa activez optiunea cu 30 secunde dupa ce scot cheia ?

Cat am avut generatia aia de alarma, nu am folosit niciodata optiunea asta, deci nu stiu, nu ai manualul de la alarma? (vad ca l-ai gasit)

Insa la LC la astea noi, asta este standard si crede-ma ca nu e o placere sa se activeze mereu cum ai luat contactul si apoi sa-ti tot urle cand uiti, misti moto, alimentezi etc. Ideal este s-o faci cand vrei tu din telecomanda.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine e invers: nu stiu cum sa dezactivez imobilizatorul, căci dacă trec 30 sec după ce ai oprit motorul se activeaza şi când pornesc trebuie sa apăs iarăși butonul din dreapta de pe telecomanda, foarte incomod când ești la bariera şi trebuie sa pornești mai repede când aceasta se ridică.

» Post actualizat in 06 May 2017 10:01

Pe de altă parte, am schimbat uleiul şi toate celelalte în furca, dar după asta cred ca mi s-a stricat senzorul ABS. Acum nu se mai stinge martorul şi nu mai funcționează ABS-ul. Se poate sa se fi stricat când l-am scos pentru ca era înțepenit şi am bătut putin în capul lui ca sa iasă. Cum pot verifica dacă mai funcționează?

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc!

Am manualul alarmei, nu este în română, am reușit să dezactivez armarea automată, dar nu şi imobilizatorul. Voi mai încerca atunci când o să am ceva timp pentru asta. Deocamdată mă preocupă acel senzor de ABS. Mi se pare cam scump şi nici nu sunt sigur ca el este de vina. Ce distanta trebuie sa fie intre senzor şi roata? Sa fi avut vreo saiba pe care n-am observat-o şi am pierdut-o?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

http://glomstadmotor.no/upload/Bruksanvisninger/R%20models/R1150RT/R1150RT.pdf

 

Sensor gap, front mm (in) 0.2...1.7 (0.0079...0.0670) (active sensor)
Sensor gap, rear mm (in) 0.2...1.7 (0.0079...0.0670) (active sensor)

 

Verifica:

-becul de frana, daca este ars nu-ti merge ABS-ul.

-sa ai lichid suficient in rezervoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiți amabili, de unde iau și eu niște Tank protector și grip pads pt al meu K1200R?

Tank Tracked aici pe forum sau pe Facebook îl găsești.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, dupa cum v-am povestit intr-o postare anterioara am de jumatate de an un 1150GS. La inceputul sezonului i-am facut revizie completa, schimbat toate uleiurile, niste simeringuri si eram pregatit sa ma bucur de noile senzatii.. :) DIn pacate nu eram deloc multumit de cum mergea la relanti, unde avea un mers foarte neregulat, cu socuri si uneori chiar se oprea... M-am chinuit o gramada cu ea asa, unii imi spuneau ca asa merge de fapt motorul, ca ar trebui sa mai cresc turatia...

Chiar ma resemnasem cu ideea ca poate asa stau lucrurile cand am dat pe grup de numele lui Dan Cata si cum am vazut ca multi sunt multumiti de solutiile lui am zis sa incerc si eu ca poate ii da el cap. Si oricum era o ocazie buna sa ies la o plimbare mai lunga...

Am ajuns la Cluj, l-am sunat, i-am dus motorul (stabilisem dinainte ziua) si ...,, surpriza! A doua zi cand m-a sunat sa imi spuna ca e gata parca aveam un alt motor! Torcea atata de frumos ca-mi venea sa-l pup! :)))) Am avut tot drumul inapoi in Bucuresti vreme sa-l testez si ce sa zic? Cu toate ploile pe care le-am intalnit cred ca aveam permanent un ranjet larg pe fata.... :D Asa ca next time cand ajung prin Cluj berea o dau eu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Fiți amabili, de unde iau și eu niște Tank protector și grip pads pt al meu K1200R?

Daca gasesti, te rog pune un link aici. Si eu sunt interesat. Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt nou deținător al unui R1150RT! CEVA SFATURI!?

Plimba-te cu el cat mai mult!

 

Si apoi asteptam sa intrebi ce fel de ulei sa folosesti. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plănuiesc o tură București - Praga și apoi cu niște amici de acolo prin împrejurimi cu al meu k12r sport. Apoi prin Grecia și împrejurimi.

 

Oare să pun toba originală ca să nu am probleme din cauza celei akrapovic care nu știu dacă e omologată ori ba?

Editat de Tornada
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...