Sari la conținut

Postări Recomandate

Am zis ca fiind motor mare care se incalzeste repede sa merg pe 300v. 7100 era alegerea optima dar nu este 5w40.

Uleiul din grup l-am schimbat ieri. Tot Motul, 80w90.

 

Daca costul pt schimbul de lichid se invarte in jurul acestei sume, atunci este oki. Nu imi place sa fiu "facut". Merci fain de inputuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Topicul acela l-am deschis pentru prezentare. Din punctul meu de vedre este util pt ceilalti (in caz ca ai probleme si le rezolvi) dar si la re-vanzare (ai un istoric cat de cat).

 

Deci, ne facem toti cate un topic ca sa ne tinem istoricul? :)

 

Uite, acum exista topic dedicat pentru K-urile 1200/1300: /index.php?/topic/741873-bmw-k-1200-1300-s-gt-r-sport/

Folositi-l din plin ca sa nu se mai amestece problemele voastre cu alte discutii, pe alte modele.

 

Da, asa este cu lichidul de frana, este ceva mai complexa manopera, nu te pacaleste nimeni. Si cred oricum ca la un service BMW au preturile fixe, pe puncte pt. fiecare manopera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, ne facem toti cate un topic ca sa ne tinem istoricul? :)

 

Folositi-l din plin ca sa nu se mai amestece problemele voastre cu alte discutii, pe alte modele.

Din punctul meu de vedere, faci ce vrei atata timp cat nu incalci regulile. Rubrica aceea este pentru asa ceva. Sa iti prezinti capra.

 

Nu stiam ca topicul asta este pentru anumite modele.

Asa incepea in 2006 acest topic:

"Fiind o marca rara si cu personalitate m-am gandit ca ar trebuii sa deschid un topic posesorilor de BMW. Aici pot posta proprietarii acestei marca indiferent ca este modelul R, K, sau F."

 

O zi buna!

 

P.S Eu am vandut o masina cu destul de mult peste pretul pietii doar pt ca eram cunoascut si masina era cunoscuta intr-o comunitate de offroad. :)

Editat de styuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, faci ce vrei atata timp cat nu incalci regulile. Rubrica aceea este pentru asa ceva. Sa iti prezinti capra.

 

Nu stiam ca topicul asta este pentru anumite modele.

Asa incepea in 2006 acest topic:

"Fiind o marca rara si cu personalitate m-am gandit ca ar trebuii sa deschid un topic posesorilor de BMW. Aici pot posta proprietarii acestei marca indiferent ca este modelul R, K, sau F."

 

Se pare ca sunt niste neintelegeri:

- care "rubrica aceea"? Postul tau la care eu am facut referire il vad aici, la "motociclete de strada", pe pagina urmatoare; si oricum n-a zis nimeni ca ai fi incalcat vreo regula;

- n-a zis nimeni ca ai fi off-topic aici, la topicul BMW de strada. Insa acum muuulti ani cand s-a facut acest topic, erau mult mai putine motociclete, mai putini useri, mai putine tipuri distincte de moto despre care lumea vorbea. Acum piata s-a maturizat, mult mai multi useri/motociclisti, mai multe modele etc. Si nu de putine ori discutiile se amesteca destul de tare si risti ca in timp ce tu intrebi de uleiul pentru K-ul tau destul de modern sa apara discutii despre nu stiu ce fir intrerupt la un boxer de acum 20 de ani si in cazul asta ideea ta s-a pierdut, altul intreaba de un topcase la un F800 si gata ghiveciul.

Tocmai de aceea am facut cateva topicuri pe serii/generatii de moto cele mai des intalnite. La fel cum la sectiunea "Enduro Touring & Adv" avem topicuri distincte pt. BMW pe generatii si cilindree.

 

Asadar, vazand ca de-a lungul timpului s-au deschis mai multe topicuri pe tema K-urilor "moderne", si ca discutiile s-au mai intetit, am sugerat sa existe un topic dedicat.

 

Ok? Peace? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am vazut ca tot tu ai mai deschis un topic in care problema principala de discutat a fost tot uleiul, acolo pareai ca te-ai lamurit ce si cum.

 

Daca dai click pe "un topic" care este subliniat special, este link catre topicul tau.

 

Iar la topicul nou creat (adaptat) tocmai dadusem link-ul complet mai sus intr-un post anterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca motoretul încearcă sa îmi transmită ceva :)) post-47493-0-46414400-1495097077_thumb.jpg

 

 

Sorry pt poza înclinată.

Powered by mobile phone care incepe cu S :)

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca facea aluzie la ODO :alcy:

 

...Iar @Tornada la faptul că joja de benzină de BMW este la fel de fiabilă ca motorul de Dacie, și că riscă pana prostului dacă se încrede în ea :) Adică o problemă imediată mai importantă decât împlinirea numărului respectiv de km.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai .. m'am intors din plimbare. De 2 ori am testat indicatia de benzina ramasa in rezervor. Prima data, imediat dupa ce am postat poza..am ajuns la PECO cand pe ecran imi aparea ca mai am Range 22km.

A 2'a oara ... am strans morcovul cu tot cu iepure intre fese ...ca am ajuns inapoi in Constanta si m'am proptit in prima statie PECO - range pe display 7km :) Iar la alimentare au intrat 17.5litri .

 

Oricum a 3'a oara n'o mai fortez :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Are cineva un tutorial sau un extras de carte de reparatii R850R 1998 FL, pentru demontarea bordului? S-a ars un bec de iluminare bord iar în manualul motocicletei precum și în cel de service pe care îl am nu se spune nimic despre aceasta operație.

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E destul de intuitiv cum se face, nu au acoperit asta in manualul de Gs/RT, ala officical. Posibil in Haynes sa gasesti.

Dar e oarecum simplu de facut, si schimbi becul cu unul w5w parca era.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, mulțumesc. M-am am obișnuit ca, înainte de a ma apuca de ceva, sa consult manualul de service și sa îmi fac idee de ce ma așteaptă. Dar... se poate și "Old style" adică văzând și făcând. In dupa amiaza asta o sa încerc sa rezolv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

range pe display 7km :) Iar la alimentare au intrat 17.5litri .

Înseamnă că și al tău e optimist, dar mai apropiat de adevăr. În principiu mai aveai 1,5L în rezervor.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai avut dreptate. E intuitiv, se ajunge destul de usor la becurile cu pricina: 4 suruburi la parbriz + 4 suruburi la capacul spate instrumente + 3 suruburi mari care tin instrumentele + cablul de kilometraj si... gata. Evident, becul nu era ars ci numai miscat in soclu de la o groapa, probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis ca fiind motor mare care se incalzeste repede sa merg pe 300v. 7100 era alegerea optima dar nu este 5w40.

Uleiul din grup l-am schimbat ieri. Tot Motul, 80w90.

 

Daca costul pt schimbul de lichid se invarte in jurul acestei sume, atunci este oki. Nu imi place sa fiu "facut". Merci fain de inputuri!

Te vaiti si agiti prea mult pentru niste lucruri elementare, schimb ulei, tip, schimb lichid frina la 100 euro?! da ce este nava spatiala? incearca singur si o sa ai satisfactie mai mare decit intrebind pe forum, succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K1200r sport îmi arată rezervor gol, range 0, deși am plinul făcut... Am întâlnit problema asta pe forum, dar acum cu search nu mai găsesc. Ce se bulea de obicei când face așa? Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul din rezervor. Am inteles ca este problema des intalnita la ele. Gasisem pe un forum extern ceva "serviceare" dar nu garanta ca merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K1200r sport îmi arată rezervor gol, range 0, deși am plinul făcut... Am întâlnit problema asta pe forum, dar acum cu search nu mai găsesc. Ce se bulea de obicei când face așa? Mulțumesc!

 

Este un senzor termosensibil sub formă de bandă care se fixează de un perete intern al rezervorului:

 

FLS-547-2.jpg

Îmbătrânește în timp și începe să-ți arate valori eronate. Parcă se scotea și se c u r ă ț a*. Dar la tine pare să fie o problemă "terminală" dacă-ți arată range 0 și rezervor gol. Sau un contact/fir întrerupt.

 

*@ l.u.v, Dan Cata: nu se poate face dom'le nimic cu filtrul ăla de cuvinte? Adică pot să scriu "căcat" dar nu și "c u r a t"? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un senzor termosensibil sub formă de bandă care se fixează de un perete intern al rezervorului:

 

 

Îmbătrânește în timp și începe să-ți arate valori eronate. Parcă se scotea și se c u r ă ț a*. Dar la tine pare să fie o problemă "terminală" dacă-ți arată range 0 și rezervor gol. Sau un contact/fir întrerupt.

 

*@ l.u.v, Dan Cata: nu se poate face dom'le nimic cu filtrul ăla de cuvinte? Adică pot să scriu "(cuvant urat)" dar nu și "c u r a t"? :D

Salut,

 

Nu prea ai ce sa cureti. Solutia sigura este schimbatul (120eu parca).

BMW foloseste o solutie inovativa - banda flexibila din teaca de plastic are 2 circuite - periodic unul este alimentat (si incalzeste banda) si de pe celalalt circuit termosensibil se citeste valoarea rezistentei care este influentata de nivelul benzinei in rezervor.

Pentru testare - valorile rezistentelor pe cele 2 circuite:

pini 2/3 - 2.4k-2.6k ohmi

pini 1/4 - 32-35 ohmi

Se pare ca de la vibratii, socuri, diferente de temperatura - apar micro intreruperi pe unul din cele 2 trasee electrice (nu gasesc pe net o poza concludenta - sunt ca un circuit printat in interiorul benzii elastice de plastic).

 

Daca valorile sunt iesite din intevalele de mai sus nu mai indica corect nivelul. Daca unul dintre circuite este intrerupt - se aprinde si triunghiul de eroare pe bord continuu.

Se poate incerca "electrocutarea" circuitului defect (intrerupt sau iesit din valorile de mai sus) cu un element piezoelectric (http://www.cheaphumidors.com/blog/lighters/how-does-a-piezo-electric-ignitor-work/).

Cel mai la indemana este de la aprinzatoarele de aragaz. Elementul piezo are 2 fire care se leaga la cei doi pini ai circuitului.

Se electrocuteaza de 3-5 ori si apoi se masoara rezistenta. Daca nu este in parametrii sau macar apropiat - se reia electrocutarea.

Aparent socul electric reface microintreruperile.

 

Daca nu indica chiar corect dupa operatie - nu se poate face recalibrare (GS911 sau diagnoza BMW)- se va intrerupe din nou circuitul din cauza tensiunii folosite la calibrare dar macar nu mai apare triunghiul de eroare pe bord continuu.

Am incercat solutia cu electocutarea in 2 cazuri - primul a tinut 2 plinuri si al doilea un pic mai mult (cred ca vre-o 5 plinuri).

E fara sens sa iti bati capul cu dat carenele jos, chinuit sa nimeresti pinii .. pus inapoi totul si dupa 3 zile sa fii nevoit sa reiei operatia.

Din pacate noul senzor de nivel poate sa tina 1 luna, 2, 3 sau ani. La mine merge inca ok dupa 1.5 ani.

 

Bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Va rog sa ma ajutati!

 

Acus 2 saptamani am ajuns acasa dintr-o tura de 500 km fara probleme. Urmatoarea saptama am spalat motocicleta am pornit-o dupa spalare am lasat sa se incalzeasca pana la 60 de grade si am bagat in garaj. Azi am coborat in garaj am pus testerul GS911( asa doar pt vereificare la inceput de sezon), am facut un autoscan, am verificat senzorii Hall. Toate erau ok. Ma gandem sa verific si TPS -ul. Asa si am facut. Intradevar mi a dat ceva in neregula cu TPS -ul diagnoza dar am ignorat. Dupa aceasta verificare nu pot porni motorul. Nu este nici scanteie , nici benzina.

 

Cineva ce idei??

E vorba de un K 1200 RS din 2002.


» Post actualizat in 29 May 2017 05:48

S-a rezolvat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...