Admin l.u.v Postat Iunie 20, 2017 Admin Share Postat Iunie 20, 2017 Nu gasesti asa ceva la noi, numai la comanda, si asta dureaza poate mai mult de doua spatamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 (editat) salut, m-am trezit acum cu doua saptamani inainte sa plec in concediu ca am nevoie de un cablu care sa imi incarce telefonul. Am gasit pe net ce am nevoie doar ca imi e teama ca nu ajunge la timp si nu vreau sa risc. stie cineva de unde pot sa cumpar un cablu de acest fel din romania? USB Charging Socket with Hella / DIN / BMW Plug (link aici)Multumesc anticipat pe acelasi considerent am comandat asta : https://www.cridem.ro/adaptor-priza-bricheta-din-la-standard-1224v-8a Mi-a ajuns a doua zi, i-am prelungit cablul si este oki. Iti recomand sa ii pui si o siguranta. By default nu are. In esenta este un gunoi dar isi face treaba Editat Iunie 20, 2017 de styuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai85 Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Mersi pentru recomandare. O sa comand si eu unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Ia-ti o baterie externa. Sunt de peste 10.000 mah la preturi acceptabile si o poti folosi si cand nu te dai pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai85 Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Ia-ti o baterie externa. Sunt de peste 10.000 mah la preturi acceptabile si o poti folosi si cand nu te dai pe motor. am doua astfel de baterii dar era mai practica varianta directa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Ca si back-up pentru concediu, pana-ti vine cablu ala nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Informativ pentru cei care au mansoane incalzite originale, la modele gen K1300S din 2005 unde cei de la reprezentanta si producatorul spun ca nu se poate schimba doar cauciucul si ca e nevoie sa schimbi manerul cu totul (cu tuburile de plastic si filamentul de incalzire) si modulul de comanda de pe ghidon (estimare de pret la Bavaria de 1100lei+tva). Am cumparat de pe e-bay mansoane Ariete cu 32USD livrare din Germasnia in 4 zile , am taiat cu grija mansoanele vechi (sarma care se incalzeste este pozitionata in tubul de plastic suport intr-un mic sant si in mod normal nu risti sa o tai decat daca nu esti atent, am pus mansoanele noi in apa fierbinte cateva minute sa se inmoaie si apoi le-am montat ajutandu-ma de ceva aer comprimat. A durat maxim 10min si nu a fost o dificultate remarcabila. Trebuie atentie cand tai mansoanele uzate la partea dinspre comenzi deoarece acolo sunt si firele de legatura care evident sunt mai reliefate. Trebuie si putina forta sa "decojesti" cauciucul de pe suport deoarece au folosit ceva adeziv de fixare. Eu nu am pus nici un fel de adeziv si dupa 3 saptamani de folosinta nu am nici un joc. Mentionez ca pe site-ul Ariete si pe e-bay la descrierea produsului este mentionat ca sunt compatibile doar cu generatia mai noua de mansoane unde sarma de incalzire a fost inlocuita cu un circuit imprimat. Eu am avut sistemul vechi cu sarma si nu a fost nici o problema. http://www.ebay.com/itm/GRIFFGUMMIS-FÜR-BMW-K1200S-R-K1300S-R-mit-Griffheizung-with-handlebar-heating/232030479728?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 la modele gen K1300S din 2005 K1300S a fost lansat in octombrie 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 scuze, greseala de tipar...K1200S...vad ca nu ezista posibilitatea de a edita postul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Am schimbat nenumarate mansoane de guma, si peste sarma de nichelina, si peste circuitul integrat. E lucru migalos, riscant, dar pana acum nu am reusit sa stric nici unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 A patit cineva ca motorasul de la reglarea parbrizului sa nu mai functioneze? Se aude doar un tac de releu la comanda in sus dar nu il ridica.la comanda in jos nu se aude nimic,iar parbrizul e blocat la maxim in jos.Idei?Trebui sa schimb mitorasul sau o fi un releu defect?Motocicleta este RT 1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Da, daca e vechi, da,se mai uzeaza. Am unul de backup daca ai nevoie de inlocuitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 A patit cineva ca motorasul de la reglarea parbrizului sa nu mai functioneze? Se aude doar un tac de releu la comanda in sus dar nu il ridica.la comanda in jos nu se aude nimic,iar parbrizul e blocat la maxim in jos.Idei?Trebui sa schimb mitorasul sau o fi un releu defect?Motocicleta este RT 1100. » Post actualizat in 22 Jun 2017 10:13 Gata am rezolvat dupa ce am scos releele si am dat cu spray de contacte motorasul lucreaza bine acum. Scuze postez dupa mobil si din greseala am dat si qoute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Bizoanca roșie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Bizoanca roșie bmw.jpg Tanar, atletic, posesor de bmw rosu, nu vand nimic, doar ma laud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiarM Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Ce optiuni am sa imi fac saua de la GS mai confortabila? M-a rupt dupa 1100 km intr-o singura zi. Recomandati pe cineva care se ocupa de retapitari cu gel sau nu stiu cat de bune sunt blanurile puse deasupra seii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Dan din Timisoara. Tapiteaza sei ca nimeni altul. Am refacut la el un wunderlich, ca se stricase musamaua si vroiam s-o fac mai joasa. A iesit la fel de confortabila si joasa cum imi trebuia mie. Recomand cu incredere, si mai sunt si altii, chiar aici pe forum, care si-au facut la el. Preturi excelente. In principiu, vorbesti cu el la telefon ca sa-i explici cam ce vrei, dupa care ii trimiti saua prin curier. Cand e gata el ti-o trimite inapoi. 0761326424. Foarte posibil sa nu-ti raspunda direct, ca omul lucreaza intens. Lasa-i mesaj cu ce te intereseaza si te suna el inapoi. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iunie 27, 2017 Autor Share Postat Iunie 27, 2017 Moto Vis Ploiesti- Recomand cu incredere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 27, 2017 Admin Share Postat Iunie 27, 2017 Dan nu mai face sei demult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 (editat) Nu mai face sei de anul trecut, din ce stiu eu.Face, face... E back in business, din ce am observat eu. Cauta Enache Dan pe Olx sau "tapițare șei moto", respectiv EstSeats pe Google și o sa vezi ca toate cele trei duc la el. Cautam zilele astea surse de experimentat cu a doua sa de la Tenere și asa l-am găsit din nou. Oricum, omul rămâne la ani lumina în fata alternativelor locale. Din ce vad s-a axat mai mult pe confecționat/vândut huse standard, gata făcute, la preturi super rezonabile. Multă lume nu înțelege ca un produs particularizat (custom, carevasazica) se plătește serios. La noi toți vor repede, design de Corbin sau Sargent și preț de tapițat scaune la autobaza Moțăței. Ajung pe acasă cu_rând și sper sa am timpul sa iau legătura cu el. În caz afirmativ, va țin la curent. Editat Iunie 27, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 +1 pt Dan TM. Lucrarile facute mie le cataloghez ca impecabile, si par sa si tina in timp . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Ce optiuni am sa imi fac saua de la GS mai confortabila? M-a rupt dupa 1100 km intr-o singura zi. Recomandati pe cineva care se ocupa de retapitari cu gel sau nu stiu cat de bune sunt blanurile puse deasupra seii. Asa vorbești de 1100 de km, de parca ar fi 200 . Glumesc, nu o lua personal. După 1100 cu mașina am dormit vreo 14 ore. O data și ultima data când mai conduc atât dintr-o bucata, pe patru roti. Long story short - Eu știu ca pe motor se înghit kilometrii mult mai ușor decat pe mașina, dar cred ca în afara de motoarele din gama RT (Road touring) sau LT (Luxury touring), nu prea exista motociclete gândite sa parcurgi mai mult de 6-700 de km pe zi, în confort. Despre alternativele locale s-a discutat. La unguri ai Tommot pentru șei faine, cu sau fără gel (dar nu chiar ieftine). Eu as cauta pe AdvRider topicuri despre șei aftermarket. Piața americană este imensa, are fabricanți de top și pe AdvRider sigur vei afla care este cea mai buna varianta pt tine. După care îți cumperi una noua sau sh de la producător sau de pe Ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 (editat) Noi am facut aproape 1300 km intr-o singura zi, fara mari dureri de fund. Mai degraba m-au durut genunchii. Saua este retapitata de Dan de la Timisoara, dar la drumuri lungi nu plecam fara Airhawk... https://airhawk.net/support/60-day-money-back-policy/ Sunt unii care nu se impaca cu ele, dar secretul e sa nu le umfli foarte tare, sa ai in jur de 1 cm de aer. Le-am luat de pe louis.de, acu vreo 5 ani, dar vad ca nu le mai vand, dar sigur gasesti in Europa. » Post actualizat in 27 Jun 2017 10:44 Editat Iunie 27, 2017 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 Baga-mi-as picioare! După ce am schimbat rulmenții de la grup dupa doar 10k km, am schimbat și senzorul de benzina despre care am menționat cu ceva posturi în urmă! Acum, după al doilea plin, a murit senzorul iar. E ceva în neregula cu mine, cu mototehnica, e pur și simplu ghinion sau ce naiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 Posesie satanica. Daca esti impacat cu motorul la modul general, uita ca a avut vreodata senzor de benzina. Lipeste un scoci pe el, ca sa nu mai vezi ce prostii indica, si fa reset la trip de cate ori alimentezi. In principiu pe la 250 de km e cam gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.