Sari la conținut

Postări Recomandate

Noi am facut aproape 1300 km intr-o singura zi, fara mari dureri de fund. Mai degraba m-au durut genunchii.

Saua este retapitata de Dan de la Timisoara, dar la drumuri lungi nu plecam fara Airhawk...

https://airhawk.net/support/60-day-money-back-policy/

Sunt unii care nu se impaca cu ele, dar secretul e sa nu le umfli foarte tare, sa ai in jur de 1 cm de aer.

Le-am luat de pe louis.de, acu vreo 5 ani, dar vad ca nu le mai vand, dar sigur gasesti in Europa.


» Post actualizat in 27 Jun 2017 10:44


Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Baga-mi-as picioare! După ce am schimbat rulmenții de la grup dupa doar 10k km, am schimbat și senzorul de benzina despre care am menționat cu ceva posturi în urmă! Acum, după al doilea plin, a murit senzorul iar.

 

E ceva în neregula cu mine, cu mototehnica, e pur și simplu ghinion sau ce naiba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posesie satanica. Daca esti impacat cu motorul la modul general, uita ca a avut vreodata senzor de benzina. Lipeste un scoci pe el, ca sa nu mai vezi ce prostii indica, si fa reset la trip de cate ori alimentezi. In principiu pe la 250 de km e cam gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

At fi păcat de motor să ignor defectul ăsta, plus că nu știu cum sunt alții, dar îmi stau pitici pe creier când nu funcționează ceva cum trebuie.

Însă mai e ceva, nu înțeleg în continuare cum să se ducă rulmenții din grup în 10k km, iar senzorul de benzină în 300 km... Încep să am dubii în privința service-ului.

Să mai adaug că și plăcuțele frână față scârțâie de parcă sunt autobuz (chiar și după ce au fost curățați etrierii)? Asta în condițiile în care, de fiecare dată când am fost la revizie, am spus să îmi pună cele mai ok piese chiar dacă sunt mai scumpe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, stie cineva cum se schimba becurile de pozitie fata la 1200 rt ? Vreau sa-i pun leduri si vad ca e c-am complicat de ajuns la ele. E posibil sa dea eroare in bord sau sa influenteze in vreun fel functionarea motocicletei ? Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

La senzorul de benzina se intampla sa pice foarte repede dupa ce le schimbi. Defect de design. Sunt foate multe cu problema asta si se manifesta complet aleator.

La rulmenti ... e o chestie ciudata acolo. Era de verificat calcatura ca e ok si backlash sa fie in parametri - desi tot nu ar fi trebuit sa crape de aici.

Mai greu de crezut ca a fost o problema de fabricatie la rulment - mai ales daca e dintre cei OEM care teoretic cel putin mai trec un test de calitate fata de restul aftermarket.

La montare au presat unde trebuie? Rulmentul vechi l-ai vazut?

Pentru placute ... cele mai bune cele mai bune ... dar pe care le-au pus?

 

numai bine,

paul

 

 

 

 

At fi păcat de motor să ignor defectul ăsta, plus că nu știu cum sunt alții, dar îmi stau pitici pe creier când nu funcționează ceva cum trebuie.

Însă mai e ceva, nu înțeleg în continuare cum să se ducă rulmenții din grup în 10k km, iar senzorul de benzină în 300 km... Încep să am dubii în privința service-ului.

Să mai adaug că și plăcuțele frână față scârțâie de parcă sunt autobuz (chiar și după ce au fost poponeataățați etrierii)? Asta în condițiile în care, de fiecare dată când am fost la revizie, am spus să îmi pună cele mai ok piese chiar dacă sunt mai scumpe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@sagetatu, cauta sub bord in partea oglinzile, din ce îmi amintesc acolo sunt becurile de pozitie. Cauta becuri cu led canbus, acestea sigur nu dau eroare de bec ars in bord, in rest nu ai nicio problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii din Ungaria au gasit o solutie pt senzorul de benzina care rezista mult si bine si costa cat originalul care dupa cum stiti nu rezista.

Salut,

Care baeti din ungaria si care solutie?

 

merci,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost anunta pe grupul de facebook de BMW din Ungaria.

Incerc sa aflu detalii si revin. Anuntul a fost facut de o persoana care detine un service moto BMW independent in Ungaria. E un fel de Dan Cata de a lor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Ieri am facut cam 1000 km, mers intins, cu pauze de pus benzina si de bagat o ciorba. Practic a fost primul drum mai serios cu R1200GS-ul meu.

N-am ce zice, merge ok, dar la viteze de 140+ se aude un zornait in partea din fata, fier pe fier. Pana in 140 nu se aude, chiar daca turez motorul la 4-5000 de ture.

Ce dracu' o fi?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul meu se aude de la oglindă...

Nu stiu daca esti ironic sau nu, dar e corec, am uitat sa specific: e modelul 2004.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu sunt ironic! S-a dezlipit oglinda de ramă și face un zgomot de nu se poate.

» Post actualizat in 30 Jun 2017 14:01

S-ar putea să nu aibă nicio legătură cu ce ai tu, dar inițial nici nu mi-am dat seama ce se auzea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dati jos oglinzile, si asa nu te uiti ca intorci capul, mai trag si la kile, si mai nou, si zornaie... :D

La GS asa vibreaza de nu le vad rostul. La RT in schimb e ca la masina, zici ca au stabilizator de capacitor de flux in ele :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă tot ai postat, zi-mi și mie te rog ce părere ai de treaba postata mai sus cu rulmenții de la grup care au joc după aproape 10k km și cu senzorul de benzină nou stricat în 2 zile!

Am început să cred că de fapt celui vechi i-a făcut o calibrare care nu a ținut și abia acum o să îl schimbe...

Nu de alta, dar măcar să știu cum tratez problema și dacă mai merg la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă tot ai postat, zi-mi și mie te rog ce părere ai de treaba postata mai sus cu rulmenții de la grup care au joc după aproape 10k km și cu senzorul de benzină nou stricat în 2 zile!

Am început să cred că de fapt celui vechi i-a făcut o calibrare care nu a ținut și abia acum o să îl schimbe...

Nu de alta, dar măcar să știu cum tratez problema și dacă mai merg la ei.

Depinde de unde vine jocul.

Sunt cazuri in care se uzeaza axul sub rulmentul mare, dar si acolo, pot sa iti incarc si sa il readuc la cota de rulment, si sa ai certitudinea ca poti merge 200+ km/h ;)

 

BMW R1200GS Service Campaign Confirmed It’s official. BMW will check every single R1200GS fork in the world

https://riders.drivemag.com/news/bmw-r1200gs-service-campaign-confirmed

 

Nu am inteles un lucru, trebuie sa ai motorul inca in garantie sau oricine poate veni ?

Cand e actiune de recall, iti face chiar si daca mobra nu mai e in garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Scuze pt offtopic.

Ma poate ajuta cineva cu o informatie vizavi de uleiul pt GS 1200 LC ???

Trebuie sa completez cu ulei si nu stiu ce anume sa pun.

In carte scrie Shell 5w40 nu mai stiu cum dar nu se gaseste. Altceva ?

Multam fain

 

Incearca pe topicul dedicat LC, poate ai mai multe sanse: /index.php?/topic/684988-noul-bmw-r1200-gs-2013/?hl=1200

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...