Sari la conținut

Postări Recomandate

Imi poate recomanda si mie cineva un cauciuc pe fata. Acum am un metzeller roadtec z8 interact 120/70 zr17.motocicleta este un r1150rt

 

Pai de ce nu ti-ai lua modelul pe care il ai si pe spate? In unele tari este chiar ilegal sa ai anvelope diferite fata/spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cauciucurile si uleiurile, vesnica dilema, parca ne pregatim de o cursa de anduranta, cind colo, iesim o data pe luna pina la Cheia sau Brasov, maxim Tg.Secuiesc-Lepsa cu intoarcere prin BZ. Multi bani aruncati pe produse de calitate superioara nefolosite la capacitate. Am incercat si eu, dar nu merita plata in plus pentru ca tot nu obtii nimic in plus la deplasarile pe sosea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am o motoreta R1200 GSA 2017 si as vrea sa fac un service initial dupa rodaj (schimb ulei+ verificare)

Aveti idee cumva cat costa operatiunea asta? si unde merita facut? Eu sunt din Sibiu --> am varianta Oradea sau Bucuresti..amandoua relativ la aceeasi distanta.

 

Mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa nu vb prosti. dar daca vrei sa nu pierzi garantia, serviceul trebuie facut la reprezentanta. Bucuresti, Oradea sau Iasi.

Mersi de raspuns, stiu asta, o sa merg la unul din cele aprobate, dar eram curios daca stie cineva aprox cat e pretul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... serviceul trebuie facut la reprezentanta. Bucuresti, Oradea sau Iasi.

Pai inteleg ca intrebarea lui era la care dintre ele, Oradea sau Bucuresti.

 

Parerea mea este ca pt. atata lucru chiar nu ar trebui sa conteze.

» Post actualizat in 18 Jul 2017 12:11

... dar eram curios daca stie cineva aprox cat e pretul.

Ai sanse mai mari sa primesti un raspuns corect pe topicul dedicat de GS LC, nu crezi?

 

/index.php?/topic/684988-noul-bmw-r1200-gs-2013/page-171&do=findComment&comment=4360489

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut in Louis ceva interesant pentru telefon. Pentru iphone 6s cod 10032770, pentru 6s plus cod 10032780, pentru samsung s6-s7 cod 10032784 si tot asa. Intrati pe Louis.de si introduceti codul in fereastra de cautare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit la LIDL o husa/suport pentru telefon dedicata bicicletelor care a costat 25 RON. Prinderea este formata din 2 piese:

-(1) una care monteaza pe teava ghidonuliui si care are o terminatie rotunda si plata

-(2) una care este fixata pe "portofelul-husa" si care se clipseaza pe discul primeia.

Daca aveti vre-o teava pe care sa il fixati - problema e rezolvata. Eu nu am la K1200S asa ca am dat la o parte discul cu sigla BMW de la mijlocul ghidonului si am gasit o teava partial filetata interior. Am congectionat o saiba de aluminiu cu diametrul exterior de 45mm care inlocuieste complet sigla BMW si pe care am fixat-o cu un surub M8 in care am dat o gaura cu filet interior pt a fixa jumatatea superioara din piesa 1. Astfel piesa 2 se poate clipsa cum este gandita peste piesa 1 sau detasa foarte usor cand parasesti motocicleta.

post-69337-0-67976300-1500831126_thumb.jpg

post-69337-0-50193900-1500831135_thumb.jpg

post-69337-0-57294200-1500831144_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit la LIDL o husa/suport pentru telefon dedicata bicicletelor care a costat 25 RON. Prinderea este formata din 2 piese:

-(1) una care monteaza pe teava ghidonuliui si care are o terminatie rotunda si plata

-(2) una care este fixata pe "portofelul-husa" si care se clipseaza pe discul primeia.

Daca aveti vre-o teava pe care sa il fixati - problema e rezolvata. Eu nu am la K1200S asa ca am dat la o parte discul cu sigla BMW de la mijlocul ghidonului si am gasit o teava partial filetata interior. Am congectionat o saiba de aluminiu cu diametrul exterior de 45mm care inlocuieste complet sigla BMW si pe care am fixat-o cu un surub M8 in care am dat o gaura cu filet interior pt a fixa jumatatea superioara din piesa 1. Astfel piesa 2 se poate clipsa cum este gandita peste piesa 1 sau detasa foarte usor cand parasesti motocicleta.

Nu-i bun, sau macar nu e bun vara. Dupa douazeci de minute in conserva aia ti se infierbanta telefonu' (eu am Iphone 6) pana cand iti apare mesajul "Ba, ejti prost?! Inca un pic si explodez dreacu'!". Am si eu si vreau:

1. Sa o fac cadou unui dusman.

2. Sa o arunc.

3. Sa-i fac gauri de aerisire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Ma numesc Mihai Ogasanu si sunt si eu posesor de R1200RT. Am vrut sa va salut si sa ma alatur voua aici pe forum! ;)

Bun venit. Multi kilometri si sa fii ferit de evenimente neplacute. Sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Salutari! Ma numesc Mihai Ogasanu si sunt si eu posesor de R1200RT. Am vrut sa va salut si sa ma alatur voua aici pe forum! ;)

Bine ai venit! Sa te bucuri de motor si sa ai asfaltul doar sub roti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva mai mulți cc, câțiva căluți și Newtoni în plus, consum ceva mai mic datorită VVT-ului, un nume nou (probabil 1300GS pentru a sublinia revoluția), câteva plastice schimbate și mult, mult marketing.


» Post actualizat in 25 Jul 2017 16:40

Pentru cine are nevoie: un decodor fiabil și complet de șsasiu/cadru BMW.

 

Permite, de exemplu, verificarea culorii originale și a datei exacte de producție.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca nu demult au facut un prototip cei ce la Alpha racing cu un boxer VVT de 1200.

Parca aceea a avut 145 de cai si 131 Nm si un consum de 3,7l la 90km/h sau 4,9l la 120km/h.

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va fi interesant noul R1250 GS 2018 cu VVT.

 

Am luat ieri ultimul Motorrad si am vazut pe coperta ceva despre viitorul boxer BMW, nu am apucat inca sa citesc, sunt curios... Insa pt 2018 ramane clar R1200GS asa cum il stim acum, abia l-au "improspatat" si fac asta acum si cu Adv.

 

Pe de alta parte, este clar ca principalul capitol la care pierde suprematia GS-ul in fata KTM-ului 1290 este motorul, mai precis puterea. Si normal ca ceva trebuie facut in sensul asta :D

Chiar daca diferenta de putere unii n-ar ajunge s-o foloseasca deloc, altii extrem de rar... dar da bine pe hartie, la discutii si in teste. Io sunt insa intre cei care considera ca n-ar strica :)

» Post actualizat in 26 Jul 2017 08:03

Salutari! Ma numesc Mihai Ogasanu si sunt si eu posesor de R1200RT.

 

Sa te bucuri de el!

Avem aici topic dedicat seriei R1200: /index.php?/topic/668417-bmw-seria-r1200-rt-r-s-st-ninetscrambler/

 

Din pacate structura "depasita" a forumului face ca topicurile specifice pe tipuri de moto sa se duca "la fund" si mai toata lumea posteaza la gramada pe acest topic, desi fiecare serie poate avea problemele si discutiile ei specifice.

» Post actualizat in 26 Jul 2017 08:05

Am luat de la mototehnica un ram mount și avea niște prinderi destul de interesante.

 

Apropos, avem si topic dedicat K1200/1300, pentru discutii specifice modelelor respective:

/index.php?/topic/741873-bmw-k-1200-1300-s-gt-r-sport/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...