Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Totusi, ce dimensiuni au gumele? 130 sau 160 pe spate? Si cureaua aia nu se poate achzitiona una aftermarket, la un pret mai decent? Doar sunt curele de toate felurile in comert, nu se potriveste numai originala? La ER-5 ul meu cu 300 de euro imi cumpar motorul ( de pe motocicleta), nu o amarata de curea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.caut si tot caut (poate nu folosesc cuvintele potrivite) sa aflu dimensiunea difuzoarelor audio de pe r1150 rt ,an 2001. vreau sa le schimb cu ceva mai calitativ si eventula mai puternice putin,dar nu gasesc mai nimic despre ele. a schimbat careva difuzoarele,sau aveti idee unde pot afla ceea ce ma "roade"? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor posesorilor de BMW. Am un bmw f800st și m-ar interesa să-i pun o tobă aftermarket. O tobă care mi-a plăcut foarte mult este AC Schnitzer STEALTH Exhaust. Căutând pe internet nu am găsit să existe dealer AC Schnitzer în România pe partea moto. Există vreun magazin în România care vinde tobe de la ei? Și dacă aș cumpăra din afară, aș avea probleme cu omologarea/itp-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Există vreun magazin în România care vinde tobe de la ei? Și dacă aș cumpăra din afară, aș avea probleme cu omologarea/itp-ul?

Cred ca cel mai simplu comanzi direct la ei, transportul n-ar trebui sa fie o avere, poate il ofera chiar gratis la suma aia, dar oricum asa eviti un eventual adaos (curs de schimb, comision de vanzare etc).

De ITP si omologare n-ar trebui sa-ti faci griji, normal ar fi sa ti-o trimita cu un certificat ca este omologata in EU pt. modelul tau de moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai doua optiuni:

 

- alta unitate tot de pe aceasi mobra, cu acelasi coding.

- iei kitul de pe aceeasi mobra fara ABS, scoti conductele vechi sau le izolezi sa nu intre praf in timp, legi conductele noi, iar ca sa se aprinda stopul si sa nu mearga motorasele, desfaci partea electronica de pe unitate, scoti cele doua mufe ribbon de pe placa si atasezi inapoi partea electronica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi baieti

Nu e cazul dar nu se stie niciodata

Am auzit ca nu merge montat alta sh( unitate ABS) ca si la ABSII sau daca se montaeza trebuie reprogramat.

 

P.S am vazut ca se poate ocoli unitatea prin niste conducte de frana bypass cumparat de la BMW- asa cum zice si Dan Cata. Numai nu stiam ce mai trebuie facut la partea electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Vă salut!

 

Vreau să repar o cutie de viteze cu 6 trepte de R1150RT și aș avea nevoie de pinioanele pentru treapta I. Poate are cineva o cutie care are alt defect și este dispus să dea aceste pinioane.

 

Pe de altă parte, am avut ceva probleme cu motocicleta mea: pornește câteodată mai greu la cald, ba chiar la un drum mai lung s-a oprit și n-a mai pornit decât după ce am asteptat vreo 30 min să se răcească. Care ar fi problema? Ce să verific sau să schimb?

post-67306-0-34107700-1507142018_thumb.jpeg

post-67306-0-76533300-1507142028_thumb.jpeg

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu gasesti asa ceva la noi. Pe de alta parte nu stiu cine iti poate repara cutia, dar nu te sfatuiesc s-o faci. In trecut am incercat sa repar si eu si am cheltuit aiurea vreo 7-800 euro degeaba, m-a tinut cateva luni.

Am cumparat alta sh cu 400 euro si merge ca noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă cineva ar avea o cutie defectă, ar merita încercarea, având în vedere că în manualele de reparație există și această operație. Dar asta ar însemna să nu coste prea mult piesele. O cutie SH poate fi cam scumpă la 400 euro, dacă provine de pe vreo motocicletă „chinuită”.

 

Ce probleme ați avut la cutie, de a trebuit să o înlocuiți? Cea defectă era ce îmi trebuie mie? Poate o găsim pe undeva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Fara suparare, dar este multa naivitate in ce spuneti. Eu am trecut prin asa ceva, prin urmare stiu ce spun.

Probabil nu stiti ca reparatia unei cutii de viteza este cea mai complicata operatiune tehnica la o motocicleta. In primul rand in niciun manual de reparatie nu scrie ca reparatiile se fac cu piese sh, ci doar noi!

In al doilea rand, a pune piese sh intr-o cutie de viteze si a imperechea doua cutii este un nonsens. Acolo sunt niste angrenaje extrem de precise, piesele cutiilor au uzuri diferite, chiar daca motocicletele au cam aceasi numar de kilometri, depinde foarte mult de stilul de mers al fiecaruia. Se pot imperechea, dar dupa ceva timp crapa la loc.

Pe de alta parte, orice piesa noua din angrenajul cutiei este extrem de scumpa, orice reparatie minima cu piese noi te duce la 7-800 euro minim.

O cutie SH scumpa la 400 euro? In Germania una singura costa atat, restul de la 500 in sus!

https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=BMW+R1150RT+GETRIEBE&_sop=2

 

Eu am LT, nu RT, nu se potriveste nimic din cutii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare, dar este multa naivitate in ce spuneti. Eu am trecut prin asa ceva, prin urmare stiu ce spun.

Probabil nu stiti ca reparatia unei cutii de viteza este cea mai complicata operatiune tehnica la o motocicleta. In primul rand in niciun manual de reparatie nu scrie ca reparatiile se fac cu piese sh, ci doar noi!

 

Depinde ce pretentii ai, daca vrei sa fie "ca noua" atunci musai piese noi dar daca vrei sa fie functionala merge si ceva SH cu uzuri minime. Vad ca are pinioane drepte, astea sunt cel mai putin pretentioase la reparatii iar singurul risc major ar fi un zgomot de rulare dar fiind vorba de treapta a 1-a nu poate fi deranjant.

 

Si eu as opta pentru o cutie SH dar trebuie sa-i stii istoricul, altfel risti sa ajungi de unde ai plecat.

 

 

Se pot imperechea, dar dupa ceva timp crapa la loc.

 

Pinioanele nu crapa de la "dezperechere", ci se uzeaza prematur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate cineva să arunce o privire aici: /index.php?/topic/741873-bmw-k-1200-1300-s-gt-r-sport/?p=4386302

 

Sper să fii pus link-ul corect către problema mea cu ambreiajul la K1200r sport.

Poate vă puteți da cu părerea, aici sau acolo!

Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de un sfat : la un bmw 1150 gs care are montata ( din fabrica ?) priza tip bricheta la baza motorului pentru incarcare bateriei acumulator, nu stiu care fir duce la borna plus. Centrul stecherului imi spunea cineva, dar am nevoie de o confirmare sa nu fac o prostie. Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...