Sari la conținut

Postări Recomandate

am nevoie de un sfat : la un bmw 1150 gs care are montata ( din fabrica ?) priza tip bricheta la baza motorului pentru incarcare bateriei acumulator, nu stiu care fir duce la borna plus. Centrul stecherului imi spunea cineva, dar am nevoie de o confirmare sa nu fac o prostie. Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am nevoie de un sfat : la un bmw 1150 gs care are montata ( din fabrica ?) priza tip bricheta la baza motorului pentru incarcare bateriei acumulator, nu stiu care fir duce la borna plus. Centrul stecherului imi spunea cineva, dar am nevoie de o confirmare sa nu fac o prostie. Multumesc,

trebuie neaparat incarcator "CanBus" sau se poate pune mufa la orice redresor? mai este un avantaj in afara de cel legat de comoditate? este oki ca peste iarna sa ai bateria deconectata? stiu ca de exemplu, la masina, cel putin teoretic, daca schimbi bateria trebuie rescris ceva cu diagnoza. Merci!

» Post actualizat in 09 Oct 2017 07:32

intreb pt ca am vazut ca redresorul BMW nu are alta mufa in afara de ce-a de incarcare. ma asteptam ca daca este CanBus, din redresor sa ai o mufa de diagnoza care sa se conecteze la motor si sa ii zica ca intra in ciclul de incarcare si astfel motorul sa intre intr-un mode de protectie. Ma indoiesc ca prin mufa de incarcare sa comunice cu ecu motorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incarcataor cu canbus trebuie doar la mobrele de 1200 sau mai noi. Si la alea trebuie doar daca le incarci pe la bricheta, daca le incarci direct pe bornele bateriei, poti incarca cu orice.

Diagnoza la masina... depinde de masina. La unele trebuia doar la radio sa ii bagi codul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic, asta transforma un redrosor normal in unul CanBus. Voi continua sa sap.

post-68528-0-36305600-1507535373_thumb.png

 

L.E da, da. La incarcarcare prin mufa ma refer.

Editat de styuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi cer scuze, dar voi posta și aici ce am postat pe topicul de K1200r căci am mai multe șanse de răspuns.

 

Pe scurt problema mea e că nu mai găsesc neutralul, problema apărută de vreo 3k km. Am aerisit și schimbat uleiul de la ambreiajul hidraulic. Pompița pare să lucreze ok.

Pare că nu mai debraiaza complet....

 

Astăzi la service (copy paste):

 

Am desfăcut astăzi ambreiajul la Tibi și cum nu sunt un as din punct de vedere tehnic, pot spune că am găsit următoarele:

- placa de presiune din exterior uzata cam 1 mm (îmi dau seama după marginea neatinsa).

- primul disc care ia contact cu placa de mai sus destul de uzata cred (luase forma de pe placă ca formă de uzură)

- vizual niciun alt disc nu prezenta uzură sau defect (ovalizat sau ceva)...!?!

 

Tibi a spus să schimbăm ambreiajul, dar tot sunt nelămurit cu ceva. Uzura respectiva mi se pare normala având în vedere fricțiunea care are loc acolo, nu?

Atunci dacă uzura respectiva e buba pentru care eu nu mai găsesc neutralul, nu cumva de fapt trebuia să patineze??? Și de fapt să intre foarte ușor în liber???

 

Având în vedere ca ambreiajul cu garnitura și șuruburile de la capac depășesc ca preț 3 mii de lei, vreau să fiu convins că asta e buba...!

 

Încă o întrebare ar fi dacă chiar nu exista kituri de reparații și chiar trebuie să înlocuiesc tot ansamblul.

 

Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neutralul nu il gasesti doar la relanti sau si cu motorul oprit?

Cand bagi motorul in viteza, oprit, poti invarti cu mana roata spate daca tragi ambreiajul? Opune mai multa forta decat de obicei?

Cand e la neutral si bagi 1-a, suna tare cutia?

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul moment în care nu găsesc neutralul este când am motorul pornit și stau pe loc (ori sare din 1 în 2 și invers, ori rămâne efectiv agățat în 1). Altfel, în mers sau cu motorul oprit iese pe liber absolut lejer.

 

Da, cu motorul oprit, băgat în viteză și cu ambreiajul tras, pot învârti roata, dar opune un pic de rezistenta.

 

Din N când bag în 1, da, suna destul de tare cutia, iar dacă mai e și rece, e clar că nu debraiaza complet căci simt cum o împinge ușor în față. Și intre celelalte viteze cârâie un pic mai tare decât de obicei.

 

Mai mult: am desfăcut capacul și ambreiajul; am găsit o uzură de aproape 1 mm pe placa exterioară și primul disc, restul, cel puțin vizual, luate una cate una, nu păreau a fi uzate, ovale sau altele (dar doar vizual).

L-am pus la loc momentan așa cum e, deși dacă ajung să îl schimb, plătesc iar șuruburile, garnitura și manopera.

 

Nu sunt încă suficient de convins că uzura respectivă nu permite să debraiaze.

Și dacă totuși e ambreiajul, ziceam că totuși poate aveam vreo alternativă să nu ajung la 1k euro cheltuieli :) (cam 3k lei ambreiajul cu garnitura și șuruburile, acestea din urma de 2 ori plus manoperă, cred că și un schimb de ulei cu filtru cu tot ca să stau liniștit și aia e...).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ai relanti-ul prea sus, asta ai exclus-o? Cu ambreiajul nu ar trebui sa iti faci grijidecat daca patineaza sau daca atunci cand apesi maneta, nu debreiaza complet.

Vezi ca pe masura ce se uzeaza, nivelul creste in pahar, nu ai prea mult lichid acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ralantiul este în parametrii.

 

Da, nu debraiaza complet/corect, ăsta e baiul. De patinat, nu patinează deloc. Uzura (minimă)!pe care am găsit-o parcă nu justifică faza cu debraiatul...

 

Exista vreun kit de reparație oare? Sau alternative la prețul despre care am vorbit mai sus? :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca nu debreiaza corect, atunci verifici asa:

 

- pompa de sus

- pompa de jos

- dupa pompa de jos, tija aia cu excentric

 

Nu inteleg ce o tot tii cu kitul de reparatie, crezi ca exista ceva kit universal de reparat probleme sau cum? Tu trebuie sa identifici unde e problema si de acolo sa vezi ce optiuni ai la schimbat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

😄 nu, nu...rămăsesem blocat cu prețul la tot ambreiajul, mai ales că nu am văzut decât un singur disc uzat și prea puțin placa.

 

Din păcate nu știu cum să verific pompele respective. O să caut un service/mecanic care să se bage aici în București...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am niste probleme cu ambreiaju (iese mai greu la N cand opresc si e motorul pornit, maneta "tzine" la finalul cursei) si Tibi (dupa ce a desfacut pe acolo) a recomandat sa-l schimbam cu totul. Tot cam asa, vreo 2500 lions. Enorm, dar vorba aia, Break My Wallet, nu ?

 

A mea are 60.000 km. Vi se pare normal sa crape la intervalul asta ? Stiu, depinde cum s-a mers cu ea, eu am facut doar 10k din 60k. Si majoritatea in afara orasului (n-am folosit-o zilnic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La tine o fi ceva mai rațional cu cei 60k km, mai ales că nu știi (ca și mine de altfel) cum a fost folosit motorul înainte. Ce zici de km mei care sunt la jumătate, iar 50% dintre ei sunt făcuți de mine într-un an.

 

Măcar schimbul de ambreiaj ți-a rezolvat problema în totalitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kit-ul de ambreiaj adica discuri si placi facut de TRW costa 500lei. Ma indoiesc ca ai si oala stramba incat sa necesite inlocuire. Garnitura de capac cu suruburi costa cam 300lei. Iar manopera nu poate depasi 300-500lei. Eu zic sa incerci si alta opinie/mecanic inainte sa comanzi la Mototehnica. Sigur ca varianta cea mai simpla pe care o poate recomanda orice pafarist fara sa greseasca e sa inlocuiesti totul cu piese originale dar...daca nu vrei sa arunci cu banii pe fereastra inutil, mergi la un mecanic care e instare sa vina si cu solutii adaptate si eventual sa repare nu doar sa aleaga ce e mai simplu si fara batai de cap pt el... am incercat sa te sun astazi dar cred ca nu mai ai nr cu 104 la final...

» Post actualizat in 12 Oct 2017 19:32

Totusi nu cred ca problema ta tine de discuri/ambreiaj sau una din pompe...incearca la mecanicul recomandat de mine ca nu ai ce pierde, la mine a avut solutii bune iar dupa aerisirea facuta unde ai fost si tu de ajunsese sa mearga si mai prost ca inainte...dupa 10min se imbunatatise situatia cu mult. Eventual daca ai timp da-mi un tel (pm) si poate reusim sa ne vedem sa vezi cum se comporta la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu stiu la astea cu placi, dar la ambreiajul uscat nu este recomandat DECAT Sachs!

Legat de aerisire, am auzit ca dupa ce se face trebuie apasat usor si scoasa afara o mica cantitate de lichid, este o tehnica, daca nu faci asa se poate uza prematur ansamblul ambreiaj. Nu cunosc mai multe detalii, poate Dan Cata ne lamureste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luigi merge si TRW si ferodo nituit pe placa de ambriaj la ambreiaj uscat. Tetstat de mine TRW de 2 ori si ferodo nituit odata la un R850R.

 

Legat de aerisire nu vad nici o noima sa mai apesi un pic ambraiajul si sa scoti din lichid. De unde sa scoti din pahar? din pompa receptor prin aeristor? In service manual cel putin la ceai tu si eu nu scrie nimic de aceasta. Acuma la K 1200S nu stiu ca nu am reprom. Are cumva cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai putea fi o problema felul incare se face aerisirea, la un Mini Cooper nu se aerisea cilindrul de ambreiaj de nici o culoare. Dupa ce m-am uitat cu atentie am observat ca cilindrul avea un viciu de proiectare, aerisitorul era mai jos decat conducta. Asa ca am dat cilindrul jos impreuna cu conducta, l-am aerisit la banc in pozitia corecta dupa care l-am montat la loc si am facut aerisire inversa pompei de ambreiaj impingand lichidul cu o seringa prin cilindrul de ambreiaj si am scos aerul prin pompa si vasul de lichid de frana.

 

La fel am patit si la o motocicleta care avea dublu disc pe fata, o cunostinta nu avea ce face si s-a apucat sa-si vopseasca etrierii (demontat, spalat, vopsit, samd) iar cand a vrut sa aeriseasca s-a chinuit cateva zile, motocicleta fiind aproape noua (3-4 mii km). Pana la urma vazand ca nu poate m-a rugat sa ma uit la ea si mi-am dat seama ca motocicleta trebuia inclinata in anumite pozitii ca sa poti scoate aerul din niste coturi. Am tinut-o in pozitia corecta si a s-a aerisit din prima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul K 12000 S aerisitorul pe pompa receptor e mai sus de cat conducta. Nu cred ca aici ar fi o smecherie ca si la Mini sau motocilete de care a vb Petre81.

Trebuie vazut ce zice Reprom-ul si atunci vom fi mai destepti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...