Sari la conținut

Postări Recomandate

Am uns niste caneluri la cardan si dupa am pornit motocicleta pe cricul central cu roata spate suspendata si am pus-o in viteza.Ma ingrijorez ca aud zgomote clantanituri la cardan in situatia de mai sus.E normal sau nu?O fi vreo problema?

In mers e tot ok nu trepidatii ,nu zgomote.Am aliniat cardanul cu V urile in acelasi plan.

» Post actualizat in 29 Mar 2018 11:34

Nu pot edita dupa tel.

Am scris la inceput asa:Am uns niste caneluri la cardan.

Editat de adisis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai ca m-ai linistit un pic,deja simteam morcovul in...

Nu am facut nicicand

pana acum treaba cu pus in viteza pe cric central .Oricum tehnic nu prea imi explic de ce face acele zgomote in aceasta situatie si pe sosea nu🤔.Sa fie oare proiectate acele unghiuri de la cele doua cruci sa functioneze in parametrii normali cu cardanul doar cind e motorul cu toata greutatea pe roti?

Editat de adisis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Adisis,

Mareee atentie la unsul canelurilor ori cantitatea vaselinei cu care ai umblat pe acolo.

In timp se macina cupla cauciucata din cardan.

Ti.o spune Eu Patitul dupa revizia la un mare Mester.

Daca apar crantanituri, alea sunt metalice, e semnul pt rulment. Bine ca inca nu le ai

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tedy,sa stii ca nu cantitatea vaselinei face rau ,daca e de bun simt.Cupla cauciucata din cardan se strica si datorita imbatranirii cauciucului, dar mai ales NEALINIERII corespunzatoare a cardanului cu partea de cruce dinspre final drive.Acest aspect duce cel mai adesea si la distrugerea rulmentului(rulmentilor)din grup precum si la aparitia tuturor problemelor legate de transmise incepand dupa cutie v. pana la roata spate.

Fac pariu ca trei sferturi din servisuri,mecanici profesionisti sau mai ales amatori nu stiu si nu fac aceasta operatiune corect.😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ADEVARAT!

Am avut parte de o suma a factorilor amintiti de tine. Acum batranica mea zburda la a doua tinerete.

 

COLEGII, revin cu intrebarea vis a vis de parbriz de producator, mai inalt.

Aveti recomandari sau poate vreo atentionare asupra vreunui model?

Cel amintit de Dan, nu s.a potrivit starii cerute de mine, anume starii de aproximativ nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva BMW Motorrad Repair And Service Data?? Daca da, de unde l-ati cumparat/descarcat? Merci!
Eu am gasit cele 6 arhive dar pentru a le descarca trebuie sa bag cardul pe tot felul de site'uri dubioase... Le-a descarcat careva? Merci!


https://www.youtube.com/embed/at7UPdI88Jg?rel=0

Editat de styuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Dupa o lunga hibernare, azi am iesit cu motorul la o plimbare si, deja o problema. Nu mai functioneaza ESA ! Mentionez ca i-am dat jos bateria pe perioada iernii, si am inlocuit-o cu alta noua pusa acu 4 zile. A mai intimpinat cineva asa ceva ? O fi din cauza ca a stat fara baterie sau o fi intepenit motorasele. Motorul e 1200 RT an 2006. Va rog ceva sugestii. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare. Dupa o lunga hibernare, azi am iesit cu motorul la o plimbare si, deja o problema. Nu mai functioneaza ESA ! Mentionez ca i-am dat jos bateria pe perioada iernii, si am inlocuit-o cu alta noua pusa acu 4 zile. A mai intimpinat cineva asa ceva ? O fi din cauza ca a stat fara baterie sau o fi intepenit motorasele. Motorul e 1200 RT an 2006. Va rog ceva sugestii. Multumesc.

Salut! Iti da eroare la pornire (autocheck)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când pun contactul, apare pe bord CHECK si se aprinde triunghiul rosu dupa care se face galben si se stinge. Dau la automat porneste si pentru o secunda la fel apare triunghiul rosu si se stinge. Parca asa facea si inainte. Cu motorul pornit, scos pe liber tin apasat lung pe ESA, comuta intre modurile Confort-Normal-Sport cu o casca, cu doua sau bagaj si când eliberez butonul nu mai face intermitent momentul când se regla setarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când pun contactul, apare pe bord CHECK si se aprinde triunghiul rosu dupa care se face galben si se stinge. Dau la automat porneste si pentru o secunda la fel apare triunghiul rosu si se stinge. Parca asa facea si inainte. Cu motorul pornit, scos pe liber tin apasat lung pe ESA, comuta intre modurile Confort-Normal-Sport cu o casca, cu doua sau bagaj si când eliberez butonul nu mai face intermitent momentul când se regla setarea.

de la baterie nu este...sau nu ar trebui sa fie. si a mea a stat fara baterie peste iarna si este oki. daca in timpul mersului triunghiul este stins, vezi daca chiar setarea nu se modifica. daca ai unde, fa-i o diagnoza. daca nu ma insel, la Iasi este service de reprezentanta. Imi este greu sa cred ca s-a defectat in garaj. Spor!

P.S sa ne zici cum ai rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc styuk. Nici eu nu inteleg cum s-a defectat in garaj. Doar daca a intepenit ceva. Unde mai pui ca in toamna tarziu, inainte de hibernare am fost cu ea la revizie la cel mai bun mester si nu avea nici o eroare. Intradevar este reprezentanta BMW la Iasi, am sunat la ei si m-am programat la o diagnoza. Va tin la curent cu ce voi rezolva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am facut, ce n-am facut, cum m-am sucit si rasucit, ca am ajuns si eu in cercul posesorilor de BMW.

Si, cum e corect si frumos, hai sa facem de ras mobra :D

AL meu R1200RT, 2007, model de serviciu:D

30vir74.jpg

2vl5vlv.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a înviat!

Revin cu problemele pe care le am cu R1150RT-ul meu: testarea senzorilor ABS, îl suspectez pe cel din fata şi oprirea motorului la cald, pornind apoi normal după ce se răcește suficient.

Ce îmi recomandati? Nu numai că mi-e dor de câteva plimbări "normale şi în siguranță", dar chiar mi-ar folosi pentru a ma deplasa pe unde am treaba, având în vedere că am rămas doar cu un Mitsubishi Pajero care consuma de vreo 2-3 ori cat motocicleta.

Vă mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit cu informatii noi despre problema care am avut-o la sistemul ESA. Am fost la reprezentanta BMW(Apan Motors) mi-a facut diagnoza si a gasit o eroare la unul din calculatoarele ce comanda acest sistem. Mi-a sters eroarea, a calibrat ESA si gata. Problema a fost ca am avut bateria foarte slaba si la ultima plimbare am dat la automat de vreo 5 ori, nu a pornit si s-a aprins tot prin bord. Ulterior am pus cabluri dar nu e asta o problema. Foarte important e sa ai o baterie buna si o INCARCARE din alternator in parametri. Mecanicul de aici (un baiat inteligent si deschis) mi-a explicat ca majoritatea problemelor ce apar la ABS, ESA, Bobine, Calculatoare, senzori, se duc dracu din cauza acestor factori. Cine baga in seama o baterie. Ma declar multumit de Apan Motors (deocamdata) mai ales, daca doresti poti sta langa motocicleta in service. La pret mi s-a parut ok. Aveti grija de voi in trafic ca e jale. Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari Adrian M !

Sagetatu: Auzisem lucruri faine de APAN, doar ca nu ma farmeca drumul pe campuri pana la Iasi.

Pe de alta parte nu stiu ce sa se poate face cu diagnoza la RT1100...

Bravo ca s.a rezolvat problema, sunt curios de detaliile de colaborare cu cei din service.

Drumuri bune si sa ne bucuram de tot, mai ales de permisele noastre!

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat gumele vechi cu Metzeler Roadtec 01. Pe fata versiunea normala, iar pe spate model HWM.

Foarte incantat de cum se comporta, le'as recomanda daca sunteti in cautari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma le'am luat de pe anvelopemoto.eu. Au venit cu DOT 0418 ceea ce m'a surprins foarte placut.

 

In alta ordine de idei, senzorul de nivel combustibil a luat'o randeaua. Imi arata cu vre'o 120km range in plus :)

Banuiesc ca trebuie ceva schimbat/reglat la reprezentanta sau e o interventie pe care o pot face si alte service'uri moto mai rasarite?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...