Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut colegii:

Va rog cateva pareri pt problema la RT1100, mici FLUCTUATII la relanti(reglat pe fix1000rpm), iar la drum da rateuri in toba si daca nu ii dau treapta inferioara sa o iau cu turatie se balbaie (da in nas).

Mentionez ca si cu bujii noi face acelasi lucru iar fisele le.am pus noi anul trecut.

Ce suspectati: Sonda lambda, senzorii Hall, bobina de inductie ori valva de presiune benzina?

Oh, mai e si pompa de benzina in ecuatie...

Multumesc si zile bune!

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tedy M

sonda lambda poti verifica cu tester. Cum e consumul de benzina?

Senzorii Hall- sunt defapt 2 buc . Daca aici e problema motorul porneste la cald si cand se incalzeste se opreste sau nu porneste deloc

 

Cand da rateu in toba, in frana de motor? In mers normal?

 

Verifica presiunea in cilindrii si tachetii. Cand da rateu in toba pe decelerare e valva de evacuare care nu inchide( asta poate fi din reglaj sau ca nu inchide valva in chiuloasa- e arsa)

 

daca benzina e putina da rateu in carbuartor, airbox.

 

Intradevar ar putea fi si o broblema electrica. Adica nu este scanteie cand trebuie si ajunge benzina nearasa in toba si explodeaza acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie reglat prin schimbare :-)

Ptiu...Pai și dacă în loc să mă uit la range resetez trip'ul la fiecare alimentare și mă uit apoi acolo când bat 300km rulați, plânge careva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptiu...Pai și dacă în loc să mă uit la range resetez trip'ul la fiecare alimentare și mă uit apoi acolo când bat 300km rulați, plânge careva ?

Așa am făcut eu o perioadă până l-am schimbat. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În ultimii 2 ani și jumătate sunt la al treilea. Primul în primăvara lui 2016, al doilea a crăpat în primăvara lui 2017 imediat ce a ieșit din garanția de 1 an. Iar al treilea a crăpat în câteva zile și a fost schimbat pe garanție.

Ăsta ultimul văd că rezistă, dar nu are anul încă. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai aia fac asa pentru ca nu au incotro, dar daca exista de serie te oftici sa nu mearga.

 

Cunosc sentimentul dar sa dau mereu 700 de lei si peste 1-2 ani sa se strice imi bag picioarele in el, il cumpar si-l montez cand vand motocicleta. Pana atunci merg pe clasic si tin banii in buzunar sau ii dau pe curve, si pe bautura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TedyM ia o cu ce e mai simplu.Un filtru de benzina nou,bujii altele echivalente cu recomanda producatorul,si refa un joc la supape si o sincronizare la injectie.Daca nu ai rezolvat asa vezi ce a zis BMW RIDER.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

BMW Rider, rateurile sunt pe decelerare, consumul: 5,15 cand merg cu bmw.isti la tura, 5,75 cand merg cu sportivii😁.

Am mentionat ca am schimbat bujiile, fisele, uitasem sa spun ca si filtrul benzina e tot nou, iar cel de aer curatat deci la zi.

Intr.adevar rateurile sunt in toba, sa fie supraalimentare ori problema de scanteie. De asta suspectez si bobina de inductie.

Si ca sa fie lumina mai multa, revin cu mentiunea ca am valva de presiune benzina schimbata, pusa de 3atm, sa... Nu mai stiu ce sa zic.

Ce ma deranjeaza e un delay la accelerare, cand tin ritmul cu alte moto stradale.

Multam!

» Post actualizat in 18 Apr 2018 05:34

P.S. Supapele ziceti?

Pai si pana a ajunge la problema, oare sa ma joc cu un 0,17 pe admisie😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun. asa stim mai mult

 

Scoate bujiile sa vezi cum sunt. Daca sunt OK regleaza tachetii si masoara compresia in ambele cilindrii. Presiunile trebuie sa fie egale sau aproape egale si sa fie la ambele peste 8,5 bari. Daca cumva la unul dintre cilindri presiunea e sub 8,5 bari sau mult mai mic decat la celalat eu as verifica chiuloasa, supapele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

proffroad vezi ca daca se opreste la cald motorul e suspect senzorii hall. Cu ABS ce problema ai? Ce se aprinde pe bord?

Cum pot verifica senzorii hall? Ar fi suficient dacă-i demontez si-i cu răț?

ABS-ul nu-mi functioneaza, iar în bord clipește mereu martorul. Suspectez ca ar fi de la senzorul fata deoarece a dat eroare după ce l-am demontat pentru a vopsi furca.

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pot verifica senzorii hall? Ar fi suficient dacă-i demontez si-i cu răț?

 

 

Poti sa incerci sa-i cureti dar in 99.99% din cazuri curatarea nu ajuta decat daca gasesti foarte multa pilitura pe ei, dar chiar si atunci functioneaza. Ca sa-i verifici cred ca ar trebui sa ai un osciloscop avand in vedera ca impulsul de curent pe care il transmite este de ordinul milivoltilor iar ca sa-ti dai seama daca de la ei este problema trebuie sa le cunosti bine valorile. Sensorii pe care ii ai tu la caruta ta sunt Honeywell 2AV54 dar sunt greu de gasit si trebuie sa ai un pic de indemanare ca sa-i montezi pe placa ta de aprindere, asta ca sa iesi mai ieftin caci altfel ai posbilitatea sa dai aproape 200 de euro pe placa cu senzori noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1150 e cel mai bine cu diagnoza sa verifici senzorul hall.

Senzorul hall e senzorul de aprindere. Nu ai ce curata. De multe ori se duce unul sau chiar ambii senzori datorita distrugerii izolatiei de pe fire.

Dan Cata repara acesti senzori si astfel e mult mai ieftin decat unul nou.

 

La ABS la fel daca pui pe un tester vei fi mai aproape de adevar. Dar pana atunci vezi mai jos tabelul

post-7518-0-13602800-1524046807_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pot verifica senzorii hall? Ar fi suficient dacă-i demontez si-i cu răț?

 

 

Se stie de problema asta si risti sa ramai cu motoru in drum. Eu am ales sa-i schimb preventiv la Dan_Cata si sa stau linistit. Acuma fiecare face cum doreste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

BMW Rider, bujiile.s mereu albe, fisele ok.

Deci am sa verific celelalte in ordinea mentionata mai sus.

Proffroad, am senzori Hall schimbati de DanCata, din 2011.

Dar asa ma furnica sa.i innoiesc cu montajul ala subacvatic ce il postase tot DanCata mai demult aici pe forum😊

Ce zici Dane am vreun avantaj in mersul mai echilibrat al motorului sau sa ii astept pe astia sa pice? Un eventual pret pt noul montaj?

» Post actualizat in 19 Apr 2018 05:09

Montaj/izolatie... ma rog. Ori chiar sa fie senzori mai bine construiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...