Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce inseamna verificat cu un milimetru?

Te referi la multimetru?

Da, de multimetru era vorba, dar am scris de pe telefon și corectează el ce nu-i place. De asta a scris milimetru.

» Post actualizat in 25 Apr 2018 09:58

Am încercat să văd dacă da vreo valoare pe multimetru. Nimic. Probabil sunt piezo.

» Post actualizat in 25 Apr 2018 10:10

Şi ma încadrez la a 2-a coloana din tabel. ABS-ul nu funcționează. Motorasul servo lucrează.

Am dat carenele jos şi am făcut câteva drumuri. Voiam sa testez dacă atunci când nu mai pornește la cald are scânteie la bujie şi da benzina pe injector, dar nu a mai făcut nicio problemă. Voi reveni atunci când se schimbă ceva. Mulțumesc mult pentru ajutor lui Dan Cata şi celorlalți care incercati sa ma ajutați în rezolvarea problemei. Din ce încep să înțeleg, la modelul meu cu 2 bujii pe cilindru, din bobina de inductie de sub rezervor se duc fisele doar la bujiile suplimentare, din partea de dedesubt a cilindrilor. Celelalte din capul cilindrului au bobina pe lulea. Deci nu cred ca este din bobina de inductie. Sa fie oare corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti e vre'o posibilitate prin care sa imi dau seama cam cata baterie mai are telecomanda de la motocicleta?

Umblu deja cu o baterie de rezerva in portofel dar as fi curios daca exista cumva vre'o combinatie de butoane si/sau led care sa indice nivelul aproximativ al bateriei.

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta nu mai inteleg rostul intrebarii. Vrei sa storci curentul din 2 baterii de 10 ron din telecomanda? Schimba-le oricum si te vor tine 3 ani fara grija.

Editat de leoangi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am doua baterii pe telecomanda, am doar una singura.

:glare: wtf

Pai de ce nu ai spus asa bro ca e doar o singura baterie. Acum e perfect justificata intrebarea ta. :eek: wt_f

Editat de leoangi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Te cted Luigi, dar pt 1100 al meu e bun asta. Oricum la o eventuala revanzare nu da nimeni inca 100€ in plus pt parbriz V Stream...

Eu sunt bucuros ca am castigat 11, 12cm la inaltime. E nou fara fisuri ori alte interventii si am avut placerea aia a despachetarii unui lucru nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hallo BMW isti

 

Unde pot gasi cupla rapida pt rezervor? M-ar interesa cel din metal. Azi s-a rupt in timp ma indrepta catre casa cu moto.

Mutumessc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Salut !

 

ultima defectiune la vechitura r 1100gs; sau rupt doua fire de la swich-ul de la contact ..(partea electica). probabil din cauza miilor de miscari stanga/dreapta ale ghidonului.

 

desfac cotactul care nu mai avea suruburile originale ; desurubez micro surubul care tine fixata partea mecanica de partea electrica ....

 

.ajung in final la firele rupte de unde au fost cositorite din fabrica.

 

Problema e ca atunci cand am lipit firele din cauza temperaturii fludorului soclul de plastic in care sunt fixati pini de contact sa incalzit instantaneu si nu mai stau fixati in soclul, se misca .

 

Acum se intampla fenomenul ca atunci cand; aduci cheia de contact la 0 si o scoti din contact uneori ramane bordul aprins= cosuma bateria.

 

 

 

cred ca singurul remediu schimbarea piesei; .. :baldy: =425 ron

 

Salut !

 

ultima defectiune la vechitura r 1100gs; sau rupt doua fire de la swich-ul de la contact ..(partea electica). probabil din cauza miilor de miscari stanga/dreapta ale ghidonului.

 

desfac cotactul care nu mai avea suruburile originale ; desurubez micro surubul care tine fixata partea mecanica de partea electrica ....

 

.ajung in final la firele rupte de unde au fost cositorite din fabrica.

 

Problema e ca atunci cand am lipit firele din cauza temperaturii fludorului soclul de plastic in care sunt fixati pini de contact sa incalzit instantaneu si nu mai stau fixati in soclul, se misca .

 

Acum se intampla fenomenul ca atunci cand; aduci cheia de contact la 0 si o scoti din contact uneori ramane bordul aprins= cosuma bateria.

 

 

 

cred ca singurul remediu schimbarea piesei; .. :baldy: =425 ron

post-9350-0-94207500-1526327601_thumb.jpg

Editat de mariusMZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala se mai rupe si pentru ca, atunci cand brachezi ghidonul, de acolo flexeaza. Cand era noua mobra, nu era o problema. 20 de ani mai tarziu, devine o problema :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...