Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut !

 

ultima defectiune la vechitura r 1100gs; sau rupt doua fire de la swich-ul de la contact ..(partea electica). probabil din cauza miilor de miscari stanga/dreapta ale ghidonului.

 

desfac cotactul care nu mai avea suruburile originale ; desurubez micro surubul care tine fixata partea mecanica de partea electrica ....

 

.ajung in final la firele rupte de unde au fost cositorite din fabrica.

 

Problema e ca atunci cand am lipit firele din cauza temperaturii fludorului soclul de plastic in care sunt fixati pini de contact sa incalzit instantaneu si nu mai stau fixati in soclul, se misca .

 

Acum se intampla fenomenul ca atunci cand; aduci cheia de contact la 0 si o scoti din contact uneori ramane bordul aprins= cosuma bateria.

 

 

 

cred ca singurul remediu schimbarea piesei; .. :baldy: =425 ron

 

Salut !

 

ultima defectiune la vechitura r 1100gs; sau rupt doua fire de la swich-ul de la contact ..(partea electica). probabil din cauza miilor de miscari stanga/dreapta ale ghidonului.

 

desfac cotactul care nu mai avea suruburile originale ; desurubez micro surubul care tine fixata partea mecanica de partea electrica ....

 

.ajung in final la firele rupte de unde au fost cositorite din fabrica.

 

Problema e ca atunci cand am lipit firele din cauza temperaturii fludorului soclul de plastic in care sunt fixati pini de contact sa incalzit instantaneu si nu mai stau fixati in soclul, se misca .

 

Acum se intampla fenomenul ca atunci cand; aduci cheia de contact la 0 si o scoti din contact uneori ramane bordul aprins= cosuma bateria.

 

 

 

cred ca singurul remediu schimbarea piesei; .. :baldy: =425 ron

post-9350-0-94207500-1526327601_thumb.jpg

Editat de mariusMZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ala se mai rupe si pentru ca, atunci cand brachezi ghidonul, de acolo flexeaza. Cand era noua mobra, nu era o problema. 20 de ani mai tarziu, devine o problema :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut baieti,

aveti idee daca protectiile de cilindri de la 1150rt se potrivesc si la 1200 an 2006, sau de unde a si putea cumpara pentru 1200RT an 2006?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

aveti idee daca protectiile de cilindri de la 1150rt se potrivesc si la 1200 an 2006, sau de unde a si putea cumpara pentru 1200RT an 2006?

 

Invata sa folosesti site-ul asta: www.realoem.com . Bagi ultimele sapte caractere din seria de sasiu si poti vedea toate piesele, inclusiv pe ce modele au fost montate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

aveti idee daca protectiile de cilindri de la 1150rt se potrivesc si la 1200 an 2006, sau de unde a si putea cumpara pentru 1200RT an 2006?

Cu siguranta nu, is lucruri total diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scurt, la obiect...

 

https://www.moto.it/news/bmw-motorrad-9cento-video-anteprima-della-concept-da-villa-d-este.html

 

La multi kilometri frumosi !

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S1000XR mai mic, mai spectaculos si mai putin util.

Arata intr-un mare fel dar ma gandesc cum as pune bagaje si pasagera :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice ”pilot” sau ”bagaj”... are dreptul la filosofia proprie. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

am un R1200RT, an 2007 si mi-a aparut urmatoarea problema - mi s-a aprins martorul de atentionare in bord si nu mai intra un functiune ABS-ul, cateodata se mai stinge, moment in care daca fac cateva probe pe suprafata alunecoasa, functioneaza ABS-ul la cateva incercari apoi se aprinde din nou becul din bord si nu mai intra in functiune nici ABS-ul .Am fost la Mototehnica, mi-a facut diagnoza pe calculator si mi s-a spus sec ca ma lasa pompa de ABS care costa aprox. 8000 ron fara manopera .Mentionez ca iarna aceasta am tinut motocicleta fara baterie, acum avand montata una noua .

S-a mai lovit cineva de aceasta problema, poate fi si alta cauza de nefuncionare a ABS-ului in afara de aceasta paguboasa pompa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, înainte de a-i da jos bateria a făcut vreo figura ? Zic asta ca si eu am dat jos bateria si nu a mai functionat ESA. Am rezolvat cu un reset la reprezentanta. Avea 4 erori. La ABS ma gândesc ca e la fel. Ce erori a găsit ? A încercat sa le stearga ? Apropo când ai schimbat lichidul de frana ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am un R1200RT, an 2007 si mi-a aparut urmatoarea problema - mi s-a aprins martorul de atentionare in bord si nu mai intra un functiune ABS-ul, cateodata se mai stinge, moment in care daca fac cateva probe pe suprafata alunecoasa, functioneaza ABS-ul la cateva incercari apoi se aprinde din nou becul din bord si nu mai intra in functiune nici ABS-ul .Am fost la Mototehnica, mi-a facut diagnoza pe calculator si mi s-a spus sec ca ma lasa pompa de ABS care costa aprox. 8000 ron fara manopera .Mentionez ca iarna aceasta am tinut motocicleta fara baterie, acum avand montata una noua .

S-a mai lovit cineva de aceasta problema, poate fi si alta cauza de nefuncionare a ABS-ului in afara de aceasta paguboasa pompa ?

8000 la ei, dar cat te costa sa o cumperi singur de pe ebay?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am un R1200RT, an 2007 si mi-a aparut urmatoarea problema - mi s-a aprins martorul de atentionare in bord si nu mai intra un functiune ABS-ul, cateodata se mai stinge, moment in care daca fac cateva probe pe suprafata alunecoasa, functioneaza ABS-ul la cateva incercari apoi se aprinde din nou becul din bord si nu mai intra in functiune nici ABS-ul .Am fost la Mototehnica, mi-a facut diagnoza pe calculator si mi s-a spus sec ca ma lasa pompa de ABS care costa aprox. 8000 ron fara manopera .Mentionez ca iarna aceasta am tinut motocicleta fara baterie, acum avand montata una noua .

S-a mai lovit cineva de aceasta problema, poate fi si alta cauza de nefuncionare a ABS-ului in afara de aceasta paguboasa pompa ?

Ce pompa ai? Cea cu servofrana sau fara? Cand functioenaza, bazaie sau nu, cand actionezi maneta/pedala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o firma in Germania si una in Polonia care repare ABS modulator. costa in jur de 800 de euro. dar nu se poate repara de fiecare data.

Poate fi o problema electronica sau hidraulica.

De schimbat nu e asa de usor. Nu merge de comandat orice unitate ABS de pe net,e-bay etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pompa ai? Cea cu servofrana sau fara? Cand functioenaza, bazaie sau nu, cand actionezi maneta/pedala?

Nu am cu servo, din cate stiu au renuntat la acest sistem de prin 2006 din cauza ca era problematic . Tind sa cred totusi ca-i vorba de o mufa sau contact imperfect, azi dimineata la primul drum mi-a functionat iar la a doua pornire/plecare nu mi-a mai functionat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci problema ta e cea clasica, in care periile de la motor se blocheaza. Is mai moi si raman agatate acolo in locasul lor.

Ciudat ca, aceeasi unitate la Golf 4 merge sute de mii de kilometri, fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident nu, masina are 4 roti, cateodata 5 cu aia din portbagaj, mobra are doua roti de regula.

Dar pompa de abs are aceeasi arhitectura, un motoras cu excentric, care "apasa" niste valve, de unde si senzatia ca puleaza abs-ul.

Toata treaba e capacul de plastic care tine periile. Daca am reusi sa gasim o pompa de masina care sa aiba acelasi motoras ca si ala de pe mobra, am fi boieri, ca unitatile astea de masina is 2 3 sute de lei pe olx.

Am incercat o data sa largesc suportii de perii la unitatea OEM dar periile efectiv is moi si de aia raman blocate...

 

Cu siguranta s-ar putea face altceva ca sa tina in timp reparatia, de ex sa pui o banda de teflon intre perie si suport, subtire, si atunci sigur nu mai ramane agatat.

 

Multe se pot face, dar timpul e atata de scurt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

a incercat careva sa matiseze galeria de evacuare la motor cu banda cu fibra de sticla sau ceva ceramic? Zilele trecute la caldura din Bucuresti simteam ca imi iau foc bocancii de la caldura degajata de motor si ma gandesc ca in felul asta as putea sa mai reduc din problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o întrebare pentru posesorii mai vechi de RT :

 

Dimensiunile standard de anvelope pentru BMW R1150RT sunt 120/70-17 cu 180/60-17, buba-i că dimensiunea asta 180/60-17 este foarte greu de găsit la set cu dimensiunea față.

 

Cel de la care am cumpărat bizoanca a montat pe spate 170/60-17, adică la un calcul simplu înălțimea flancului este la 180/60-17 = 108 mm, la 170/60-17 = 102 mm . De doi ani de când circul cu tractorul boxer nu m-a deranjat diferența de înălțime.

 

Cele mai comune seturi de anvelope sunt cele cu 180/55-17 pe spate adică 180/55-17 = 99 mm, adică o diferență de înălțime la flanc de 9 mm față de standard.

 

Ce recomandati ?

 

Mulțumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...