Sari la conținut

Postări Recomandate

1 oră în urmă, TETEA. a spus:

Nu stiu daca s-a mai discutat, ce parere aveti de acest concept? Pe mine personal, m-a cucerit instant!

 

 

 

Strutzocamila, n-are nici o legatura cu modelele antebelice care aveau un echilibru in design.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

16 hours ago, Ribo said:

dar in manual atata scrie...scoti placutele vechi pui placutele noi si impingi pistonasele....si aia-s banii !

 

Are nivelul prea mic, sau la limita, in rezervorul de la servo. Cand ai scos placutele vechi ai impins pistonasele de la etrier fara sa desfaci capacul de la rezervorul de lichid de frana? Cam asta ar fi singurul motiv pentru care sa dea lichid afara pe la aerisitor, iar cand i-ai facut pedala ca sa amorsezi etrierul este posibil sa fi tras aer.

16 hours ago, TETEA. said:

Nu stiu daca s-a mai discutat, ce parere aveti de acest concept? Pe mine personal, m-a cucerit instant!

 

 

Un concept frumos, curat, fara detalii inutile. Personal, nu-mi place aripa spate "fixata" pe roata, dar as putea trai cu acest mic impediment. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, DKW said:

 

Are nivelul prea mic, sau la limita, in rezervorul de la servo. Cand ai scos placutele vechi ai impins pistonasele de la etrier fara sa desfaci capacul de la rezervorul de lichid de frana? Cam asta ar fi singurul motiv pentru care sa dea lichid afara pe la aerisitor, iar cand i-ai facut pedala ca sa amorsezi etrierul este posibil sa fi tras aer.

 

Pai asa am facut...fara sa desfac borcanu de la lichid. Dar nu stiam ca are ceva de genu ...supraplin si etc.

Se poate sa fi ramas mai putin lichid in circuitul pompei .

Acum vine intrebarea, schimbul de placute corect ca sa nu mai existe aceastra problema cum ar fi? Inteleg ca ar trebui facuta mententanta si schimbat atunci placutele..da rplacutele le mai schimbi pana faci iar mentenanta...si cum faci sa nu mai dai de probleme dastea. In manual nu zice nimic deosebit la schimbul de placute.

Merci 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa impingi pistonasele pana in capat, sa bagi ceva intre ele sa nu se adune cand aerisesti. Facand asta, nu o sa iti mai curga lichid cand pui placute noi, adica placutele noi nu o sa iti dizloce atata lichid incat sa curga si nici sa iti dea eroare de nivel prea mic cand is uzate maxim ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate par habarnist, dar unde se afla acest rezervor? Ca din ce am tot citit, sunt circuite separate de la maneta de frana si de la etriere catre pompa de servo/abs

10 hours ago, DKW said:

ai impins pistonasele de la etrier fara sa desfaci capacul de la rezervorul de lichid de frana?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rear brake master cylinder w container

 

Rezervorul de la pedala de frana, circuitele sunt separate fata/spate in pompa servo,  in rest traseele circuitelor sunt ca la o frana standard. Pompa servo este doar un amplificator de presiune aflat pe traseu, prin care trece un volum prestabilit de lichid, compensatia se face din rezervorul de lichid aflat la pedala sau ghidon, in functie de gradul de uzura al placutelor de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci incerc sa imi explic de ce nu a crescut nivelul de lichid din borcanul de lichid de frana (am verificat si fata si spate) atunci cand am impins pistonasele, in schimb a dat lichidul pe prea plinul de la pompa de servo 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, iaco a spus:

Atunci incerc sa imi explic de ce nu a crescut nivelul de lichid din borcanul de lichid de frana (am verificat si fata si spate) atunci cand am impins pistonasele, in schimb a dat lichidul pe prea plinul de la pompa de servo 🤔

Pentru ca etrierii is legati la centrala, de aia curge din centrala cand impingi placutele. Nu au treaba cu paharele de pe ghidon sau de pe cadru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, Dan Cata said:

Pentru ca etrierii is legati la centrala, de aia curge din centrala cand impingi placutele. Nu au treaba cu paharele de pe ghidon sau de pe cadru!

Ok, si pe unde se umple lichidul din centrala? Ce capac ar fi trebuit sa desfacem atunci cand am schimbat placutele, ca sa nu ajungem in situatia asta? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie o palnie cu care sa bagi in centrala, ca sa nu lasi aer sa intre. Numa doua capace ai acolo, alea mari ce se desfac cu imbus de 8 sau fixa de 21. Is de plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, Ribo said:

Dar nu inteleg de ce borcanu spate...ca am schimbat pe fata.. :D

In 99% din cazuri curge cand se umbla la etrierul spate, baza incidentei raportate de diversi useri de pe alte forumuri, la asta m-am raportat si eu. 🤔  Pe fata este relativ mai simpla treaba, 2 etrieri, principiul vaselor comunicante...

18 minutes ago, iaco said:

Atunci incerc sa imi explic de ce nu a crescut nivelul de lichid din borcanul de lichid de frana (am verificat si fata si spate) atunci cand am impins pistonasele, in schimb a dat lichidul pe prea plinul de la pompa de servo 🤔

Pai, cum sa creasca nivelui in borcan daca nu are pe unde sa iasa aerul? Daca desfaci capacul si impingi pistonasele usor scapi de problema. Altfel ajungi la explicata lui @Dan Cata.

ottodyn_GS%20ABS%20Brake%20Module%20Fix_GSABSReplacement021.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai explicatia lui @Dan Cata a fost ca nu are treaba paharul de pe ghidon cu etrierul, asa ca iar sunt in ceata :))
 

39 minutes ago, Dan Cata said:

Pentru ca etrierii is legati la centrala, de aia curge din centrala cand impingi placutele. Nu au treaba cu paharele de pe ghidon sau de pe cadru!

 

29 minutes ago, DKW said:

Pai, cum sa creasca nivelui in borcan daca nu are pe unde sa iasa aerul? Daca desfaci capacul si impingi pistonasele usor scapi de problema. Altfel ajungi la explicata lui @Dan Cata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, iaco said:

Pai explicatia lui @Dan Cata a fost ca nu are treaba paharul de pe ghidon cu etrierul, asa ca iar sunt in ceata :))
 

 

Daca nivelul de lichid in pahar este cel corect nu apar probleme, daca paharul este umplut pana sus dar placutele sunt uzate atunci cand impingi pistonasele din etrier surplusul va iesi pe undeva daca nu desfaci capacul de la pahar pentru a reface nivelul.

Pe amble GS-uri am fix aceeasi varianta de pompa servo, una functionala si una nu, si m-am lovit de toate problemele. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tiberiu Anghel (Tibi) a redeschis Mototehnica saptamana trecuta.

Il gasim aproape de Carrefour Militari, adresa exacta este: Soseaua de Centuta 1D, Chiajna, Ilfov.

Pana de curand in locatie functiona magazinul de biciclete DHS.

Sper sa va fie de folos ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aflat problema @Dan Cata si @DKW .

Aveam o problema deja existenta cu o eroare in bord pe bec spate ( stop frana/ pozitie) care nu se stingea deloc desi becu mergea.

Dupa mai multe cautari au observat ca din computerul de sasiu nu da volti cum trebuie pe pini si de acolo si diagnoza pompei  care nu stie sa si-o faca de la becu spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e si asta una din situatii, bine ca a fost doar atat.

Uite unul din motivele pentru care o  ia ABS-ul razna.

20190604_115934.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut! Maine plec intr-o tura de vreo 2500 de km prin Turcia, si am urmatoarea dilema: Am in motor de 3500km ulei mineral 20w50. Sa il schimb acum sau cand ma intorc? (R850R din 2004). Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...