Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am pierdut panoul dreapta de sub rezervor la k1100lt si s-a rupt suportul de prindere sa din spate, aveti o sursa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un R 1200 C si ma confrunt cu urmatoarea situatie. In mers si nu tot timpul motorul nu se mai alimenteaza corect. Pur si simplu desi tin mana in gaz nu se mai tureaza, dupa care isi revine. Mi s- a intamplat in vreo trei dati anul asta. Ce poate fi? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intregul sistem alimentare-aprindere este complex. Verificarea, curatarea si reglajul la fel de stufos...

Raspunsul meu este la fel de generalist ca si intrebarea ta. Cert este ca trebuiesc luate toate reglajele pe rand.

Parerile fiecaruia si presupunerile in detaliu😊sa curga!

Sau, fuga cu ea la taticul BMW😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, User_bmw a spus:

Mulțumesc TPS-ul este senzorul de temperatura? In ce privește pompa de benzina este schimbata acum 3 ani, numai că nu este de BMW. Mi-a mers până acum fara probleme

TPS-ul, asa cum ti-a spus @l.u.v este Throttle Position Sensor.  Mai pe romaneste este un potentiometru montat pe una din clapetele de la blocul clapeta-injector, de obicei pe cel din dreapta (ca e mai apropape de acceleratia de la ghidon), si care ii spune computerului cat de mult este deschisa clapeta de aer  - adica cat de mult ai rotit tu acceleratia  - si drept urmare cate benzina sa bage injectoarele.

Daca acest potentiometru se defecteaza, transmite informatii gresite si nu mai accelereaza sau chiar se opreste motorul.

 

@TeDy 'M asa este ca masinaria este complexa, dar o ia si el cu este mai usor de verificat si nu necesita scule sau pricepere deosebita atat la verificare cat si la inlocuire.

Si in plus TPS-ul naravas este destul de des intalnit in astfel de patologii (nu se mai tureaza  sau moare motorul si apoi ii trece) la bembeuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, User_bmw a spus:

Salut, am un R 1200 C si ma confrunt cu urmatoarea situatie. In mers si nu tot timpul motorul nu se mai alimenteaza corect. Pur si simplu desi tin mana in gaz nu se mai tureaza, dupa care isi revine. Mi s- a intamplat in vreo trei dati anul asta. Ce poate fi? Multumesc 

Vad ca esti din Bucuresti, mergi la cineva sa iti faca o diagnoza, prima data. Cu Gs911 poti sa vezi si graficul la senzorul de oxigen.

Dupa ce faci asta, ne zici ce da la diagnoza si vedem ce e de facut mai departe.

 

Sfaturile cu TPS-ul is pertinente, numai ca...

 

  • omul nu stie ce e ala, e nerealist sa il pui sa il verifice
  • nic nu prea e la indemana la modelul asta... :D

g-000181-g_W1819869-bmw-r-1200-c-6364608

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Este și o procedură pentru reset TPS: scoți borna de la baterie, după câteva zeci de secunde pui borna, pui contactul (fără să pornești motorul), rotești ușor manșonul de accelerație până la capăt și revii - faci asta de 3 ori - apoi pornești motorul și gata. Poți încerca și procedura asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, l.u.v a spus:

Este și o procedură pentru reset TPS: scoți borna de la baterie, după câteva zeci de secunde pui borna, pui contactul (fără să pornești motorul), rotești ușor manșonul de accelerație până la capăt și revii - faci asta de 3 ori - apoi pornești motorul și gata. Poți încerca și procedura asta. 

Procedura asta este data de BMW sau este o chestie populara?

Motivul intrebarii este urmatorul: cand am schimbat TPS-ul al R1200RT am vorbit cu cei de la care am cumparat GS911, unii de prin Noua Zeelanda, pentru ca doream sa setez datele TPS-ului cel nou si nu exista asa ceva in meniuri.

Raspunsul a fost ca TPS-ul nu are setari. Se pune pe mobra, se porneste motorul si computerul va invata care sunt valorile TPS-ului. Asa am procedat si mobra pare ca merge bine si in ziua de astazi. @Adrian M.  ai ceva reclamatii pe partea asta?

Si daca computerul invata cum e TPS-ul ma intreb la ce foloseste procedura de reset. Ce sa restezi? Valorile de capat cursa? Nu ar trebui sa se stearga valorile pe care le are in cap atuncio cand scoti bateria.

 

@Dan Cata  Cu totii trebuie sa aflam candva ce este TPS, EGR, UCH etc. Nu inseamna neaparat ca omul nostru are doua maini stangi.

O sa isi dea seama daca isi baga mainile in mobra sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

^^ vezi ca tu ai 1200, si aici vorbim de 1150. Alte mobre, alte socoteli.

Nu am zis ca omul ar avea doua maini pe stanga, dar primul pas e sa faca o diagnoza undeva, nu sa te arunci imediat sa o desfaci bucati. Modelu asta nu are admisiile clasice, cu TPS la gamba stanga, nu vad de ce l-ar indruma cineva sa desfaca motorul ca sa vada TPS-ul, sa isi faca o poza cu el apoi sa o asambleze.

 

De aia ai mufa de diagnoza, sa te folosesti de ea. Dupa aia stii ce sa desfaci, mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, Dan Cata a spus:

^^ vezi ca tu ai 1200, si aici vorbim de 1150. Alte mobre, alte socoteli.

Nu am zis ca omul ar avea doua maini pe stanga, dar primul pas e sa faca o diagnoza undeva, nu sa te arunci imediat sa o desfaci bucati. Modelu asta nu are admisiile clasice, cu TPS la gamba stanga, nu vad de ce l-ar indruma cineva sa desfaca motorul ca sa vada TPS-ul, sa isi faca o poza cu el apoi sa o asambleze.

 

De aia ai mufa de diagnoza, sa te folosesti de ea. Dupa aia stii ce sa desfaci, mai departe.

Ma gandeam ca R1200C inseamna motor de 1200. 

Corect, de aceea are mobra mufa de diagnoza.

Nu am disecat una ca asta, dar banuiam ca sub capacele cromate o sa se vada admisia unde o fi si TPS-ul. Desi la BMW te astepti la orice 😂

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru sfaturi, am fost astăzi la Tibi și vom vedea care este cauza. Treaba asta nu se întâmplă constant. Mi s-a întâmplat prima data la începutul sezonului și dumineca trecută pe A1 in timp ce mă întorceam de pe Transfăgărășan. Ce am observat că de fiecare dată când am pățit același lucru îmi bătea vântul din fata, dar nu pot asocia asta cu ceva anume. Acum 2000 de km am făcut revizia, am reglat tachetii și sincronizarea, curatat filtru de aer și schimbat filtru de ulei la Motohab. Nu am umblat in schimb la filtru de benzina și am hotărât cu Tibi sa eliminam și acasta posibilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silver Arrow: ...iaca ASA! Ce s.a gandit sa verifice/elimine Tibi?

Reinnoirea f. Benzina😊. Ce am zis eu mai sus Silver Arrow de un lant de proceduri? Deci personal, eu urmaresc mai intai reinnoirea consumabilelor, Tibi cel cuminte va verifica si pompa benzina cu aceasta cazie MAI ALES SITA de la sorb-poate va face si o clatire a rezervorului...

Apoi pe rand: Eu elimin intai cauzele posibil mecanice, apoi mai departe ma intreb de cele electrice si apoi ajung si la alea cu reglaje pe diagnoza.

Iti zisesem in alt topic de verif cablurilor, ca asta patesc la mine acum: Nu revin usor inapoi-cu toate ca ,,,clapetele culiseaza perfect. Prevad ceva sicleala acolo la capetele cablurilor, ori ca s.a miscat o buc de plastic ce a pus.o DanCata in cutia distribuitor al cablurilor de soc-acc. Dar nu mai pierd timpul sacdesfac acum im sezon, voi vedea pe la iarna.

...si LUV tot la FBenzina a mers cu gandul😊. Mai mult ca sigur ca la cele din rezervor e problema.

Daca nu se rezolva, ma gandesc ca urm pas e curatarea injectoarelor la ultrasunete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia astept!

Si sa stie toata Lumea Lume de aici: Ca una din simptomele proastei functionari sau reglarii proaste a TPS.ului si arderilor intarziate, apar rateurile intr.o mai mare masura decat normal in toba! Pt ca exact asta face TPS: Da niste valori in mV calculatorului. La motorul meu am avut valori sub 0,360 si i.am facut 0,395; acum zvacneste ca nebunul.

Ori colegul nostru, nu a spus nimic de rateuri, ci numai de gatuire/alimentare incorecta😏.

Parerea mea- dupa eliminarea posibilei proaste alimentari, ca si asa rezervorul e dat jos, urmeaza inspectarea bobinei de inductie si a fiselor-nu concep ca macar bujiile sa nu.i fie reannoite... apoi urmeaza inspectia Senzorilor Hall si curatarea prizei de pe cablu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...