Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Abia astept!

Si sa stie toata Lumea Lume de aici: Ca una din simptomele proastei functionari sau reglarii proaste a TPS.ului si arderilor intarziate, apar rateurile intr.o mai mare masura decat normal in toba! Pt ca exact asta face TPS: Da niste valori in mV calculatorului. La motorul meu am avut valori sub 0,360 si i.am facut 0,395; acum zvacneste ca nebunul.

Ori colegul nostru, nu a spus nimic de rateuri, ci numai de gatuire/alimentare incorecta😏.

Parerea mea- dupa eliminarea posibilei proaste alimentari, ca si asa rezervorul e dat jos, urmeaza inspectarea bobinei de inductie si a fiselor-nu concep ca macar bujiile sa nu.i fie reannoite... apoi urmeaza inspectia Senzorilor Hall si curatarea prizei de pe cablu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine pe cand aveam R1200RT m-am trezit ca nu mai trage in timp ce veneam de la mare. Brusc subit si dintr-o data.😂

Si facea treaba asta aleatoriu. Fara rateuri sau alte minuni.

Apoi cu timpul s-a inrautatit si a ajuns sa moara motorul cand opream, dar tot asa cand dorea el.

Inlocuit TPS-ul si problema s-a rezolvat.

E drept ca inlocuirea lui nu a fost nici scumpa nici dificila. Nu la toate mobrele o fi la fel.

 

Ma gandesc ca o alimentare defecta - filtre infundate - face ca fenomenul sa fie permanent nu aleatoriu. La fel ar fi si fise sau bujii damblagite.

La TPS, fiind un potentiometru, contactul se mai slabeste si ies alte valori, sau iarasi face contact cum trebuie si tot asa pina crapa de tot.

 

Acuma asteptam sa vedem care e problema dupa ce o vede cineva in service,  nu asa pe presupuneri din experienta fiecaruia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ma gandesc in special la sitele de pe traseu benzina? Pt ca a mentionat ca reprizele de pierdre a puterii sunt aleatorii, atunci cand pui contact pompa/implicit sita, e pe absorbtie continua, deasemeni si la filtru treaba e la fel; iar cand ia contactul apare "ca o relaxare" cand benzina de pe circuit poate reveni in celalalt sens. Si asa se percep reprizele de alimentare vs.infundare.

Prevad multa sedimentare in colturile de jos ale rezervorului-asa ca, ar fi de facut absorbtia si eliminarea afara fara a fi agitat rzervorul, apoi cu benzina scoasa SI IN PREALABIL FILTRATA, mai facem o clatire, apoi a doua cu benzina noua. Asa am facut la mine, dar asta prin 2010-de atunci nu am mai umblat in rezervor. Poate pe la anul nu ar fi rau sa mai fac o clatire, apoi sa ii pun pompa si oringul mare, noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta cineva cu specificatiile pt cuplul de strangere a suruburilor ce prind handguard-urile OEM de ghidon la F800GS? Si pt capetele de ghidon? Am manualul de la Haynes, dar acolo nu dau info despre accesorii.

 

Am pus poze mai jos. Sunt 2 torx-uri de marime diferita ce prind ghidonul + cel din capatul contragreutatii. Ideea e ca as vrea sa rotesc putin controalele (manetele de frana/ambreiaj) si implicit si handguard-urile.

IMG_4413.jpg

IMG_4414.jpg

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai la astea trebuie sa stii. Daca nu-s stranse bine, risti sa se roteasca si sa nu-si faca treaba atunci cand pici. Sau daca le strangi prea tare, se poate duce filetul (in special la bar ends).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, DKW a spus:

 

Stiam tabelul ala. Am si Haynes Service Manual pt F800GS care iti dai seama ca e de zeci de ori mai cuprinzator. Dar nu include si partea de accesorii OEM (probabil ca o gasesc pe DVD-ul original BMW pt service).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

9 minutes ago, ovi_ice said:

(probabil ca o gasesc pe DVD-ul original BMW pt service).

Daca nu uit, o sa arunc o privire maine seara pe laptop, acolo am RSD-ul.

Asta e tot ce am gasit.

rsdf800.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, Nguyen a spus:

Torxul de sus parca nu e de acolo, pare a fi dedesubt un lacas in care sa intre surub cu cap hexagonal. Gresesc?

 

Asa am zis si eu....ca au fost inlocuite de fostul proprietar din diverse motive (gen a lovit serios ceva cu handguard-ul de a sarit surubul). Asa ca am cautat pe net si surpriza, sunt exact suruburile stock cu care se prind handguard-urile metalice (vezi poza). Deci nah...german design.

 

P1000159.JPG

 

La 07.07.2019 la 21:49, DKW a spus:

Asta e tot ce am gasit.

 

E perfect 👍.

 

Bar end e evident (21 Nm), "clamp in bow" e menghina care se prinde de ghidon, am o valoare doar pt un M8x25 (12Nm) (tre sa ma uit dar imi pare ca e surubul mic, cel mare e tot T45 ca cel de capat de ghidon), iar M5-urile alea cu cuplu mic 3 Nm (hand protector to bow, spoiler to hand protector) sunt suruburile "pitice" cu care se prind handguard-ul de plastic de tija metalica + extender-ul de handguard.

 

Pana la urma le-am strans in weekend folosind instructiunile de montaj de la Barkbusters pt F800GS corolate cu un tabel universal de la Touratech avand cuplul de strangere pt toate marimile de suruburi. Anume am mers cu 26Nm pt bar end si 16Nm pt prinderea pe ghidon tijei handguardului. Am sa "revizuiesc" valorile (vad ca cele oficiale sunt mai mici) in seara asta.

 

Multumesc pentru ajutor!

 

LEDIT: tot cautand acum pe net despre suruburile cu pricina, am dat peste urmatorul tabel :D

https://f800riders.org/forum/showthread.php/36144-OEM-Accessories-Torques-Values-F-800GS

 

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, Dan Cata a spus:

Deloc, acolo trebuie pusa o piulita :D care sa nu se invarta cand strangi surubul :D

 

 

Stie el corect ce a invatat la scoala: la asamblarea cu surub si piulita se strange piulita nu surubul. Care piulita trebuia sa aiba musai si saiba. Doar ca nu intotdeauna e asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Silver Arrow a spus:

Stie el corect ce a invatat la scoala: la asamblarea cu surub si piulita se strange piulita nu surubul. Care piulita trebuia sa aiba musai si saiba. Doar ca nu intotdeauna e asa.

 

Surubul mare are o piulita de 13mm care e deplasabila sa zic asa (tre sa o tii cu cheia). Cel mic in schimb are o piulita M5 (arata ca una cu autoblocare) care sta intr-un locas hexagonal, fiind practic imposibil sa o prinzi cu ceva (gen cheie tubulara), iar in acelasi timp nu are nici cum sa se miste.

N-am vazut saiba la nici unul din ele, dar sincer nici nu le-am desfacut complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am rămas dator cu concluzia. Cazul s-a rezolvat. Am schimbat filtrul de benzina la Mototehnica,  am mers weekendul asta cam 700 km și motocicleta nu a mai avut acel mers inconstant. Am verificat și rezervorul, care era curat, nu avea depuneri. Mulțumesc pentru sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...