Silver Arrow Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 La mine pe cand aveam R1200RT m-am trezit ca nu mai trage in timp ce veneam de la mare. Brusc subit si dintr-o data. Si facea treaba asta aleatoriu. Fara rateuri sau alte minuni. Apoi cu timpul s-a inrautatit si a ajuns sa moara motorul cand opream, dar tot asa cand dorea el. Inlocuit TPS-ul si problema s-a rezolvat. E drept ca inlocuirea lui nu a fost nici scumpa nici dificila. Nu la toate mobrele o fi la fel. Ma gandesc ca o alimentare defecta - filtre infundate - face ca fenomenul sa fie permanent nu aleatoriu. La fel ar fi si fise sau bujii damblagite. La TPS, fiind un potentiometru, contactul se mai slabeste si ies alte valori, sau iarasi face contact cum trebuie si tot asa pina crapa de tot. Acuma asteptam sa vedem care e problema dupa ce o vede cineva in service, nu asa pe presupuneri din experienta fiecaruia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 De ce ma gandesc in special la sitele de pe traseu benzina? Pt ca a mentionat ca reprizele de pierdre a puterii sunt aleatorii, atunci cand pui contact pompa/implicit sita, e pe absorbtie continua, deasemeni si la filtru treaba e la fel; iar cand ia contactul apare "ca o relaxare" cand benzina de pe circuit poate reveni in celalalt sens. Si asa se percep reprizele de alimentare vs.infundare. Prevad multa sedimentare in colturile de jos ale rezervorului-asa ca, ar fi de facut absorbtia si eliminarea afara fara a fi agitat rzervorul, apoi cu benzina scoasa SI IN PREALABIL FILTRATA, mai facem o clatire, apoi a doua cu benzina noua. Asa am facut la mine, dar asta prin 2010-de atunci nu am mai umblat in rezervor. Poate pe la anul nu ar fi rau sa mai fac o clatire, apoi sa ii pun pompa si oringul mare, noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 Nu stiu cum este 1100RT. La 1200RT am schimbat personal pompa de benzina la vreo 90.000 Km pentru ca s-a ars . Si nu avea sitele murdare. Dar acuma depinde de unde a alimentat fiecare sau ce s-o petrece prin rezervor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Iulie 7, 2019 Share Postat Iulie 7, 2019 (editat) Ma poate ajuta cineva cu specificatiile pt cuplul de strangere a suruburilor ce prind handguard-urile OEM de ghidon la F800GS? Si pt capetele de ghidon? Am manualul de la Haynes, dar acolo nu dau info despre accesorii. Am pus poze mai jos. Sunt 2 torx-uri de marime diferita ce prind ghidonul + cel din capatul contragreutatii. Ideea e ca as vrea sa rotesc putin controalele (manetele de frana/ambreiaj) si implicit si handguard-urile. Editat Iulie 7, 2019 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 7, 2019 Admin Share Postat Iulie 7, 2019 Hai mai, și la astea iți trebuie cuplu de strangere? Sunt 2 suruburi amărăte pe care le poți strange ușor la mâna.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Iulie 7, 2019 Share Postat Iulie 7, 2019 Pai tocmai la astea trebuie sa stii. Daca nu-s stranse bine, risti sa se roteasca si sa nu-si faca treaba atunci cand pici. Sau daca le strangi prea tare, se poate duce filetul (in special la bar ends). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 7, 2019 Share Postat Iulie 7, 2019 https://f800riders.org/forum/showthread.php/36136-800GS-Service-Data-Valueshttp://www.ukgser.com/forums/images/smilies/biggrin.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Iulie 7, 2019 Share Postat Iulie 7, 2019 Acum 3 minute, DKW a spus: https://f800riders.org/forum/showthread.php/36136-800GS-Service-Data-Valueshttp://www.ukgser.com/forums/images/smilies/biggrin.gif Stiam tabelul ala. Am si Haynes Service Manual pt F800GS care iti dai seama ca e de zeci de ori mai cuprinzator. Dar nu include si partea de accesorii OEM (probabil ca o gasesc pe DVD-ul original BMW pt service). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 7, 2019 Share Postat Iulie 7, 2019 9 minutes ago, ovi_ice said: (probabil ca o gasesc pe DVD-ul original BMW pt service). Daca nu uit, o sa arunc o privire maine seara pe laptop, acolo am RSD-ul. Asta e tot ce am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 10, 2019 Share Postat Iulie 10, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iulie 10, 2019 Share Postat Iulie 10, 2019 La 07.07.2019 la 16:51, ovi_ice a spus: Torxul de sus parca nu e de acolo, pare a fi dedesubt un lacas in care sa intre surub cu cap hexagonal. Gresesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 10, 2019 Share Postat Iulie 10, 2019 Deloc, acolo trebuie pusa o piulita care sa nu se invarta cand strangi surubul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Iulie 10, 2019 Share Postat Iulie 10, 2019 (editat) Acum 27 minute, Nguyen a spus: Torxul de sus parca nu e de acolo, pare a fi dedesubt un lacas in care sa intre surub cu cap hexagonal. Gresesc? Asa am zis si eu....ca au fost inlocuite de fostul proprietar din diverse motive (gen a lovit serios ceva cu handguard-ul de a sarit surubul). Asa ca am cautat pe net si surpriza, sunt exact suruburile stock cu care se prind handguard-urile metalice (vezi poza). Deci nah...german design. La 07.07.2019 la 21:49, DKW a spus: Asta e tot ce am gasit. E perfect . Bar end e evident (21 Nm), "clamp in bow" e menghina care se prinde de ghidon, am o valoare doar pt un M8x25 (12Nm) (tre sa ma uit dar imi pare ca e surubul mic, cel mare e tot T45 ca cel de capat de ghidon), iar M5-urile alea cu cuplu mic 3 Nm (hand protector to bow, spoiler to hand protector) sunt suruburile "pitice" cu care se prind handguard-ul de plastic de tija metalica + extender-ul de handguard. Pana la urma le-am strans in weekend folosind instructiunile de montaj de la Barkbusters pt F800GS corolate cu un tabel universal de la Touratech avand cuplul de strangere pt toate marimile de suruburi. Anume am mers cu 26Nm pt bar end si 16Nm pt prinderea pe ghidon tijei handguardului. Am sa "revizuiesc" valorile (vad ca cele oficiale sunt mai mici) in seara asta. Multumesc pentru ajutor! LEDIT: tot cautand acum pe net despre suruburile cu pricina, am dat peste urmatorul tabel : https://f800riders.org/forum/showthread.php/36144-OEM-Accessories-Torques-Values-F-800GS Editat Iulie 10, 2019 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 10, 2019 Share Postat Iulie 10, 2019 Acum 15 minute, Dan Cata a spus: Deloc, acolo trebuie pusa o piulita care sa nu se invarta cand strangi surubul Stie el corect ce a invatat la scoala: la asamblarea cu surub si piulita se strange piulita nu surubul. Care piulita trebuia sa aiba musai si saiba. Doar ca nu intotdeauna e asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Iulie 10, 2019 Share Postat Iulie 10, 2019 Acum 13 minute, Silver Arrow a spus: Stie el corect ce a invatat la scoala: la asamblarea cu surub si piulita se strange piulita nu surubul. Care piulita trebuia sa aiba musai si saiba. Doar ca nu intotdeauna e asa. Surubul mare are o piulita de 13mm care e deplasabila sa zic asa (tre sa o tii cu cheia). Cel mic in schimb are o piulita M5 (arata ca una cu autoblocare) care sta intr-un locas hexagonal, fiind practic imposibil sa o prinzi cu ceva (gen cheie tubulara), iar in acelasi timp nu are nici cum sa se miste. N-am vazut saiba la nici unul din ele, dar sincer nici nu le-am desfacut complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 10, 2019 Share Postat Iulie 10, 2019 Tocmai ca piulita fiind bagata in locas nu mai este nevoie de saiba. Si nu ai nevoie de cheie sa tii de piulita precum la cel mare de M8. La piuluta de M8 care tine mai departe ferul ar trebuie sa ai si o saiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iulie 10, 2019 Share Postat Iulie 10, 2019 1 oră în urmă, Silver Arrow a spus: Stie el corect ce a invatat la scoala: Silvare, iar te-ai trezit cu kurul in sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 10, 2019 Share Postat Iulie 10, 2019 Acum 22 minute, Nguyen a spus: Silvare, iar te-ai trezit cu kurul in sus? Iar vrei sa ciufulesti topicurile oamenilor? Nici cand te laud nu e bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 10, 2019 Share Postat Iulie 10, 2019 Acum 3 ore, Dan Cata a spus: PORNO ! :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Iulie 11, 2019 Share Postat Iulie 11, 2019 Multumesc, am gasit si comandat, cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
User_bmw Postat Iulie 16, 2019 Share Postat Iulie 16, 2019 Salutare, am rămas dator cu concluzia. Cazul s-a rezolvat. Am schimbat filtrul de benzina la Mototehnica, am mers weekendul asta cam 700 km și motocicleta nu a mai avut acel mers inconstant. Am verificat și rezervorul, care era curat, nu avea depuneri. Mulțumesc pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 16, 2019 Admin Share Postat Iulie 16, 2019 Deci zisei bine de filtru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 16, 2019 Share Postat Iulie 16, 2019 Acum 20 minute, l.u.v a spus: Deci zisei bine de filtru.. ma inclin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Iulie 16, 2019 Share Postat Iulie 16, 2019 Acum 2 ore, User_bmw a spus: Salutare, am rămas dator cu concluzia. Cazul s-a rezolvat. Am schimbat filtrul de benzina la Mototehnica, am mers weekendul asta cam 700 km și motocicleta nu a mai avut acel mers inconstant. Am verificat și rezervorul, care era curat, nu avea depuneri. Mulțumesc pentru sfaturi Cat a fost halatu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Iulie 19, 2019 Share Postat Iulie 19, 2019 Salut, am avut demontat casetofonul, l-am montat dar nu ma mai lasa sa introduc codul, pe ecran apare 412 4. Am decuplat bateria, dupa 8 ora cind am repus-o acelasi rezultat, ce ar trebui sa verific sau sa fac? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.