Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Va salut! Ma puteti ajuta cu un manual de service pentru R1200RT. Ideal ar fi pentru modelul 2010-2013, daca nu se gaseste pe nicaieri, macar pentru varianta anterioara 2005-2009. A aparut la un moment dat in mai 2019 pe forum, dar fiind prind transfer.ro a expirat sesiunea demult si nu se mai poate downloada acum. Va multumesc anticipat!

Editat de ctlnext
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 11.03.2020 la 11:56, BLACK SPIDER a spus:

 

Am inceput sa ma documentez despre BMW deoarece mi-am adus din Germania modelul RT-P

 

M-am pricopsit si eu cu un RT-P (deh, stand pe acasa, am timp sa bantui pe net de licitatii),  ceva mai nou, dar nu asa accesorizat ca al tau, macar nu mi-au taiat firele :) arata interesant al tau! 

 

Intrebare, vinde cineva pt. R1200RT 2014-2018 ceva repere gen o sa passager si manerul din spate? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 02.04.2020 at 17:17, ctlnext said:

Va salut! Ma puteti ajuta cu un manual de service pentru R1200RT. Ideal ar fi pentru modelul 2010-2013, daca nu se gaseste pe nicaieri, macar pentru varianta anterioara 2005-2009. A aparut la un moment dat in mai 2019 pe forum, dar fiind prind transfer.ro a expirat sesiunea demult si nu se mai poate downloada acum. Va multumesc anticipat!

Salut,

Manualul de service oficial (‘05-09) l-am pus aici: https://we.tl/t-fGOzyKAxAK 

Este in format .nrg -> il poti deschide cu 7zip sau ceva similar si ai aplicatia acolo - lanseaza RepRom. Manualul este atat pentru RT1200 cat si pentru GS1200.

 

Am urcat si manualul Haynes. Il gasesti aici:

https://we.tl/t-GvuMxj9ujL
 

Spor!

Sorin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ziceam, la o licitatie am prins vaca asta, 2016 R1200RTP. La un pret mai mic decat se vand mobre de prin octombrie '96 pe aici. Am comandat o sa(blocata prin vama de ceva timp), ceva plastice, scarite si suportul ala cu bare pt topcase, am polishat si evacuarile si curatat crashbarul. Dupa ceva vreme cu ea, nu ma impresioneaza BMWu', dar am zis sa o incerc si pe asta poate am trait degeaba. Ciclistica e totusi decenta si inteleg de ce multi sunt morti dupa ele, insa nu pot zice ca e mobra potrivita pt. mine - nu am gasit-o pe aia perfecta inca. Ca si comportament (inclusiv sunetul motorului), mi s-a parut ca e un TDM cu centru de greutate mai jos. E interesant cum se da lumea din fata cand te vede; nu la fel de interesant injuraturile care vin odata ce treci. Am rezolvat electrica - macar doar au deconectat statia si luminile, nu au taiat totul anapoda, insa dupa ce am montat un claxon, asta nu merge si nu stiu daca trebuie programat pe la reprezentanta sau trebuie sa mai arunc un ochi prin relee si fire, nu am gasit pana acum nimic sa 'arunce' un 12V cand apas butonul pt. claxon (pe astea de pulitie, au de fapt goarna). Sigurante nu are si nici info pt. asa ceva nu am gasit pe net. 

bm.jpg

93322597_707370036700512_6596976054764568576_n.jpg

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cineva este interesat de un ADVENTURE,postez informatia aici https://www.olx.ro/oferta/bmw-r-1200-gs-lc-adventure-IDdz9VJ.html#10642cd37d  Pretul este decent pentru anul de fabricatie. Nu cunosc detalii despre motocicleta , dar ma pot deplasa sa o vizionez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.05.2020 la 13:46, Dan Cata a spus:

Depinde de an, dotari, km. Ai un link la anunt sau l-ai luat deja? :D

Inca nu l-am luat. 

8

Screenshot_20200516-102156.jpg

Editat de nelu voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am finalizat si eu transformarea. Claxonul nou gen Wolo are un buton extra, tras fix sub ala original pe un suport, zici ca de acolo-i. I-am tras si 2 proiectoare ca e pacat sa fie crashbarurile asa goale si pt. 'doi' lei in plus i-am pus si un modul cu telecomanda de le blitzuiste, nu de alta dar la prostanii astia prinde  si vreau sa scot profit ceva.  Concluzia dupa ce am mai plimbat-o: E marfa, dar nu atat de marfa incat sa o tin asa ca ma pregatesc deja sa-i fac vant. 

98434619_239813334017857_8947508602420068352_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti!

 

Avem vreun posesor prin Timisoara, sau imprejurimi de BMW R1200 RT - an 2008-2010?

As avea nevoie de un info, si as vrea sa vad pozitia la el.. dau si berea - evident  .

 

 

Multam' si asfalt uscat la toata lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut. Trebuie sa schimb simeringul la furca ca imi lacrimeaza la un telescop la un r1200r si nu stiu ce ulei ar fi recomandat si cat ulei intra intr-un telescop.    Simiring am gasit All Balls  pe Motodisount .e ok? 

Sa schimb uleiul la ambele telescoape sau doar la asta care curge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, l.u.v a spus:

Ulei 10w de furca - nu contează brandul. 

Cantitatea din imagine x 2 furci, evident că vei schimba în ambele furci. 

Screenshot_20200608_013315_com.android.chrome.jpg

 

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-s posesor de BMW, dar sper ca-mi e permis sa ma bag in seama ca sa-l laud. :)

Ieri mi-a fost dat sa insotesc un 1200RT pentru vreo 30 km si ma declar impresionat. Usurinta cu care efectua manevrele, cu care accelera, zgomotul nechinuit al motorului, faptul ca pilotul parea extrem de relaxat, fara sa se fataie pe sa la accelerare sau franare , si toate astea in timp ce erau 2 pe motor...m-au impresionat. Eu ma chinuiam si chinuiam motoreta ca sa ma tin dupa el, o ambalam, ma aplecam stanga dreapta in curbe, ma infigeam in ghidon la franare si strangeam din buci la accelerare... Poate ca as fi fost si eu in stare sa ma comport la fel, dar la viteze cu vreo 40 de km/h mai mici (BMW la 120 parea ca se comporta ca Stroama mea la 80)... mda... O fi si experienta pilotului, dar parca el prea era calare pe covorul lui Aladin in comparatie cu mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, joby_toss a spus:

Nu-s posesor de BMW, dar sper ca-mi e permis sa ma bag in seama ca sa-l laud. :)

Ieri mi-a fost dat sa insotesc un 1200RT pentru vreo 30 km si ma declar impresionat. Usurinta cu care efectua manevrele, cu care accelera, zgomotul nechinuit al motorului, faptul ca pilotul parea extrem de relaxat, fara sa se fataie pe sa la accelerare sau franare , si toate astea in timp ce erau 2 pe motor...m-au impresionat. Eu ma chinuiam si chinuiam motoreta ca sa ma tin dupa el, o ambalam, ma aplecam stanga dreapta in curbe, ma infigeam in ghidon la franare si strangeam din buci la accelerare... Poate ca as fi fost si eu in stare sa ma comport la fel, dar la viteze cu vreo 40 de km/h mai mici (BMW la 120 parea ca se comporta ca Stroama mea la 80)... mda... O fi si experienta pilotului, dar parca el prea era calare pe covorul lui Aladin in comparatie cu mine...

Ti se pare. Asa cum ti-a spus @l.u.v  conteaza si cine tine de coarne mobra.

De curiozitate: cati km ai mers pana acuma cu VStrom-ul?

Faptul ca te infigi in ghidon la franare nu are de-a face cu mobra, ci mai degraba cu pilotul.

In plus, BMW-ul are putere dubla fata de VStrom si asta pe la 7500 rot/min in loc de 8800 rot/min.

Dar daca stai sa te gandesti ca BMW-ul cu doi oameni are probabil in jur de 430-440 Kg ceea ce inseamna cam 0,25 CP/Kg iar tu pe VStrom ai  probabil cam 0,2 CP/Kg. Asadar este un plus de 25% pe BMW care nu ar trebui sa fie chiar asa de spectaculos daca iti strunesti VStrom-ul cum trebuie. Daca tu schimbi vitezele pe la 4-5000 rot/min atunci se intampla ceea ce spui tu.

Normal ca un motor cu 66 de CP pe la 3-4000 de rot/min suna mai putin chinuit decat unul cu aceeasi putere la 8.800 rot/min.

Asa, inca o intrebare: cine te pune sa stai stresat pe mobra? 🤔

Pina una alta vorbim de categorii diferite de mobre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exageram pentru a scoate in evidenta esentialul. :) 

Da, de obicei schimb la 5000 rpm, dar ca sa ma tin dupa el ieri, schimbam la 6500. Am numai 10000 de km pe motor. Stresat nu stau, dar de obicei merg cu 90 km/h, si el o tinea numai in 120.

Tot nu-mi pot scoate din cap cum el plutea in timp ce eu ma straduiam... Dar daca voi ziceti ca e vorba in principal de experienta, atunci sper sa ajung si eu ca omul respectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...