Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Admin

Ce cauți tu are o singură rezolvare. 

Renunți la 2 cilindri boxer și treci la 4 în linie, sau rămâi la boxer, dar cu 4 cilindri în plus - Honda Goldwing. 

Boxerul de la BMW, oricât ar fi de reglat și rafinat, tot are un mers mai de tractor. Toate vibrează mai mult sau mai puțin, că sunt vechi sau generație nouă. 

 

Dacă te ajută cu ceva, ne putem vedea în zona Dimitrie Pompeiu între 10.00-17.00 azi sau miercuri și ne uităm la ea. 

0722 625 710 - Luigi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@drujbex Pot sa-ti spun ca acum 2 ani am trecut exact prin ce treci tu acum 🤣, am trecut de la o Honda - liniar ..( care efectiv nu-l simteai in mers sau la schimbat vitezele), la un 1200GS 2005. Primele ture cu motorul mi s-au parut super, dar apoi am tot inceput sa aud si eu sunete si batai care nu imi sunau bine (dupa mine), drept urmare in prima jumatate a anului in care l-am luat am stat mai mult cu el in service-uri .. ca deh sigur are ceva, schimbat tot ce se poate, reglat tot, mers la fel ... dar acum dupa vreo alti 10-12k de km si destul de mult forestier, motorul e in aceiasi stare, merge impecabil si am inceput sa ma obisnuiesc cu boxer-ul. Ce pot sa-ti zic e, bucura-te de motor .. ca nu are nici pe dracu. In tot acest timp m-am mai dat pe altele care fac exact la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, drujbex a spus:


anyway, ce vreau sa va rog... avand in vedere ca e 100% posibil sa fiu eu nebun/neobisnuit si motocicleta sa fie perfect in regula, e cineva din Bucuresti cu un R1150 (R, RT, GS, nu conteaza) dispus sa ne vedem intr-o dupa amiaza si sa dea o tura cu R-ul meu si sa-mi spuna cum i se pare? deja mi-au zis 2 mecanici ca motocicleta e ok si ca toate zgomotele si vibratiile sunt normale, da' parca mai vreau o parere ....

dau beri! fara alcool!

Salut! Eu as vrea sa ne intalnim din exact aceleasi motive. Sa pot face o comparatie , sa mai schimb o impresie. In general sunt disponibil dupa ora 18

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, sunt noul "locatar" al fostei "garsoniere" (RT 1100) a lui Dan Cata, am schimbat macazul de la Transalp, suntem (de vreo 2000 km🙃) în curs de împrietenire!🙂

Până acum totul e în regulă, pe vremea asta faină parcurg acest topic, plătesc Netflixul degeaba!😁

IMG-20210502-WA0006.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e de la Dan e ca noua, sa o porti multi km.

Nu se mai fac motoare sau masini ca cele pina in 1995, restul sint bidoane din plastic chinezesc, sa fie la ei.

Editat de bmwio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va salut din nou.

As vrea sa-mi fac o sincronizare de presiune pe galerii la Tsunami-ul adus cu mine din State.

Am citit ca trebuiesc blocate clapetele actionate de calculator cu un GS911

Cum dracu sa face asta? In meniul de "service"?, Unde sa caut?

Voi ati facut asa ceva?

La ce turatii faceti? Relanti si 3500?

 

V-am pupat

image.thumb.png.c1632f73819d0866c355b0b943998bb2.png

 

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.05.2006 la 13:10, BMW RIDER a spus:

Fiind o marca rara si cu personalitate m-am gandit ca ar trebuii sa deschid un topic posesorilor de BMW. Aici pot posta proprietarii acestei marca indiferent ca este modelul R, K, sau F.

Cred ca nu suntem multi in Romania si astfel macar ne cunoastem, ne putem ajuta unul pe celalat, si putem discuta despre marca moto noastra preferata.

:cheers:

post-7518-1148897430_thumb.jpg

 

La 07.06.2006 la 9:05, bobita a spus:

http://www.bmwgs.com/forums/showthread.php?t=143063

 

Poate nu ati ajuns pe aici inca,4 filmulete cu operatiuni frecvente la r1100/1150:

o revizie la 1000km cu tot ce include ea(la motor)-gasiti reglarea jocului la supape,care se face la fiecare 10kkm

sincronizarea injectiei,

reglarea curelei de la alternator

reglarea aprinderii.

Explicat ca pentru americani.

 

O zi buna!

Bob

Salutare tuturor colegilor.

Am cumparat de ieri un 1150 RT, din 2003. In cele 360 de pagini din acest topic este dificil sa sortez informatiile esentiale ( pentru mine, ca pentru cei experimentati sunt banalitati) , asa ca rog un veteran sa ma ajute... 

In principal am nevoie de informatiile urmatoare :

1. Ce ulei recomandati : 10w40 sau 10w50 ?

2. Ce producator de filtru ulei ?

3. Cind motocicleta e pe cricul central, in treapta 1  cit trebuie sa fie normal jocul grupului conic ? Exprimat in cm de rotire a rotii liber ... sau alta modalitate ...

4. Ce tip de lubrifiant se foloseste la grup si ce cantitate?

5. Are cineva un manual de reparatii ?

Pot fi contactat la relufarcas@yahoo.com sau 0740133824.

 Multumiri anticipate calduroase celor care imi ofera ajutorul. Si... asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Bizonu rosu a spus:

 

Verifică adresa de mail.  Ți-am trimis prin WeTransfer manualele cerute.

Multumesc foarte frumos . Imi sunt de mare ajutor. Urari de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare grup. A schimbat cineva mansoanele la manere incalzite ? Daca da cum ? Baiatul de la reprezentanta zice ca nu se poate deoarece se rupe lita si se schimba cu totul(1070roni) 🤑🤑🤑

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Sagetatu a spus:

Salutare grup. A schimbat cineva mansoanele la manere incalzite ? Daca da cum ? Baiatul de la reprezentanta zice ca nu se poate deoarece se rupe lita si se schimba cu totul(1070roni) 🤑🤑🤑

 

Băiatul acela era interesat să încaseze mulți bani de la tine !

 

P.S. Un set de manșoane Ariette costă maxim 150 RON și sunt excelente.

 

 

Aici pentru R1200R :

 

 

 

Editat de Bizonu rosu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Corect. 

Le-am schimbat și la a mea în trecut. Rezistențele electrice subt ixate pe textolitul care rămâne pe ghidon, nu pe manșoane. 

La fixare eu am folosit un spray fixativ, aluneca ușor și când se usucă rămân bine fixate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Bizonu rosu a spus:

 

Băiatul acela era interesat să încaseze mulți bani de la tine !

 

P.S. Un set de manșoane Ariette costă maxim 150 RON și sunt excelente.

 

 

Aici pentru R1200R :

 

 

 

 

Baiatul e ok. Dar nu s-a complicat. Cei drept mi-a aratat pe schema ca vin cu totul. Tot Ariete sm luat si eu. 

image.jpg

Acum 4 minute, Sagetatu a spus:

 

Baiatul e ok. Dar nu s-a complicat. Cei drept mi-a aratat pe schema ca vin cu totul. Tot Ariete am luat si eu. 

image.jpg

Multumesc pentru ajutor. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.05.2021 la 1:30, Tsunami a spus:

Hai sa va salut din nou.

As vrea sa-mi fac o sincronizare de presiune pe galerii la Tsunami-ul adus cu mine din State.

Am citit ca trebuiesc blocate clapetele actionate de calculator cu un GS911

Cum dracu sa face asta? In meniul de "service"?, Unde sa caut?

Voi ati facut asa ceva?

La ce turatii faceti? Relanti si 3500?

 

V-am pupat

image.thumb.png.c1632f73819d0866c355b0b943998bb2.png

 

Si eu as vrea sa fac aceasta operatie , sa verific sincronizarea . Sunt din Botosani si nu prea cunosc mecanicii din apropiere care sunt capabili de acest lucru. Ajutor ? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzori...ABS, as da cu banul eu. Desi, nu cred ca vei afla sigur nimic de pe forum. Va trebui sa o duci la un "doctor" :)

 

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, misionaru a spus:

Senzori...ABS, as da cu banul eu. Desi, nu cred ca vei afla sigur nimic de pe forum. Va trebui sa o duci la un "doctor" :)

 

 

Multumesc.

Am vorbit dar poate doar saptamana viitoare.

AM intrebat din curiozitate, poate a mai avut cineva aceleasi probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, anapurna a spus:

abb3095e-89e5-47d6-a2b2-e4ab9bf0ba8f.thumb.jpg.6ca88aa5c0598bddc6ab8859c1f9f0b9.jpge8db343d-668e-4fc1-900e-3886fa4578a7.thumb.jpg.7331b3ae914fbc317950e3724903398c.jpg

Salut colegii,

Azi mi s-au aprins concomitent in bord cei doi martori cu galben.

Oare aveti idee ce este?

Multumesc.

 

Vezi filmulețul ăsta de pe Youtube.

Poziția 83, minutul 0:54.

O să zici că este vorba de automobile BMW, da, dar firmele mari își păstrează simbolistica martorilor din bord.

 

1708989660_martoria.thumb.jpg.0f755659ea6f7eeb90ea48e0e5b1797b.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, anapurna a spus:

Multumesc.

Am vorbit dar poate doar saptamana viitoare.

AM intrebat din curiozitate, poate a mai avut cineva aceleasi probleme.

Cel mai probabil, pana la vizita programata, vei merge cu ceva sisteme de siguranta lipsa, oricare ar fi alea. ABS, TC, etc...

 

Nu e mare lucru, unii dintre noi am condus Dacii si nu am murit :))

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

Oare ma puteti indruma unde gasesc  un manual de service pentru un R1200GS 2005 sau poate chiar il are cineva ? 

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.06.2021 la 18:43, Cătălin ionuta a spus:

Bună ziua

Am achiziționat și eu de curând un bmw rt 1100 și am. Probleme cu pornirea la rece da sa o ia și nimic! Duce ce o luat-o pornește sfert! Sa nu lucreze socul? Precizez ca nu face nici o mișcare diferita cu el tras sau nu! 

Din ce spui se pare ca nu lucreaza socul. Daca porneste la sfert pe cald si porneste greu pe timp rece , asta ar fi singura explicatie . Nu am inteles la ce te referi cind spui ca nu face nici o miscare diferita ... Nu se simte ca se misca cablul ( ar trebui sa se simta o oarecare rezistenta la miscarea manetei de soc ) sau ca porneste la fel de greu cind socul e pus fata de pornirea fara soc ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

guys

 

am remarcat astazi, dupa un drum de 1-2 ore, sa zic 60-70km, ca atat discul cat si etrierul spate sunt extrem de incinse; nu se pot atinge deloc cu mana, eu m-am fript cand instalam lantul cu care ii blochez roata spate la bloc.

pe fata ambele discuri si etriere erau reci.

roata spate parca opune putina rezistenta daca incerc s-o invart pe loc, dar foarte putina, insa clar mai multa decat cea fata.

 

mi-au fost schimbate placutele spate acum, sa zic, 1500km.

ce sfaturi aveti? pot verifica ceva singur? s-o duc inapoi la service-ul care mi-a inlocuit placutele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...