Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Upgrade la far se poate face:

1. Punând kit xenon

2. Punând proiector cu lupă în far

3. Schimbarea becului H4 halogen cu bec cu led. 

 

Recomand punctul 3, dar aveți grijă să nu vă păcăliți. 

Un bec cu led H4 excepțional costă cam 150 lei bucata. 

Recomand achiziția de la Led It Up din București. 

Am becuri cu led de la ei pe ambele mașini și motocicletă. 

Minusul e că se observă diferența și la un control în trafic rămâneți fără talon. 

În București filtrele poliție - RAR sunt obișnuite în sezonul călduros. 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, l.u.v a spus:

Upgrade la far se poate face:

1. Punând kit xenon

2. Punând proiector cu lupă în far

3. Schimbarea becului H4 halogen cu bec cu led. 

 

Recomand punctul 3, dar aveți grijă să nu vă păcăliți. 

Un bec cu led H4 excepțional costă cam 150 lei bucata. 

Recomand achiziția de la Led It Up din București. 

Am becuri cu led de la ei pe ambele mașini și motocicletă. 

Minusul e că se observă diferența și la un control în trafic rămâneți fără talon. 

În București filtrele poliție - RAR sunt obișnuite în sezonul călduros. 

 

 

 

 

Merci de sfat despre becurile cu LED

 

In ce sens se observa? Adica sunt notabil mai luminoase decat alea cu halogen?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, SenorPink said:

Adica sunt notabil mai luminoase decat alea cu halogen?

 

Eu am LED in loc de halogen pe faza scurta si sunt extrem de multumit, vizibilitatea e mult mai buna, durata de viata de asemenea iar in plus se vad si foarte frumos (acel alb placut).

Teoretic e nasol ca nu e legal si se poate ramane fara talon, dar nu am auzit sa pateasca cineva asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, ionutpm a spus:

 

Eu am LED in loc de halogen pe faza scurta si sunt extrem de multumit, vizibilitatea e mult mai buna, durata de viata de asemenea iar in plus se vad si foarte frumos (acel alb placut).

Teoretic e nasol ca nu e legal si se poate ramane fara talon, dar nu am auzit sa pateasca cineva asta. 

 

Eu vreausa pun pe Honda aia veche becuri cu led peste tot. Bine am comandatsi releu specific, sa vedem ce va iesi....

 

La Beamer nu e problem ca oricum are LED-uri plus Xenon asa ca nu cred ca face vreun sens si in plus Xenon-ul este si adaptiv asa ca probabil nu se potriveste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu asa am cumparat masina, vreau sa mentionez un lucru: pe faza scurta unde am LED nu am martor in bord, pe faza lunga unde sunt halogen OEM am.

Ideea e daca se poate sa suporte CAN bus sa stii cand sunt pornite si cand nu. Adica sa fie mai usor de vazut. 

Dar sunt incantat de ele, nu am nevoie sa merg si cu proiectoarele de ceata pornite ca multi de pe strada (cand nu e ceata). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ionutpm a spus:

 pe faza scurta unde am LED nu am martor in bord, pe faza lunga unde sunt halogen OEM am.

Ideea e daca se poate sa suporte CAN bus sa stii cand sunt pornite si cand nu. Adica sa fie mai usor de vazut. 

Dar sunt incantat de ele, nu am nevoie sa merg si cu proiectoarele de ceata pornite ca multi de pe strada (cand nu e ceata). 

În afară de reno n-am prea văzut martori în bord pt faza scurtă. Știi după poziția comutatorului dacă ai farurile aprinse sau nu, dacă martorul fazei mari e stins ghici ce o fi aprins? :moron:

Nimeni nu are nevoie să meargă cu proiectoarele de ceață aprinse când nu e ceață, nici cu lămpile de ceață din spate, dar mulți conaționali de-ai noștri sunt speciali. 🤬 Într-o țară civilizată n-apuci să faci prea mulți km cu "cețurile" aprinse dacă nu e cazul că ți-o iei big time (amenda). 

CAN BUS e o magistrală de comunicație prin care unitățile electronice de pe un vehicul comunică între ele, becurile așa zis "compatibile CAN BUS" de fapt doar păcălesc electronica astfel încât să nu apară semnalizarea de bec ars la bord în condițiile în care becul are alte caracteristici (curent absorbit) față de cel original, unele sisteme chiar întrerupând alimentarea lămpii în neregulă. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna din nou

Stiu ca  probabil a mai fost discutat acest topic, insa am urmatoarea nelamurire, voi ce ati alege sau ce folositi RT 1100  fabricatie 2000 126k motorul suna merge bine 

MOTUL - 3000 20W50- mineral cred

MOTUL - 7100 20W50- sintetic

MOTOREX - FOUR STROKE 20W50 semisintetic

MOTOREX - FORMULA 20W50 tot semisintetic

 

Poate alta sugestie, am uzit discutii cum ca nu este foarte pretentios la ulei

 

2824.jpg

2826.jpg

lFymboAPURHPREA.jpg

motorex-formula-20w50-4l~16061.jpg

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutări, la schimbat becurile în bord am renunțat momentan, trebuie desfăcut tot "botul" motocicletei, nu am un garaj în care să lucrez si risc să stric alte cele pe-acolo. Ca să ajungi la ele trebuie scos de tot clusterul din bord, ca să-l scoți trebuie să începi de la țeava de eșapament😂, așa că am rămas la polishat parbrizul, care a ieșit super, recomand operațiunea.

Am ajuns la șaua pasager care ar trebui retapițată, poate are cineva la dezmembrat...

P.S. Hai primavară!😁

IMG_20220118_163104156.jpg

IMG_20220118_163110703.jpg

Uitasem, am reutilizat niste tălpi de la un LegMagic uitat prin pod și treaba stă așa:

 

P.S. Sub ele este placă metalică, sunt fixe, nu se mai rabatează.

IMG_20220115_145251429.jpg

IMG_20220115_145257295.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.12.2021 la 14:30, TeDy 'M a spus:

Pt domnie, 10.

Bine bine, oricum nu aduce nimic insistența contradicției. 

Până ne întâlnim la o bere, dau cola

        ...și șlefuire pe galerii🍻👍😜

 

 

Cu cea mai mare placere, stimate domn! :) 

 

Primul rand il dau eu, pentru toata galeria! 😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, l.u.v a spus:

Furtun de combustibil? 

Găsești la metru la oricare magazin auto. 

Asa este doar ca cel de la magazin nu cred ca rezista cufundat in benzina , iar cel in forna aia de U se va gatui si va restrictiona circuitul. Am pus la o masina in rezervor cufundat in benzina furtun de la magazin si a rezistat putin sa dezintegrat din exterior

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 minutes ago, vlady_80 said:

Asa este doar ca cel de la magazin nu cred ca rezista cufundat in benzina , iar cel in forna aia de U se va gatui si va restrictiona circuitul.

Furtun din polietilenă pentru carburanţi, transparent.

Îl poţi curba la aer cald (fierbinte) şi nu se va gâtui.

698.thumb.jpg.ccc074055a6d138c7029db7121c5bb4b.jpg

Însă în timp devine rigid şi trebuie înlocuit după orice demontare pentru că îşi pierde elasticitatea iniţială la capete.

https://www.bashanmotor.ro/piese-atv/sistem-alimentare/furtun-benzina/furtun-benzina-transparent-1-metru-57-mm

5/7mm (nu 57) au scris greşit :moron:

https://www.pieces-motos-mz.net/durite-5-7-mm-pvc-transparent.html

nemţesc - e foarte bun

Sunt şi de alte diametre ... atenţie să nu fie furtune de apă pentru grădinărit (au pereţi subţiri, albi, nu groşi şi galben-verzui)

Cele pentru carburanţi au perete gros (ca în poză).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conductă de cupru cositorită, în locul acelui racord U, poate fi o variantă? 

Nu susțin sus si tare, doar întreb. 

Iar filtrul de benzină, montat exterior in zona corpului de admisie din dreapta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, TeDy 'M a spus:

Conductă de cupru cositorită, în locul acelui racord U, poate fi o variantă? 

Nu susțin sus si tare, doar întreb. 

Iar filtrul de benzină, montat exterior in zona corpului de admisie din dreapta. 

Ar fi o varianta ( cositorita sau sudata cu alama , pentru ca in timp cositorul oxideaza si face pori ) . Dezavantajul este ca in acest caz folosesti  mai multe imbinari si poate crea dezavantaje. O alta varianta ar fi furtun PTFE ( gen https://www.furtuncauciuc.ro/furtun/furtun-ptfe ) . Desi m-as mira ca furtunul de combustibil de la piese auto sa se dezintegreze in benzina ....  In cazul in care exista riscul ca furtunul sa se stranguleze , varianta ar fi : 1) sa se lase mai lung decit cel original ( daca se poate ) , 2) sa fie ghidat de un suport ( gen cotul de la furtunul de evacuare la masina de spalat ) . Cea mai indicata solutie este furtunul original, clar ... Dar ca alternative , am dat si eu  si eu cu parerea .... Salutari tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, relufarcas a spus:

Super bun . Intrebarea este , cum se numeste tipul ala de furtun si de unde putem procura asa ceva ? Daca vreun coleg din orasele mai mari gaseste asa ceva , ne-ar ajuta pe noi ( cei din zona rurala ) sa ne dezvoltam orizontul ... Multumiri pentru postare si multumiri anticipate celor care vor oferi noi informatii... Salutari si urari de bine .

Buna

Momentan pot sa postez doar linkurile de pe ebay dar ce pot spune ca acelea sunt ceva furtune care se gasesc pe mai toate pompele de combustibil auto care sunt in rezervor cufundate in benzina.

Am cautat alternative deoarece pe original pretul dpmdv este mare adica 500 lei cele trei furtunase.

Inca nu am apucat sa dau jos rezervorul ca sa schimb filtrul, motocicleta este la mine de anul trecut din august septembrie.

Preventiv eu caut variante, nu vreau sa am surprize  cand scot afara ansamblul pompa benzina din rezervor iar daca voi avea surprize as vrea sa fiu pregatit.

Motocicleta este fabricatie 2000 128k asa ca nu stiu au fost sau nu au fost vreodata schimbate sunt/nu sunt umflate iara daca sunt vreau sa le am la indemana cand fac lucrarea.

 

 

La 21.01.2022 la 9:47, vlady_80 a spus:

Buna din nou

Stiu ca  probabil a mai fost discutat acest topic, insa am urmatoarea nelamurire, voi ce ati alege sau ce folositi RT 1100  fabricatie 2000 126k motorul suna merge bine 

MOTUL - 3000 20W50- mineral cred

MOTUL - 7100 20W50- sintetic

MOTOREX - FOUR STROKE 20W50 semisintetic

MOTOREX - FORMULA 20W50 tot semisintetic

 

Poate alta sugestie, am uzit discutii cum ca nu este foarte pretentios la ulei

 

2824.jpg

2826.jpg

lFymboAPURHPREA.jpg

motorex-formula-20w50-4l~16061.jpg

Pan la urma eu voi merge cu acesta:

Ulei motor Liqui Moly Motorbike 4T 20W50

 

main_c438917a.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, vlady_80 a spus:

Buna

Momentan pot sa postez doar linkurile de pe ebay dar ce pot spune ca acelea sunt ceva furtune care se gasesc pe mai toate pompele de combustibil auto care sunt in rezervor cufundate in benzina.

Am cautat alternative deoarece pe original pretul dpmdv este mare adica 500 lei cele trei furtunase.

Inca nu am apucat sa dau jos rezervorul ca sa schimb filtrul, motocicleta este la mine de anul trecut din august septembrie.

Preventiv eu caut variante, nu vreau sa am surprize  cand scot afara ansamblul pompa benzina din rezervor iar daca voi avea surprize as vrea sa fiu pregatit.

Motocicleta este fabricatie 2000 128k asa ca nu stiu au fost sau nu au fost vreodata schimbate sunt/nu sunt umflate iara daca sunt vreau sa le am la indemana cand fac lucrarea.

 

 

Pan la urma eu voi merge cu acesta:

Ulei motor Liqui Moly Motorbike 4T 20W50

 

main_c438917a.jpg

Multumim de informatii. Ideea este ca furtunul din link e partial gofrat ( bine de stiut ca exista asa ceva )  si impiedica strangularea . O sa fiu atent si poate identific tipul / denumirea/ codul , etc. Evident ca si mie ( si altor colegi prin urmare ) mi-ar prinde  bine aceste informatii. Salutari .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...