Sari la conținut

Postări Recomandate

Problemă și rezolvare (o variantă).Urechea respectivă a mai fost sudată anterior și recent s-a decis să mai cedeze odată...

Am ales varianta polonezilor de la Heed: https://heedshop.eu/en_US/p/Transmission-reinforcement-BMW-R-1100-GS-R-850-GS-R-1100-R-R-850-R-silver/498

Preț 63 Euro cu transport prin GLS, piesele ajunse în o săpt.

Piesele sunt din oțel de 5 mm executate bine, au șuruburi, distanțiere, tot tacâmul.

Deși nu sunt specifice pt RT, am reusit să le montez, se portivesc...Poate folosește cuiva info.

 

 

IMG_20220412_170951174.jpg

IMG_20220412_171343829_HDR.jpg

IMG_20220412_173030985_HDR.jpg

IMG_20220412_184206101_HDR.jpg

IMG_20220412_184215154_HDR.jpg

IMG_20220412_204527732.jpg

IMG_20220412_204541038.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hotie maxima. Nici pt intreaga perioada, de 18 luni, 7500  eur fata TVA, intretinerea pe bucata, nu este realist, numai daca le schimba motoare, cutii de viteza, carene, tot. Si atunci ce rost mai are reparatia lor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare voi ce ulei recomandati la BMW R1150RT? mă interesează și marca.

Eu am pus MOTUL 20w50 3000 mineral

 

 

Acum 4 minute, Novac Andrei a spus:

Salutare voi ce ulei recomandati la BMW R1150RT? mă interesează și marca.

Eu am pus MOTUL 20w50 3000 mineral

 

 

Abia am cumpărat motocicleta are 72000 km

Acum 11 minute, Novac Andrei a spus:

Salutare voi ce ulei recomandati la BMW R1150RT? mă interesează și marca.

Eu am pus MOTUL 20w50 3000 mineral

 

 

Abia am cumpărat motocicleta are 72000 km

 

IMG_20220402_145459.jpg

Editat de Novac Andrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Novac Andrei a spus:

Salutare voi ce ulei recomandati la BMW R1150RT? mă interesează și marca.

Eu am pus MOTUL 20w50 3000 mineral

 

 

Abia am cumpărat motocicleta are 72000 km

 

IMG_20220402_145459.jpg

Vezi ca la pagina 293 se discuta pe larg despre acest subiect. Dupa cum era de asteptat, parerile sunt impartite ...  Din punctul meu de vedere , un ulei 15w50 ar fi potrivit , motivat de faptul ca la rece ( nu vorbesc de sezonul rece , ma refer la sezonul de vara , cu motorul abia pornit), pentru un motor care nu mai este chiar nou , vascozitatea 15W asigura o ungere buna si elimina eventualele zgomote care ar fi prezente cind folosesti un ulei de tipul 10W . Motorul fierbinte vara , la drumuri lungi , eventual turatii ceva mai mari ( pe tresee montane de exemplu) se comporta mai bine la un ulei de vascozitate W50 comparativ cu W40 . Cum ulei sintetic nu am vazut ( o fi, dar eu nu am gasit )  de acest tip ( 15W50) , luind in calcul intervalul de schimb ( eu personal, din lipsa de timp nu parcurg mai mult de 3000 km pe sezon, deci uleiul nu apuca sa se uzeze ) , apreciez ca un ulei mineral, la un motor de 60-90 mii km. , boxer , de turatie nu tocmai mare ( pe CBR mergeam la 8 mii ture in mod curent ) , este potrivit. Daca intr-un sezon parcurgi distante mari , gen 5-7 mii km. , da , ar fi bine de luat in calcul un ulei sintetic. Citeste postarile si alegerea iti apartine . Cum intretii mobra , asa o ai ... Salutari si asfalt uscat !

Chiar acum, relufarcas a spus:

Vezi ca la pagina 293 se discuta pe larg despre acest subiect. Dupa cum era de asteptat, parerile sunt impartite ...  Din punctul meu de vedere , un ulei 15w50 ar fi potrivit , motivat de faptul ca la rece ( nu vorbesc de sezonul rece , ma refer la sezonul de vara , cu motorul abia pornit), pentru un motor care nu mai este chiar nou , vascozitatea 15W asigura o ungere buna si elimina eventualele zgomote care ar fi prezente cind folosesti un ulei de tipul 10W . Motorul fierbinte vara , la drumuri lungi , eventual turatii ceva mai mari ( pe tresee montane de exemplu) se comporta mai bine la un ulei de vascozitate W50 comparativ cu W40 . Cum ulei sintetic nu am vazut ( o fi, dar eu nu am gasit )  de acest tip ( 15W50) , luind in calcul intervalul de schimb ( eu personal, din lipsa de timp nu parcurg mai mult de 3000 km pe sezon, deci uleiul nu apuca sa se uzeze ) , apreciez ca un ulei mineral, la un motor de 60-90 mii km. , boxer , de turatie nu tocmai mare ( pe CBR mergeam la 8 mii ture in mod curent ) , este potrivit. Daca intr-un sezon parcurgi distante mari , gen 5-7 mii km. , da , ar fi bine de luat in calcul un ulei sintetic. Citeste postarile si alegerea iti apartine . Cum intretii mobra , asa o ai ... Salutari si asfalt uscat !

 Uleiul 20w50 mi se pare cam vascos la rece ... Dar, cum spunem, alegerea iti apartine.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Novac Andrei a spus:

Salutare voi ce ulei recomandati la BMW R1150RT? mă interesează și marca.

Eu am pus MOTUL 20w50 3000 mineral

 

 

Abia am cumpărat motocicleta are 72000 km

 

IMG_20220402_145459.jpg

1100rt 20w50 

16503712485931160838532413267643.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.05.2006 la 13:40, BMW RIDER a spus:

Imi pare bine ca va place idea cu topicul. Asa macar ne cunoastem si poate mai putem sta de vorba pe la intruniri face to face. Pana atuncea eu zic ca ar fi bine sa punem cate o poza cu Bavarezele noastre.

post-7518-1148985603_thumb.jpg

Salutare, tuturor! Sunt nou venit aici și mă bucur că exista acest grup. Acesta este RT-ul R22 pe care l-am achiziționat de curând și sunt foarte bucuros. Toate bune!

DSC_0382.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 4 ore, supercurat a spus:

. Acesta este RT-ul R22 pe care l-am achiziționat

Mobră de autorități - jandarmi francezi?

Are niște upgrade-uri, ventilatoare pe radiatorul de ulei, alternator mărit, crashbaruri.

Uzual au și gauri prin panoul de bord unde erau cablaje le girofaruri, stații etc, a ta nu le are?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, l.u.v a spus:

Mobră de autorități - jandarmi francezi?

Are niște upgrade-uri, ventilatoare pe radiatorul de ulei, alternator mărit, crashbaruri.

Uzual au și gauri prin panoul de bord unde erau cablaje le girofaruri, stații etc, a ta nu le are?

Da, jandarmeria franceză. Are toate sistemele de prindere pe panoul de bord și chiar aș vrea să reconstitui sistemele, dar nu știu dacă mă lasă poliția cu ele. Voi aveți idee dacă îi pot pune girofarul, sirenele, etc?

DSC_0381.JPG

DSC_0383.JPG

DSC_0384.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, supercurat a spus:

.... Voi aveți idee dacă îi pot pune girofarul, sirenele, etc?

 

https://www.avocatnet.ro/articol_51773/Cei-ce-dețin-sau-folosesc-ilegal-pe-mașini-sirene-sau-girofaruri-risca-amenzi-de-cateva-mii-de-lei.html

Sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute!

De ceva timp am intrat si io in randul posesorilor de capre cu ugerele lasate!🙈

Am preferat ceva mai necarenat, mai usor si ca shaorma, cu de toate!😋

IMG_9235.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, supercurat a spus:

Da, jandarmeria franceză. Are toate sistemele de prindere pe panoul de bord și chiar aș vrea să reconstitui sistemele, dar nu știu dacă mă lasă poliția cu ele. Voi aveți idee dacă îi pot pune girofarul, sirenele, etc?

 

Da cum sa nu, e perfect legal sa iti pui girofar, sirene, iti iei si o uniforma de meletian direct :)))))))

De maine, ne punem toti nino nino, si despartim traficul in 2, ca Moise marea :)))))

Hai ca ai fost simpatic :P

 

Raspuns: NU, NU AI VOIE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Adrian M. a spus:

Da cum sa nu, e perfect legal sa iti pui girofar, sirene, iti iei si o uniforma de meletian direct :)))))))

De maine, ne punem toti nino nino, si despartim traficul in 2, ca Moise marea :)))))

Hai ca ai fost simpatic :P

 

Raspuns: NU, NU AI VOIE!

🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 20.04.2022 la 9:07, supercurat a spus:

Da, jandarmeria franceză. Are toate sistemele de prindere pe panoul de bord și chiar aș vrea să reconstitui sistemele, dar nu știu dacă mă lasă poliția cu ele. Voi aveți idee dacă îi pot pune girofarul, sirenele, etc?

 

In cel mai fericit caz:

 

OUG nr 195

(1) Certificatul de înmatriculare sau de înregistrare ori dovada înlocuitoare a acestuia se reţine de către poliţia rutieră în următoarele cazuri:

[...]

d) vehiculul circulă cu defecţiuni majore la sistemele de iluminare-semnalizare sau cu alte dispozitive decât cele omologate;

 

In cel mai nefericit caz:

 

OUG nr 195

Capitolul 6 Infractiuni si pedepse:

 

Încălcarea dispozițiilor prevăzute în prezenta ordonanță de urgență atrage răspunderea civilă, administrativă și contravențională sau penală, după caz.

[...]

Articolul 84

(1) Distrugerea, degradarea ori aducerea în stare de neîntrebuințare, cu intenție, a indicatoarelor, semafoarelor, amenajărilor rutiere sau a vehiculelor ori crearea de obstacole pe carosabil, dacă prin aceasta se pune în pericol siguranța circulației pe drumurile publice, se pedepsește cu închisoare de la 6 luni la 2 ani sau cu amendă.

(2) Instalarea de mijloace de semnalizare rutiera sau modificarea pozițiilor acestora, fără autorizație eliberata de autoritățile competente, de natura sa induca în eroare participanții la trafic, dacă prin aceasta s-a cauzat producerea unui accident de circulație, se pedepsește cu închisoare de la 6 luni la 3 ani.

3) Organizarea sau participarea la concursuri neautorizate, precum și blocarea cu intenție a drumului public cu obiecte sau vehicule ori de către una ori mai multe persoane, dacă prin aceasta se pune în pericol siguranța circulației ori se aduce atingere dreptului la libera circulație a celorlalți participanți la trafic, se pedepsesc cu închisoare de la 3 luni la 2 ani.

 

https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/41006

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, la un K1200r schimbarea lichidului de răcire trebuie OBLIGATORIU făcut prin metoda vacuum sau merge și clasic prin aerisire. Întreb pe cei care au făcut schimbul, ca în carte, recomandarea este......metoda vacuum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, 

 

Pe un GS 1200 din 2005, am eroarea 6269, Break fluid too low... Intrebarea mea este daca completearea cu lichid de frana este o operatiune usoara ? se poate face dupa vreun tutorial ? In Sibiu stam foarte prost cu mecanicii si destul de sigur ca este vorba despre desfacut motorul pentru a putea ajunge la pompa de servo 😕

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut 

A mai întâmpinat cineva problema și poze.

Este un șurub carena r1100 rt, nu am reușit să îl desfac a scăpat imbusul și dus a fost. Așa că am rămas fără baterie sub carena..

Nu am nici o idee cum să îl desfac este ciudata pozitia că sa dau cu flex sa îi fac o crestătură îmi este frica că voi distruge carena. Aveți vreo idee  

IMG_20220507_192441.jpg

IMG_20220507_192436.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia un torx potrivit pe gauricea imbusului (care sa intre fortat cu acele colturi, in stea) si bate-l usor cu un ciocanel pana intra bine in gaurice, iar apoi pune cheita pe el si desfa-l...sigur merge! Am patit la fel la BMW F650...si a mers brici! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Un Dremel și faci o tăietură fină pentru șurubelniță dreaptă.

Cumpără-ți apoi niște șuruburi noi de rezervă și le schimbi pe cele cu vârful tocit, ca să nu mai ai surprize pe viitor.

Și nu le mai strânge tare,  asta e boala la șuruburile la BMW uri.

Eu le-am cumpărat pe toate din inox și am scăpat de problemă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, vlady_80 a spus:

Salut 

A mai întâmpinat cineva problema și poze.

Este un șurub carena r1100 rt, nu am reușit să îl desfac a scăpat imbusul și dus a fost. Așa că am rămas fără baterie sub carena..

Nu am nici o idee cum să îl desfac este ciudata pozitia că sa dau cu flex sa îi fac o crestătură îmi este frica că voi distruge carena. Aveți vreo idee  

IMG_20220507_192441.jpg

IMG_20220507_192436.jpg

Gaura in mijloc cu burghiu de 3,5-4 mm ,  sare capul, scoti carena, desfaci surubul cu patentul , inlocuiesti surubul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am lovit de problemă și aș încerca întâi un extractor din acela conic cu filet stânga și apoi, dacă nu merge, varianta propusă de luv cu crestătura. Până dai gaură se topește carenă de la căldura degajată. Buba e că au inbusul prea mic șuruburile bavareze. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...